Şimdi Ara

Üniversite kaydımı sildirmeden kazandığım başka bir bölüme kayıt yaptırmam sorun olur mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
2
Favori
15.751
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
Bölüm # Muhasebe
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar
    İki yıllık muhasebe bölümü okuyordum iki yılı doldurdum alttan derslerim var haliyle mezun görünmüyorum ama devam etmek istemiyorum,
    Bu yıl sınava girdim ve tercih yaptım kazandığım bölüme kayıt yaptırırken sorun olur mu?
    Kaydımı sildirmedim ve dondurmadım, sildirmem gerekiyor mu?
    Ve kaydımı sildirirsem diplomamı geriye alabilir miyim?
    Birde sdü de okuyordum ve tercihlerimde sdü var yani aynı üniversiteye kayıt yaptırıcam yinede sildirmem gerekir mi ıspartanın ilçesinde okuyordum bu sefer merkezde olacağım.
    Birde son kez kayıt sildirmek uzun bir işlem midir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • sildirmen lazım , aynı anda 2 programa kayıtlı olamazsın aöf hariç
  • Selam dostum. Ben de aynı problemle uğraşıyordum birkaç gündür nihayete ulaştı hemen anlatayım. Eğer lisans öğrencisiysen ve önlisans tercih ettiysen sorun yok sildirmeden önlisans programına kayıt olabiliyorsun. Eğer önlisans öğrencisiysen ve yine önlisansa kayıt olacaksan sildirmen şart. Aynı anda iki önlisans programına kayıt olamıyorsun. Kayıt sildirmek epey dertsiz. Yarım saat falan sürüyor lakin internet üzerindeki sistemde silinmiş olarak görünmesi bir bazen de iki günü alabiliyor. Yani tercihler açıklandıktan sonra sildirmen de en garanti yol. Herhangi bir sıkıntı yaşamazsın yeni üniversiteye kayıt olurken.
    Sevgiler.
  • Marlaasingeer M kullanıcısına yanıt
    merhaba, pazartesi günü dilekçemi verip kaydımı sildirdim (lisans programı 4 yıllık ). e-devlette öğrenci belgesi sorgulattığımda aktif öğrenci gözükmüyorum sanırım kaydım silinmiş fakat kazandığım üniversitenin ( e- kayıt yaptım) öğrenci bilgi sisteminde yöksis bilgilerinde bir uyarı çıkıyor. sanırım kaydımı sildirdiğim üniversite yöksis'e bildirmemiş. sizce kaydımı sildirdiğim üniversite'deki ilgili öğrenci işlerini arayayım mı yoksa 1-2 içinde yöksis'e kaydımı sildirdiğim düşer mi ? Cevaplarsanız sevinirim.
  • Arkadaşlar 2 yıllık önlisans kaydım ama gitmiyorum bu yıl girdm 4 yıllık bi bölüme gideceğim 2 yıllık kaydı sildirmem lazım mı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende iki yıllık bı bölüm icin kayıt yaptırsam ne kadar sürede geri sildiririm eğer gelirse DGS den 4 yıllık okumak istiyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.