Şimdi Ara

ÜNİVERSİTEYİ UZATMAK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bilgisayar Mühendisliği okuyorum. 3.Sınıfım. Bu dönem derslere hiç kendimi veremedim bir şey öğrenmedim. Geçsem bile cc ile geçeceğim. Önemli dersler olduğu için böyle düşükle geçeceğime bırakayım okulu biraz uzatıp adam gibi öğrenerek geçeyim diyorum. Okulu uzatmamın bana zararı var mıdır?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Düşükle de olsa geçmek iyi olabilir hocam.
    Bir dersi tekrar almak zor iş...
    Onun yanında

    Okulu uzatmak "kötü" bir şey değil diye düşünmeye başladım. Daha doğrusu sana zararlı olmasından çok avantaja çevirme şansın var.
    Üniversitede okuyor olmanın sağladığı imkanları kullanmak gerek. Hocalarla iletişim, bölüm arkadaşların, network vb.
    Mesela yüksek lisans dersleri ilgimi çekiyor. Hocayla konuş, ilgini çeken dersleri al...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YaralıPanda kullanıcısına yanıt

    hocam siz yüksek lisans düşünüyor musunuz yurt dışında filan ?

  • Karakurum07 kullanıcısına yanıt

    Bilmiyorum, maybe...

    Türkiye'de yüksek lisansa da sıcak bakmaya başladım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YaralıPanda kullanıcısına yanıt

    kaç yıl suruyor yuksek lısans ?

  • Karakurum07 kullanıcısına yanıt

    Ne kadar sürmesini istersen :)

    https://www.metu.edu.tr/tr/lisansustu-programlar

    Yüksek lisans (master) programlarıın normal süresi iki yıldır


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diplomanın artık cidden espirisi varmı?

    Hele ki bilişim dünyasında belgeden ziyade artık bilgi ölçülüyor hatta kamu sektörüde başladı buna..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nexus can N kullanıcısına yanıt
    Yok hocam diploma önemi ciddili. Artık bilgi dönemi dediğiniz gibi. Özellikle bilgisayar kısmı böyle. Ama diğer mühendisliklerde bir nevi hala etkisi olacaktır sonucunda eğitim alınan yer belli. Staj vs. De zaten artık tanıdık aracılığı ile oluyor kısaca bu network dedikleri mevzu ciddi artık

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.