DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
TV'DE ve İNTERNETTE Canlı Basketbol Yayınları
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
732
Cevap
1
Favori
76.887
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Spor >> Basketbol >> TV'DE ve İNTERNETTE Canlı Basketbol Yayınları
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1434 Mesaj
      20 Ağustos 2007 18:55:57 Konu Sahibi
      Bu konuya televizyondaki basketbol maçlarının yayın akışları eklenecektir...

      Televizyondaki maçlar için ayrı bir başlık açmayınız ve yayınlar hakkında ki sorularınızı sadece bu konudan yöneltiniz...



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The_MAD -- 24 Ekim 2008; 21:42:43 >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1675 Mesaj
      20 Ağustos 2007 20:22:46
      kullanışlı bi program saolasın
      |
      |
      _____________________________

      |||Dünyada en zor şey, insanın kendini bilmesidir.|||
      |||Hayatta edindiğim tecrübeler , yediğim kazıkların toplamıdır.|||
    • Yüzbaşı
      383 Mesaj
      20 Ağustos 2007 20:59:08
      teşekkürler The_MAD

      hız açısından nasıl, 1 MBit bağlantı yeterli mi.. birde çok kota yiyor mu, benimki 4 GB kotalı
      |
      |
      _____________________________


      Hoşçakal Efsane
    • Binbaşı
      1434 Mesaj
      20 Ağustos 2007 21:02:49 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: drexler22

      teşekkürler The_MAD

      hız açısından nasıl, 1 MBit bağlantı yeterli mi.. birde çok kota yiyor mu, benimki 4 GB kotalı


      Kota konusunda çok bonkör bu program bir maçın tamamını sanırım 500-600MB civarında kota yiyordu..1 mbit çok iyi takılmadan izlenebiliyor ama artık sınırsıza geçmek lazım benimde...
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      566 Mesaj
      20 Ağustos 2007 21:05:33
      kota kötü yaw bnm de 4 gb uff sınırsız geçsek iyi olacak bi internet bölümüne sorayım fiyat farkını
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1013 Mesaj
      20 Ağustos 2007 21:06:41
      sağol The_MAD
      ben geçenlerde sınırsıza geçtim zaten her ay kotayı geçip 50 ytl'yi gözden çıkarıyordum
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1434 Mesaj
      20 Ağustos 2007 21:09:12 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: batuhanbb

      kota kötü yaw bnm de 4 gb uff sınırsız geçsek iyi olacak bi internet bölümüne sorayım fiyat farkını


      Maçlar gayet iyi izleniyordu bence değecektir sınırsız için NBATV dışında ki maçları bile mesela TNT ve ESPN maçlarını bile izleyebiliyorduk...Bu arada çok daha kaliteli linklerde olursa onları vermeye çalışacağım sanırım maç yayınından 5 dakika önce dağıtılan linkler vardı...Bulursak süper olur cam gibiymişde..
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      566 Mesaj
      20 Ağustos 2007 21:11:30
      quote:

      Orjinalden alıntı: The_MAD



      Alıntıları Göster



      Maçlar gayet iyi izleniyordu bence değecektir sınırsız için NBATV dışında ki maçları bile mesela TNT ve ESPN maçlarını bile izleyebiliyorduk...Bu arada çok daha kaliteli linklerde olursa onları vermeye çalışacağım sanırım maç yayınından 5 dakika önce dağıtılan linkler vardı...Bulursak süper olur cam gibiymişde..

      sınırsızın bi fiyatına bakalım dimi ama değer çok büyük bi fark yoksa zaten bnm kotam da her ay 2 gb boş yer kalıyo bunla doldurumum bazı maçlarda
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      566 Mesaj
      20 Ağustos 2007 21:17:31
      quote:

      Orjinalden alıntı: go_spurs_go

      sağol The_MAD
      ben geçenlerde sınırsıza geçtim zaten her ay kotayı geçip 50 ytl'yi gözden çıkarıyordum

      bu arada fark 20 ytl miş 30 ytl zarardasın yaw geçmiş olsun
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      436 Mesaj
      20 Ağustos 2007 23:42:43
      bu programı kışın yuklemiştim playofflarda tv nin vermedigi en amansız mucadeleleri burdan izledim örn nash in burnu yarılırken bizzat bu program sayesinde canlı canlı izledim kota mota olayını blmiorum ama sınırsız heralde the mad iyi iş programı cok öneririm kesin yukleyin.
      |
      |
      _____________________________




      psn:hakan779
    • Yarbay
      3194 Mesaj
      21 Ağustos 2007 00:09:28
      ben yükleyeceğim. çok yararlı valla teşekkürler The_MAD
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3241 Mesaj
      21 Ağustos 2007 00:14:27
      quote:

      Orjinalden alıntı: drexler22

      teşekkürler The_MAD

      hız açısından nasıl, 1 MBit bağlantı yeterli mi.. birde çok kota yiyor mu, benimki 4 GB kotalı

      kotalıysan yaklaşma bile hoca..1-2nba play off maçı izlemiştim oda tam değil bayagı bir kota götürmüştü..

      p2p oldugu için sanırım ne kadar çok izleyen olursa akıcılık artıyor..1mbitte geçen yıl rahat izliyordum play off maçlarını..
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      113 Mesaj
      21 Ağustos 2007 00:37:47
      gecen sene kotalıyken nerdeyse hıc bı macı seyredemıyodum bu sen kotasıza gectım rahatladım yanı rahat rahat seyrederım artık tum macları
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3193 Mesaj

      iOS Beta Tester
      21 Ağustos 2007 14:26:42
      Bunu vermen çok iyi olmuş...NBa tv izleyemiyoruz ztn bari böylece maç kaçırmayız...kotalılar için gerçekten sorun benim gibi ama 30 ytl yerine artık 50 ytl vericem...Kasma derdimn olmucak ha geçicek die...
      |
      |
      _____________________________


      PSN: FCnicea
      FIFA18 ve Battlefield1
    • Yüzbaşı
      965 Mesaj
      21 Ağustos 2007 15:35:43
      Kotalı olmama rağmen geçen sene Nets'in sezon içindeki 3-4 maçı hariç hepsini canlı izledim. maç başına yaklaşık 400mb filan yiyor (ben bağlantıyı kesiyom da devre arasında ). Sopcast bazen problem çıkarıyor gerçe ama olsun. eskiden TVU'da izlerdim O-TSN filan vardı.. neyse..
      |
      |
      _____________________________

      INTEL I5 2500K | MSI P67A-GD55 | MSI TFII HD6950 2GB | SAMSUNG HD103SJ 1TB | SAMSUNG PX2370
    • Yüzbaşı
      455 Mesaj
      21 Ağustos 2007 20:48:19
      arkadaşlar program süper ama 1 mbit de olmasına rağmen çok takılıyo hiç izleyemiyorum.
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1109 Mesaj
      22 Ağustos 2007 11:02:42
      bugun maç varhe ohbe streslı bıgun sonrası ıı olcak eywalla aga
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3141 Mesaj
      22 Ağustos 2007 12:26:15
      çok yavaş bağlanıyor
      2mbit internette bile takılmalar oluyor

      sorun bende mi ki??
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      17 Mesaj
      22 Ağustos 2007 14:00:53
      Valla hocam ben 2 mbit takılma yok sende bir hata olabilir..
      |
      |
      _____________________________

      Dwyane Wade - A True Champion...
    • Teğmen
      113 Mesaj
      22 Ağustos 2007 19:30:14
      program guzel calısıyo 1Mbitle ilk baslarda kasıyo bıraz sonra acılıyo

      aradıgımız kanalı nasıl bulcaz bunda ya da nerden eklıcez
      |
      |
      _____________________________





Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
modasor
SEO
izmir havalimanı transfer
ses yalıtımı
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHSQLZ
0,758
1.2.156

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.