Bundan 2 sene kadar önce vatanbilgisayar'dan aldığım toplama bilgisayarı 1 Mart 2012 tarihinde Bostancı mağazasına anakart/ram arızası nedeni ile teslim ettim. Bu sırada tüm faturaları yanımdaydı ve bunları da teslim ettim, sadece 1 tanesinin fotokopisini alıp bana faturaları ve teknik servis belgemi verdiler. ( toplam 3 faturada satın aldığım ürünlerin hepsi bulunuyordu.)
30 Mart tarihinde değişim/iade yapılacaktır mesajı geldi ve teknik servise gidip ekran kartı değişimi yapılacağını öğrendim ancak daha tüm parçaların gelmediğini söylediler ve tamam dedim beklemeye başladım. Hangi parça diye sorunca da ram dediler. Elimde değişim için ekran kartının bedeli kadarlık bir kupon olmuş oldu böylece.
30 iş günü tamamlanınca tekrar gittim bostancıya çünkü çok ciddi call center ve bilgisayarlarında database sorunu var. Her seferinde gitmek zorunda kaldım. Hala parça bekliyor denildi ve ASIL OLAY BURADA BAŞLIYOR. Ram'lerin yetkili servise girişi 27 MART olarak gözüküyor bu yüzden 30 iş günü geçerli değil dediler.
Neden 27 mart dedim. Cevabı da şu oldu : Ben garantiyi eksik vermişim. Yetkili servis ürünü geri yollamış. Vatan bilgisayar tekrar göndermek zorunda kalmış aynı ürünü.
Neden kabul ettiniz o zaman dedim, tüm belgeler yanımdaydı. Onu bilmiyoruz tarzı bir cevap verdiler.
Tarih 13 Nisan oldu tekrar gittim hala ram yok. 2500 liralık bilgisayarı hala kullanamıyorum ve mağdur durumdayım iyice. Bana verilen cevap :
Birazdan tekrar gideceğim oraya ve mağaza müdürü ile konuşacağım. Bu vakte kadar sizce daha ne yapabilirim. Koskaca DESTAN gibi yazmasını biliyor garanti değişim yazılarını ama bana MAHKEME dediler. Bu kadar yüzsüzlük yapılabilir mi.
oncelıkle gecmıs olsun ... yapıyorlar ıste .. sonucda mahkemelıkde olsa durum sırket uzerıne acılan bır dava olacagından tuzları kuru ..calısan en fazla oradan cıkar baska bıryerde baslar ..bu tur durumların olabılecegınden sırketlerın avukatları halıyle mevzulara hakimler.. ne yapcaklarını nasıl adım atacaklarını cok ıyı bılıyorlar .. prosedüru sızden benden ıyı bılıyorlar.. ben derım kı olan olmus bırsekılde yetkılı bırılerıyle ısı cozmeye bakın ... umarım cozulur durumunuz ..
Bağlı olduğunuz Kaymakamlığa gidip bilgi alın, tüketici hakları h.h. ne başvurma hakkınız varsa kullanırsınız.
Bugün işimi hallettim. İade aldılar ram'i. Yerine yeni ram aldım. Şimdi bilgisayarı tekrar kuruyorum eve.
3-4 saat harcadım ama halloldu sonunda. Şefleri daha iyi çıktı.
ne mutlu size bi çok kişi madur oluyodu vatanda sizin işinizi halletmişler