Şimdi Ara

Ventus Prime 3 lastik tanitilmis(en iyi f/p) A sinifi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
155
Cevap
6
Favori
34.257
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pek fazla alan olmadı sanırım kullananlar nasıl memnunnmu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cp5 bir daha almam aldırmam, 6 aylık lastiklerden ikisi ufak bir çukurda balon yaptı geçen ay 2 tanesini değiştirdim daha 300 km yapmadan ilk çukurda hemde hız anca 40-50 km (ağva yolunda daha hızlı gidilemez) yine biri yeni aldıklarım olmak üzere iki lasitk balon yaptı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esenlik

    cp5 bir daha almam aldırmam, 6 aylık lastiklerden ikisi ufak bir çukurda balon yaptı geçen ay 2 tanesini değiştirdim daha 300 km yapmadan ilk çukurda hemde hız anca 40-50 km (ağva yolunda daha hızlı gidilemez) yine biri yeni aldıklarım olmak üzere iki lasitk balon yaptı


    Bende cpc 5 var o kadar çukura girdim bisey olmadı km de 80bini geçti kışın çıkarıp yaİn tekrar takicam aşındığı için su birikintileri tehlike oluşturabilir ama haen kuruşa harika120 bini görür. Bikac kere yanlışlıkla kaldırım a surttum balon yapmadı bence sozdeki lastik hatalı fln olabilir garantiye basvurun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shifisitert S kullanıcısına yanıt
    Yeni test gelmedi hic Vp2den Vp3e gecme ihtimalim vardi ama Nokian eline2 gelecekmis seneye degerler cok iyi A-A-69db.Onu beklemeye karar verdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: esenlik

    cp5 bir daha almam aldırmam, 6 aylık lastiklerden ikisi ufak bir çukurda balon yaptı geçen ay 2 tanesini değiştirdim daha 300 km yapmadan ilk çukurda hemde hız anca 40-50 km (ağva yolunda daha hızlı gidilemez) yine biri yeni aldıklarım olmak üzere iki lasitk balon yaptı


    Bende cpc 5 var o kadar çukura girdim bisey olmadı km de 80bini geçti kışın çıkarıp yaİn tekrar takicam aşındığı için su birikintileri tehlike oluşturabilir ama haen kuruşa harika120 bini görür. Bikac kere yanlışlıkla kaldırım a surttum balon yapmadı bence sozdeki lastik hatalı fln olabilir garantiye basvurun

    Biri 6 ay diğeri 1 ay önce aldığım lastikler hatta son olayda balon yapanların biri eski biri yeni lastik bu kadar şans olacağını sanmam..
    Evet yanak ebatı ilede alakalı risk daha çok (225/55/r17) ama bu kadar olmaz
    Şuan önler brigstone arkalar conti bakalım bundan sonra ne olacak




  • Fiyat performans konusunda ötesi yok tavsiye edilir.....
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Ventus Prime 3 lastik tanitilmis(en iyi f/p) A sinifi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esenlik

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: esenlik

    cp5 bir daha almam aldırmam, 6 aylık lastiklerden ikisi ufak bir çukurda balon yaptı geçen ay 2 tanesini değiştirdim daha 300 km yapmadan ilk çukurda hemde hız anca 40-50 km (ağva yolunda daha hızlı gidilemez) yine biri yeni aldıklarım olmak üzere iki lasitk balon yaptı


    Bende cpc 5 var o kadar çukura girdim bisey olmadı km de 80bini geçti kışın çıkarıp yaİn tekrar takicam aşındığı için su birikintileri tehlike oluşturabilir ama haen kuruşa harika120 bini görür. Bikac kere yanlışlıkla kaldırım a surttum balon yapmadı bence sozdeki lastik hatalı fln olabilir garantiye basvurun

    Biri 6 ay diğeri 1 ay önce aldığım lastikler hatta son olayda balon yapanların biri eski biri yeni lastik bu kadar şans olacağını sanmam..
    Evet yanak ebatı ilede alakalı risk daha çok (225/55/r17) ama bu kadar olmaz
    Şuan önler brigstone arkalar conti bakalım bundan sonra ne olacak

    yanaklarda ıyıymıs aslında 50 altı olsa rısklı ama 55 yanak normal. İki lastıkte aynı cukurda yaptıysa belkı cukur sıvrı olabılır yanı oyle dandık bi lastik degıl cunku ben arazıye bıle sokmuslugum var yavas yavas




  • Ventus prime 3 ile 100 km yol yaptim arac bmw 1 michelin primacy 3 rft bitmisti haliyle baya bi duzelme oldu . Yagmurda fren ve hakimiyet guzel cok kizaklanma yasamadim. Kuruda hafif patinaja düşme egilimi var gibi geldi kalista ama tam net emin değilim ama bir cinturato p7 gibi her dakika patinaja duseyim gibi degil . Yumuşak- orta sert bi lastik cukurlarda dikkatli olmak lazim. Bugun biraz sert kullandim direksiyon tepkileri iyidi . Eff grip kullanmadim ama testelerde daha iyi gözüküyor yanaklarini elledigimde eff den bi miktar daha sertti onyuzden hankooku tercih ettim 170 tl sokme takma dahil . Simdilik mutluyum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her lastiğin başlangıç kmleri başarılıdır. Önemli olan aynı başarıyı 20 bin 25 bin kmlerde de gösterebilmesi. Maalesef hankooklar bu konuda kötüler. Şuan 12 bin km yaptım başlangıştaki performansı sunamıyor ...

    Edit : imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 17 Ekim 2016; 14:25:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461

    Her lastiğin başlangıç kmleri başarılıdır. Önemli olan aynı başarıyı 20 bin 25 bin kmlerde de gösterebilmesi. Maalesef hankooklar bu konuda kötüler. Şuan 12 bin km yaptım başlangıştaki performansı sunamıyor ...

    Edit : imla

    conti premium 5 ayni basariyi 60 binde de gpsteriyordu ama suda kizaklama haric. hamurla alakali bir durum sanirim. ben yaz da jista kullandim 4 mevsim ama conti 5 ler son derece iyiydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461

    Her lastiğin başlangıç kmleri başarılıdır. Önemli olan aynı başarıyı 20 bin 25 bin kmlerde de gösterebilmesi. Maalesef hankooklar bu konuda kötüler. Şuan 12 bin km yaptım başlangıştaki performansı sunamıyor ...

    Edit : imla

    ventus prime 3 mü hocam ?
  • Bendekiler 2 ama 3 dede durumun farklı olacağını zannetmem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    Boşuna mı 3 demişler yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Boşuna mı 3 demişler yani

    Hocam satış stratejisinden başka birşey olacağını zannetmem. 3 te olur 5 te birbirlerinden ciddi farklar olacağına inanmam...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Once m primacy 3 dedim sonra ayni ozellik daha ucuzu conti 5 dedim. Sonra vertus 3 cikti derken benim goodyear egp ler kabak olmak uzere. Haydi bi karar alsam artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    Cok sesli ve gurultulu olmasi disinda ben memnundum ventus prime 2 den.Arac suan 75binde 10-15bin kmsi kisliklar ile yapilmistir.60bin km ve 4yil sonunda performansini kaybetti ama.Cok zorlamadiktan sonra 20bin daha gider goruntu ve dislere bakinca.

    Emekliye ayirdim artik ama.O kadar cukur,kaldirimda ve bozuk yolda ne balon ne yarik.Tabi bunun eksisi ses maalesef.

    Ventus prime3de alma listesinde ama ses konusunu yine çözmemisler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam benim ön lastik şimdiden balon yaptı. Araç şuan 14 bin km.de ve 10.bin km.dd balon yaptı, nerde nasıl yaptı anlayamadım. Şöylede bir saplama yapayım , bu benim belkide 15. aracım ilkkez lastiğim balon yaptı. Ha kesinlikle kullanıcı hatasıdır ama belirtmek istedim ...
  • pSy! kullanıcısına yanıt
    Kullandiginiz p7ler normal p7 miydi.P7nin de cesitli modelleri cikmis simdi.P7 Blue basarili bir lastik mesela.
  • Ben standart cint. P7 kullaniyordum p7 blue ile desenleri ayni ve her olcude yok. Cint p7 cok patinaja dusmesine ragmen beni hiç huzursuz etmiyordu yol tutusta ve frende sadece gaza fazla yuklenince patinaja gercekten kolaylikla düşen bi lastik blue da muhtemelen ayni sekilde patinaja meyillidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HyperXCrossfire kullanıcısına yanıt
    Konunun tamamini okudum gordugum kadariyla insanlarda genel kanı etiket degerlerinin lastigin imaji konusunda yol gosterici oldugu.. ancak bu durum tam olarak oyle degildir. Etiket degeri lastigin genel performansini sadece yuzde 30 olarak yansitir. Neden??



    Lastik etiket degerninin ilki lastigin yakit tuketimindeki basrisini gosterir, ikincisi ise islak yol sartlarindaki basarisini digeri de bilindigi uzere lastigin gurultusunun desibel cinsinden degeri..

    Ancak lastik olcum kriterleri bundan cok daha fazladir. Dünya capinda genel kabul goren test firmalari (autobild, adac, auto express ) lastik olcum kriteri olarak;

    1- kuru yol performansi (dry)

    2- islak yol performansi (wet)

    3- lastigin konforu (comfort)

    4- yuvarlanma direnci (rolling resistance)

    5- lastigin hareket esnasindaki gürültüsü (noise)

    6- lastigin ömrü (wear)

    7- lastigin fiyati (cost)

    Olmak uzere 7 ana baslikta degerlendirilir. Bu nedenle herkes lastikten ne bekliyorsa onu on planda tutmalı. Ornegin karadeniz bolgesinde yasiyorsun ve surekli yerler islak, islak performansi agir basmali. Yada guneydogu anadoludasin yerler kuru, kuru performansına bakmali. Bu ornekler cogaltilabilir.



    Neden sadece etiket degeri yol gosterici olmaz?

    Bir lastik bazi ozelliklerde on plandaysa muhaktan digerinden odun vermek zorundadir. Cunku lastigin deseni ve hamur yapisi ayni performansi her sartta vermesi fiziken olanaksızdır. Ornegin, hankook ventus prime 3 k125 lastigini ele alalim. Bu lastigin etiket degeri C, B, 71 db. Cok iyi gibi durmuyor degil mi? Lastigin yakit tuketimi C, bunun sebebi yuvarlanma direncinin yani surtunme katsayısı nin fazla olmasi. Ancak bu durum lastige kuru yolda muazzam bir yol tutus ve fren mesafesi sagliyor oyleki autobild 2016 summer test te lastik 1. Sırada. Hatta 2016 yili tum lastikler icinde frenleme testinde 34.6 metre ile en kisa mesafede duran lastik..



    Eger bu lastigin yakit tuketimi degeri A olsaydi bu yuvarlanma direnci yani surtunme katsayisi dusuk anlamina gelecekti. Haliyle surtunme katsayisi dusuk olan lastik yola daha az tutundugundan kuru da bu performansı veremeyecekti.. bu konu daha da detaylandirilabilir ancak simdilik bu kadar yeterli. Kisaca söylemek gerekirse kusursuz lastik yoktur. Bir taraftan cok iyi deger veriyorsa diger taraftan kayip olmak zorundadir. Bu nedenle herkes kendi onceligne gore lastik seçmeli.

    Ben kendi adima soylersem, onumuzdeki subat mart gibi yaz lastigi alacam arabama. Konyada yasiyorum ve Konyanin ana yollari puruzsuz sabun gibi. Sert frende hemen abs devrede veya süratli viraja girdigimde araba arkadan bırakıyor ve esp devreye giriyor. Ben araci süratli kullanip cogu zaman sert fren yaparim arabayi virajda zorlarim ve konyada pek yagmur yagmaz bu nedenle benim onceligim lastigin kuru yolda yola yapismasi adeta civilenmesi. Bu nedenle benim tercihim ya hankook ventus prime 3 ya da pirelli cinturato p7 blue olacak cunku kuru yolda bu ikisinden daha iyi lastik yok. Bu ikisi arasinda diger degiskenleri ele alirim karar verirken, fiyat gürültü vs.



    Iyi forumlar




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.