Hocam ben şöyle bişi duymuştum ; Görünmeyen bi ışık kareler üzerinde dolaşıyor sen tam tıkladığın sırada ışık o karede ise geçiyor. Doğru mudur sizce de?
gecen 13 tane shell+6yi +7'ye gecirmeye calistim arada yakmalik itemde yaktim.hepsi yandi. ertesi gun +7 shelli +8e gecireyim dedim.2 tane ust ustte bastim.
Bunun bir teknigi olsaydi,herkeste +9 item olurdu.ama upgrade yapacaksan gozun kara olacak burasini biliyorum iste:D
quote:
Orijinalden alıntı: sehlor
Lojik şekilde mantık yürüt. Bilgisayar gibi düşün 1 ve 0
Anvile git, Bus koy itemi koy trina yı koy bas confirme
- Ya Yanar. - Ya Yanmaz.
Dip Not: Önceden item yakman "HİÇBİRŞEY" ifade etmez. Gerekirse teknik olarak geniş bi açıklama yaparım.
Önden item yakmak hiç birşey ifade etmez buraya kadar çok haklısın ama ya yanar ya yanmaz demen çok saçma
OZaman sayısal loto ya tutar ya tutmaz %50 şans diyorsun... Silahın geçme yüzdesi var,o yüzdeyi bulursan geçer bu kadar basit.
quote:
Orijinalden alıntı: sehlor
Lojik şekilde mantık yürüt. Bilgisayar gibi düşün 1 ve 0
Anvile git, Bus koy itemi koy trina yı koy bas confirme
- Ya Yanar. - Ya Yanmaz.
Dip Not: Önceden item yakman "HİÇBİRŞEY" ifade etmez. Gerekirse teknik olarak geniş bi açıklama yaparım.
Orada neden 9 tane kutucuk var hocam şayet haklıysan?
quote:
Orijinalden alıntı: döküntü
quote:
Orijinalden alıntı: sehlor
Lojik şekilde mantık yürüt. Bilgisayar gibi düşün 1 ve 0
Anvile git, Bus koy itemi koy trina yı koy bas confirme .
- Ya Yanar. - Ya Yanmaz.
Dip Not: Önceden item yakman "HİÇBİRŞEY" ifade etmez. Gerekirse teknik olarak geniş bi açıklama yaparım.
Orada neden 9 tane kutucuk var hocam şayet haklıysan?
Armor aldığın npclerde neden boş olduğu halde 8 sayfa var? Skiller kısmında neden kullanılmadığı halde leadership vs. skiller var? gibi sıralayabiliriz. K2 işte.
@ALAK_ - ya geçer, ya geçmez kısmı "lojik mantık" kavramıyla alakalı ufak bi espri idi. Bilgisayarlara göre birşey ya 0 yada 1 dir. Şans hesaplamalarından sonra bu geçerli.
@Döküntü Orda neden o kadar kutu var bilmiyorum ama yapılan şans hesaplamasında kaçıncı karede ne var işin içine girmiyor hesaplamaya etki eden değerler:
- Class farkı Bus/Mus/Lus - Trina/Tears - upgrade level (+)
Öyle düşünecek olursak olmaz ki. İşin içinden çıkılmaz.
quote:
Orijinalden alıntı: Lockerz Davetiyesi
Öyle düşünecek olursak olmaz ki. İşin içinden çıkılmaz.
Neden çıkılmasın ki? gayet açık ve net hesaplamalar.
@Armor aldığın npclerde neden boş olduğu halde 8 sayfa var? Skiller kısmında neden kullanılmadığı halde leadership vs. skiller var? gibi sıralayabiliriz. K2 işte.
bu mu gayet mantıklı . Oyunda o kadar saçma şey var ki
Matematiksel olarak item yakmak işe yaramaz ancak gerçekte işe yarar Ne kadar çok item yakarsan yak diğer itemin geçme olasılığı değişmesede gerçek hayatta bu işe yarar arkadaşım Sonuçta denediğin tüm itemlerin yanması gerçekçi değil ama mümkün mü mümkün...
Şöyle düşün diyelimki 15 kere para attın tura gelmesi lazım 10 kere yAZı geldi diğer 5 taneyi atmaz mısın? zaten upgrade'de de böyle önden item yakarken geçerse önemli itemi basmamak da böyle bişey...
biraz karışık ama böyle düşünüyorum
quote:
Orijinalden alıntı: cem_al_ettin
Matematiksel olarak item yakmak işe yaramaz ancak gerçekte işe yarar Ne kadar çok item yakarsan yak diğer itemin geçme olasılığı değişmesede gerçek hayatta bu işe yarar arkadaşım Sonuçta denediğin tüm itemlerin yanması gerçekçi değil ama mümkün mü mümkün...
Şöyle düşün diyelimki 15 kere para attın tura gelmesi lazım 10 kere yAZı geldi diğer 5 taneyi atmaz mısın? zaten upgrade'de de böyle önden item yakarken geçerse önemli itemi basmamak da böyle bişey...
Matematiksel olarak item yakmak işe yaramaz ancak gerçekte işe yarar Ne kadar çok item yakarsan yak diğer itemin geçme olasılığı değişmesede gerçek hayatta bu işe yarar arkadaşım Sonuçta denediğin tüm itemlerin yanması gerçekçi değil ama mümkün mü mümkün...
Şöyle düşün diyelimki 15 kere para attın tura gelmesi lazım 10 kere yAZı geldi diğer 5 taneyi atmaz mısın? zaten upgrade'de de böyle önden item yakarken geçerse önemli itemi basmamak da böyle bişey...
biraz karışık ama böyle düşünüyorum
Bu mantık doğru ama yazı turanın mantığını upgrade e uyarlarsak
- Basmak istediğim item +7 Shard -> +8 - İddiaya giriyorum arkadaşla 10 tl sine ve Tura diyorum
Senaryo 1: - Parayı 1 kere atıyorum Yazı geliyo ve 10 tl kaybediyorum - Shard +7 -> +8 Olmuyor itemi kaybediyorum. [ Burdan sonrası benim için önemli değil, çünki iddiayı kaybettim, itemde yandı, bir sonraki atış bu iddia yı kazandırmaz bana. Sadece yeni bir iddia kazanma şansım olur. ]
Senaryo 2: - Parayı 1 kere atıyorum Tura geliyo ve 10 tl kazanıyorum. - Shard +7 +8 Oluyor ve +8 Shardım oluyor. [ Burdan sonraki iddia/upgrade bana ne kazandırır ne kaybettirir, yaşayıp görürüm ama bu iddiaya/upgrade e etki etmez ]