Şimdi Ara

[ÜCRET İADESİ] HP Servis Rezaleti (2.KONU)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
1
Favori
859
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • HP DV6 6C04ET model bilgisayarımı mavi ekran-ekran kartı geçişlerindeki sorun gibi sorunlarla 444 03 07 tüketici destek hattıyla uzun bir görüşme sonucunda servise alınmasına karar verildi.
    Bilgisayarım ankaradaki jabil türkiye servisine ups kargoyla gönderildi.Anakart ve klavye değiştirilmiş.Buraya kadar çok güzel.
    Kargoyla bilgisayarım geri geldi ve kutuyu açtım.İlk seferde sadece şarj bağlantı yerinde görülen kırık vardı.Servisle derhal görüştüm servise alıp mağduriyetinizi gidereceğiz dediler.
    Yine iyi güzel halledecekler dedik.

    Servise aldılar mühendislik bölümüne ilettiler vs 3 gün sonra aradım ücret talep ettiler ve garanti dışı tamir olacağını söylediler.İnanamadım!
    Babamla görüştüm babam aradı durumu anlattı.Hatalarını düzeltip kaydı değiştirdiler fakat 1 gün sonra cumartesi sabah telefonuma mesaj geldi " tarafınızdan bilgi sağlanmadığı için onarım iptal edilmiştir" şeklinde.

    Tamamen sinir bozucu bir duruma geldi konu.Haftasonu olduğu için muhattap da bulamadım.Pazartesi sabah erkenden konuştum hp çağrı merkeziyle.Döneceklerini söylediler.
    Derya adında bi hanımefendi sorunu gidereceklerini söyledi ve bilgisayarım elime geçince aramamı istedi.

    Bilgisayar geldi bir şok daha.Bu sefer ekran kırılmış üst köşe kırılmış dvd romun bulunduğu köşe kırılmış ön kısım açılmış falan bu sefer çıldırdım.Hemen derya hanıma ulaştım durumu anlattım yine tüm mağduriyetimin giderileceğini ücretsiz tamir edileceğini ve çalıştıkları servisi bıraktıklarını; ellerindeki ürünleri bir an önce çıkarmak adına böyle bir durum olabileceğini söyledi.Dün cuma günü yurtiçi kargo ile bana verilen adrese BİLİŞİM DESTEK HİZMETLERİ İSTANBUL/Ümraniye şubesine kargoladım.

    Not: Şarj bağlantı yeri görünen tek resim ilk gelen seferdeki kırık
    Diğer resimler 2.seferde geldiği zaman oluşan kırıklar.
     [ÜCRET İADESİ] HP Servis Rezaleti (2.KONU) [ÜCRET İADESİ] HP Servis Rezaleti (2.KONU) [ÜCRET İADESİ] HP Servis Rezaleti (2.KONU) [ÜCRET İADESİ] HP Servis Rezaleti (2.KONU) [ÜCRET İADESİ] HP Servis Rezaleti (2.KONU)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BellatRixess -- 13 Ocak 2014; 22:10:39 >







  • BDH Jabil'den daha tecrübeli ve iyi bir firma. Şuan HP'nin bütün ürünlerinde tek yetkili servisi. HP Ticari ve Tüketici ürün gruplarına bakıyorlar. Önceden sadece Ticari ürün gruplarına bakıyorlardı.
  • Lcd ekran, ekran çerçevesi, ekran arkası, webcam, touchpad ve kasanın tamamı değiştirilmiş. Anakart ve klavye ilk gittiğinde değiştirilmişti.Test aşamasındaymış.inşallah bu servis eline yüzüne bulaştırmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bütün parçalar değişeceğine direk yeni laptop verselermiş keşke. İyi yine sorunun hallediliyor gözün aydın, vallahi ilk konundan hatırlıyorum senin olayı. 2. Olayda da bu konuyu görünce Türkiye'deki servislere olan yaklaşımım değişmeye başladı.
  • Resmen bilgisayara tecavüz etmisler bu nasil bi servis ya üzerinden dozer geçmiş sanki geçmis olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • servise verilen urunden hayir gelmiyor ne yazikki. yurtdisindan sapa saglam gelen urunler burada is bilmez vasifsiz elemanlarin elinde heba oluyor.

    kirik olmasa bile heryeri tornavida izi cizik oluyor. sokulen parcalar eskisi gibi yerine oturtulmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen aylarda bende yollamıştım.5 senelikti pc ama sağlamdı.Ekran kartı yandığı için yolladım pcyi ama geldiğinde şok oldum.Arka hava çıkışındaki ızgara çubukları kırıktı.Vidalar yoktu,arka kapak çizik içindeydi vs. Tekrar yolladım ama umudum yok ondan.

    Şİmdi yeni pc alacağım.İşlerim hep yarım kaldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de istedim değişimi.Ama bu durumu üstlerine alınmadılar.Daha sonra kargoda olmuştur denilip müşteri memnuniyeti açısından ücretsiz tamir edeceğiz dediler. Hpnin havalı korumasını bilirsiniz.Ki kargo da olsa dahi kutu pert olmaz mı? Hiç ezik yok.

    Tek parça gelirse şükredicem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgisayar geldi arkadaşlar.Ekranı tutan ayaklardan sağdaki oturmamış gözüküyor. Çok fazla zorlamadan geri göndericem.şimdi göndermezsem ilerde bağlantısı kopar falan ilerde bi daha dert olmasın diye bu bilgisayar ilk gittiğinden daha sorunsuz halde gelene kadar git gel olacak sanırım.

    Belirttiğim parçalar tamamen değişmiş.tek sıkıntı o bacakta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgisayari gecen hafta teslim aldim arkadaşlar.Yemin ederin bilgisayardan soğudum.

    1.5 Ay sonra bilgisayari yeniden kullanmaya basladim usb portlarindan biri calismiyor.Bilgisayar birden bire donuyor ve power düğmesine uzun basip kapatamazsam bataryayi cikarana kadar hersey donuyor.Klavye yerine oturmamis bastırıyorum tik diye ses geliyor 1-2 dk sonra bir ses daha geliyor tik diye geri atiyor.Ayrica kasasi degismisti.Kart okuyucunun olduğu kösede aciklik var ve sol beats hoparlörünün üstünde bir kagit parcasi sikismis.Biktim artik.Alsinlar cihazlarini baslarina calsinlar parami versinler.Servise verdiğime pişman ettiler beni.
  • HP ile görüştüm.Bilgisayari servise tekrar alacaklar.Olasi bir parça degisimi söz konusu olursa degisim ya da iade.
    Verem olucam bunlarla uğraşmaktan
  • Konuya kimse cevap yazmıyor ama ibret-i alem olsun diye sonucu yazıyorum

    5.KEZ SERVİSE GİRİŞİ YAPILAN BİLGİSAYARIMIN BAZI PARÇALARININ ARIZALI OLDUĞUNA VE DEĞİŞİMİNE KARAR VERİLMİŞ.

    BÖYLECE 2 AYDA 4.KEZ PARÇA DEĞİŞİKLİĞİ OLDUĞU İÇİN YASAL OLARAK ÜCRET İADESİ HAKKIMI KULLANDIM VE GEREKLİ İŞLEMLER BAŞLADI.

    Kısmet böyleymiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yetkili görünen ama servis konusunda bilgisi ve becerisi olmayan firmaları markaların denetlemesi ve ayıklaması gerekir.
    Bu sıkıntıların kimsenin başına gelmemesi dileğiyle...
  • Bugün itibariyle fatura bedeli hesabıma yatırılmıştır arkadaşlar.
    Hakkımı aramasaydım sorunlu cihazı bir daha parça değiştirip göndereceklerdi.Bir daha asla HP almam.Konuyu da herkese örnek olsun diye açmıştım.Teşekkürler.
  • Geçmiş olsun hocam. Umarım tekrar başka marka ve ürünlerde böyle sorunlar yaşanmaz. Bir HP kullanıcısı olarak bu tip mesajlar insanı ürününden soğutuyor vallahi.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.