Şimdi Ara

Unity bölüm geçişleri hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.005
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, Unity'de yeniyim ufak bir projem için oda içinde düşman olup olmamasına göre açılıp kapanan bir kapı yapmaya çalışıyorum fakat her hangi bir sonuca ulaşamadım. Yardımcı olursanız sevinirim.
    private Animator anim;

    public Rigidbody2D rb;

    private void OnTriggerEnter2D(Collider2D other)
    {
    Rigidbody2D hit = other.GetComponent<Rigidbody2D>();
    if (hit != null)
    {

    if (other.gameObject.CompareTag("Enemy"))
    {
    anim.SetBool("open", false);
    }
    else
    {
    anim.SetBool("open", false);
    }
    }

    }



  • OnTriggerEnter ilk dokunma aninda calisiyor, OnTriggerStay komutunu kullanmayi deneyin .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Baxa -- 13 Mart 2019; 9:43:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baxa kullanıcısına yanıt
    Malesef onuda denedim fakat düzgün bi sonuç alamadım çıkışını else üzerinden yapınca karakterin kılıç animasyonuna tepki gösteriyor. OnTriggerExitle yapıncada kapılar kapanıyor fakat düşmanlar öldüğünde kapı açılmıyor
  • Yapmak istediginiz sey odada dusman var ise kapi kapali , yok ise acik mi olsun ?
    Kac tane dusman var peki ?
    Bir de kodlarin arasina debug log ekleyerek algoritmanin calisip calismadigina bakin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Baxa -- 13 Mart 2019; 13:19:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baxa kullanıcısına yanıt
    Aynen düşmana göre kapı açılıp kapanıyor. Belirli bi sayı yok her odada farklı sayıda düşman var odalarda rasgele yerleştiriliyor. Animasyondan izleyebiliyorum zaten debugda ekledim görüleni söylüyor. Onun dışında şuan player etiketini engelleyip yapmaya çalışıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skyline334

    Aynen düşmana göre kapı açılıp kapanıyor. Belirli bi sayı yok her odada farklı sayıda düşman var odalarda rasgele yerleştiriliyor. Animasyondan izleyebiliyorum zaten debugda ekledim görüleni söylüyor. Onun dışında şuan player etiketini engelleyip yapmaya çalışıyorum.
    Odayi icine alan bir Collider etkleyin, trigger aktif olsun.

    OnTriggerStay komutu ile Enemy tagli dusmanlarin tespitini yapin , dusman yok olunca ise kapiyi acma komutuna yonlendirin.
    Boyle bir yolla yapabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • int TeamNo diye basit bir script yazıp her karaktere, düşman tipine ekleyebilirsin.

    // Kapıya yaklaşan takımın numarası 1 ise
    if (other.gameObject.GetComponent<ScriptinAdı>().TeamNo == 1)
    // Kapıyı Aç

    Tag ile uğraşmamış olursunuz.

    OnTriggerExit'de kapıyı kapatırsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Okeanix -- 14 Mart 2019; 17:18:15 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.