Şimdi Ara

Uzun süre 4000 devir civarında kullanmak zararlı mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
11.662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Araba sürmesini bilmeyen dizeli ilahlaştıran tayfa yazıya dolmuş...

    Motor üst limitlerine yakın uzun süre kullanılmadığı sürece hiçbir şey olmaz. 6500 devir çeviren bir atmosferik motoru sürekli 6000ler civarında tutmazsanız hiçbir şey olmaz. Uzun yolda 150 ile uzun süre gidilmek istense 4000 devirlere denk gelecektir. Yağı suyu tam bakımları düzgünse o devirler gayet normal. O hızda 9lt benzin yaksa ki şehiriçi dur kalka denk bir ısı oluşumu demek üstüne de o hızlarda oluşan hava akımı denildiği zaman hiçbir şey olmaz...


    Neyse devir çevirmeyi, vites düşürmeyi öcü gözüyle bakan, rampaya son viteste çıkıp tahrik olanlar lütfen dizel alsın ki benzinli araçlar 2.elde ucuz olsun
  • 4000 devirde ne varmış ki? Redline değil ya sonuçta...
  • Hocam yağ bakımını ihmal etmeyin ve hararete dikkat edin. Sorun çıkacağını sanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tapagaz yapmaktansa hızlanırken yüksek devirlere çıkmak daha mantıklı. ama yazın öğlen sıcağında klima da açıkken 4binden sonraki devirlerde her motor zarar görebilir. ayrıca lpgli ise kesinlikle yapılmamalı şahsi görüşüm.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam atmosferik motor 6. viteste hızlanmaz zaten. Ne kadar seri hızlanmak istediğinize bağlı olarak 5 e ya da 4 e çekeceksiniz vitesi . Yada benim gibi acımayıp 3 e de çekebilirsiniz .Atmosferik motorun doğası bu devir çevirmeden güç alamazsınız. 4000 devirde 5 saatte gitseniz bakımlı bir atmosferik japona hiçbir şey olmaz. Nerden biliyorsun derseniz ae101 kasa 1.6 corolla 12 senedir ailemde var. 140 bandında giderken 4000 devir civarında çevirir ki bu şekilde 4-5 saat yolculuk defalarca yaptım , ne bir hararet ne yağ eksiltme ne de başka bir problem görmedim ki lpg de var araçta... Tek dez avantajı 8-9 litreye civarında tüketim olur, artısı da yokuş çıkarken vs. araç hızdan düşmez.
  • LPG varsa yapmayın derim yoksa tam gaz ileri .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.