< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
ÜCRET periyodu 100 kbps OLMAYAN TARİFELER



-
-
Bu konu herkesi ilgilendiriyor kendi kullandığınız tarifeyi, fiyatını ve yanına ücretlendirme periyodunu yazın lütfen.
1000dk 1000sms 10gb 39Tl (100kb) gibi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Bimcell hariç tüm faturasız tarifelerde ücretlendirme periyodu aynı.Konuşmada 60 saniye,internet kullanımında 100 kilobyte.Tüm faturalı paketlerde konuşma 6 saniye internet 1 kilobyte(Tarife değil paketler).
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: recebim59
Bimcell hariç tüm faturasız tarifelerde ücretlendirme periyodu aynı.Konuşmada 60 saniye,internet kullanımında 100 kilobyte.Tüm faturalı paketlerde konuşma 6 saniye internet 1 kilobyte(Tarife değil paketler).
Bu bildiğim ş....zlik ama. Böyle şey mi olur?
Resmen kazıklanıyoruz dur diyen yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
(Tarife içerisindeki internet ve konuşmalar.)
PTTCELL faturalıda internet 1 byte konuşma 1 sn.
PTTCELL faturasızdada internet 1 byte konuşma 6 sn.
(Paket dışı ücretlendirme farklıdır.)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Telefonum : ViVO Y29 - Türk Kahvesi
Tarifem: TT PRİME AŞIMSIZ 40GB
Aracım: Seat Cordoba 1.4 75Bg-(Stella) -
Çok fark eden bir şey değil o periyot, takilmayin bence. İnterneti günde 10 defa açıp kapasan bunlarda en fazla 100 kb kaybın olur toplamda 1 MB yapar, ayda da 30 MB yapar. İnternetin hep açıksa zaten fark eden bir şey olmaz. Periyotun 100 kb olması 100den az kullanımı yüze yuvarlamak için, ama bu bağlantı kapanınca yuvarlanır, hiç kapatmazsan örneğin sistem kendi resetledigi zamanlarda yuvarlama yapar, kisacasi fark edecek bir şey değil bu pek.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boyzof -- 31 Aralık 2017; 22:57:56 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Herkes eşittir ama bazıları daha eşittir. -
neti açık bırakmak daha iyi oluyot bu 100KB liklerde. bağlan-kes yapanlar için hemen biter
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Konuyu hortlatıcam ama sanıldığı kadar önemsiz değil bu konu :)
Vodafone 32kb, Turkcell 1 kb. Türk Telekom belirsiz.
ayda 10000 adet 1kb altında wp, telegram, mesaj, bildirim, hava durumu alsanız;
1KB lık operatör 10 MB,
32KB lik 312,5 MB
100KB lik operatör 1 GB harcar.
Bakın sadece bildirim ve wp grup mesajları vs.
Her bir emoji attınız 100 KB gidiyor :D (ücretlendirme periyodu 100kb olan operatörde) 10000 emoji atın 1 GB gitti.
Video ve fotoda aynı hiçbir sorun yok. Artık günümüzde çok bildirim, mesaj vs. alıyoruz ondan önemli bence.
_____________________________ -
Hocam 2025 yılındayız, "belirsiz" diye bir şey olamaz.
https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/mobil
Bir tarife beğenirsin buradan kayıt açarsın ücretlendirme periyodu belirtilmemiş diyerekten. Sana ücretlendirme periyodunu söyler. He diyeceksin ki böyle uğraşmak yerine niye direkt sitede yazmıyor? Açıkcası hiç bilmiyorum elbette yazması daha iyi olur. Bu hususla ilgili tuketicisikayet.btk.gov.tr adresinden kayıt oluşturulabilir bu gibi bilgilerin yazması adına.
_____________________________ -
Hocam ben de tarifeyi beğenip çağrı merkezini aradım ısrarla böyle bir bilgi yok diyor. Veremiyorum diyor.
Dilerseniz benim görüşmem hakkında şikayet oluşturayım dedi evet dedim oluşturun.
İlk sordum, ücretlendirme periyodunuz nedir diye aldığım cevap: Nasıl yani?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hknerdr -- 17 Haziran 2025; 17:27:29 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam forumda defalarca konuşuldu, defalarca tartışıldı. Bu gibi çağrı merkezi personelinin direkt olarak bilemeyeceği konularda yazılı kayıt oluşturmak en iyi yöntem. Yazılı kayıt oluşturun mutlaka bir yanıt geliyor. Yanıttan memnun olmayınca itiraz seçeneği var vs.
_____________________________ -
Onlar oluşturdu işte :) ama ben den oluşturacağım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Olur hocam hadi bakalım gelecek cevabı burada da paylaşın lütfen bizler de öğrenelim.
_____________________________ -
Siteside faturalı ve faturasızların paket ücrti ile ilgili bir kısım var ancak sadece faturasıza çevirmişler.
Sanıyorum ki faturalı içinde geçerlidir.
100 KB'ın altında kalan kullanımlar 100 KB olarak ücretlendirilir.
_____________________________ -
100 KB ise çok fena... Sanmam 100 KB olacağını. PTTCell ve Bimcell bile byte bazında KB bile değil.
Genellikle faturasızlar 100 KB oluyor, Turkcell de Vodafone da böyle. Ama faturalılar, 1KB, 32 KB oluyor.
_____________________________ -
Hocam konu bağlamıyla örtüşür mü bilmiyorum sadece deneyimimi aktarmak istiyorum.
Mesela telefondaki veri kullanımı ölçen sayfa ile operatörün ölçümü birebir gidiyor bende. Çok çok ufak farklılıklar oluşuyor bazen.
Yani eğer Tt 100kb ölçse muhtemelen büyük farklılıklar oluşurdu telefondaki veri ölçüm sayfası ile. Her zaman kafa kafaya gidiyorlar bazen çok ufak farklılıklar oluyor onun sebebini bilmiyorum.
_____________________________ -
BimCell doğrudurda, PTTCell için kb bazında olduğunu düşünmüyorum. Şöyle bir ekstra bilgiye denk geldim.
Paket aşım ücreti BİMcell için 0,005krş/kb, Pttcell için 2krş/100kb, Teknosacell için 2krş/100kb’dir.
-
Vodafone da faturalı 32kb. Paket tariflenmesi öyle gözüküyor.
TT de önceden app üzerinden bunu görebiliyorduk artık gözükmüyormuş, websitesinden kontrol ettim.
@XpressMusic34, hocam gözleminizden doğan hissiyat muhtemelen doğrudur. Şimdi geçmiş kullanım detaylarını kontrol ettiğimde minimum data genellikle 20kb'de işlem almış. Görebildiğim en düşük kullanım ise aşağıdaki gibi. Belkide 1kb'den hesaplıyordur.
TT
_____________________________
-
Siz düşünmüyorsunuz ama sitesinde yazıyor :)
Sizin yazdıklarınız paket aşım ücreti, aynı şey değil. Önemli olan mevcut pakette ne kadarda attığı.
50 byte mesaj gönderdiğinde 1kb mi atıyor? 32 mi? 100 mü? Bunun kuruş ve TL ile alakası yok.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Sitesindeki verilerin güncel olduğunu düşünüyorum demek istemiştim. Farklı uygulamalardan veya paketlerin aynı değere sahip olup olmadığını bilmiyorum. Bu sebepten öznel yaklaşım kullanmayı tercih ederim.
Paket aşım ücretleri normal paketten farklı değerlendiriliyor derseniz de aksini iddia edemem.
Bir konu ile ilgili forum kullanıcıları olarak kendi gözlem ve değerlerimizi karşılaştırıp bakıyoruz. Ayrıca yukarıda bahsettiğim kontrolü kendinizde yapıp ücretlendirme periyodu ile ilgili veri kullanım analizini kontrol edebilirsiniz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Alakası yok hocam bunun. O bin Whatsapp mesajının o şekilde ücretlendirilmesi için 10 kez mobil veriyi açıp kapatmanız gerekli. Mobl veri açılınca ücretlendirme başlar, belli periyotlarla da kullanılan veriye göre kapatılır ve sisteme kaydedilir. Hani 100 KB harcamadan mobil veri kapatırsanız 100 KB kotanızdan düşer. Ama daha fazlasını harcarsanız periyot sonunda da bir 100'e tamamlama yapılabilir, onu bilmiyorum ama mobil veriyi kapatmadığınız sürece sık sık da periyot sonlanmaz.
_____________________________
Benzer içerikler
- 9520 mesaj gitmiyor
- 0216 neden arar
- türk telekom e-sim aktifleştirme
- evrakmobil@turktelekom. com.tr
- muud premium internet harcar mı
- çağrı sonlandırıldı ne demek
- vo wifi ne demek
- telsiz kullanım ücreti, 2025
- gizli numara
- meşgulken arayanı görme
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X