|
TV Tavsiyeleri [ANA KONU] (3387. sayfa)
-
-
-
LG 49nano866 5500 e düşmüştü mm de. 100 hz ve ips çok iyi fiyat. -
Philips 7304 konusu var. Oraya yazarsanız detaylı cevap vereceklerdir. Ama ben olsam eski bir tv almak yerine yeni bir tv alırdım. Fiyat ne kadar? -
hocam geçen bi modelini gördüm görüntüsüde fiyatına göre baya iyiydi fotosunuda çekmiştim forumada atarım diye ama teli sıfırlayınca gitti tavsiyeforumu var orda bu ucuz modellerin çoğu teknik bilgisi paylaşılıyor ordan modellere bakarak karar verebilirsiniz ama mutfakta kullanacağınız için görüntü iyi diye va panel almayın giriş seviye va panellerde açı performansı çok kötü tam karşıdan izlenmezse renkler vs çok bozuyor..içinde lg ips panel olan axen vs herhangi bi marka işinizi görür
-
Samsung bence o servise ödül vermiştir ürünü iade almadı diye -
Teşekkürler bakıcam -
Aynen iyi hatırlattın ips almam gerek teşekkğr ederim yardımın için eyv -
Yazdım hocam orayada cevap çıkmadı, 70 inç 7 bin -
@RNNN https://www.vatanbilgisayar.com/axen-49-124-cm-fhd-ultra-slim-android-smart-tv-dahili-uydu-alici.html
Az önceki arkadaş önerdi nasıldır iyi gibi geldi bana
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Redfortes -- 11 Ocak 2021; 22:25:1 > -
Bu nasıl bir rezilliktir, okurken sizin adınıza üzüldüm, içim daraldı. Forumda "firmalarla yaşanan sorunlar" bölümü var, oraya da yazabilirsiniz böyle detaylı.quote:
Orijinalden alıntı: rewkdarkYazmayayım dedim ama dayanamadım. Ben de Teknosa elemanlarının 3ünün birden başıma gelip "YANLIŞ" bilgi vermeleri sonucu Samsung q60 aldım.( her türlü sorunda arkanda Sabancı var abi yea, sen hiç korkma dediler, sorun çıkınca biz sadece SATICIYZ dedi hem aynı elemanlar hem de teldeki bayan)
Yaklaşık 6 ay önce de buraya çok yazdım, özet geçeyim, ilk gün paneller aşırı derecede açıldı, servis elemanı geldi arka kapak içinin tırnakları da kırık iade olur dedi, meğerse o da yanlış bilgiymiş, iade talebi bile oluşturmadığı gibi genel merkeze bilinçli olarak eksik foto yollayıp otomatik olarak ret cevabı alıp bunu bana genel merkez ret verdi diye söyledi, araştırdım genel merkez durumu açıkladı ama yerel servis her defasında THh git deyip durdu. En son tv'yi getirdiler ekranda lekeler var, yine kesin iade deyip aldılar 1 hafta sonra iade olmuyor SAmsungg hiçbir şeyi kabul etmiyor deyip kendi hataları sonucu lekelenen tvyi kapıya atıp gidiyorlardı zor durdurdum, kurmadan kabul etmem , almam içeri edim, mecbur girip kurdular, Sesli komut da çalışmıyor dedim, eleman 15 dk uğraştı tek sefer bile çalışmadı, tüm bunlar ilk günden oldu ama gel git yapa yapa 1 ayı geçirdiler hiç kullanmadan ve bu Samsung denen firma onu da kabul etmiyor. eleman hemen servis sahibini aradı o da " AT GEL " dedi ve bana TESLİM TUTANAĞI BİLE VERMEDEN KAÇTI GİTTİ.
Neyse dün THH 2 ayrı sebepten para iade kararı verdi ama teknosa, samsung genel merkez ve yerel servis beni yine birbirlerine paslamaya başladı, teknosaya sonuç belgesini götürdüm onlar dedim samsung onay verirse iade edilir, yaw ne onayı 1 değil 2 ayrı sebep var hangisine itiraz edecek dedim olmadı, genel merkezi aradım başvuru yapmamış daha Teknosa sen kendin mail at dedi sağolsun ilk defa biri yardımcı oldu, kendim mail attım, genel merkezi aradım bugün, bu sefer de yerel servisi ara belgeni ver dedi , tevbe Ya dedim , yerel servisi aradım , biz ne karışırız genel merkez bize yazı yollasın dedi, zaten ilk aldığımda da aynı taktikle 1 ay beni rezil ettiler, genel merkezi aradım tekrar benden önceki yanlış bilgi vermiş evet genel merkez yerel servise mail atması lazım dedi, bu ne çetrefilli bir prosedür , bildiğin top gibi paslaşıp vakit geçiriyorlar, bakın dedim bana ödeme yapacağınızı resmi olarak bildirin gerekirse 1 ay sonra verin parayı, ben tv alacağım bu hafta sonu sipariş geçmezsem zaman geçecek, kampanya bitecek dedim açıkça, neyse telefondaki bayan yine kibarca konuşuyor, BENİM TVYİ BANA TESLİM ETTİĞİNİZİN TUTANAĞI NEREDE BANA ONU Bİ BUL dedim , "sağlam teslim ettik tutanağı olmalı" dedi, bul getir dedim , yukardaki olayı anlattım, resmi iade belgesi elinizde hem de 2 sebepten, ayrıca resmi olarak hala tv sizde dedim sizin avukatınız okuyup "tamam ödeme yapın" diyecek bunun daha neyini savunuyorsunuz dedim," ama beyefendi ... diye başladı anlatmaya.
başta Samsung alacaklar olmak üzere aldığınız tvnin içini-dışını her yerini 1-2 saat boyunca incelemeden sakın " SAĞLAM ALDIM " kağıdını imzalamayın , şikayet sitelerinde bakın herkes bundan pişman. SAmsung olayın kolayını bulmuş THH den alırsın diyor ama 6 ay sürüyor ve bu sürede ALLAH KORUSUN tvye bir şey olursa sizle uğraşmaktan kurtuluyor. Gelen servis elemanlarına da asla inanmayın, ilk gün benim sesli komutu çalıştırmadı bende 11 yıl kullandığım tüplü tvden geçiş yaptım safım bu konuda, gelen de yaşlıca biriydi ben ingilizce bilmem sen sonra yaparsın bunu dedi ben de ne bileyim inandım ama THH bunu da reklamda vb gösterilen bir özellik yok diyerek ayrıca iade sebebi saydı.
Şimdi halen bekliyorum, ama bu yerel servisi de asla unutmayacağım insanlar bu kadar kibar konuşup da arkadan bu kadar numara nasıl yapar inanamadım, bu servis bana gerçek hayatı öğretti, şimdi ciddi olarak düşünüyorum genel merkez acaba beni dinleyip de yerel servise bana teslim ettiğinin tutanağını isterse bunlar ne yapar, buna karşılık genel merkez ne yapar ama zerre ikisi de umursamaz bence.
Büyük ihtimal bu olaylar çoğu firmada oluyordur ama yabancı sitelerden de baktım samsung Türkiye dışında bunu kolay kolay yapamıyormuş anında iade, değişim yapıyormuş, artık KESİNLİKE THH ÜCRET İADESİNİN YANINDA YÜZDE 25 CEZA VERMELİ. Benim para çöp oldu.
Samsung modeli alacaktım, bunları ve diğer arkadaşların size yazdıkları mesajları görünce buz gibi soğudum.
Acaba Amazon.com.tr'den (satıcı Amazon) falan alsak bu rezillikler minimuma iner mi? Sonuçta göndermesi alması büyük ve zahmetli bir ürün. Servis adlı mafyavari bir birim de var arada.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
hocam görmediğim tv nedesem ezbere olur..
-
Tamam sağolasın ben bunlardan birine karar verecem. -
siz bunları sadece samsungmu yapıyor sanıyorsunuz? girin lg philips sony forumlarının son sayfalarını okuyun..adamlar neler yapıyor neleri kabul etmiyor bir görün..türkiyede tüm markalar aynı hiçbişeyi sorun olarak görmüyorlar ve işi yokuşa sürüyorlar..
-
Evet, biliyorum. O yüzden istisnasız geniş kapsamlı tüketici hukuku reformu şart. Örnek: THH veya Tüketici Mahkemesi'ne gidip kazanan müşteriye aynı üründen 1 tane daha verme. Veya yargıyı alenen boşuna meşgul ettiği için ürünün 2 katı fiyatı kadar tazminat ve para cezası.quote:
Orijinalden alıntı: RNNNsiz bunları sadece samsungmu yapıyor sanıyorsunuz? girin lg philips sony forumlarının son sayfalarını okuyun..adamlar neler yapıyor neleri kabul etmiyor bir görün..türkiyede tüm markalar aynı hiçbişeyi sorun olarak görmüyorlar ve işi yokuşa sürüyorlar..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 11 Ocak 2021; 22:31:45 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
yine devam ederler hocam türkiyede tv alan 100 kişiden en fazla 10 tanesi böyle şeylere dikkat ediyor onunda 2-3 tanesi hataları görüp uğraşma yoluna gidiyor..forumda yıllardır okuyorum insanlar uğraşmamak adına ölü pikseli bulutlanmayı şık sızmasını kabullenip kullanıyorlar..satıcıda bakıyorki 100 kişiden 3-5 kişiye ceza ödesem ne olur ödemesem ne olur..adam 7 bin verip tv almış ölü pikseli dert etmiyor nasıl olsa gözükmüyor diyor ya gözükmüyorda verdiğin para az paramı artı sen satın alırken bunun hatasızı için o parayı ödemedinmi? o yüzden bu kitleyi gördükten sonra firmalara kızamıyorum suç bizim millette..
-
32 inc android tv ihtiyacım var yaşlı insanlar kullanacak youtube girmek için sesli komut özelliğide olabilir bu tarz tv tavsiyesine ihtiyacım var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
65” 4K tv seçiminde şu markalardan hangisi görüntüsüyle öne çıkar amaç futbol maçı için
Toshiba,Grundig,Telefunken,Vestel,Regal
Toshiba yı biraz biliyorum hatta vestel fabrikasında üretiliyor diye okumuştum
Fiyat bandı 5-6 bin arası -
Bence hepsi birbirinin aynısı toshiba uzun ömürlü olmasıyla daha güven verici sanki. İşletim sistemlerini ve parlaklık değerlerini karşılaştırın. -
quote:
Orijinalden alıntı: programmer_onur
Evet, biliyorum. O yüzden istisnasız geniş kapsamlı tüketici hukuku reformu şart. Örnek: THH veya Tüketici Mahkemesi'ne gidip kazanan müşteriye aynı üründen 1 tane daha verme. Veya yargıyı alenen boşuna meşgul ettiği için ürünün 2 katı fiyatı kadar tazminat ve para cezası.
Alıntıları GösterHocam yanlış anlama ama yargıyı boşuna nasıl işgal ediyorsun diyerek ceza veremez çünkü THH kuruluş amacı firmaların yapmadığı şeyi firmalara yaptırmak. Zaten firmalar sorun çıkarmasa THH diye bir kurum olmayacak. Kısaca boşuna yargıyı meşgül etme durumu olmuyor. O olmadığı içinde böyle bir ceza koyamazlar. THH denen kurum zaten bu tür mağduriyetleri gidermek için kuruldu. Yargı sistemini boşuna meşgül etmenin tanımına uyan bir durum yok ortada çünkü bu tür olaylar için kurulmuş bir kurum THH.
Yani o dediğin olmaz onu unut. Tazminat almak isteyenin THH gitmesine zaten gerek yok. Normal mahkemeye gidersin onun için.
THH heyetlerinin görevi mevcut mağduriyeti gidermektir sadece. Para iadesi ve ürün değişimi gibi şeyleri sağlamak için olan bir kurum. Bunlar için mahkemeye gitme diye. Ama Para idesi ve ürün değişimi sağlamak dışında ayrıca tazminat gibi bir şey istersen onun yolu mahkemelerdir.
THH heyeti asla senin dediğini yapamaz çünkü o heyetlerde görev alan kişiler o dediğine kadar verecek yetkide kişiler değil çünkü o heyetlerin tamamı hukukçulardan oluşmuyor.
Senin dediğini mahkemeler yapabilir. THH yapamaz çünkü o heyetler kaymakam, onların görevlendirdiği kişiler, belediye, baro, tacir/esnaf ve tüketici örgütü temsilcilerinden oluşuyor. Yani hakim yok aralarında.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Noctivagant -- 12 Ocak 2021; 17:10:27 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X