Şimdi Ara

VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU] (101. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
4.619
Cevap
53
Favori
206.689
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aquilani kullanıcısına yanıt
    Merhabalar.

    Kullandığınız ISS kaynaklı olabileceğini düşünüyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • onur5545 kullanıcısına yanıt

    Dsmart kullanıyorum Temmuz ayından beri hiç böyle bir düşüş yoktu son bikaç gündür ortaya çıktı.


    Onlarla görüşsem düzelir mi yada başka firmaya mı geçmeliyim.


    Teşekkürler

  • Aquilani kullanıcısına yanıt
    Önce onlarla iletişime geçmeyi deneyin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • selamlar

    şuan 50 mbit kullanıyorum ama cezbedici bir fiyat sundular 100mbit için.önceden yanlış hatırlamıyorsam modem arayüzünde max alabileceğim hız 140mbit civarı yazıyordu şimdi 100mbit civarı gözüküyor

    değerleri paylaştım en çok kaç alabilirim bu değerlerde? sunulan 100mbit pakete geçmek istediğimde online işlemler hata verdi.aradım onlarda hata aldı max 75mbit alabilirsiniz dediler


    ============================================================================

       VDSL Training Status:  Showtime

                       Mode:  VDSL2 Annex B

               VDSL Profile:  Profile 17a

               Traffic Type:  PTM Mode

                Link Uptime:  0 day: 0 hour: 7 minutes

    ============================================================================

          VDSL Port Details      Upstream        Downstream

                  Line Rate:     8.331 Mbps      51.294 Mbps

       Actual Net Data Rate:     8.192 Mbps      51.198 Mbps

             Trellis Coding:        ON               ON

                 SNR Margin:      31.4 dB          24.3 dB

               Actual Delay:         0 ms             0 ms

             Transmit Power:       0.9 dBm         13.8 dBm

              Receive Power:      -7.7 dBm          8.0 dBm

                 Actual INP:       0.0 symbols      0.0 symbols

          Total Attenuation:       8.6 dB           5.8 dB

    Attainable Net Data Rate:    49.475 Mbps     102.872 Mbps

    ============================================================================

         VDSL Band Status   U0     U1     U2     U3     D1     D2     D3

     Line Attenuation(dB): 0.1    4.5    7.7    N/A    4.3    8.9   13.1  

    Signal Attenuation(dB):- 0.1    7.0    9.9    N/A    3.8    8.8   13.1  

           SNR Margin(dB): 33.7   33.4   30.6    N/A   24.3   24.3   24.3  

      Transmit Power(dBm):-11.4  - 2.9  - 1.9    N/A   11.1    7.8    7.5  

    ============================================================================





  • rockerroll kullanıcısına yanıt

    85-90


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ADSL'den VDSL'e geçiş yaptım. Bugün açıldı. Ancak akşamdan beri 3 kez kopma yaşadım. Normalde hız değerine baktığım zaman kopma yaşamamam lazım ama neden kopma oluyor anlamadım. Paketim 35mbit. Acaba modemde mi bir sorun var. Daha önce VDSL özelliğini kullanmamıştım çünkü ADSL'de kullandım hep


    Aranızda falıma bakabilecek var mıdır? :D :D




    VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU]
  • Bugün kalktığımda , arayüzü kontrol ettiğimde bunu gördüm 😑
    VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU]

    Ve hemen kabloları kontrol ettim kestim biçtim , ana kablodan yeniden bağlantıları yaptım ama çare yok😑 hat değerlerim durduk yere bu sabah bu hale geldi. Normal hat değerlerim bu şekilde iken
    VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU]

    Yani ne oldu da bozuldu anlamdım. Karşı komşum bikere internet bağlayınca bir üst deki öbür arkadaşıma Aynı şekilde böyle bişey oldu. Acaba benimkide Aynı sorunmu. Birisi 100mbps mi bağlattpda hattlm böyle oldu yada ankastre kutusunda benim kablo ma yakın reglette başka bir kablo mu çakıldı da benim kablom etkilendi fikrim yok ☹️

    Başka buna benzer sorunla karşplaşan oldumu..? Sizce neyden kaynaklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • onur5545 kullanıcısına yanıt

    Onur Bey tekrar merhaba,


    Dediğiniz gibi firmayla görüştüm ancak modemden bişeyler yapmasına rağmen sonuç değişmedi.


    Anlık durumum aşağıdaki gibi, bu arada 46 olmasını dikkate almayın 20 lere kadar düşüyor arada hız.


    Şunu sormak istiyorum, normalde altyapı sorguda maksimum hızım 74mbit demekte, hızımı sabitletmek mesela 70mbite bir işe yarar mı yada başka ne yapabilirim?


    Teşekkürler


    VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU]
    VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU]




  • Aquilani kullanıcısına yanıt
    Merhabalar.

    Esasında şu an teknik olarak (dalgalanma olmaz ise) hattınız 100mbps yi tamamen alabilir. Ancak dslam kilidine takılmış olmalısınız. 88 mbps yi ben dedim diye mi sabitlediniz yoksa o şekilde miydi?

    Mesela benimki şu an böyle
    VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur5545 -- 5 Kasım 2020; 0:10:19 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • onur5545 kullanıcısına yanıt

    Siz söyledikten sonra komple kaldırmak için başvurdum ancak dsmart sadece 88 kilidine çıkarabildiğini söyledi, komple kaldırma yetkisi türk telekomdaymış, ordan bir sonuç alamadım.


    son bikaç güne kadar hızım hep 70mbit civarlarındaydı bu arada, bu derece dramatik düşüşler yoktu.

  • Aquilani kullanıcısına yanıt
    Açıkçası komple kaldıramama diye bir durum yok. Benim her arızam da hızımı 100 mbps ye alıyor sistem otomatik olarak ben isteyerek düşürüyorum mesela. Bana geçende müşteri temsilcisinin bir tanesi modem kurulumu için bir bilgisayarcıya gitmem gerektiğini söyledi. Güler misin ağlar mısın :) Bazen teknik ekip de yeteri kadar bilgili olmuyor.

    Şunu deneyin, aradığınızda 'başka bir arkadaşım o kilidi kaldırtmak için sizin Türk Telekom'a başvuru yapabildiğinizi ve sorunu çözebildiğinizi söyledi' tarzı bir şey söyleyebilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • onur5545 kullanıcısına yanıt
    VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU]


    bir başka test sonucu anlık, 88 olan maksimum hızda bu değerler bir garip, 100 mbite de çıkarmalarının şu anki sorunla ilgisi olmayabilir mi acaba?

    ankastreden modemime cat6 kablo çekili ve ethernet testinde hep 80 mbit çıkan hızım şu an 20lere kadar düşebiliyor.

  • Aquilani kullanıcısına yanıt
    Bence bu sorun direk ISS ile ilgili.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • onur5545 kullanıcısına yanıt

    teşekkür ettim ben tekrardan dsmartı zorlayayım o zaman.

  • kilecerme kullanıcısına yanıt
    Adsl-vdsl geçişi olunca modemi resetleyip kurulum yaparsanız sonuçlar daha dengeli oluyor. Bizzat yaşadım bunu. Başta 50 mbitlik pakette 40 wifi hız testi sonucu alırken, resetleme sonrası 47-48leri aldım kurulumla birlikte. Garip ama bana olan buydu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sadakat16 kullanıcısına yanıt
    Sizin kabloya yakın kabloda yeni abonelik olmuş. Maalesef sorunun çözümü yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aquilani kullanıcısına yanıt
    Çok düşük bir ihtimal ama hız testi yaptığınız server kaynaklı olabilir mi? Vodafone da 46 turkcell de 25 almışsınız. Dsmart sunucusu varsa birde onu deneyin derim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rmzn96 -- 5 Kasım 2020; 9:6:49 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rmzn96

    Adsl-vdsl geçişi olunca modemi resetleyip kurulum yaparsanız sonuçlar daha dengeli oluyor. Bizzat yaşadım bunu. Başta 50 mbitlik pakette 40 wifi hız testi sonucu alırken, resetleme sonrası 47-48leri aldım kurulumla birlikte. Garip ama bana olan buydu

    Benim sorunum wifi ile değil ki hocam. VDSL şebeke bağlantısı kopuyor sürekli. Arıza kaydı açtırdım bakalım.

  • kilecerme kullanıcısına yanıt
    Yok ben sizi anladım ama dediğim gibi adsl-vdsl geçişinde hat değerlerim tamamen aynı olmasına rağmen bu farkı yaşadım. (Kabloluda aynıydı) Kopma da modem kaynaklı ise bu yüzden olabilir diye düşündüm.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rmzn96 R kullanıcısına yanıt

    Heh işte bunu biliyordum bugün sabahın köründe telekomcu geldim senin dediğini söyledim yok diyo onunla alakası yok. Hocam elektrik cı çağırıp kablomun yerini değiştirsem olurmu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.