Şimdi Ara

Üzerimize kayıtlı olan hatları nası ögrenebiliriz

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
5.372
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Gecen aylarda forumda baya bi tartışılmıstı, aradım ama konu eski oldugu icin silinmiş herhalde,
    Hangi numaraya dilekce yazıp faks gonderiyorduk biri yazarsa cok memnun olurum,
    Simdiden tesekkürler, saygılar



  • Öğrenebilmemiz tüm operatörler için mi geçerli mi , yoksa operatörlere tek tek faks mı çekiliyor ?
  • Bu banada lazım. Bilen biri bütün hatlar için fax yada dilekçe, artık ne yapılması gerekiyorsa yazarsa sevinirim.
  • Üzerinize kaç tane hat vardırki max.!
  • Olur olmadık yerlere zamanında kimlik fotokopileri bıraktık. Açık hat diye tabir edilen ve sorgusuz sualsiz satılan hatlar nasıl hatlar zannediyorsun ? !!! Belkide senin, yada benim üzerime, ikimizin değilsede kesinlikle birinin üzerine!
  • Üzerinize kaç tane hat vardırki max.!
  • turkcell için 0212 313 0099 a kımlık fotokopini ve ADIMA KAYITLI TELEFON NUMARALARINI OĞRENMEK İSTİYORUM
    diye gecen bir fax gonderirsin 48 saat içinde belirttiğin fax numaraya hat listen geliyor

    vodafon için cepshopa giderek adına kayıtlı herhangi bir numarayı soyle onlar ekrandan soylerler

    avea için fax numarasını bilmiyorum 500 u arayın
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • yetkili turkcell bayileri, tc numaranızı girerek , size, üzerinize hayıtlı hatların dökümünü verebiliyor
  • Adınıza kayıtlı olan hattan çekilen bir hakaret mesajında vs. hat sahibi sorumlu ve açılan davada hapis cezası alan bile var özellikle taciz ve politika söz konusu ise, yukarıda arkadaşın dediği gibi sorgusuz sualsiz alınan hatlar sizlerin fotokopileri ile kayda geçmiş hatlar. Bu durumda herkesin dikkatli olması gerekiyor. Bilgi edindiğim zaman kısa sürede burada paylaşıcam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _bilge_

    Adınıza kayıtlı olan hattan çekilen bir hakaret mesajında vs. hat sahibi sorumlu ve açılan davada hapis cezası alan bile var özellikle taciz ve politika söz konusu ise, yukarıda arkadaşın dediği gibi sorgusuz sualsiz alınan hatlar sizlerin fotokopileri ile kayda geçmiş hatlar. Bu durumda herkesin dikkatli olması gerekiyor. Bilgi edindiğim zaman kısa sürede burada paylaşıcam.


    Dediğin gibi sakat olan yerlerden aldığımız hatlar ilerde başımıza dert olabilir.
  • TURKCELL : 0212 313 00 99

    VODAFONE : 0212 367 50 00

    AVEA : 0212 478 68 78

    Bu numaralara faks çekerek adınıza kayıtlı hatları öğrenebilirsiniz

    Nüfus kağıdınınfotokopisi
    Adınıza kayıtlı hattın olup olmadığını soran dilekçe
    Ad-soyad-adres-tel no
    Turkcele fax çekerken imzalı olmasına dikkat edin.
  • Bu konuda önlem olarak zaten operatörlerden kayıtların tetkiki için tc kimlik numaraları isteyen mesajlar geliyor. kayıtlı kişi ile gönderdiği tc kimlik numarası uymuyorsa hattı kapatıyorlar. Bu da bir önlem ama içinde kuşku bulunanlar mutlaka kontrol ettirmelerinde yarar var dediğiniz gibi açık hat saçmalığı bir dönem hat safhadaydı ve hala var mı bilmiyorum ama işgüzar satıcılar senin benim kimliğimi kullanıp sağa sola açık hat satıyorlardı. Hattı kullananın yaptığı işten sen sorumlu oluyorsun çok dikkatli olunması gereken bir konu araştırmak da yarar var.
  • Ben bunu 2001 yılında yapmıştım. Adamın biri hiç gitmediğim Malatya'da benim üzerime kayıtlı hatla bir vukuata karışmış. Kendimi kurtarıncaya kadar akla karayı seçmiştim. Sonrasında o dönemde olan 4 operatörede birer tane dilekçe yazıp bana üzerime kayıtlı olan hatları bildirmelerini istemiştim. Kimlik fotokopimide yazımın ekine eklemiştim. Ancak hiç birinden bana cevap gelmemişti.

    Sonuç olarak bence burum önemli bir konu, okunup geçilmemeli. Gerçekten tam anlamıyla sağlıklı bir alınabileceğini bilsem, tekrar başvururum. Ama sanırım yine önceki gibi, bu konuda pekde isteyerek cevap vereceklerini zannetmem...
  • Şİmid anlamadım gidip bayiye sorsak söylemezler mi olup olmadığını _?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L&M

    Şİmid anlamadım gidip bayiye sorsak söylemezler mi olup olmadığını _?

    müşteri hizmetlerine mail at. avea ve turkcell telefonla seni arayıp adına kayıtlı hatları söylüyor.
    vodafone ise bilmem hangi numaraya fax atın diye mail cevabı gönderir, sende vodafona o şekilde faxlarsın.
    test edilmiştir.
  • 3 operatöründe faturalı hattını kullanıyorum dün bu konuyu okuduktan sonra 3 operatöre de mail attım ve az önce turkcell beni aradı bilgilerimi verdim ve adıma kayıtlı şu an kullanmakta olduğum hattan başka bir hat olmadığını söyledi. Bakalım avea ve vodafone dan nasıl bir ses çıkacak.
  • Az önce vodafone dan da aradılar adıma kayıtlı faturalı ve faturasız 2 hat olduğundan bahsettiler doğrudur dedim o da tamam, şimdi avea kaldı.
  • Mail adreslerini yazar mısın ltf ?
    Ayrıca gönderdiğin mail metnini de yazarsan sevinirim ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L&M -- 27 Kasım 2010; 14:28:49 >
  • mail adresi olarak operatörlerin kendi internet sitelerinden bize ulaşın kısmını kullandım. mail metni ise "xxxxxxx numaralı hattın yasal sahibiyim. Adıma kayıtlı başka hat veya hatlar varsa bunun bilgisini vermenizi rica ediyorum" şeklinde yazdım.

    Eğer müşteri hizmetlerini telefonla ararsanız oradan da hemen bilgi veriyorlar. Beni turkcell ve vodafone dan aradıklarında bu bilgileri öğrenmek isteyenlerin size telefon yolu ile ulaşması yeterli mi diye sordum onlar da evet telefon ile ulaştıklarında bilgi verebiliyoruz diye yanıt verdiler bende avea beni henüz aramamış olduğundan avea müşteri hizmetlerini kendim aradım kimlik bilgilerimi verdim ve adıma kayıtlı olan hattı söylediler. Mail ya da faks çekmeye gerek yok direkt müşteri hizmetlerini ararsanız yardımcı oluyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bungee20

    Tüm operatörlere dün mail gönderdim.

    Turkcell: 14:00'da aradı, bilgi verdi.

    Vodafone: Mailinizi aldık dedi, ses yok. Aradım, 8. dakikada açtılar, kimlik numaramı ve bir kaç özlük bilgimi alıp, bilgi verdiler.

    Avea: Ses yok. Ben aradım, saniye geçmeden müşteri temsilcisine bağlandım, 5 hattımdan 2'sini söylediler, 3'ü görünmüyormuş. Numaramı söyledim, öyle bir numara yok bizde, başka operatördedir dediler, siz daha iyisini bilirsiniz dedim kapattım. Hani mantıklı bir insan olmasam, gerçekten o numaralarım başka operatörde mi diye durup, düşüneceğim, o kadar kendilerinden emin konuşuyorlar. Tebrik ediyorum.



    Avea 'da buna benzer bir durum bende yaşadım.

    Numaramın 1'ini ismime kaydetmişler diğeri (ki sıralı numara 43-44 sonu) adımdan 1 harf eksik olarak kaydetmişler.

    Yalan yanlış her şeyi idda ediyor telefondaki , o numara kullanımda değil , böyle bir numara sistemizde kayıtlı değil .
    En sonunda size ait değil o numara diyince , tamam ulan yatırmıyorum ozaman 30 küsür lira faturayı bu konuşmayı sizin kaydettiğiniz gibi bende kaydettim , herhangi bir hukuksal işlemde alehinize kullanacağım diye de sonuna ekledim.

    Aradan 5 Dk geçer geçmez aradılar , özürler , yakarmalar hattıma bedava dakika yüklemeler , bedava mesaj ve internetler .
    Kimlik fotokopimi kendilerine yollarsam 3 ay boyunca her yöne 1000dk hediye edeceklerini de eklediler.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.