Bildirim
Ucuz diye bulaşmayın Türknet pişmanlıktır
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
tahminimce internetinin koptuğu gün ankastredeki kabloyu kopardılar, sonra tt ekibi gelip emanetçe bağladı. en iyisi aşağı inip kabloları güzelce yerine tak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre1393 -- 29 Temmuz 2019; 12:26:7 > -
Sorun o kadar basit değil ne yazık ki.
Turknet'ten umudu kesip kendimiz elektrikçi çağırdık cuma günü kabloya bakması için.
Kablo doğru takılı, portta veya santralden gelen kabloda sorun var dedi.
Yapalım derken ya portu ya da kabloyu komple kırdılar muhtemelen.
Her halükarda tt ve türknet'in ilgilenmesi gerek ama ilgilenmiyorlar ne yazık ki.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freeboyy -- 29 Temmuz 2019; 12:42:56 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Merhabalar, sizinle yaşamış olduğunuz sorun ile ilgili PM üzerinde de yazışmıştık. Yaşamış olduğunuz sorunun bir genel arıza olduğunun bilgisini size vermiştim. Genel arızaların çözümü ortak alt yapı sahibi yerel operatör tarafından yapılıyor. Biz bu durumlara müdahale edemiyoruz sadece hızlı müdahale ve çözüm için yerel operatör tarafı ile iletişime geçip durumun aciliyetini bildiriyoruz.
Komşunuzun internet erişimi olduğunu söyledikten sonra ben referans numarası olarak verdiğiniz numarayı yerel operatör tarafı ile paylaştım. Komşunuz ve siz farklı lokasyondaki saha dolabından hizmet aldığınız için o sizin kadar sorun yaşamıyor olabilir.
Sizin ulaşabilir olduğunuz hızların kademeli olarak düşmesi bu genel kablo arısından dolayı... Kablolarda sorun olması nedeniyle ulaşabileceğiniz maksimum hızlara ulaşamıyordunuz. Kademeli olarak düşüyordu ve en sonunda hiç erişiminiz olmamaya başladı çünkü kabloları yenilemeye başladılar. Size sinyal bu yüzden gelmiyor.
Size söylediğim gibi bu ciddi alt yapı sorunlarına biz müdahale edemediğimiz için durumunuzu detaylı olarak yerel operatör tarafı ile yazışarak kontrol etmeye çalışıyoruz. En son onlardan aldığımız bilgiye göre genel sorun 29.07.2019'da yapılacak planlı çalışma kapsamında giderilecekti ancak şu an tekrar sorduğumuzda genel arıza çözümü için 05.08.2019 tarihinde işlem gerçekleştireceklerini görüyoruz.
Bu konuyu tüm ciddiyetle takip ediyor hızlı bir şekilde müdahale gerçekleştirmeleri için kendi tarafımızda elimizden geleni yapıyoruz. Tüm işlem takibinizi arkadaşlarım ellerinden geldiği kadar yapmaya çalışıyorlar.
Bir gelişme olması durumunda sizin iletişime geçip detaylı bilgi vereceğiz.
-
-
İster inanın ister inanmayın bağlantı problemlerinin en büyük sebebi tt Netspeed de de biz 2 haftadır bir kablo bırakmalarini bekliyoruz eskiden böyle değildi 5 kişiye sorunsuz baglattik artık yukarıdan bağlantıda problem mi çıkarın diyorlar ne diyorlarsa ekipler iyice saldi kablo bağlantısını birak kabloyu birakmadan gidiyorlar bilerek pislik çıkarıyorlar
Yaklaşık 1.5 yıl önce Netspeed e geçtiğim de adamların görevi olmamasına rağmen TT ekibi eve gelip kontrol edelim modem de de yardımcı olalım dediler yok ben çoktan modemi hallettim dedim eve gelip prizdeki sinyal kontrolünu yaptılar gittiler hatta dedim beni sağlam bir porta alın sonra sizle papaz olmayalım diye esprili bir dille konuştum kendileriyle
Ama Millenicom ve turknet de kapasite yetersizliği var bu sorun da onlara ait bazı yerlerde akşamları hizlar yarıdan aşağıya dusebiliyor ben bunu şahsen Millenicom da yaşadım ama Netspeed de sıkıntı yok şimdilik
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet, bugün kendi işimizi kendimiz gördük.quote:
Orijinalden alıntı: freeboyy
Merhaba ,
Evet yazıştık ancak sizin ekiplerinizin tt'ye ilettiği bilgi "müşteri arızası devam etmekte" şeklinde. Bunu cuma günü arayan arkadaşınız bizzat okudu.
Benim sorunum "problemin devam etmesi" değil, daha da kötüleşmesi.
Daha önceki sorun hattımın alabildiği değerin düşük olması idi, şimdi ki problem ise internet ve telefon hizmetini hiç alamamam.
Önce "Bölgesel arıza" dediniz, ben size "aynı binadaki diğer komşuların hepsi hizmet alıyor" dediğimde "bölgesel" ibaresini kaldırıp "kablo arızası" dediniz.
Peki aynı binadaki tüm komşular farklı ben farklı santralden mi hizmet alıyoruz acaba?
Binanın santrale uzaklığı maksimum 20 Metre. TT aptal olmalı ki 20 metre mesafedeki santral dururken başka bir santralden hizmet versin. Üstelik sadece bana
Hadi diyelim verdi, binadaki tüm komşuların ulaşabileceği hız da benim gibi 75Mbit görünüyor. Yani onlar da max. 20 Metre mesafede bir santralden hizmet almalılar öyle değil mi?
Peki bu mesafede başka santral mi var ? tabi ki yok
Sizin ilgilenmeniz, alakadar olmanız benim problemimi çözmüyor ne yazık ki. Hala mağdur olan biziz ve siz sadece "ilgileniyoruz" demekle yetiniyorsunuz
TT'ye yaptırım gücünüz yok ve 30 Temmuz'dan 5 Ağustos'a ertelenmesine karşı çıkamadığınız gibi, 5 Ağustos'ta "Eylül'e erteledik" demelerine de bişey yapamayacaksınız
"Çalışmalar başladı bu yüzden internet alamıyorsunuz" demeniz de ayrı bir komedi. Size göre TT önce kabloyu komple koparıp veya portu kırıp, 2 hafta sonra da tamir mi ediyor
Türk telekom'u bilmesek, çalışan yakınlarımız olmasa onu da yutturmaya çalışacaksınız.
Dün "Telekom çalışmalara başlamıştır, ondan telefon-internet alamıyorsunuz" diyen arkadaş da umarım görüyordur.
5 Ağustos'ta gelecek ıslah ekipleriniz umarım yine birşeyi bozmadan 75Mbit'lik altyapıyı hazırlayabilir.
Tekrar sizin ve telekom'un yalanlarını dinlemek istemiyorum çünkü.
-
Altyapı Turktelekom da ise turknet nasıl elit ekip gönderiyor?quote:
Orijinalden alıntı: freeboyy
Sorun o kadar basit değil ne yazık ki.
Turknet'ten umudu kesip kendimiz elektrikçi çağırdık cuma günü kabloya bakması için.
Kablo doğru takılı, portta veya santralden gelen kabloda sorun var dedi.
Yapalım derken ya portu ya da kabloyu komple kırdılar muhtemelen.
Her halükarda tt ve türknet'in ilgilenmesi gerek ama ilgilenmiyorlar ne yazık ki.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Turknet tt'ye iş emri iletiyor, onlarda elit veya ıslah ekibi gönderiyor arızaya göre
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Telekom da bir iş yapar Bir iş yapar ki sormayin. Onların saha ekibi de taşeron. Hem siz başka iss den siniz eziyet ederler.quote:
Orijinalden alıntı: freeboyy
Turknet tt'ye iş emri iletiyor, onlarda elit veya ıslah ekibi gönderiyor arızaya göre
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ve tabi ki 5 Ağustos'a kadar dedikleri süre de bugün dolmasına rağmen gelmediler.quote:
Orijinalden alıntı: freeboyy
Evet, bugün kendi işimizi kendimiz gördük.
Dün "Telekom çalışmalara başlamıştır, ondan telefon-internet alamıyorsunuz" diyen arkadaş da umarım görüyordur.
5 Ağustos'ta gelecek ıslah ekipleriniz umarım yine birşeyi bozmadan 75Mbit'lik altyapıyı hazırlayabilir.
Tekrar sizin ve telekom'un yalanlarını dinlemek istemiyorum çünkü.
Alıntıları Göster
Türknet-Telekom iş birliği alenen pozitif ayrımcılık yapıyor.
Daha önce "bina içi" diyerek başlarından savmaya çalıştıkları konuyu şimdi de erteleyerek yıldırma politikası izleniyor.
Amaç müşteri ertelemelerden bıkıp kaderine razı olsun ve şikayetini geri çeksin.
Ama çekersem namerdim !
Yarın basınla birlikte hem TürkNet hem de Telekom genel merkezlerine gelip yaptıkları pozitif ayrımcılık ve yıldırma politikasını tüm türkiye'ye duyuracağım.
Savcılığa da suç duyurusunda bulunuyorum
Alınacak kararı da, İleride başka kullanıcılar benzer durumları yaşamasın diye emsal teşkil etmesi için her yerde yayacağım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freeboyy -- 5 Ağustos 2019; 17:11:48 >
-
Merhabalar, sizin yaşamış olduğunuz sorun IP alamamaktı... Bu durumu ilgili ekip arkadaşlarım yerel operatör tarafına ilettiklerinde bakır kablolarda genel bir arıza yaşandığını ve konuyu takip edeceklerini bize ilettiler. Daha sonra planlı altyapı çalışmaları yaparak yaşanan bu genel arızayı çözüme ulaştırmaya çalıştılar.
Evet, haklısınız. Bir kere planlı çalışma ertelenmiş. İki, üç gün sonra tekrar çalışma yapılmış.
Siz şu an IP alıyorsunuz. Kullanımınızı 48 Mbps ile gerçekleştirebiliyorsunuz. Altyapınızın 75 Mbps desteklediğini de görebiliyorum evet ancak kablo arızası hala devam ettiği için bu hızlara ulaşamıyorsunuz.
Altyapınızın ulaşabileceği maksimum hızları vermeyi biz de çok istiyoruz. Bu gibi altyapı sorunlarının yaşanmasını hiç istemiyoruz ancak bizim elimizde olmayan sebeplerin başında bu geliyor...
Bu konuyu da gün gün takip ediyoruz. Siz bunu çok iyi biliyorsunuz. En son dün arkadaşlarım sizi arayarak bu konu hakkında sözlü bilgiyi size vermişler. Konunun takibindeyiz. Bir gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.
-
45Mbit falan geçtim, Türknet 'ten 10-15M bit alsam öpüp başıma koyacağım.İstanbul'da 4Mbit alıyorum yav. Yeni nakil yaptırdım. Önceki evde 12-13M bit ile idare ediyorduk. Şimdi sayfalar açılmıyor bile. -
Merhaba, muhtemelen yeni taşındığınız bölgenin altyapısı kötü... Bu yüzden daha düşük hızlar alıyorsunuz. Yine de bu durumu bize IVR, OİM veya MOİM servislerimiz üzerinden destek kaydı açarak iletin. Arkadaşlarım gerekli kontrollerini yapsınlar. Size daha net bir geri dönüş yapacaklardır. -
Evet çok iyi takip ediyorsunuz gerçekten.quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhabalar, sizin yaşamış olduğunuz sorun IP alamamaktı... Bu durumu ilgili ekip arkadaşlarım yerel operatör tarafına ilettiklerinde bakır kablolarda genel bir arıza yaşandığını ve konuyu takip edeceklerini bize ilettiler. Daha sonra planlı altyapı çalışmaları yaparak yaşanan bu genel arızayı çözüme ulaştırmaya çalıştılar.
Evet, haklısınız. Bir kere planlı çalışma ertelenmiş. İki, üç gün sonra tekrar çalışma yapılmış.
Siz şu an IP alıyorsunuz. Kullanımınızı 48 Mbps ile gerçekleştirebiliyorsunuz. Altyapınızın 75 Mbps desteklediğini de görebiliyorum evet ancak kablo arızası hala devam ettiği için bu hızlara ulaşamıyorsunuz.
Altyapınızın ulaşabileceği maksimum hızları vermeyi biz de çok istiyoruz. Bu gibi altyapı sorunlarının yaşanmasını hiç istemiyoruz ancak bizim elimizde olmayan sebeplerin başında bu geliyor...
Bu konuyu da gün gün takip ediyoruz. Siz bunu çok iyi biliyorsunuz. En son dün arkadaşlarım sizi arayarak bu konu hakkında sözlü bilgiyi size vermişler. Konunun takibindeyiz. Bir gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.
O kadar iyi takip ediyorsunuz ki daha sorunum ne ondan bihabersiniz.
Benim derdim IP alamamak değil, o 1 hafta sürdü ve kendi müdahelemiz ile, sizin veya telekom'un yardımıyla değil, kendi müdahelemiz ile çözdük sorunu
10-12 Temmuz'da ilettiğim kayıtta "hattım 75 Mbit destekliyor, ben 40-45 alıyorum" dedim ve önce 30 temmuz sonra 5 ağustos'ta "bakır kablo değiştirilecek" dendi.
2 tarihte de arıza flan giderilmedi.
Şimdi bugün de "arıza giderilmiş, 49Mbit alıyorsunuz" diye dalga geçer gibi yanıt veriyorsunuz
Ben zaten aylardır 40-50 arası alıyorum. Modemi resetledikçe de bu hız 40'a da düşüyor, 50'ye de yükseliyor.
Ben 75Mbit almak için kayıt oluşturdum, 1 aydır oyalayıp sonunda da "aaa zaten 49 alıyorsunuz, hadi eyvallah" diyip kayıt kapatmaya çalışıyorsunuz.
Tek amacınız insanları başınızdan savmak, oyalayıp pes ettirmek, kaderine razı ettirmek
Sosyal medya diye bir mecra koymuşsunuz "kayıt oluşturun" dışında bir bok yaptıkları yok. Biz bilmiyor muyuz kayıt oluşturmayı ?
Sadece "kayıt oluşturun" diyecekseniz oranın başına insan değil robot koyun, o da copy/paste cevap verir.
Arayan, destek kayıtlarına bakan arkadaşlarınız da aynı sizin gibi şikayetimizin ne olduğundan bihaber
Hala arayıp "49 alıyorsunuz ya" diyorlar dalga geçer gibi.
Rezilsiniz, Sahtekarsınız ve yalancısınız !
Ama bu işin de peşini bırakmayacağım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freeboyy -- 6 Ağustos 2019; 16:39:19 >
-
T23 fiber dolaptan hizmet aliyor 100 metre veya 150 metre mesafesi fiber dolap ile bakir degistirmeleri 1 saat bile almaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Resim deki dolap T 23 oluyor fiber dolap o kadar hat d3gerleri dusmesi normal degil komsunuz baska bir santral den hizmet alamaz o dolap'a bagli turk telekom santral ekipleri yalan soylemis
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Zaten yalan söylüyorlar, farkındayım.
2 gündür bakıyoruz da gelen giden var mı diye, kimse gelmedi
Turknet müşteri hizmetleri de "santralden ayarlamışlardır" diyor. Teknolojiye bak
Genel merkezlerinden, adrese gelmeden kablo değiştiriyor adamlar
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Mağduriyetiniz ve Türknet'in ağırlığını çözüm için koyamamış olması bu kadar açıkken hala bu durumu kabullenmemeleri çok komik cidden. Ben de ekip getirememe sorunu yaşıyorum ve problem yüzünden 3 gündür telefon hattım yok, internetim yarı hıza düştü.Cidden artık Türknet pişmalıktır. -
Ekip gelsin istiyorsan telefon hattim da parazit var diye arza kaydi acin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- açık is emri var işlem devam edemez ne demek
- turknet şikayet
- turknet altyapı haritası
- vae fiber modem
- modem ip almıyor
- zyxel modem kurulumu
- turknete geçiş
- gigafiber nedir
- turknet fiyat 2024
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X