Şimdi Ara

UYDUNET'e gönderdiğim mail

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • kime: destek@uydunet.net;info@uydunet.net
    konu:İNTERNET KOPMALARI VE HIZ DÜŞÜKLÜKLERİ

    Sayın Yetkili

    1017..... nolu abonenizim. Abone olduğum 2 sene boyunca vermiş olduğunuz internet hizmeti için bir çok defa gerek mail gerek web siteniz gerekse de telefon hattınız üzerinden arıza kaydı bıraktım, sorunlarımı belirttim...

    En son dün akşam internetim kesik olduğu için kayıt bıraktım ve müşteri temsilcisi bayan, beni teknik servise yönlendireceğini söyledi. Görüşmemizden 3-4 saat sonra internet geldi fakat internet demeye bin şahit lazım... resmen 56k hızındaydı.. Neyse, yarına düzelir dedik, işimize gittik.. Fakat akşam eve geldiğimde hızın yine yerlerde süründüğü gördüm. Size hız testi sonucunu mailimde göndermek isterdim ama inanın speedtest sitesine bile bağlanamadım..

    İnternet tarifelerinizi değiştirdiğiniz günden beri internette hep sıkıntılar yaşadım.. Yaptığınız kampanya ile kendinize binlerce yeni abone eklediniz, fakat altyapıya gerekli yatırımları yapmadınız. Ve bugün, bu haldeyiz..

    http://forum.donanimhaber.com/forumid_592/p_1/tmode_1/smode_1/tt.htm

    Lütfen şu sayfayı bir inceleyin.. Başlıkların %70'i insanların yaşadığı problemlerden oluşuyor.. Ben ttneti bırakıp 2.5 yıl önce uyduneti seçerken yukarıda yer alan bölümde olumsuz yorum yok denecek azdı.. Ama şimdi, uydunet için iyi/olumlu yorum bulmak bile güç.

    Şimdi, şahsen sizlerin vermiş olduğu daha doğrusu veremediğiniz internet hizmetinden sıkıldım.. Eğer vereceğiniz hizmet bundan sonra da böyle olacaksa, ben ayda 2-3 kere size arıza kaydı bırakmak zorunda kalacaksam cidden vermiş olduğunuz internet hizmetini istemiyorum.. Kazıklanacağımı bile bile gider ttnet abonesi olur, en azından internet hizmetimi sorunsuz alırım..

    Bazı ifadelerim için kusura bakmayın fakat, içimden geldiği gibi yaşadığım/yaşadığımız problemleri size yazmak istedim.. Ve bu mailimi de bahsettiğim forumda paylaşacağım.. Lütfen biz müşterilerinize hakettiğimiz değeri gösteriniz.

    Saygılarımla
    İsmet xxxx







  • quote:

    Orijinalden alıntı: Death Time

    Yaptığınız kampanya ile kendinize binlerce yeni abone eklediniz, fakat altyapıya gerekli yatırımları yapmadınız.

    Yeni abone ekliyorlar ama bunların bir kısmıda 1 hafta-10 gün geçmeden kapattırıp,tekrardan adsl ye geri dönüyor benim yapığım gibi.Bu yüzden abone sayılarının çokta artacağını sanmıyorum.Böyle devam ederlerse sadece sözleşme imzalayıp,2 yıl dolmadığı için çıkan abonelerden aldıkları ,30tl kurulum ücreti ve sattıkları modem için aldıkları 170 tl. den para kazanacaklar.Yazdığın mailde haklısın kesinlikle.Ama artık sorun yaşamaya başlamışsın malesef.Bunu düzelteceklerini daha doğrusu düzeltebileceklerini ,yeterli bilgiye sahip teknik elemanları olmadıkları için sanmıyorum.Çözseler bile bir ay sonra aynı sorun çıkacaktır ortaya.Umarım kısa sürede kökten ve kesin çözüm sağlayabilirler.Kolay gelsin.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.