Şimdi Ara

Uydunet Bağlantı Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
678
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Uydunet altyapısı hakkında pek bilgi sahibi olmadığım için aşağıdaki konu hakkında fikirlerinizi rica ediyorum:

    Geçtiğimiz Çarşamba akşamı hiçbir sitenin açılmaması üzerine Uydunet'i aradım. Sinyalle ilgili bir sorunum olduğunu belirterek ertesi gün eve teknik servis yolladılar. Gelen eleman bizimkilere daire içine gelen sinyalin normal olduğunu ve bina içindeki kablolarda ezilme meydana gelmiş olabileceğini belirtmiş. Elektrikçi çağırmamızı tavsiye etmiş. Çağırmadık.

    Aynı akşam yine aradım, çağrı merkezinde telefonu yanıtlayan kişi yine kayıt oluşturdu ve ertesi gün yine aynı teknik servis elemanı geldi. Bu sefer evin içindeki kablolarda sorun olduğunu, modeme direkt bir kablonun gitmesi gerektiğini söyledi. Sorunu yaşadığım saatlerde modeme direkt bir kablo bağladım, yine sonuç alamadım.
    --
    Burada bir bilgi eklemem gerekiyor: Kendisinin geldiği saatlerde bağlantı normale yakın oluyor zaten. Asıl sorun akşamları, bazen de öğleden sonraları başlamak kaydıyla oluşuyor ki, ben bunun nedeninin apartmandaki diğer kullanıcıların da kullanmaya başlamasıyla hattın kaldırmaması olduğunu düşünüyorum. İki alt kattaki komşunun hiçbir bağlantı sorunu olmuyormuş bu arada.
    --

    Teknik elemanın verdiği numarayı aradığımda apartman içindeki kabloyu ücret karşılığı çekeceklerini söylediler. Daha sonra Uydunet'i defalarca aradım, bir yandan da mail trafiği oluştu.



    quote:

    Bir haftadır akşamları internet veremediğiniz gibi gelen teknik elemanlarınız da önce binanın kablosunda sorun olduğunu söyleyip, sonra lafı değiştirerek ev içinde sorun olduğunu söylüyor. Abonelik başlangıcından beri sorun olmayan ev içi kablolar ne hikmetse bir anda sorunlu hale geliyor. Sorunu tespit bile edemeyen teknik elemanlara gündüzleri bağlantının normal olduğunu, akşam binadaki diğer kullanıcıların da yarattığı trafik nedeniyle müthiş bir yavaşlık yaşandığını söylüyorum ama inandıramıyorum. Binadaki kablolarda sorun olduğunu kabul ediyorlar ama bunun için de ücretli kablo çekeceklerini söylüyorlar ya da elektrikçi çağırın diyorlar. Bu ne biçim bir hizmettir? Hafta sonu süresince bu sorun sizin ekipleriniz tarafından ücretsiz bir biçimde giderilmezse aboneliğimi sonlandıracağım. Böyle bir hizmet anlayışına sahip firmayla taahhütlü sözleşme yapmadığım için çok mutluyum. Tebrikler!



    Aldığım cevap:

    quote:

    E-postanızda belirtmiş olduğunuz konu ile ilgili gerekli inceleme yapılmış olup ankastre sorunu tespit edildiği görülmektedir. Ankastre problemlerinde; teknik ekiplerimiz tarafından müdahale yapılmamaktadır. Yaşamış olduğunuz probleminiz ile ilgili ankastre sorununuz için; elektrikçi ya da teknik ekiplerimize ek olarak ücret verilerek işlem gerçekleştirebilirsiniz.

    Türksat’dan kaynaklanmayan arıza durumlarında sözleşmenizin 5.4 maddesi gereğince işlemler yapılmaktadır.

    5.4- Abone tarafından temin edilen cihaz ve alıcılardaki arızalar, binadan kaynaklanan elektrik arızaları, ankastre sorunları, bina tadilat ve tamirat vb.

    Abone kusurundan kaynaklı teknik nedenlerden dolayı meydana gelen arıza ve kesintilerden Abone sorumludur; bu durumlarda Abone TÜRKSAT’ dan herhangi bir talepte bulunamaz. Ankastre probleminizin giderilmesi sonrasında problemin devamı halinde; Çağrı Merkezimizi arayarak durumu iletebilirsiniz. Konu ile ilgili size yardımcı olunacaktır.


    Hattınız ile ilgili tüm soru ve şikayetleriniz için 7/24 444 0 126 ya da 126 nolu hattımızdan Türksat Kablo Müşteri Hizmetlerimiz ile irtibata geçebilir, kablotvbilgi@turksat.com.tr iletişim adresimizden bize ulaşabilirsiniz.


    Son yazdığım ve henüz bir yanıt alamadığım mail:

    quote:

    Sayın Yetkili,


    Saat 16:00 gibi neredeyse tamamen giden bağlantı, şu anda geri gelmiş durumda. Öğle saatlerinde gelen teknik destek personelinizin yaptığı testlerde sorunu tespit edememesinin nedeni, kendisinin bulunduğu saatlerde sinyalin çok da kötü olmamasıdır. Fakat özellikle akşam saatlerinde bağlantı neredeyse sıfıra inmektedir. Sizin de tahmin edebileceğiniz gibi, tesisatınız bu binadaki kullanıcı sayısını karşılamamakta, özellikle akşam saatlerinde böyle bir sorun yaratmaktadır.

    "Abone kusurundan kaynaklı teknik nedenlerden dolayı meydana gelen arıza ve kesintilerden Abone sorumludur; bu durumlarda Abone TÜRKSAT’ dan herhangi bir talepte bulunamaz."

    Bana ilettiğiniz sözleşmenin bu maddesi için sizi bir kez daha düşünmeye ve durum değerlendirmesi yapmaya davet ediyorum. Ankastre dediğiniz yapının nerede olduğunu bile bilmemekle beraber bunu benim kusurum olarak addetmeniz inanılmaz bir olay. Nerede olduğunu bile bilmediğimiz bir üniteye nasıl, ne şekilde ve neden bir müdahalede bulunalım ki bizim kusurumuz olsun. Bu konuyla ilgili bir kusur arıyorsanız teknik destek personelinizden bilgi alabilirsiniz diye düşünüyorum zira onlar geldikten sonra bağlantı daha da kötü bir hâl aldı. Bu arada iki kat aşağıdaki komşumuz da Uydunet kullanmakta ve hiçbir sorun yaşamadığını beyan etmektedir.



    Çarşamba gününden beri, günün sadece küçük bir bölümünde -o da berbat ping değerleriyle- internet kullanabiliyorum. Belirttikleri gibi bir sorun olsa hiçbir şekilde bağlanamamam gerekmez mi? Sizce sorun nerededir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bravefart -- 8 Ekim 2012; 11:38:20 >







  • Bende de router üzerinden bağlanınca bir süre sonra sürekli nette kopmalar oluyor çözümü yok gibi birşey yada ben bulamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravefart

    Uydunet altyapısı hakkında pek bilgi sahibi olmadığım için aşağıdaki konu hakkında fikirlerinizi rica ediyorum:

    Geçtiğimiz Çarşamba akşamı hiçbir sitenin açılmaması üzerine Uydunet'i aradım. Sinyalle ilgili bir sorunum olduğunu belirterek ertesi gün eve teknik servis yolladılar. Gelen eleman bizimkilere daire içine gelen sinyalin normal olduğunu ve bina içindeki kablolarda ezilme meydana gelmiş olabileceğini belirtmiş. Elektrikçi çağırmamızı tavsiye etmiş. Çağırmadık.

    Aynı akşam yine aradım, çağrı merkezinde telefonu yanıtlayan kişi yine kayıt oluşturdu ve ertesi gün yine aynı teknik servis elemanı geldi. Bu sefer evin içindeki kablolarda sorun olduğunu, modeme direkt bir kablonun gitmesi gerektiğini söyledi. Sorunu yaşadığım saatlerde modeme direkt bir kablo bağladım, yine sonuç alamadım.
    --
    Burada bir bilgi eklemem gerekiyor: Kendisinin geldiği saatlerde bağlantı normale yakın oluyor zaten. Asıl sorun akşamları, bazen de öğleden sonraları başlamak kaydıyla oluşuyor ki, ben bunun nedeninin apartmandaki diğer kullanıcıların da kullanmaya başlamasıyla hattın kaldırmaması olduğunu düşünüyorum. İki alt kattaki komşunun hiçbir bağlantı sorunu olmuyormuş bu arada.
    --

    Teknik elemanın verdiği numarayı aradığımda apartman içindeki kabloyu ücret karşılığı çekeceklerini söylediler. Daha sonra Uydunet'i defalarca aradım, bir yandan da mail trafiği oluştu.



    quote:

    Bir haftadır akşamları internet veremediğiniz gibi gelen teknik elemanlarınız da önce binanın kablosunda sorun olduğunu söyleyip, sonra lafı değiştirerek ev içinde sorun olduğunu söylüyor. Abonelik başlangıcından beri sorun olmayan ev içi kablolar ne hikmetse bir anda sorunlu hale geliyor. Sorunu tespit bile edemeyen teknik elemanlara gündüzleri bağlantının normal olduğunu, akşam binadaki diğer kullanıcıların da yarattığı trafik nedeniyle müthiş bir yavaşlık yaşandığını söylüyorum ama inandıramıyorum. Binadaki kablolarda sorun olduğunu kabul ediyorlar ama bunun için de ücretli kablo çekeceklerini söylüyorlar ya da elektrikçi çağırın diyorlar. Bu ne biçim bir hizmettir? Hafta sonu süresince bu sorun sizin ekipleriniz tarafından ücretsiz bir biçimde giderilmezse aboneliğimi sonlandıracağım. Böyle bir hizmet anlayışına sahip firmayla taahhütlü sözleşme yapmadığım için çok mutluyum. Tebrikler!



    Aldığım cevap:

    quote:

    E-postanızda belirtmiş olduğunuz konu ile ilgili gerekli inceleme yapılmış olup ankastre sorunu tespit edildiği görülmektedir. Ankastre problemlerinde; teknik ekiplerimiz tarafından müdahale yapılmamaktadır. Yaşamış olduğunuz probleminiz ile ilgili ankastre sorununuz için; elektrikçi ya da teknik ekiplerimize ek olarak ücret verilerek işlem gerçekleştirebilirsiniz.

    Türksat’dan kaynaklanmayan arıza durumlarında sözleşmenizin 5.4 maddesi gereğince işlemler yapılmaktadır.

    5.4- Abone tarafından temin edilen cihaz ve alıcılardaki arızalar, binadan kaynaklanan elektrik arızaları, ankastre sorunları, bina tadilat ve tamirat vb.

    Abone kusurundan kaynaklı teknik nedenlerden dolayı meydana gelen arıza ve kesintilerden Abone sorumludur; bu durumlarda Abone TÜRKSAT’ dan herhangi bir talepte bulunamaz. Ankastre probleminizin giderilmesi sonrasında problemin devamı halinde; Çağrı Merkezimizi arayarak durumu iletebilirsiniz. Konu ile ilgili size yardımcı olunacaktır.


    Hattınız ile ilgili tüm soru ve şikayetleriniz için 7/24 444 0 126 ya da 126 nolu hattımızdan Türksat Kablo Müşteri Hizmetlerimiz ile irtibata geçebilir, kablotvbilgi@turksat.com.tr iletişim adresimizden bize ulaşabilirsiniz.


    Son yazdığım ve henüz bir yanıt alamadığım mail:

    quote:

    Sayın Yetkili,


    Saat 16:00 gibi neredeyse tamamen giden bağlantı, şu anda geri gelmiş durumda. Öğle saatlerinde gelen teknik destek personelinizin yaptığı testlerde sorunu tespit edememesinin nedeni, kendisinin bulunduğu saatlerde sinyalin çok da kötü olmamasıdır. Fakat özellikle akşam saatlerinde bağlantı neredeyse sıfıra inmektedir. Sizin de tahmin edebileceğiniz gibi, tesisatınız bu binadaki kullanıcı sayısını karşılamamakta, özellikle akşam saatlerinde böyle bir sorun yaratmaktadır.

    "Abone kusurundan kaynaklı teknik nedenlerden dolayı meydana gelen arıza ve kesintilerden Abone sorumludur; bu durumlarda Abone TÜRKSAT’ dan herhangi bir talepte bulunamaz."

    Bana ilettiğiniz sözleşmenin bu maddesi için sizi bir kez daha düşünmeye ve durum değerlendirmesi yapmaya davet ediyorum. Ankastre dediğiniz yapının nerede olduğunu bile bilmemekle beraber bunu benim kusurum olarak addetmeniz inanılmaz bir olay. Nerede olduğunu bile bilmediğimiz bir üniteye nasıl, ne şekilde ve neden bir müdahalede bulunalım ki bizim kusurumuz olsun. Bu konuyla ilgili bir kusur arıyorsanız teknik destek personelinizden bilgi alabilirsiniz diye düşünüyorum zira onlar geldikten sonra bağlantı daha da kötü bir hâl aldı. Bu arada iki kat aşağıdaki komşumuz da Uydunet kullanmakta ve hiçbir sorun yaşamadığını beyan etmektedir.



    Çarşamba gününden beri, günün sadece küçük bir bölümünde -o da berbat ping değerleriyle- internet kullanabiliyorum. Belirttikleri gibi bir sorun olsa hiçbir şekilde bağlanamamam gerekmez mi? Sizce sorun nerededir?

    Nereye posta attın bilmiyorum ancak, konuyla ilgili destek@uydunet.net e atmanı öneririm.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.