Şimdi Ara

Üyelerimizle General Mobile Teknik Servisini gezdik (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
0
Favori
2.677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • şimdi reklamlar...
    _____________________________
  • DH ahalisi güzel video olmuş sizi tebrik ediyorum amma velakin senaryo bazlı oyun oynarsın ya onun gibi geldi, herşey zaten olacağı gibi oldu sadece roller de gerçek kullanıcılar yani bizler vardık..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Discovery Profesörü olarak gayet güzel geçti etkinlik. Kendi takipçilerimle de aldığım bilgileri tecrübeleri paylaştım General Mobile'a buradan teşekkürler.
    _____________________________
    “Bilgisayar artık sadece bilgisayar kullanmış olmak için kullanılmıyor. Bu artık yaşamak için yapılan bir şey.”
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PowerShot58

    Discovery Profesörü olarak gayet güzel geçti etkinlik. Kendi takipçilerimle de aldığım bilgileri tecrübeleri paylaştım General Mobile'a buradan teşekkürler.
    GM Kaliteli telefon üretmiyor asus da bu yüzden lise terk telefonlar eğer gelişme istioyrsa kaliteli tel üretir yoksa lise terk olur
    _____________________________
    selam!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Neyinkafasi

    quote:

    Orijinalden alıntı: alito

    Böyle "biz geliyoruz etrafa çekidüzen verin" şeklinde değilde, habersiz gitmeniz kalite kontrol açısından daha iyi olurdu.

    Kurumsal alanlara habersiz giremessiniz.

    Kendine güvenen ve saklayacak bir şeyi olmayan her firma kapısını basına her zaman sonuna kadar açar, haber vermedende ziyaret edersiniz. Kurumsal alanla ilgili bir şey değil bu, kurumun özgüveniyle ilgili.
    _____________________________
  • Şarj soketi bozulduğu için telefonu servise gönderdiğim zaman tek kelime etmeden tamir etmişlerdi. Herkes kullanıcı hatası dendi para istendi diyor benden neden istemediler bilmiyorum (belki hatalarını anlamışlardı). Daha sonrasında telefonun garantisinin bitmesine 1 hafta kala bizzat Profilo Avm'ye giderek ölü piksel sorunu olduğunu belirttim sorun çıkartmadan aldılar yaptılar ama cihazı geri verdiklerinde ahizeden ses duyulmuyordu birisiyle konuşurken. Neyse ki erken fark edip telefonu hemen orada geri verdim sorunu hallettiler. Garanti bittikten sonra fark ettiğim bir sorun ekranda 3 tane bulut gibi duran küçük beyazlık var, sorunsuz bir ekran takmamışlar beni sinir etti. Hepsinden daha da siniri mi bozan bir şey varsa o da şudur; Muzaffer Gölcü'nün GM Discovery 1'e KitKat yayınlayacağız deyip sadece sözünde durmuş gibi görünmek için yayınladığı saçma KitKat sürümü. Telefonu servise götürdüğünüzde yazılım yüklemek gerekirse KitKat yüklemiyorlar bile. Neymiş ısınma problemi oluyormuş vs. Niye yayınladın o zaman? Neyse, Teknik Servisleri konusunda çok kötü deneyimlerim olmadığını belirtmek istemiştim.
    _____________________________




  • Reklamlar,şimdi sona erdi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Columbia

    Reklamlar,şimdi sona erdi...
    Arkadaşlar Merhaba,

    Etkinliğin soru cevap kısmı da youtube sayfamıza eklenmiştir.




    Direkt link:https://www.youtube.com/watch?v=rHkyjmgWqQU

    Sevgiler,
    Mesut Çevik
    _____________________________
    Teknoloji ve hayata dair içerikler. Gir, izle, abone ol!
    https://youtube.com/mesutcevik




  • oraya gidenler yada forumdan videoyu izleyenlerden hiç kimse çıkıp "yahu burada neden bu kadar çok teknik servis elemanı var." dememiş. Bu durum bence biraz ironi :)
    _____________________________
    AMD FX8320 AMD FX X8 AM3 3.5GHZ 16MB//ASUS M5A99FX PRO R2.0 AMD 990FX/SB950 DDR3 2133MHZ(O.C.) SATA 3.0 USB 3.0//GSKİLL 8GB (2x4GB) RİPJAWS X DDR3 1866mhz CL9 1.5V DUAL KİT//ASUS GTX650TI BOOST DIRECTCUII O.C GDDR5 2GB 192BIT//COOLER MASTER HAF 912 ADVANCE GX 80 750W MIDTOWER ATX//SEAGATE 3.5" 1TB BARRACUDA SATA 3.0 64MB CACHE 7200RPM//OCZ 128GB VECTOR SERIES SATA 3.0 SSD (550MB READ / 400MB WRİTE)*//VIEWSONIC 23" VX2370SMH GENİŞ EKRAN LED IPS//LOGITECH X530 5.1 70W RMS SPEAKER//SAMSUNG PLEOMAX Crystal Edition PKB-7000X//A4 Tech G10-810 2000 Dpi Nano
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yduman

    oraya gidenler yada forumdan videoyu izleyenlerden hiç kimse çıkıp "yahu burada neden bu kadar çok teknik servis elemanı var." dememiş. Bu durum bence biraz ironi :)

    Stajyerler de var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Böyle işliyorsa TR de sistem,iyi yani ama ne kadar insanı inandırabilirler bilemem buna.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • o kadar kalabalık = gürültülü ortamda, belli bir zamandan sonra çalışanlarda çeşitli rahatsızlıklar ortaya çıkması muhtemel..

    örnek: yüksek tansiyon, sinir bozukluğu, anksiyete, tedirginlik, yorgunluk ve zihinsel etkilerde yavaşlama gibi..

    çalışanlarını pekte düşünen bir firma olmadığı anlaşılıyor.
    _____________________________
    [color=
  • Herkes ortamı beğendini söylemiş ama hiç kurumsal bir firma gibi durmuyor.O nasıl bir çalışma alanıdır çarşamba pazarı gibi.Hepsi ayrı ayrı bölümlerde olmalıydı en azından kurumsal firmalarda böyle olur.Bu firmanın getirdiği telefonları kullanmadım ama firma hakkında duyduğum olumlu yorum sayısı bir elin parmaklarını geçmez.Belki düzeltmişlerdir kendilerini ama yerli firma denilince bile korkuyor insan.Bu firma birşey üretmeli en azından işlemci olur ram olur birşeyler üretilmesi lazım.En kötü çok sağlam bir yazılım geliştirmeleri gerekmekte.Böyle çinden aldım sana sattım yürümez.Umarım güzel projeleri vardır belki ülkemize dünya çapında bir marka kazandırırlar.
    _____________________________
    卐 Hayattaki yegane üstünlüğüm, Türk doğmaktır! Muhterem milletime şunu tavsiye ederim ki; sinesinde yetiştirerek başının üstüne kadar çıkaracağı adamların kanındaki, vicdanındaki cevher-i asli’yi çok iyi tahlil etmek dikkatinden bir an feragat etmesin. Mustafa Kemal ATATÜRK 卍
  • güzel olmuş eline sağlık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Patren

    güzel olmuş eline sağlık
    gm telefon arkasına yazdığı yazıyı değiştirip logo yapsa güzel bir tasarımlı, birde samsungdaki gibi kapasitif home butonu koysa telefonaları çok daha iyi satar, samsungun ekmeğine yağ sürüyorlar şu halleriyle
  • telpa bir sürü markaya servis veriyor.
    o servis alanı anladığım kadar geneldir.
    öyle değilse gm cihazlar komple arıza demektir.

    gerek başlık gerekse program gm hissettiriyor.
    _____________________________
    le saray del papel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: java

    Reklam diyenler öncelikle ben dahil oraya konuk olan ve bu videoda yorum yapan arkadaşlara hakaret etmiş oluyorlar...

    Ortada reklam vs yok, herkes düşündüğünü söyledi... Ürünlerini kullanmadım, ancak daha önce incelemiştim çeşitli ortamlarda... Şirket yönetiminin buradaki bazı yorumları hak edecek bir davranışlarını da görmedim... Belki mükemmel olmasa da iyi niyetle iş yapmaya çalışan bir şirket bence...

    Sorun vs olayına gelince son 1 yıldaki çeşitli markalarda yaşadığım sorunları vs buraya yazsam her markaya atacak tonlarca çamurum olurdu, emin olunsun...

    Her ne kadar bana yönelik ürünleri olmasa ve kısa vadede müşterileri olacağımı düşünmesem de ileride neler olur bilinmez... Elbette hata ve eksikler olacaktır ama bu firmanın genel gidişinin çok kötü olduğunu gösterdiğine inanmıyorum... İyi yoldalar bence...

    ortada bal gibi de reklam var.. Buraya birkaç forum üyesi gitti diye bu gerçek degişmez... Bu gezi ye GM kullanıp da sorun yaşayan ve sorunlarını servis aracılığı ile çözemeyen kullanıcıları da götürseydiniz ve canlı canlı soru sorma fırsatı olsaydı o zaman daha gerçekçi olurdu...

    sakın beni yanlış anlamayın ne GM kullanıcısıyım ne de kullanmışlığım var. Fakat bu video bana bu yazdıklarımı yansıttı...
    _____________________________
    Bilgi bankası




  • Gm ilk cikti ove ove bitiremediniz.

    Nedense sonra yerden yere vurmaya basladiniz ,simdide gene ovmeye basliyorsunuz.


    General mobile Muzoya Selam soyleyin

    İlk gm ler satildi servis rezaletinden sonra kimse gm yi almaz.

    Gm yi gm yapan bu forumun kullanicilari donup bir daha o sacma telefonunuzu almaz.

    Gidin milleti kandirin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    DH Motorola ATRIX Kullanıcıları
  • Telpa samsungla büyüdü şimdi üretici konumunda diye tanıtıldı ve orası tamamen gm ye ait, %40 civarında servis diğerleri bayi ve kurumsal satış olması lazım. Ben iş görüşmesine gittiğimde bu çalışma konseptini arada duvar olmadan daha samimi bir şekilde işlemesi için getirdik genel müdürümüzde dahil olmak üzere bu şekilde çalışıyoruz denilmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Öncelikle donanımhaber ekibine ve General Mobile ailesine bizleri orada ağırladıkları için teşekkürü borç bilirim.

    Yorumlara da baktığımda anladığım kadarıyla çok büyük bir önyargı mevcut arkadaşlar. Etkinlik öncesinde GM hakkında benim de bir takım şüphelerim mevcuttu. Ancak GM ekibi ile yakından tanışıp görüşlerini aldığımda ve küçük bir şirket turuyla bu şüphelerimi dağıtmış oldum.

    Öncelikle şunu belirtmek isterim her Dh üyesi gibi ben de bir başvuru formu doldurarak bu etkinliğe katılmaya hak kazandım.

    Gm ekibinin tepeden en alt kademeye kadar yerli bir şirket olmasından açıkçası gurur duydum. Kendilerine bu gezi için tekrardan teşekkür ediyorum.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.