Şimdi Ara

Uluslararası Otelciler Derneği'nin anketine turizmcilerden çarpıcı cevaplar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
28
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Uluslararası Otelciler Derneği INTHA, Türkiye genelinde 5630 turizm sektör temsilcisinin katıldığı “Turizm’ de Tespit ve Değerlendirme Anketi” “INTHA Survey 2020” sonuçları açıklandı.


    Uluslararası Otelciler Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Betül Çiçek konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada, “Dünyadaki tüm sektör temsilcilerini ve hatta tüm insanlığı kapsayan bu pandemi süreci içinde, turizm sektörü çalışanları olarak Covid-19 pandemisi ve 2021’e dair tespit ve değerlendirmelerimizi bizzat kendi cevaplarımızla görmek istedik.

    Uluslararası Otelciler Derneği Yönetim Kurulu olarak, sektör temsilcilerinin gözünden turizm tespit ve değerlendirmelerini ele alan bir anket çalışması yapmayı planladık ve hayata geçirdik. Sonuçlarının da başta sektörümüz olmak üzere, ülke ekonomisine ışık tutmasını diliyorum.” dedi.

    Uluslararası Otelciler Derneği’nin gerçekleştirdiği anketin sonuçlarından en dikkat çekici olanı, % 60’a yakın oy oranı ile Türkiye Turizmi’nin pandemi sürecinden dezavantajlı çıkacağının düşünülmesi oldu.

    Sonuçlar, misafirlerin pandemi sonrasında otelleri % 73’lük bir oyla hijyen kurallarına bakarak tercih edeceklerini, 2021 yılında otelcilerin satış stratejilerinde % 75’lik bir oranda dijital metotların ön planda olacağı ortaya koyuyor.

    Turizmciler, % 60 oranında da her şey dahil sisteminin Türkiye turizmine olumsuz etkisi olacağını düşünüyor. İstanbul ise, katılımcılar tarafından % 75 üzerinde bir oy oranı ile Türkiye’nin turizm başkenti seçildi.

    INTHA Survey 2020 Sonuçları

    1 – 2021 yılında Türk turizminde hangi segment ağırlıkta konaklama yapacaktır?

    %41,9 Business

    %48,9 Leisure

    %09,2 MICE

    2 – 2021 Yılında Türkiye Turizminde en etkili figür sizce hangisi olacaktır?

    %25 İnsan İlişkileri

    %75 Online / Dijital Metotlar

    3 – 2021 Yılında Türkiye’ye iç ve dış pazardan en fazla misafirin konaklama yapması düşünülen sektör hangisidir?

    %19,4 Gıda

    %75,2 Sağlık

    %05,4 Otomotiv

    4 – 2021 Yılında Türkiye Turizm’inde hangisi artar?

    %51,8 Doluluklar

    %13,5 Gelirler

    %34,7 Ortalama Oda Fiyatı

    5 – Covid-19 pandemisinden “Türkiye Turizmi” nasıl çıkacaktır?

    %40,6 Avantajlı

    %59,4 Dezavantajlı

    6 – Covid-19 pandemisi sonrasında satış stratejisinde en çok kullanılacak olan argüman ne olacaktır?

    %35,9 SalesCall

    %64,1 Tele Marketing

    7 – Satış konusunda misafirler otel tercihlerinde dikkat edecekleri en önemli kıstas ne olacaktır?

    %18,6 Fiyat

    %73,1 Hijyen

    %08,2 Lokasyon

    8 – Türkiye Turizminde geliştirilmesi gereken en önemli nokta nedir?

    %20,9 Doğru Fiyatlandırma

    %35,5 Kalifiye Personel

    %43,6 Tanıtım ve Pazarlama

    9 – Gezi, iş, toplantı vb. tüm segmentleri kapsayan Türkiye Turizmi başkenti neresidir?

    %21,8 Antalya

    %01,6 Bodrum

    %76,6 İstanbul

    10 – Konaklama tesislerinde her şey dahil sistemi Türkiye Turizminin değerini nasıl etkiliyor?

    %40,7 Olumlu

    %59,3 Olumsuz








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.