Şimdi Ara

Tv Alacaklara Önemli Uyarı ! 0 Tv , Kapalı Kutu Oyunu ( Ekran Testi - 0 Tv Tüyosu ) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
255
Cevap
74
Favori
61.925
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Riven_

    Teknosadan 55es7000 almayı bu saatlerde ciddi düşünüyorum.Bulutlanma çok çıkarsa direk iade için aramalıyım anlaşılan.itiraz varsa tvye ve teknosaya konuşsun yada
    Doğubank iyiydi valla eskiden satıcı ile anlaşırdık, adam getirir TV'yi eve kurardı, bakardık bir sorunu var mı yok mu. Ona göre parayı verir gönderirdik. Bozuk çıkarsa git bunu al düzgün mal getir der kovalardık. Şimdi ise büyük firmalar düzeni oturtmuş, yurt dışında kalite standartlarını sağlayamayan TV'leri getirip burada millete iteliyorlar. İtiraz edene de git mahkemeye vs. diyorlar. TV alıyorsun senelerde mahkemelerde sürünüyorsun. Ama bu işin esas suçlusu adam gibi tüketiciyi koruma konunu çıkarmayan devlet. Her ne olursa olsun 1 hafta içerisinde sorgusuz sualsiz iade hakkını tüketiciye vermedikleri sürece bu iş düzelmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lunarstrain

    Doğubank iyiydi valla eskiden satıcı ile anlaşırdık, adam getirir TV'yi eve kurardı, bakardık bir sorunu var mı yok mu. Ona göre parayı verir gönderirdik. Bozuk çıkarsa git bunu al düzgün mal getir der kovalardık. Şimdi ise büyük firmalar düzeni oturtmuş, yurt dışında kalite standartlarını sağlayamayan TV'leri getirip burada millete iteliyorlar. İtiraz edene de git mahkemeye vs. diyorlar. TV alıyorsun senelerde mahkemelerde sürünüyorsun. Ama bu işin esas suçlusu adam gibi tüketiciyi koruma konunu çıkarmayan devlet. Her ne olursa olsun 1 hafta içerisinde sorgusuz sualsiz iade hakkını tüketiciye vermedikleri sürece bu iş düzelmez.

    Avrupada hatalı- sorunludiye iade edilen TV'lerin Türkiye'ye ucuzdan satıldığını ve büyük firmaların bunları tüketicilere sıfır sorunsuz ürün diye kakaladığını biliyor muydunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: legolasea

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Miroğlu

    ARKADAŞLAR FOTO PAYLAŞIRKEN VEYA FOTOLU MESAJI ALINTILARKEN S İMAGE OLARAK LÜTFEN YAPALIM.

    FOTOLAR ÇOK YÜKSEK ÇÖZÜNÜRLÜK OLDUGU İÇİN SAYFA GEÇ AÇILIYOR , DÜZENİ BOZULUYOR.

    KOTALI ARKADAŞLARADA FAYDASI OLUR.



    tamamdır değiştirdim hocam

    Alıntıları Göster
    Güzel konu tebrikleri. 2-3 ay önce LG lm660s aldım kendi bayisinden. Bu işlerde çalışan biri olarak bencede her markanın kendi mağazasından (bayisinden) almak lazım. Tekno marketlerden bu tip cihazları almak daha büyük risk.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-BFCEFA2F8

    Güzel konu tebrikleri. 2-3 ay önce LG lm660s aldım kendi bayisinden. Bu işlerde çalışan biri olarak bencede her markanın kendi mağazasından (bayisinden) almak lazım. Tekno marketlerden bu tip cihazları almak daha büyük risk.

    Alıntıları Göster
    Faydalı bir paylaşım olmuş, ellerinize sağlık. Teşekkürler...
  • Aslında en doğrusu tv depodan eve götürülmeden önce mağazada denemek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talsuv61

    Aslında en doğrusu tv depodan eve götürülmeden önce mağazada denemek.

    Bu da olmuyor malesef, ürünü satın alıyorsunuz, ürünü bi göreyim diyorsunuz, size verdikleri cevap; ürün başka bir yerde tutuluyor oradan servisimiz size getirip kuracak oluyor.


    Yani her lafa bir cevapları var sizi madur etmek için her türlü yeteneğe sahipler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: legolasea

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Miroğlu

    ARKADAŞLAR FOTO PAYLAŞIRKEN VEYA FOTOLU MESAJI ALINTILARKEN S İMAGE OLARAK LÜTFEN YAPALIM.

    FOTOLAR ÇOK YÜKSEK ÇÖZÜNÜRLÜK OLDUGU İÇİN SAYFA GEÇ AÇILIYOR , DÜZENİ BOZULUYOR.

    KOTALI ARKADAŞLARADA FAYDASI OLUR.



    tamamdır değiştirdim hocam

    Alıntıları Göster
    sayın yusuf miroğlu,

    kendim için hiç yapamadım. ancak arkadaşlar tv alınca onlara hep söylerim.
    servis kuruluma gelince önce servis ayarlarına girip kullanım ömrüne baktırın diyorum. üç arkadaşa yaptırdım.
    bu durum ürünün sıfır olduğunu kanıtlar mı? yoksa kilometreyi de sıfırlayabiliyorlar mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Miroğlu

    büyük teknoloji magazalarından ben hiç tv almadım. resmi bayi , shoplardan aldım. neden derseniz hem karşınızda direk dükkan sahibi oluyor, hemde geri kutulanmış ürün riski biraz daha azalıyor. büyük magazalarda hep asgari ücretli satış danışmanları muhatabınız, o kendi adına böyle bir insiyatif kullanabilir. müdürüyle konuşur eder o da tamam der , sorunlu çıkarsa eksiksiz getir degişiriz diyebilirler. onların işi bolca mal satmak, prim almak, kota doldurmak :) hatta forumda çok arkadaştan gördüm , o büyük magazaların depolarına giriyorlar aldıgı kutuyu orada açtiriyor ve bakıyorlar piksel ve clooding v.b sorunlara sonra kutuluyorlar servis evde tekrar kuruyor. bu yöntemde ölü piksel anlaşılıyor ama ortalık aydınlık ve yeterli test malzemesi , vakit olmadıgından diger hataları bulmak zor oluyor. çünkü o sinir bozucu hataların testi için ışıksız karanlık ortam lazım.

    adamlar kabul etmez derseniz şartları, kabul ededecekler arkadaşlar etmiyorlarsa almayın, 3-5 milyar para verecem bana bozuk mal satacak, kumar oynuyacam. sokaktan mi topluyoruz parayı. amerikada avrupada adamlar 15 gün 1 ay içinde sorunsuz malı keyfi iade ediyor. bizde her dükkanda satılan mal geri alınmaz olayı halen devam ediyor. türkiye malesef hak hukuk daha yavaş yavaş oturuyor bu tüketici sorunlarında.

    ben 2007 2013 arası 5-6 tv aldım hepside sony di. hepsinide resmi sony ama 4 farklı bayiden aldım fiyat stok yüzünden. 2 kere hatalı ürün çıktı ikiside degişildi sorunsuz tv verdiler. 1 hafta onay vermezse 3 gün versin bayi 3 günde gayet yeterli 1 gün bile yeter ya 3 den aşagı almayın izin. zaten sonradan bozulma edilmede servis muhatap olur gerekeni yapar.


    adam sorunsuz iade ediyor diyorsun ozeniyirsun ya amerikaya.e sende baskasinin iade ettigini aliyosun iste.copemi aticaklar begenmedim deyip iade edeni?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Miroğlu

    .

    adam sorunsuz iade ediyor diyorsun ozeniyirsun ya amerikaya.e sende baskasinin iade ettigini aliyosun iste.copemi aticaklar begenmedim deyip iade edeni?

    Amerikada ; bozuk, açılmış malları tüketicilere 0 diye satmıyorlar.

    Refurbished yazarlar ürüne ve fiyatları 0 ürüne göre ucuzdur. alanda o cihazın açıldıgını , veya tamir gördügünü bilir ve alır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinematör

    sayın yusuf miroğlu,

    kendim için hiç yapamadım. ancak arkadaşlar tv alınca onlara hep söylerim.
    servis kuruluma gelince önce servis ayarlarına girip kullanım ömrüne baktırın diyorum. üç arkadaşa yaptırdım.
    bu durum ürünün sıfır olduğunu kanıtlar mı? yoksa kilometreyi de sıfırlayabiliyorlar mı?

    bişi diyemiyecem hocam , servis menüsüne girebilen çok az insan gördüm bu forumda.

    o menüler hakkında tam bilgi sahibi degilim. 2007-2010 arasında çok konuşulurdu ama sonraki yıllarda kapandı bu konu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Miroğlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinematör

    sayın yusuf miroğlu,

    kendim için hiç yapamadım. ancak arkadaşlar tv alınca onlara hep söylerim.
    servis kuruluma gelince önce servis ayarlarına girip kullanım ömrüne baktırın diyorum. üç arkadaşa yaptırdım.
    bu durum ürünün sıfır olduğunu kanıtlar mı? yoksa kilometreyi de sıfırlayabiliyorlar mı?

    bişi diyemiyecem hocam , servis menüsüne girebilen çok az insan gördüm bu forumda.

    o menüler hakkında tam bilgi sahibi degilim. 2007-2010 arasında çok konuşulurdu ama sonraki yıllarda kapandı bu konu.


    Alıntıları Göster
    Konunun özeti; TÜRKİYE'DE TEKNOLOJİ ÜRÜNÜ ALMAK ŞANS İŞİDİR, KUMAR OYNAMAKTIR. HEPİNİZE KOLAY GELSİN, İYİ ŞANSLAR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blackdagger -- 29 Nisan 2013; 0:13:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blackdagger

    Konunun özeti; TÜRKİYE'DE TEKNOLOJİ ÜRÜNÜ ALMAK ŞANS İŞİDİR, KUMAR OYNAMAKTIR. HEPİNİZE KOLAY GELSİN, İYİ ŞANSLAR.

    Alıntıları Göster
    ışık sızması için test videosu baya bir aramıştım videoyu bilgisayarıma çektim youtube ye yükledim

    ışık sızma testi


    video nasıl eklenir bilemedim arkadaşım sen ordan direk yükle istersen konuya direk bu videoyu çok aradım çokta işimi gördü bulduğumda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blackdagger

    Konunun özeti; TÜRKİYE'DE TEKNOLOJİ ÜRÜNÜ ALMAK ŞANS İŞİDİR, KUMAR OYNAMAKTIR. HEPİNİZE KOLAY GELSİN, İYİ ŞANSLAR.

    iyi markalarda asla şans işi değil... LG LED TV için 400HZ ve üstünü seç 32" başlangıç... 42" ideal... Smart TV her zaman iyidir... dahili wifi olması tercih sebebi olmalı tv için olanlar çok pahalı... askı aparatı kutudan çıkmalı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nevrotikstar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Blackdagger

    Konunun özeti; TÜRKİYE'DE TEKNOLOJİ ÜRÜNÜ ALMAK ŞANS İŞİDİR, KUMAR OYNAMAKTIR. HEPİNİZE KOLAY GELSİN, İYİ ŞANSLAR.

    iyi markalarda asla şans işi değil... LG LED TV için 400HZ ve üstünü seç 32" başlangıç... 42" ideal... Smart TV her zaman iyidir... dahili wifi olması tercih sebebi olmalı tv için olanlar çok pahalı... askı aparatı kutudan çıkmalı...

    960v serisi tv aldım 1000 hz dostum o dediklerinin hepsi var fakat bayii teşhir gönderdi tv özellikleri ile nasıl bağdaştırdın bu işi onu anlamadım bayilerin ya da mağazaların yapmış olduğu hatta firmaların abd de ya da başka satamadıkları ülkedeki tv leri ülkemize kakalamalarından bahsediyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: legolasea

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Miroğlu

    ARKADAŞLAR FOTO PAYLAŞIRKEN VEYA FOTOLU MESAJI ALINTILARKEN S İMAGE OLARAK LÜTFEN YAPALIM.

    FOTOLAR ÇOK YÜKSEK ÇÖZÜNÜRLÜK OLDUGU İÇİN SAYFA GEÇ AÇILIYOR , DÜZENİ BOZULUYOR.

    KOTALI ARKADAŞLARADA FAYDASI OLUR.



    tamamdır değiştirdim hocam

    Alıntıları Göster
    ben de cumartesi tv'mi aldım, pazar günü de kurulumunu yaptırdım. Lg servis yetkilisi cihazı getirince kutuyu açarken bu mesajdaki püf noktalarına dikkat ettim. Ayrıca yetkilinin yanında taşıdığı harici bir kumandayı kullanarak bir ekrana girdi benim ısrarıma dayanamayarak. O ekranda kanal izleme süresi, usb'den film izleme süresi, internette gezinme süresi bölümlerininin 0 olduğunu gözümle gördüm. Televizyonlarda bir nevi sayaç bölümü yapan bu bölümü göstermelerini servis yetkililerinden istemeyi sakın unutmayalım :)

    Konuyu açan arakdaşa bilgilendirmeleri için teşekkürler biz de içimiz rahat bir şekilde televizyonumuzu kullanacağız artık inşallah :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: realslayer

    ben de cumartesi tv'mi aldım, pazar günü de kurulumunu yaptırdım. Lg servis yetkilisi cihazı getirince kutuyu açarken bu mesajdaki püf noktalarına dikkat ettim. Ayrıca yetkilinin yanında taşıdığı harici bir kumandayı kullanarak bir ekrana girdi benim ısrarıma dayanamayarak. O ekranda kanal izleme süresi, usb'den film izleme süresi, internette gezinme süresi bölümlerininin 0 olduğunu gözümle gördüm. Televizyonlarda bir nevi sayaç bölümü yapan bu bölümü göstermelerini servis yetkililerinden istemeyi sakın unutmayalım :)

    Konuyu açan arakdaşa bilgilendirmeleri için teşekkürler biz de içimiz rahat bir şekilde televizyonumuzu kullanacağız artık inşallah :)

    Alıntıları Göster
    hayırlı olsun, bütün led tvlerde var değil mi bu servis menüsü ve kullanım zamanlarını gösteren arabirim?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blackdagger

    hayırlı olsun, bütün led tvlerde var değil mi bu servis menüsü ve kullanım zamanlarını gösteren arabirim?

    servis menüsü tüm smart kontrollü tvlerde var... içerik genelde aynı sadece giriş şekli değişebilir...

    @legolasea
    o durumda direkt iade edip başka bayiye geçmek en doğru seçenek olur... teşhir ürünü alınmaz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grezimonk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Blackdagger

    hayırlı olsun, bütün led tvlerde var değil mi bu servis menüsü ve kullanım zamanlarını gösteren arabirim?

    servis menüsü tüm smart kontrollü tvlerde var... içerik genelde aynı sadece giriş şekli değişebilir...

    @legolasea
    o durumda direkt iade edip başka bayiye geçmek en doğru seçenek olur... teşhir ürünü alınmaz...

    Alıntıları Göster
    adam şaka gibi ya kabul etmiyor lansman ürünüdür o yüzden diyor servis kurarken farketmediyse bişe diyemem diyor yanlış seri numarası diyorum olabilir karışıklık diyor gel de dövme peze...i yakındır afiş edeceğim heryere terbiyesizleri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: legolasea

    adam şaka gibi ya kabul etmiyor lansman ürünüdür o yüzden diyor servis kurarken farketmediyse bişe diyemem diyor yanlış seri numarası diyorum olabilir karışıklık diyor gel de dövme peze...i yakındır afiş edeceğim heryere terbiyesizleri

    Yani size göz göre göre teşhir ürünü sattılar ve siz seri numarasının tutmadığını söyleyip itiraz ettiğinizde bile olur öyle sorun yok diyorlar?


    Hangi satıcı hangi firma hangi mağaza bu İfşa edin lütfen burada şimdi.
  • Izmir home technology bc elektronik lg bayisi alsancakta dokuz eylul Rektorlugunun karsisinda sahibinin adi da bora ...! Resimleri eve gidince ekleyecegim
    Yarin servis gelecek
    Serviste diyorki ben panelin calisma saatine bakarim ona gore rapor tutarim cizikler falan ya da seri numarasi bayi ile aranizda diyor hay Allahim
    Gelde guven bunlardan bisey al!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi legolasea -- 30 Nisan 2013; 20:27:45 >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.