Şimdi Ara

Ultranet limitsiz paket de hızım neden 4mbit? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
227
Cevap
0
Favori
9.479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NightShadow

    quote:

    Orijinalden alıntı: emo5313

    quote:

    Orijinalden alıntı: NightShadow

    16 mbps vdsl2+ sınırsız hat 4mbit oldu.
    TTNEte sorarsan sorun yok, modemi resetle, falan filan yap..

    İstanbul Alibeyköy

    Arkadaşım bende Alibeyköy santralinden hizmet alıyorum ve aynı dertten müzdaripim ocak sonu 22 mb/s olan hız şimdi 3 mb/s çıldırıyorum ama bakleyeceğim biraz daha

    Bekleyelim bakalım senin hattında değişiklik olursa bildirir misin sonuçta aynı yerdeyiz değişiklik olursa haberleşelim saldırıcam telekoma sonunda

    Tabiki haber veririm cumaya kadar düzelmezse santralede uğruyacağım.




  • gorunen o ki, ne santrale bizzat gitmek, ne ariza kaydi birakmak ise yaramiyor. cunku verilen hiz zaten normal, ama iste bir sekilde bize ulasan hiz 4mbit ile sinirlamis. nasil ve ne sekilde sinirlanmis bilinmiyor. tuhaf bir durum. fatih santrali durumdan haberdar gibi gorunuyor ama sistemden baksalar yine de bir limitleme gorunecegini sanmiyorum.

    eger bir sure daha boyle devam ederse, olayi ileriye tasimaliyiz.
  • An itibariyle bende de aynı problem var. Aradığımda dedikleri, santral şuan size 6mb veriyor dediler. Fakat bu bildiğin 4 mb. Mekan: Fatih



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lorenzo Von Matterhorn -- 14 Şubat 2012; 0:47:54 >
  • Benzer bir problemi 32mbit vdsl2 abonesi olarak ben de yaşıyorum. Modemdeki değer 27 mbps civarı ki hep aldıpım değer de bu seviyelerdeydi. Geçen hafta salı gununden cts 'e kadar 5-6 kere arıza kaydı bıraktım. En son cumartesi gunu Telekom 'dan geldiler. Sonrasında Gayrettepe merkezde farklı bir birime yönlendirdiler. Orada konuştuğum görevli bu problemden haberdar olduklarını ve sorunun bir hafta içerisinde çözüleceğini ifade etti. Ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyorum ancak şu anda beklemedeyim.

    Unutmadan benim de modemdeki değerden bağımsız olarak hızım 4 mbps civarı. Edindiğin izlenim sanki bant kullanımını denetleyen birşeyler olduğu yönünde ancak emin olamıyorum. 4440375 ya durumdan haberdar; bilmemezlikten geliyor ya da gerçekten haberleri yok ancak her iki durumda da hizmet kalitesinin yerlerde süründüğü gerçeği değişmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Divide By Zero

    Benzer bir problemi 32mbit vdsl2 abonesi olarak ben de yaşıyorum. Modemdeki değer 27 mbps civarı ki hep aldıpım değer de bu seviyelerdeydi. Geçen hafta salı gununden cts 'e kadar 5-6 kere arıza kaydı bıraktım. En son cumartesi gunu Telekom 'dan geldiler. Sonrasında Gayrettepe merkezde farklı bir birime yönlendirdiler. Orada konuştuğum görevli bu problemden haberdar olduklarını ve sorunun bir hafta içerisinde çözüleceğini ifade etti. Ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyorum ancak şu anda beklemedeyim.

    Unutmadan benim de modemdeki değerden bağımsız olarak hızım 4 mbps civarı. Edindiğin izlenim sanki bant kullanımını denetleyen birşeyler olduğu yönünde ancak emin olamıyorum. 4440375 ya durumdan haberdar; bilmemezlikten geliyor ya da gerçekten haberleri yok ancak her iki durumda da hizmet kalitesinin yerlerde süründüğü gerçeği değişmiyor.

    Yer neresiydi zero bu uygulama birtek İstanbula vurdu galiba..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emo5313

    quote:

    Orijinalden alıntı: Divide By Zero

    Benzer bir problemi 32mbit vdsl2 abonesi olarak ben de yaşıyorum. Modemdeki değer 27 mbps civarı ki hep aldıpım değer de bu seviyelerdeydi. Geçen hafta salı gununden cts 'e kadar 5-6 kere arıza kaydı bıraktım. En son cumartesi gunu Telekom 'dan geldiler. Sonrasında Gayrettepe merkezde farklı bir birime yönlendirdiler. Orada konuştuğum görevli bu problemden haberdar olduklarını ve sorunun bir hafta içerisinde çözüleceğini ifade etti. Ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyorum ancak şu anda beklemedeyim.

    Unutmadan benim de modemdeki değerden bağımsız olarak hızım 4 mbps civarı. Edindiğin izlenim sanki bant kullanımını denetleyen birşeyler olduğu yönünde ancak emin olamıyorum. 4440375 ya durumdan haberdar; bilmemezlikten geliyor ya da gerçekten haberleri yok ancak her iki durumda da hizmet kalitesinin yerlerde süründüğü gerçeği değişmiyor.

    Yer neresiydi zero bu uygulama birtek İstanbula vurdu galiba..

    Aynı sorunu 1 haftadır bende yaşıyorum. Yer Burdur merkez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emo5313

    quote:

    Orijinalden alıntı: Divide By Zero

    Benzer bir problemi 32mbit vdsl2 abonesi olarak ben de yaşıyorum. Modemdeki değer 27 mbps civarı ki hep aldıpım değer de bu seviyelerdeydi. Geçen hafta salı gununden cts 'e kadar 5-6 kere arıza kaydı bıraktım. En son cumartesi gunu Telekom 'dan geldiler. Sonrasında Gayrettepe merkezde farklı bir birime yönlendirdiler. Orada konuştuğum görevli bu problemden haberdar olduklarını ve sorunun bir hafta içerisinde çözüleceğini ifade etti. Ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyorum ancak şu anda beklemedeyim.

    Unutmadan benim de modemdeki değerden bağımsız olarak hızım 4 mbps civarı. Edindiğin izlenim sanki bant kullanımını denetleyen birşeyler olduğu yönünde ancak emin olamıyorum. 4440375 ya durumdan haberdar; bilmemezlikten geliyor ya da gerçekten haberleri yok ancak her iki durumda da hizmet kalitesinin yerlerde süründüğü gerçeği değişmiyor.

    Yer neresiydi zero bu uygulama birtek İstanbula vurdu galiba..

    İstanbul Gayrettepe 'de yaşıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Divide By Zero

    Benzer bir problemi 32mbit vdsl2 abonesi olarak ben de yaşıyorum. Modemdeki değer 27 mbps civarı ki hep aldıpım değer de bu seviyelerdeydi. Geçen hafta salı gununden cts 'e kadar 5-6 kere arıza kaydı bıraktım. En son cumartesi gunu Telekom 'dan geldiler. Sonrasında Gayrettepe merkezde farklı bir birime yönlendirdiler. Orada konuştuğum görevli bu problemden haberdar olduklarını ve sorunun bir hafta içerisinde çözüleceğini ifade etti. Ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyorum ancak şu anda beklemedeyim.

    Unutmadan benim de modemdeki değerden bağımsız olarak hızım 4 mbps civarı. Edindiğin izlenim sanki bant kullanımını denetleyen birşeyler olduğu yönünde ancak emin olamıyorum. 4440375 ya durumdan haberdar; bilmemezlikten geliyor ya da gerçekten haberleri yok ancak her iki durumda da hizmet kalitesinin yerlerde süründüğü gerçeği değişmiyor.

    Evet kullanim santral disinda bir merkezden denetleniyor olabilir cunku santralda gorunen hiz zaten maksimum, dolayisiyla santral mudahale yapamiyor ve ariza kayitlari da ise yaramiyor ve olayin kotu tarafi da bu, elden bir sey gelmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ipodlover

    quote:

    Orijinalden alıntı: Divide By Zero

    Benzer bir problemi 32mbit vdsl2 abonesi olarak ben de yaşıyorum. Modemdeki değer 27 mbps civarı ki hep aldıpım değer de bu seviyelerdeydi. Geçen hafta salı gununden cts 'e kadar 5-6 kere arıza kaydı bıraktım. En son cumartesi gunu Telekom 'dan geldiler. Sonrasında Gayrettepe merkezde farklı bir birime yönlendirdiler. Orada konuştuğum görevli bu problemden haberdar olduklarını ve sorunun bir hafta içerisinde çözüleceğini ifade etti. Ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyorum ancak şu anda beklemedeyim.

    Unutmadan benim de modemdeki değerden bağımsız olarak hızım 4 mbps civarı. Edindiğin izlenim sanki bant kullanımını denetleyen birşeyler olduğu yönünde ancak emin olamıyorum. 4440375 ya durumdan haberdar; bilmemezlikten geliyor ya da gerçekten haberleri yok ancak her iki durumda da hizmet kalitesinin yerlerde süründüğü gerçeği değişmiyor.

    Evet kullanim santral disinda bir merkezden denetleniyor olabilir cunku santralda gorunen hiz zaten maksimum, dolayisiyla santral mudahale yapamiyor ve ariza kayitlari da ise yaramiyor ve olayin kotu tarafi da bu, elden bir sey gelmiyor.

    Daha kötüsü yardım masasının haberleri yok. Konuştuğum yetkili ben daha problemden bahsetmeden speedtest 'den 3-4 mbps gibi hızlar mı alıyorsunuz diye sordu. Evet dedikten sonra bu bilinen bir problem ancak merkez bilemeyebilir. Şu anda geçişlerle uğraşıyoruz yaklaşık 1 hafta içerisinde çözülecek dedi.

    Merkez böyle bir sıkıntıdan haberdar edilse en azından kendi insan kaynaklarini daha sağlıklı kullanırlar. Şu anda nedenini bilmedikleri bir konuda ticket açıp duruyorlar.

    Düşüncem adil kullanım kotasını devreye almak için çalışma yaptıkları şeklinde. Kendi adıma eski üyelerden olduğum için sınırsız tarifesini kullanıyorum ancak ben ve benim gibi aboneler de mevcut çalışmadan nasibini alıp gümbürtüye gitti.

    Hız testlerinde de download yaparken de hız başta bir yükseliyor sonra belirli bir noktadan sonra bıçakla kesilmiş gibi 4 mbps sevyesine geriliyor. Bu da bant kullanımını kontrol altında tutan birşeyler çalıştırdıkları izlenimi uyandırdı bende...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Divide By Zero
    İstanbul Gayrettepe 'de yaşıyorum.

    Aynı sorunu ben de gayrettepede 32mbit vds2 ile yaşıyorum.

    modemde gözüken değer 28-29mbit arası...

    arıza kaydı yenilemeye devam ediyorlar, sizin aldığınız cevapların hicbirini alamadim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Divide By Zero
    Hız testlerinde de download yaparken de hız başta bir yükseliyor sonra belirli bir noktadan sonra bıçakla kesilmiş gibi 4 mbps sevyesine geriliyor. Bu da bant kullanımını kontrol altında tutan birşeyler çalıştırdıkları izlenimi uyandırdı bende...


    su soylediginle ayni fikirdeyim. speedtest calistiriken gorulen animasyonda o kadar acik ki bir bandwidth limiting/shaping durumunun oldugu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hush

    quote:

    Orijinalden alıntı: Divide By Zero
    İstanbul Gayrettepe 'de yaşıyorum.

    Aynı sorunu ben de gayrettepede 32mbit vds2 ile yaşıyorum.

    modemde gözüken değer 28-29mbit arası...

    arıza kaydı yenilemeye devam ediyorlar, sizin aldığınız cevapların hicbirini alamadim.

    Benim konuşmam da şans eseri oldu tamamen. Servisten gelen personel bir telefon numarası verip burayla görüşün dedi (Modem ip almıyordu o sırada). Aradığım departman sistem tarafıyla ilgiliymiş. Telefonda konuşmaya başlar başlamaz ilk söylediği şey speedtest ve hız değerleri oldu. Biraz önce 4440375 'i aradım sizde güncel bir bilgi var mı diyerek. Hala böyle bir durumdan haberdar olmadıklarını söylüyorlar.

    Gördüğüm kadarıyla baya bir sorun yaşayan insan da var forumda. Sorun yaşamadığını düşünen bir grubun da açıkçası durumun farkında olmadığına inanıyorum. Ben de şans eseri keşfettim (ftp.linux.org.tr dan 3mb/sec alırken 450-500kb/sec hızına indiğini görünce kurcalamaya başladım)

    Umarım bir an önce çözülür. Ay sonu gelip faturalar kesildiğinde 30 liralık hizmet için 169 lira ödemiş olmak pek iyi hissettirmeyecek zira...




  • bende 4mbit olayı şubat 2'den 3'e geçince saat 00'dan sonra oldu.

    bariz bir şekilde farkettim, halihazırda download yaptığım için...

    bence herkezin arıza kaydı bırakması bu süreci hızlandırabilir;
    modem değerlerinde normal gözüktüğünü vs. belirtin konuşmanın başında.
    hatta başka bilg. bağlı değil / kablo ile takılı / virus yok
    bunlarin hepsini de soyleyin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hush

    bende 4mbit olayı şubat 2'den 3'e geçince saat 00'dan sonra oldu.

    bariz bir şekilde farkettim, halihazırda download yaptığım için...

    bence herkezin arıza kaydı bırakması bu süreci hızlandırabilir;
    modem değerlerinde normal gözüktüğünü vs. belirtin konuşmanın başında.
    hatta başka bilg. bağlı değil / kablo ile takılı / virus yok
    bunlarin hepsini de soyleyin...

    Callcenter ve yardım masası ellerindeki hazır scriptler üzerinden gidiyor hep. Dolayısıyla her çağrı için benzer bir prosedür işletiliyor. Sonuç olarak hat değerlerinde bir sıkıntı yok denilerek konu kapatılıyor. Biliyorum zira her arıza kaydının ardından sesli yanıt sisteminde sorun çözülmüştür diye bir ileti alıyordum.

    Şu anda yapılabilecek çok fazla birşey yok gibi beklemek dışında. Alternatif olarak telekom müdürlüklerine bizzat gidilebilir. Ayın 1/3 unu vadedilen ve ödemesi yapılan hızın 1/6 sını alarak geçirmek herşeyden önce tüketici hakları açısından sıkıntılı bir durum...




  • 3 ay önce:http://speedtest.net/result/1672079116.png
    1 ay önce:http://speedtest.net/result/1680643507.png
    şimdi:http://www.speedtest.net/result/1772477233.png

    Buna söylenecek söz var mı bilmiyorum. Gittikçe düşürüyorlar hızımı.
  • 1 saat içinde 2 farklı yerden aradı ttnet

    1) sosyal medya iletişim : olaydan haberleri falan yok, anlatınca da anlamadılar
    2) normal call center : hic alakalari yok
  • Ben de internetimi Fatih santralinden alıyorum.
    Normalde 8mbit çok rahat alabiliyorum hatta 1.2mb/sn'ye ye kadar indirebiliyordum. Ama 5 gün önce falan 3-5 mbit arası değişip duruyor. Hattıma gelip bakmışlardı 14 mbit'e kadar kaldırıyormuş hattım ama sanırım herkeste sıkıntı var özellikle Fatih santralinde.
    Tam da dizi arşivimi Hdlerle değiştirmeye başladığım bir vakitte kötü oldu :)
  • bu konuya yazılanların okunduğunu biliyorum:
    benzer bir sorun yaşıyorsanız söylemenizde fayda var...

    (2 şubattan beri sıkıntı olduğunu söylediğim halde "adil kota'da" ısrar eden çalışanlar da mevcut.)

    konu başından beri yazan arkadaşlardan 1 veya 2 kişi sanırım sorunları bir şekilde çözüldü; geri kalan diğer herkes için sorun devam etmekte.

    foruma üye olmayıp da aynı sorunu yaşayan insanlar da var. ben sözleşmemi iptal edebilirim, ancak 12 aylık taahhüt veren insanlar ne yapsınlar?

    16/32mbit bağlantı alan insanlar emin olun ki, neden 16/32mbit parası ödeyip 4mbit hizmet aldıklarını merak ediyordur.

    ttnet herhangi bir açıklama yapmayıp bu tavırlarını sürdürürse, toplu olarak tüketici hakem heyetini müracaat etmemiz bence en doğru seçenek olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hush -- 14 Şubat 2012; 20:04:00 >
  • @Hush

    Katiliyorum, ayrica AKN bahane edilemez cunku magdur olanlar arasinda limitsiz tarifeye uye olanlar ve kotalarini henuz doldurmamis olanlar da mevcut. Epey zaman gecti artik bir cozume gidilmesi gerekiyor.
  • Telekoma dilekçe ver santrali yakına alsınlar.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.