Şimdi Ara

vadafondan gelen cevap(kapsama alanı sorunu)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
646
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: piri.reis

    daha önce de size bildirdiğim bir sorunumu terar bildirmek istiyorum. sonuçlandığında geri dönüş yapılacaktı ama o gündür bu gündür arayan soran olmadı.

    denizli/honaz/ karaçay kasabası
    denizli/serinhisar/kocapınar köyü bölgesinde hiç vodafone kullanan kişi yok.

    neden biliyormusunuz. çünkü o bölgede 2 adet turkcell 1 adet avea baz istasyonu olmasına rağmen şu güne kadar vodafonun dikmiş olduğu bir baz istasyonu yok.

    duyduğumuza göre avea ile ortak direk dikip baz istasyonlarınızı kuruyormuşsunuz. mevcut olan avea direğine hiç olmazsa 1-2 tane şehirlerden sökülmüş eski çıkma verici koysanız o bölgeye yeter de artar bile.

    bu seferde ilgilenilmezse mevcuttaki 3 adet sim kartımı posta yolu ile size iade edeceğim. biz kullanamıyoruz. bari ihtiyacı olanlara verinde onlar kullansın.

    teşekkürler. iyi çalışmalar.





    VODAFONDAN GELEN CEVAP

    Sayın Bilal Alkan,

    Tarafımıza iletmiş olduğunuz mailiniz ile ilgili olarak; Vodafone
    şebekemizin öncelikle Türkiye'nin genelinde yer alan servis sağlayıcıları
    ( baz istasyonu ) sonucu yüksek kalitede iletişim hizmeti sağlamayı
    hedeflediğini belirtmek isteriz. Bu doğrultuda abonelerimizden tarafımıza
    ulaşan şebeke problemleri sonucu bölgeye yönelik detaylı incelemeler
    yapılarak alınan sonuca göre gerekli düzeltme (alt yapı çalışmaları)
    çalışmaları en kısa süre içerisinde başlatılmaktadır. Şikayetinize
    ilişkin, Kapsama Alanı ile ilgili yaşadığınız sorun kayıt alınarak teknik
    departmanımıza iletildiği tespit edilmiş olup, sonuca yönelik bilgi sms'ı
    gönderildiği görülmüştür.

    "DEGERLI ABONEMIZ, KAPSAMA ALANI SIKAYETINIZ ILE ILGILI INCELEME YAPILMIS
    OLUP BILDIRDIGINIZ BOLGEYE SERVIS VEREN ISTASYONDA IYILESTIRME CALISMASI
    YAPILMAKTADIR."

    Buna bağlı olarak; konuyla ilgili çözümüne yönelik çalışmaların en kısa
    süre içerisinde çözümleneceğini belirtmek isteriz.

    Vodafone İnternet sitemize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür
    ederiz.

    Saygılarımızla
    Vodafone Müşteri Hizmetleri

    ARMUTLARA BAZ İSTASYONU YOK DİYORUM
    ONLAR BANA: BOLGEYE SERVIS VEREN ISTASYONDA IYILESTIRME CALISMASI
    YAPILMAKTADIR DİYOR.

    NE DEMEK İSTEDİKLERİNİ BEN Mİ ANLAMIYORUM.

    YA DA BEN Mİ DERDİMİ ANLATAMIYORUM.







  • ben seni gayet iyi anlıyorum. ben de niğde merkeze bağlı uluağaç köyünu şikayet ediyordum.tam 3 yıl şikayet ettim bıkmadan en az 50 kez telefon açtım yüzlerce kez mail attım.bu sene sinyal gelmeye başladı daha...3yıl sonra hepten kapsarlar herhal!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi netcii -- 26 Temmuz 2008; 1:12:54 >
  • pirireis mücadelene devam et mutlaka semeresini görürsün eğer vodafone kaliteyi arttırsın bende numara taşımada vodafone geçerim bakarsın 23 ytlye her yöne 150 dk çok uygun çünkü.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafa_(87)

    pirireis mücadelene devam et mutlaka semeresini görürsün eğer vodafone kaliteyi arttırsın bende numara taşımada vodafone geçerim bakarsın 23 ytlye her yöne 150 dk çok uygun çünkü.



    PES ETMEYİ düşünüyordum ama yazını okuduktan sonra vazgeçtim.

    aklıma şey geldi.
    2 tane daha cep öğrenci hattım var.
    o hatların üzererinden de aynı maili yollayacağım.

    o numaralar için verdikleri cevabı tekrar sizinle paylaşırım.
  • Bunlar yine cevap vermiş, avea hiç oralı bile olmadı...
  • Avea Bizim Kasaba ve Beldeyi'de KAPSAMA ALANINA ALMAMAKTA ISRARCI..
    Numara Taşımada Kim daha ısrarcı olacak merak ediyorum..!!!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Bico

    Avea Bizim Kasaba ve Beldeyi'de KAPSAMA ALANINA ALMAMAKTA ISRARCI..
    Numara Taşımada Kim daha ısrarcı olacak merak ediyorum..!!!


    Kasaba yazık
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: piri.reis

    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafa_(87)

    pirireis mücadelene devam et mutlaka semeresini görürsün eğer vodafone kaliteyi arttırsın bende numara taşımada vodafone geçerim bakarsın 23 ytlye her yöne 150 dk çok uygun çünkü.


    PES ETMEYİ düşünüyordum ama yazını okuduktan sonra vazgeçtim.
    aklıma şey geldi.
    2 tane daha cep öğrenci hattım var.
    o hatların üzererinden de aynı maili yollayacağım.
    o numaralar için verdikleri cevabı tekrar sizinle paylaşırım.



    FARKLI NUMARALARIMDAN AYNI İSİMLE YOLLADIĞIM MAİLLERE GELEN CEVAP.

    Sayın Bilal ALKAN;

    İletmiş olduğunuz mailinize istinaden yapılan kontrollerde, Denizli/ Honaz
    bölgesine yönelik kapsama alanı probleminizin Haziran ayı itibari ile
    ilgili birimlerinmizle paylaşıldığı görülmektedir. Konu hakkında tarafınıza
    mesaj ve mail kanalı ile aktarılan bigliler geçerliliğini korumakta olup,
    bölge bazında kapsama ve kapasite arttırım çalışmalarımız devam etmektedir.


    Bu anlamda konunun bilgimiz dahilinde olduğunu ve çalışmalrın hızla devam
    ettiğini bir kez daha iletmek isteriz.

    Vodafone İnternet sitemize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür
    ederiz.

    Saygılarımızla
    Vodafone Müşteri Hizmetleri


    DELİRİYORUM.GİF




  • pirireis cevabını yeni gördüm haklısın tabii şu an vodafone kullanmıyorum ve KULLANMADIĞIM İÇİN DE NE SORUN YAŞIYORUM NE DE KARŞIMDAKİLER YAŞIYOR(arayamıyorlardı vodafone diye hesap işi) ama emin ol bu rekabet bize yarayacak ama aveanın kapsamasına hastayım dün gece arkadaşlardaydım 3 hatta çekmiyor orada çekiyorda tek ve 2 tur gibi turkcellde konuşamıyorsun vodafoneyi hiç söylememe gerek yok avea tek diş ve sorunsuz kalite tek bir gürültü yok pürüzsüz teertemiz mesajlar tıkır tıkır gidip geliyo abi ben bir tek AVEA DEDİM BAŞKADA BİR ŞEY DEMEDİM
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.