Şimdi Ara

[ÜCRET İADESİ] HP Servis Rezaleti (2.KONU)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
1
Favori
847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 9
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 gün 11 saat 8 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • BellatRixess (8 mesaj) Face Of Melinda (1 mesaj) Amedra (1 mesaj) hardcrss (1 mesaj) mila12 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj) Mobil (8 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> Hp - Compaq >> [ÜCRET İADESİ] HP Servis Rezaleti (2.KONU)
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    HP DV6 6C04ET model bilgisayarımı mavi ekran-ekran kartı geçişlerindeki sorun gibi sorunlarla 444 03 07 tüketici destek hattıyla uzun bir görüşme sonucunda servise alınmasına karar verildi.
    Bilgisayarım ankaradaki jabil türkiye servisine ups kargoyla gönderildi.Anakart ve klavye değiştirilmiş.Buraya kadar çok güzel.
    Kargoyla bilgisayarım geri geldi ve kutuyu açtım.İlk seferde sadece şarj bağlantı yerinde görülen kırık vardı.Servisle derhal görüştüm servise alıp mağduriyetinizi gidereceğiz dediler.
    Yine iyi güzel halledecekler dedik.

    Servise aldılar mühendislik bölümüne ilettiler vs 3 gün sonra aradım ücret talep ettiler ve garanti dışı tamir olacağını söylediler.İnanamadım!
    Babamla görüştüm babam aradı durumu anlattı.Hatalarını düzeltip kaydı değiştirdiler fakat 1 gün sonra cumartesi sabah telefonuma mesaj geldi " tarafınızdan bilgi sağlanmadığı için onarım iptal edilmiştir" şeklinde.

    Tamamen sinir bozucu bir duruma geldi konu.Haftasonu olduğu için muhattap da bulamadım.Pazartesi sabah erkenden konuştum hp çağrı merkeziyle.Döneceklerini söylediler.
    Derya adında bi hanımefendi sorunu gidereceklerini söyledi ve bilgisayarım elime geçince aramamı istedi.

    Bilgisayar geldi bir şok daha.Bu sefer ekran kırılmış üst köşe kırılmış dvd romun bulunduğu köşe kırılmış ön kısım açılmış falan bu sefer çıldırdım.Hemen derya hanıma ulaştım durumu anlattım yine tüm mağduriyetimin giderileceğini ücretsiz tamir edileceğini ve çalıştıkları servisi bıraktıklarını; ellerindeki ürünleri bir an önce çıkarmak adına böyle bir durum olabileceğini söyledi.Dün cuma günü yurtiçi kargo ile bana verilen adrese BİLİŞİM DESTEK HİZMETLERİ İSTANBUL/Ümraniye şubesine kargoladım.

    Not: Şarj bağlantı yeri görünen tek resim ilk gelen seferdeki kırık
    Diğer resimler 2.seferde geldiği zaman oluşan kırıklar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BellatRixess -- 13 Ocak 2014; 22:10:39 >



    |
    |




  • Yüzbaşı
    719 Mesaj
    BDH Jabil'den daha tecrübeli ve iyi bir firma. Şuan HP'nin bütün ürünlerinde tek yetkili servisi. HP Ticari ve Tüketici ürün gruplarına bakıyorlar. Önceden sadece Ticari ürün gruplarına bakıyorlardı.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Lcd ekran, ekran çerçevesi, ekran arkası, webcam, touchpad ve kasanın tamamı değiştirilmiş. Anakart ve klavye ilk gittiğinde değiştirilmişti.Test aşamasındaymış.inşallah bu servis eline yüzüne bulaştırmaz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emekli Yönetici
    4084 Mesaj

    Bütün parçalar değişeceğine direk yeni laptop verselermiş keşke. İyi yine sorunun hallediliyor gözün aydın, vallahi ilk konundan hatırlıyorum senin olayı. 2. Olayda da bu konuyu görünce Türkiye'deki servislere olan yaklaşımım değişmeye başladı.
    |
    |
    DeuMaliye kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    339 Mesaj
    Resmen bilgisayara tecavüz etmisler bu nasil bi servis ya üzerinden dozer geçmiş sanki geçmis olsun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    10717 Mesaj
    servise verilen urunden hayir gelmiyor ne yazikki. yurtdisindan sapa saglam gelen urunler burada is bilmez vasifsiz elemanlarin elinde heba oluyor.

    kirik olmasa bile heryeri tornavida izi cizik oluyor. sokulen parcalar eskisi gibi yerine oturtulmuyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1602 Mesaj
    Geçen aylarda bende yollamıştım.5 senelikti pc ama sağlamdı.Ekran kartı yandığı için yolladım pcyi ama geldiğinde şok oldum.Arka hava çıkışındaki ızgara çubukları kırıktı.Vidalar yoktu,arka kapak çizik içindeydi vs. Tekrar yolladım ama umudum yok ondan.

    Şİmdi yeni pc alacağım.İşlerim hep yarım kaldı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Ben de istedim değişimi.Ama bu durumu üstlerine alınmadılar.Daha sonra kargoda olmuştur denilip müşteri memnuniyeti açısından ücretsiz tamir edeceğiz dediler. Hpnin havalı korumasını bilirsiniz.Ki kargo da olsa dahi kutu pert olmaz mı? Hiç ezik yok.

    Tek parça gelirse şükredicem



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Bilgisayar geldi arkadaşlar.Ekranı tutan ayaklardan sağdaki oturmamış gözüküyor. Çok fazla zorlamadan geri göndericem.şimdi göndermezsem ilerde bağlantısı kopar falan ilerde bi daha dert olmasın diye bu bilgisayar ilk gittiğinden daha sorunsuz halde gelene kadar git gel olacak sanırım.

    Belirttiğim parçalar tamamen değişmiş.tek sıkıntı o bacakta.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Bilgisayari gecen hafta teslim aldim arkadaşlar.Yemin ederin bilgisayardan soğudum.

    1.5 Ay sonra bilgisayari yeniden kullanmaya basladim usb portlarindan biri calismiyor.Bilgisayar birden bire donuyor ve power düğmesine uzun basip kapatamazsam bataryayi cikarana kadar hersey donuyor.Klavye yerine oturmamis bastırıyorum tik diye ses geliyor 1-2 dk sonra bir ses daha geliyor tik diye geri atiyor.Ayrica kasasi degismisti.Kart okuyucunun olduğu kösede aciklik var ve sol beats hoparlörünün üstünde bir kagit parcasi sikismis.Biktim artik.Alsinlar cihazlarini baslarina calsinlar parami versinler.Servise verdiğime pişman ettiler beni.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    HP ile görüştüm.Bilgisayari servise tekrar alacaklar.Olasi bir parça degisimi söz konusu olursa degisim ya da iade.
    Verem olucam bunlarla uğraşmaktan
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Konuya kimse cevap yazmıyor ama ibret-i alem olsun diye sonucu yazıyorum

    5.KEZ SERVİSE GİRİŞİ YAPILAN BİLGİSAYARIMIN BAZI PARÇALARININ ARIZALI OLDUĞUNA VE DEĞİŞİMİNE KARAR VERİLMİŞ.

    BÖYLECE 2 AYDA 4.KEZ PARÇA DEĞİŞİKLİĞİ OLDUĞU İÇİN YASAL OLARAK ÜCRET İADESİ HAKKIMI KULLANDIM VE GEREKLİ İŞLEMLER BAŞLADI.

    Kısmet böyleymiş.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    142 Mesaj
    Yetkili görünen ama servis konusunda bilgisi ve becerisi olmayan firmaları markaların denetlemesi ve ayıklaması gerekir.
    Bu sıkıntıların kimsenin başına gelmemesi dileğiyle...
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Bugün itibariyle fatura bedeli hesabıma yatırılmıştır arkadaşlar.
    Hakkımı aramasaydım sorunlu cihazı bir daha parça değiştirip göndereceklerdi.Bir daha asla HP almam.Konuyu da herkese örnek olsun diye açmıştım.Teşekkürler.
    |
    |
  • Onbaşı
    22 Mesaj
    Geçmiş olsun hocam. Umarım tekrar başka marka ve ürünlerde böyle sorunlar yaşanmaz. Bir HP kullanıcısı olarak bu tip mesajlar insanı ürününden soğutuyor vallahi.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Radyo Dinle
backlink paketleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,453
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.