Yüzbaşı
08 Ağustos 2013
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
4 üye
Görüntülenme
Toplam: 46 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Değerli forumdaşlarım,

Kısa zaman önce bir kaza geçirdim. Ufak çaplı şehir içi yaşadığım bir olay. Kaza oranımız %50 çıktı. Yani işçilik dahil hasarın yarısını cebimden ödeyeceğim. Araç 3 yaşından büyük olduğu için orjinal parça kullanma zorunlulukları yokmuş kanuna göre. Ancak kendi cebimden vereceğim zaten olabildiğince orjinal parça kullanmak istiyorum. Aynı zamanda hesaplama yan sayi parçalar üzerinden yapılacak ve sigorta şirketi sadece bu ücretin yarısını ödeyeceğini arada farkı ödemeyeceğini söylüyor. Neyse sadede geleyim. Aracımda sol far sol ayna ve sol ön çamurluk değişecek. Mais orjinal parçalar ile yan sanayi arasında dağlar kadar fiyat farkı var.

1-) Aynalar rezidanslı ısıtmalı elektrikli ayna sinyalde bulunuyor üzerinde. Yalnızca sol değişeceği için acaba bir farklılık olur mu ayna görüşünde yada kapanıp açılmasında ?

2-) Çamurluk plastik parça çevremdeki herkes yan sanayi kullansınlar bir şey olmaz diyor. Ben plastik bile olsa kalite farkından dolayı boya durumu daha sonradan atma yapması yada dışarıdan alabileceği darbeye göre farklı dayanıklılığı olacağını düşünüyorum.

Konu hakkında fikir ve önerilerinizi bekliyorum. Far için yan sanayi orjinal arasında 100 tl gibi az bir fiyat farkı var o yüzden direk olarak orjinal ürün kullanmalarını söyleyeceğim. Fikrini belirten herkese şimdiden teşekkürler.
ZC553KL modeli oreo güncellemesi aldı. Sanırım son güncelleme olur. Zen UI 5 oldu ayni zamanda. Hayırlı olsun.


Herkese iyi forumlar. Başımdan geçen iğrenç bir olayı size anlatmak istiyorum. Biraz uzun yazacağım sinirdenküplere bineceğiniz aynı zamanda bir kaç kişiyi dövme eğliminde bulunacağınız hala devam eden bir serüveni anlatıyorum. Herkes okusun rezil nasıl olunur rezillik nedir öğrensin diye paylaşıyorum. Hakkını arayanlara/aramaya çalışanlara belki örnek teşkil eder. Şimdiden iyi okumalar.



Bundan 1,5 yıl önce Asus X550JX cihazını Vatan Bilgisayar Balıkesir şubesinden aldım. Kullandım gayet güzel ve sorunsuz çalışıyordu cihazım.

Ne zaman ekranı kırıldıktan sonra(Kendim kırdım istemeden - Kullanıcı Hatası) cihazı servise verdim o zamandan beri notebook elimde çürüdü resmen. Cihazı servise verdim ücret karşılığında değiştirildi ekran. 570 TL (işçilik + panel ücreti) ödedim. Cihaz geldikten bir kaç gün sonra ekranda bir çok noktada beyaz lekeler clouding sorunlarını farkettim. Panel hatalı diye tekrardan gönderdim. Aynı şekilde ekran sağlam diye geldi cihaz. Ulan aldım elime keçeli kalemi duvar kağıdını beyaz yaptım bilgisayarın ekranı işaretledim sorunlu yerleri. Tekrar gönderdim. Garanti dahilinde değişti yeniden. Burada 3 kez servise gitti geldi en azından 7 gün desen servis süresine (hiç bu kadar kısa sürede gelmediya neyse) 21 gün cihaz bende değildi. Cihaz geldi bu sefer klavyenin olduğu bölümde menteşeleri açarken kavlatmışlar hep boya atmış menteşe kısımları zedelenmiş. Bildiğin göze batıyor yani. Yılmadım tekrar gönderdim servise kabul etmediler sorunluydu vs geldi. Söylene söylene geri geldim eve aldım cihazı artık işlerim aksıyor neyse kalsın orasıda dedim kendi kendime. 4 Kez servise gitti geldi cihaz sayıyorum bakın hepsinin kayıtları var bende servis kağıtları ve mail yoluyla haberleşmeler.

Cihaz geldi bir kaç hafta kullandım bu sefer klavyesinden sorun yarattı. Alt ve Alt-Gr tuş kombinasyonlarını kullanamıyordum. Bazen basıyor bazen çalışmıyordu. Aralıklarla bu sorun yüzünden 2 kez daha servise gitti geldi. Bana cihazı format atıp yolluyorlar driverdan olduğundan vs bahsediliyor. Kullandığım programlardan vs olduğu söyleniyor. Son gelmesinde hiç bir şey yapmadan bir tek program kurmadan kullandım 2 gün sonra yine aynı durum gönderdim tekrar. Bununla birlikte 7 oldu servise gitmesi. Cihaz geliyor 1-2 gün sonra en fazla 10 gün sürüyor servise gidiyor delirmek üzereyim. Değiştirdiler bu sefer üst klavye panelini olduğu gibi.

Velhasıl cihaz geldi kullandım sorun yok. 4-5 ay sonra başıma gelene bakın. Lan şu illet bilgisayar artık canımı sıkmaya başladı açılışta harddiski görmedi. Kapattım tekrar açtım diskten tak tak kafa sesi geliyor. Daha 1,5 sene oldu bu bilgisayar alınalı darbesi yok düşmesi yok kırığı yok sarsıntıya maruz kalmadı. Açıldı bilgisayar çalışıyor. Hiç vakit kaybetmeden ertesi sabah götürdüm. Sizce nereye? Evet doğru tahmin Vatan Bilgisayar- Balıkesir. Artık çay çorba ısmarlıyorlar bir çok çalışandan daha fazla zamanım geçti orada ya. Baya muhabbetim var burasıyla tövbe estağfirullah. İnsan çileden çıkıyor bazen. Verdim cihazı servise. Gitti geldi cihaz. Harddisk değişmiş eyvallah.

Lan benim bilgisayarımda üst kapak haricinde tek bir çizik yok. Adamlar duvara mı vurdun kapıyamı geçirdin o bilgisayarın yanı nasıl içine göçtü. Bildiğin yan tarafını bir yere vurmuş gibi içine gömülmüş boyası atmış. Bugün aynı şekilde sinirden küplere binmiş şekilde tekrar gönderdim cihazı kabul etmedim. Bu nasıl servis anlayışı bu nasıl teknik servis bu nasıl memleket arkadaş. Sapa sağlam bilgisayar gönderiyorum kırık dökük geliyor yeter artık ya. TeleService midir ne haltsa onların işçiliğinden ben utandım artık.

Servis işlem yaparken oldu desem bir türlü kargoda oldu desem bir türlü. Sürekli takipdeyim birde gidiş geliş kargo numaralarına kadar elimde tutuyorum ben. Her an bilgisayar kaybolabilir çünkü o kadar güvenim yok.

Aradım Asus'u 0850'li ile başlayan numaradan Mehmet Bey çıktı kendisinden buradan da tekrar kişisel bir şey olmadığını firmayla sorunum olduğunu belirttim. Sorunu anlattım Genel Merkeze bildirmişler bugün yada yarın içinde dönüş yapılacakmış bana. Bir insan bu kadar markadan soğutulur. Asus fanı bir insanım forumlarda hep yere göğe sığdıramayanlardandım. 40 tane imei gönderebilirim şuan aldırdığım Asus ürünlerinden. Ailemde herkes Asus telefon kullanır. Çevreme hep öneririm. Ama varya şu olaydan sonra;

Asus bana sıfır cihaz verse üzerine araba falan hediye etse gözümde 1 kuruşluk değeri kalmadı.





Güncelleme 09.08.2017

Asus genel merkezinden yapılan dönüş servis içerisinde herhangi bir hasar almadığı ve kargo sürecinde yaşandığı söylendi. Vatan Bilgisayar Balıkesir şubesine gittim. Kendilerine durumu aktardım. Yetkili arkadaş kargo paketini gösterdi. Paket üzerinde herhangi bir darbe yoktu göz gezdirdiğimde. Bir yerde göçük gördüm ancak cihazı kutu içerisine yerleştirirken yanlarına saracak şekilde ayrıca içinde sabitleyen kutu hazırlanmış. Yani gözlemlerim sonucu kargoda da hasar alması imkansız gibi duruyor. Kargo tutanakta bir hasar olmadığını yazar falan dediler. Tekrar oradayken Asus Türkiye'yi aradım kendileri ile Vatan Yetkilisini görüştürdüm. Tamam herhangi bir sorun olmayacağı söylendi. Asus müşteri temsilcisi de teyit etti. Şimdilik olanlar bunlar gelişmeler oldukça tekrar yazarım.

Güncelleme 10.08.2017

Vatan Bilgisayar - Balıkesir şubesini aramaya çalıştığınızda genellikle ya meşgul çalar yada hiç düşmez. Bunun bir örneğini daha görmüş oldum. Ulaşmaya çalıştığım şey cihazın son durumu. Bazı arkadaşlar her gün her gün sorulmazki kardeşim yazacak ama bu baştan sona yazdıklarımı siz yaşamış olsanız saatte bir sorardınız. Velhasıl aradım ulaştım ilk olarak Vatan bilgisayar'a 444'lü numaradan bana ekranda kargo numarasını göremem şubeyi arayın dedi. Tekrar Balıkesir Şubesini aradım şanski bu sefer çaldı. Teknik servisteki arkadaşla görüşmelerim sonucu irsaliye numarası alabildim yalnızca. Bu arada Yurtiçi Kargo ile çalışıyorlarmış.

Arayıp Asus ile görüştüm. Buradaki en büyük sıkıntı her seferinde başka müş. temsilcisine tüm olayı baştan anlatmak. Cidden sıkıcı oluyor ve benimle ilk ilgilenen müş.tem. ile görüşmek istediğimde illede beeeen beeen beeen sözleri beynimin içinde çalkalanıyor. Tabiki onlarada hak veriyorum ama durumumu bilmiyorlar. Sonuç olarak kargoda tekrar yollarda cihaz. Asus'a ulaşması bekleniyor.

Asıl beklediğim bu durumun bana itelenmesi. Kesin kullanıcı hatası çıkacak. Neyse sinirlendim yine ben bi sigara yakayım.

Güncelleme 14.08.2017

Bugün servisle görüştüm. 11.08.2017 tarihinde cihazım servise ulaşmış.(Hayatımda ilk defa bu kadar hızlı servise ulaştı cihazım.) Genel durumu hakkında bilgi aldım. Aldım dediysem bana oturup servis çalışanımız bunu kırmış biz değişiyoruz falan demediler tabiki. Alabileceğim en genel cevabı en hazır cevabı en güzel müşteri savuşturma hareketini yaptılar ve telefonu kapattım. Kimin elinde tamire başlandı mı yoksa daha yeni mi sıraya girdi gibi bilgileri alamadım tabiki. Nerede böyle bir hizmet verildiki oradaki çalışanlarla ilgili hiçbir problemim yok gerçekten müşteri ilişkileri harika adamların. Cihazın durumu mu ha pardon "ONARIMDA" dendi.

Güncelleme 15.08.2017

Asus Türkiye ile yaptığım görüşmelerimde 580 Tl onarım ücreti olduğunu ve herhangi bir kargo tutanağının olmadığını öğrendim. Oysaki Vatan Bilgisayar Balıkesir şubesinden teknik servis elemanı olan Bahadır Bey ile kendilerini telefonla görüştürmüştüm ve kargo tutanağı tutup göndereceğini söylemişti. Tekrar aradım gün içerisinde bana ulaştırırlarsa tutanağı Asus'a mail atarak ulaştırmam gerektiğini söyledim. Bahadır Bey ile görüşmelerim sonucu bana Yurtiçi Kargo ile görüşüp dönüş yapacağını söyledi. İçime kurt düştü ve şubeye gittim. Kendisi yoktu telefonla aradılar. Bana orada tutanak tutulacağını kargoya söylediklerini ancak kargonun herhangi bir işlem yapmadığını ve ayrıca tekrar cihazı gönderirlerse tutanak tutup gönderim yapacaklarını söyledi. Yani cihaz geri gelecek servis ücretini ben kabul etmemiş olacağım. İşlem sonlanmış olacak ve yeni bir olay gibi tekrar tutanak tutulacak. Siz Asus olsanız bunu kabul eder misiniz dediğimde sustu ve bizimle ilgili bir durum değil kamera kayıtları var dedi. Tekrar neden tutanak tutulmadı tutulacak diye konuşmuştuk ben buradan öyle ayrılmadım mı dediğimde kargo firması tutmamış dedi. Yani cihazda hasar olduğunu kargo mu takip edecek kardeşim sen yazdırmadan ne bilsin adam hasarlı olduğunu. Telefonu kapatıp şube müdürü ile görüştüm. Kendisine durumu anlattım. Bana yarına kadar dönüş yapacağını söyledi. Şuan için bekliyorum ancak bu durum mahkemeye taşınacak gibi duruyor. Ayrıca yarın Cem Bey'in dönüşü ile birlikte durumu Vatan Bilgisayar Genel Müdürlüğüne yazacağım. Böyle bir saçmalık hayatımda görmedim.

Güncelleme 16.08.2017

Harika bir olayın daha başındayım anlaşılan. Dün görüştüğüm yetkili Cem Bey bana dönüş yapmadı. Aramaya çalıştım Balıkesir şubesinden öğrendiğim en güzel bilgiyi aktarıyorum. Dün bana yarın bilgi vereceğim diyen Cem Bey'in bugün haftalık izin günüymüş. Gerçekten harika bir iş birliği ile gidiyorlar. En sonunda sanırım canlı bomba olarak dalacağım o şubeye ya bir kaçının kafasını gözünü kıracağım yada benim cesetim çıkacak oradan.

Daha fazla dayanamadım ve bugün 16:00 gibi Vatan Bilgisayar websitesinde yer alan şikayet formuna durumu ve mağazayı şikayette bulundum. Arkasından yarın önce şubeye daha sonra elimdeki belgelerle Valilik makamına gidip tüketici hakları işlemlerimi başlatıyorum. Bu konuda ALO 175 ile bilgi alabilirsiniz bu arada bilgi olsun. Bakalım süreç nasıl ilerleyecek.

Güncelleme 17.08.2017

Öğleden sonra şubeye uğradım. Cem bey ile görüştüm. Bana gelen ücretli onarım mesajını gösterdim. Pekte önemli değil biz Asus'tan tekrar isteyip tekrar göndereceğiz bu cihazı dedi. Sonuç olarak ben hukuki işlemi başlatıyorum bugün dedim. İsterseniz başlatın dedi. Biz üzerimize düşeni yapacağız sonucu bekleyeceğiz dedi. Biraz daha bekleme kararı aldım. Bakalım
süreci gözlemlemeye devam ediyorum şuan için. Ayrıca Vatan Genel Merkezine yaptığım şikayeti şimdilik geri aldım.

Güncelleme 21.08.2017

Bugün öğleden sonra tekrar şubeyi aradım. Genel merkeze bildirdik o konuyu ancak hafta sonu olduğu için bir dönüş alamadıklarından akşama yada yarın size dönüş yaparım dendi. Ve tabiki akşam oldu hiç kimse aramadı. Yarın sabah şubeye gideceğim yazılı olarak cevap almak için dilekçe vereceğim. Çünkü telefonuma sürekli Vatan Bilgisayar'dan kullanıcı hatası olduğunu bildiren ve ücret talep eden mesajlar gelmeye devam ediyor. Durumu şubeye yazılı olarak sorup gerekli düzenlemeyi isteyeceğim. En azından bunlar beni uğraştırmaya devam ettiği taktirde yasal süreçte elimde belge olur. Birde servise verdiğimde bana verilen belgenin üzerindeki tarih 27.07.2017. Yasal hükümlülükleride bir yandan takip ediyorum. Yeni düzenleme ile bana 10 iş günü içerisinde çözülmezse geçici olarak verilmesi gereken muadil ürün verilmedi. 10.08.2017 tarihine denk geliyor iş günü bazında p.tesi-cuma olarak hesapladığımda. Tarihe baktığımızda üzerinden 11 gün geçmiş durumda.

Garanti süresi içerisindeki ürünlerin ücretsiz onarım süresi yasal olarak 20 iş günü olarak belirlenmiş durumda. Ücretsiz onarım işleminde bu süre aşılırsa üç adet seçeneğim var yasal olarak bunlar biri malın bedel iadesi, ayıp oranında bedel indirimin veya varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini talep edebiliyorum. Ve yönetmelikte açıkça belirtildiği üzere kesinlikle "satıcı bunu reddedemez."(Garanti Belgesi Yönetmeliği - Üçüncü Bölüm - Madde 9) Tam olarak bunu tarih olarak oranladığım da 18 iş günü bugün itibari ile dolmuş olacak. Eğer 2 gün içerisinde bana çözüm sunamazlar ise hakkımı talep edeceğim. Detaylar oldukça tekrar yazarım.

Güncelleme 23.08.2017

Sabah şubeye gittim ve durumunu sordum. Cihaz bize gelecek tekrar göndereceğiz dendi. Servis tarafında kargo açılırken yapılan kamera kayıtlarını avi dosyası olarak ekleyip çözüme kavuşmasını isteyeceklermiş. Şuanki durum kayıtları Asus tarafında ve Vatan tarafından böyle görünüyor. Çıkışı yapılmış kargolanmış olarak görünüyor birinde. Vatan tarafından gönderilen ücret mesajlarına cevap vermedim ve kabul etmedim




Güncelleme 24.08.2017

Sabahtan tüm belgelerimi yanıma alarak vatan bilgisayarın yolunu tuttum. Servise girince bana satıştan sonra servise cihazı verirken imzalattıkları tek yaprak belgenin devam sayfalarını aldım. Okuduğumda 4 kelimeden 3'ü vatan bilgisayar sorumlu değildir yazıyor. Ardından bana yapılan işlemlerin tamamının dökümünü istiyorum dedim. Karşıdan gelen cevap şaşırtmadı sistemde yazdır gibi bir seçenek yok yalnızca biz görebiliyoruz dedi. O zaman bana ekran görüntüsü alarak çıktı verebilirsiniz dedim. Ayrıca benden istenen ücretin hangi parçalar ve hasarlı gelen ürün olduğunu bu yüzden benden ücret istediğinizi yazan bir belge verin ben ücreti onaylayacağım dedim. Çıktı aldığı şeyi buraya atsam gülmekten yarılırsınız. Masaüstü/Sağ tık/Yeni metin belgesi 100 Tl Lcd cover..... 479 TL toplam yazdı ve çıkardı. Bu belgelerin tamamının altına imza kaşe istiyorum yetkili olarak verdiğinize dair dedim. İçeriden Cem beye seslendi sanırım anlamadım durumu tam orada. Kendisi geldi. Dedim ben işlemleri başlatıyorum. Şikayettede bulundum vatanın sitesi aracılığıyla. Ayrıca şikayetvar.com adresinede yazdım dedim. Tamam tamam dedi. Bunları söyledikten sonraki tavırları 360 derece değişti. Resmen istenmeyen müşteri tavrıyla yaklaştılar utanmasalar çık kardeşim mağazadan diyecekler. Ben kolay gelsin dedim çıktım bu soğukluğu hissettiğim anda.

Tüm belgelerle birlikte valiliğe gittim. Kendilerine durumu aktardım. 20 iş günü yasal olarak dolmuş. Satmasını biliyorsa peşinden de koşacak bunun öyle Asus servisine ulaşınca 20 gün falan diye bir şey yok sizin tarihiniz burada belli falan gibi konuşmalar oldu bir parça olsun rahatladım. Belgelerle birlikte dilekçemi verdim. Değişim talebi olarak yazdım. Cihazı alıp tüm parçalarıyla birlikte sıfır ürün vermek zorundalar. Eğer ellerinde yoksa bu cihaz bir üst model olarak vermek zorundalar KANUNEN. Genel olarak araştırmalarımda şunu öğrendim herkese servise gidince 20 iş günü söyleniyor. Ancak bunu oradaki hanımefendi açtı ve direk yasal belgeden okudu. Kesinlikle herkes peşinden koşsun inşallah işlemim tatlıya bağlanacak. Tek canımı sıkan durum 4 ay sürebilir dendiler. Ancak geç olsun güç olmasın bu kadar uğraştım beklerim hiç sorun değil hakkımı ararım.

Güncelleme 28.11.2017

Bugün itibari ile karar elime geçti. Evet tabiki değişim kararı çıktı. Şuan için 15 is günü için beklemeye koyuluyorum. Kararı okurken kalbimdeki güm güm güm olayını size anlatamam. Hayırlısıyla mutlu sona doğru yelken açıyoruz. Bu kadar zaman beklediğime değecek. Aylar sonra foruma inşallah kendi bilgisayarımdan giriş yapacağım. Yardımcı olan herkese sonsuz teşekkürler. Bilgisayar elime geçtiğinde hepinize benden denli bir cay söyleyeceğim.



Asus Servsiyle İligili sikayetvar.com şikayetlerine göz atmalısınız. 2.237 şikayet var yalnızca servisle ilgili var.
Bir LG fanı olan Engin Cengiz isimli Youtube kullanıcısının çektiği video dikkatimi çekti. Ufak çaplı internet gezisinden sonra durumun foruma taşınmasında fayda olduğunu görüyorum. Lafı uzatmıyım yorumlara ve tartışmalara açık bir konu zaten.

Video da ilk girişte yer alan LG artık satılmıyor çıkışı komedi olacak cinsten.

Cihaz servis tarafından sıfır ayarlarına getirildi geçtiğimiz ay. Program kurulumları vs tamamladım geldiğinde. Ancak ara ara kasılmalar ve donmalar yaşamaya başladım. HD Tune testinde diskte oldukça düşük bir sonuç aldım.

Defrag ve diğer temizlik bakımlarını sürekli düzenli olarak yapıyorum. Hor kullanan bir insanda değilim. Diskde bad sector vs gibi sorunlar olduğunu düşünmeye başlıyorum. Herhangi bir öneri ve ya tavsiyesi olan var mı acaba ?

Herkese iyi forumlar.



Klasik youtube izleyicisiyim. Kimsenin reklamını yapmıyorum baştan söyleyeyim.

Noyan isimli bir abimizin güzel paylaşımları var. Kaliteli buluyorum. Bir çekimini izliyordum yine ve gayet güzel bir detaya farkındalık yaratmak istedim.
https://youtu.be/4MA7tVxO3AE?t=12m25s

Videoda Astra H aracın ses yalıtımına dikkat etmenizi isterim. Teneke vs olmuş resmen.
Gerçekten şaşırdım ve başarılı.
Herkese iyi forumlar.

Bir site kullanıyorum sürekli captcha veriyor ancak o kadar gına geldiki bunu otomatikleştirmek lazım. Basit bir sistem kurmuşki artık benim elimden azıcık kodlama gelseydi olayı çözecektim ama ne yazıkki yapamadım.

Adam hostinge 1.png 2.png gibi her sayı için bir resim koymuş. Bunlar yan yana gelerek 4lü bir doğrulama sistemi oluşturmuş. Alt kısımada bir adet Textbox koymuş. Bu resimler sırayla random geliyor her seferinde. Ancak siteye o kadar entegre etmişki her tıkladığınız yerde karşınıza çıkıyor.

Öğeyi denetle yaptığımda fark ettim bu durumu. Acaba her karşıma çıktığında bir tuşla bu doğrulamayı site indexten çekebilecek bir yazılım yapabilecek olan varmı?

Mantık şu;
4 adet sayı çek (her defasında random oluyor).
Bu sayıları sırasıyla yan yana koy.(cimg1 cimg2 gibi sıralanmış zaten)
Textboxa yapıştır.
Enter tuşuna bas.

Eğer zor bir olay değilse bu konuda yardımlarınızı bekliyorum. En azından nasıl yapacağım konusunda bilgi verirseniz yapmaya uğraşmak isterim. İyi forumlar.
Şubat ayında aldığım X550JX-XX106T cihazımın lcd paneli dağıldı. Servise gönderdim sonuç olarak 700 TL gibi fahiş bir fiyat çıkardılar. Dışarıda sorduğumda ise 230 - 350 TL arası fiyat alıyorum sizce ne yapmalı ?
Garantisi olduğu için hem orjinal serviste yaptırmak istiyorum ancak maddi durum belli 700 tl panele vermek çok zor benim açımdan kara kara düşünüyorum.
1 Aydır takip ettiğim ürün olan Asus X550JX Vatan Bilgisayar'da şuan indirimde eğer değişiklik olmazsa almaya gidiyorum akşam ilgilenenlere duyrulur. N11 falan Freedos almayın daha mantıklı fiyat 2799 TL şuan vatanda.

http://www.vatanbilgisayar.com/asus-x550jx-core-i7-4720hq-2-6ghz-12gb-ram-1tb-hdd-2gb-15-6-w10-notebook.html?OM.zn=category_topsellers_productpage-21&OM.zpc=X550JX-XX106T

Edit: 15.02.2016 17:35 itibariyle yazıyorum şuanda fiyat 3220 TL olmuş durumda. Ben ayın 9'unda aldım. Freedos internette 2750 TL di. Vatandan Windows 10 olan modeli aldım. Sorusu olan yazabilir yanıtlayabilirim.
Acer Aspire VN7 mi? Asus X550JX modeli mi?

Elimde 120 GB Kingston SSD var sisteme onuda ekleyeceğim. Ancak 2 model arasında kaldım. FHD ekran ve Windows beni arada bırakan 2 etken oldu. Asus kalitesini göz önüne alıyorum diğer taraftan kalın ile belirttiğim özellikler iki cihaz içinde albenisi bana göre yüksek olan özellikler. Forumcular bilir bir zamanlar Dell n5110 çılgınlığı vardı ona dönüşmesin istiyorum. Düşüncelerinizi almak isterim.

<--- Acer Aspire VN7 --->

Intel® Core™ i5 5200U (2,2 Ghz >> 2.7 Ghz)
8 GB 1600 MHz DDR3
Nvidia Geforce GTX950M 4 GB
1 TB 5400 rpm
1920 x 1080 px
Windows 8


-- 2640,00 TL
http://www.bimeks.com.tr/urun/147998/acer-aspire-vn7-571g-52zy-nx-muxey-005-.aspx

<--- Asus X550JX --->

Intel® Core™ i7 4720HQ (2,6 Ghz >> 3.6 Ghz)
12 GB 1600 MHz DDR3

Nvidia Geforce GTX950M 4 GB
1 TB 5400 rpm
1366 x 768 px
FreeDos

-- 2758,00 TL
http://urun.n11.com/dizustu-bilgisayar/asus-x550jx-xx171d-12gb-gtx-950m-notebook-mouse-hediye-P45825986
Hakkında
Konum: Sivas
Meslek: Ar-Ge Teknisyeni
Forum İmzası:
“Bilgisayar artık sadece bilgisayar kullanmış olmak için kullanılmıyor. Bu artık yaşamak için yapılan bir şey.”
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
PC
Otomobil
Renault
Mobil cihaz
LG
Operatör
Vodafone
ISS
TTNET
Oyun Platformu
PC
Takım
Beşiktaş
Steam
Enndroid
TV
LG
Klima
Klima
Notebook
Asus
Fotoğraf Ekipmanları
FujiFilm
İşlemci
Intel
Anakart
Asus
Ekran Kartı
Asus
Kombi
Buderus
Modem
Zyxel
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 3 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 4 yıl
Mesaj Sayısı: 310
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 371
İkinci El Bölümü Mesajları: 2
Konularının görüntülenme sayısı: 3.483 (Bu ay: 123)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 48 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Taşınabilir Bilgisayarlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.