Şimdi Ara

Üyelerimizle General Mobile Teknik Servisini gezdik

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
0
Favori
2.505
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Donanım Haber üyeleri ile gerçekleştirdiğimiz ilk tenik servis ziyareti Telpa'ya oldu. General Mobile markasının sahibi olan firma daha öncesinde bir çok eleştiri aldığı servis alt yapısını iyileştirdiğini söylüyor. Üyelerimiz de teftiş sonunda yorumluyor.

     

    Sunumu izlemek için yandaki linke tıklayınız http://dhbr.co/bgTD 

     

    Eğer bir sonraki gezide yer almak istiyorsanız linkteki formu doldurabilirsiniz https://goo.gl/5Ou7X7

     


     

     








  • Valla Mesut Bey, benim gibi adamları götürmezsin ki gitmeden önce forumdan 2000-3000 kadar şarj soketi bozulmuş gm discovery götüreyim yanımda.

    Gitmişken tek tek inceleteyim serviste, hepsine "kullanıcı hatası" desinler, sende gel beni çek ben bunları duyarken, koy video'mu server'a sabitle beni tepeye..
  • Habersiz gitme olayı olsaydı uğur Dündar gibi basardınız mekanı :)

  • Şu gm reklamlarını artık bıraksanız , madem böyle bir düşünceniz var diğer markalarında servisini gezin. Zırt pırt gm servisini gezmek gizli reklama giriyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servis olarak şuan piyasada daha iyisini görmedim çok iyiler kendilerini çok geliştirdiler.

  • Böyle "biz geliyoruz etrafa çekidüzen verin" şeklinde değilde, habersiz gitmeniz kalite kontrol açısından daha iyi olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alito

    Böyle "biz geliyoruz etrafa çekidüzen verin" şeklinde değilde, habersiz gitmeniz kalite kontrol açısından daha iyi olurdu.

    Kurumsal alanlara habersiz giremessiniz.
  • Valla Mesut Bey, benim gibi adamları götürmezsin ki gitmeden önce forumdan 2000-3000 kadar şarj soketi bozulmuş gm discovery götüreyim yanımda.

    Gitmişken tek tek inceleteyim serviste, hepsine "kullanıcı hatası" desinler, sende gel beni çek ben bunları duyarken, koy video'mu server'a sabitle beni tepeye..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sangokudbgt -- 25 Eylül 2015; 0:10:20 >
  • Bildiğin GM reklamı olmuş.
  • farklı bir hizmet-video teşekkürler
  • Bu Etkinlik Bos Konusanlara Göz Dagi vermek icin olmus sanki , Özellikle Etkinlikte bulunan siyaretcilerin kendi yorumlari Olumluya Dönüsmüs . Yanliz, Genel Müdür Konusunca Herseyin Yeni Ortam Olmasi,Eski Ortam Nasildi? Demeye Getirdi Beni.

    Ne diyelim Basarililarinin Devamini Diliyorum, Hem Calisanlar adina hemde Milli acidan :) .
  • Kurumsal bir firmaya habersiz gidilip çekim yapılamaz....
    Bu bir reklam övgü yada eleştri videosu değil ama doyurucu bir video olmadığıda gerçek....çünkü general mobile bir telefon üretmiyor....üretim olmadığı için insanlara bir şey vermesi sunması mümkün değil bu videoda ...bir arkadaş apple falan demiş ama hiç alakası ve benzerliği olmayan iki ayrı firma .... General mobile kötü demiyorum ama ne sunabilirki biz telefonu çinde yaptırıp burda satıyoruz demesinimi bekliyoruz.....her hangi bir üretim tasarım safhası yok ...o yüzden video bitince akılda kalıcı hiç bişey kalmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu şahısların haberlerini bile görmeye tahammülüm yok.Yinede emeğinize sağlık Sayın Mesut Çevik.
  • iki kardeşimdeki general mobile şarj soketi bozuldu. ikiside kullanıcı hatası dendi. Çöp oldu telefonlar. Telefonlarını almam aldırmam. Yaşaşın MEİZU MX4
  • hoparlörü patlak olan general mobil cihazımı garantiye gönderdim şarj soketi bozuk kullanıcı hatası 50 tl talep etmişlerdi. Bu da böyle bir anımdır
  • Bu ne leynnnnnn

    Komedi filmi çekmişsiniz siz abicim
  • Teknisyenlerin düzenli ve rahat çalışma ortamı yok oturma ve sıra düzeni adeta çarşamba pazarı gibi..
  • ne yalan söyleyim bana biraz reklam gibi geldi bu video mesut abi o kadar discovery soket sıkıntısı çeken arkadaş var onları bir götürsen hem cihazlar incelense k.hatası olduğu söylense(eğer öyleyse) o konu hakkında tartışma vs olsa daha iyi olurmuş diye düşünüyorum...
  • Sorulan sorular ve cevapları niye videoda yok sizinki yemek var dediler gittik gibi bi şey olmuş.
  • Reklam diyenler öncelikle ben dahil oraya konuk olan ve bu videoda yorum yapan arkadaşlara hakaret etmiş oluyorlar...

    Ortada reklam vs yok, herkes düşündüğünü söyledi... Ürünlerini kullanmadım, ancak daha önce incelemiştim çeşitli ortamlarda... Şirket yönetiminin buradaki bazı yorumları hak edecek bir davranışlarını da görmedim... Belki mükemmel olmasa da iyi niyetle iş yapmaya çalışan bir şirket bence...

    Sorun vs olayına gelince son 1 yıldaki çeşitli markalarda yaşadığım sorunları vs buraya yazsam her markaya atacak tonlarca çamurum olurdu, emin olunsun...

    Her ne kadar bana yönelik ürünleri olmasa ve kısa vadede müşterileri olacağımı düşünmesem de ileride neler olur bilinmez... Elbette hata ve eksikler olacaktır ama bu firmanın genel gidişinin çok kötü olduğunu gösterdiğine inanmıyorum... İyi yoldalar bence...
  • Ugur Dundar olsaydi vay hallerine :D
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.