Şimdi Ara

TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER (İLK SAYFA GÜNCEL) (672. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: makine433 Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 10 Misafir (2 Mobil) - 8 Masaüstü3 Mobil
5 sn
13.500
Cevap
304
Favori
680.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
49 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
64. Sırada  bugün en iyi #3
Sayfa: önceki 670671672673674
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • memole M kullanıcısına yanıt

    Burada taahhütsüz 84 görünüyor.

    Son fatura dönemine girince yine kontrol edin değişebilir.

    Taahhüt bittikten sonra güncel tutara bakıp hareket edersiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkay956 B kullanıcısına yanıt

    Artık var


    TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER  (İLK SAYFA GÜNCEL)

    TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER  (İLK SAYFA GÜNCEL) uygulamadan başvuru yapılırsa olmayabilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şimdi biz taraftar hattan telekoma geçerken bu ek vergi yeni hat alan onun vergisi yansımayacak değilmi gerçi daha 130 gün var ama ogün gelince gene aynı şey olacak

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Benim şikayetten sonra bunu yazmışlar sanırım:) boşluk başka bir yerde virgül başka bir yerde:)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Mbs79 M kullanıcısına yanıt
    Tam olarak anlayamadım sizi, ana ekranda sil süpür çıkmıyor. Tam olarak neyi aktive etmem gerekiyor?


    TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER  (İLK SAYFA GÜNCEL)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • berkay956 B kullanıcısına yanıt

    Birşey yapmanız gerekmiyor

    siz Faturalı kullanmıyorsunuz

    dediğimi yaptınız çıkmasıyda haftaya çarşamba görünür

    sil süpürü kullanmak için e fatura yada sms fatura istiyor ondan bahsediyor

    sizda daha görünmüyor önce bi görünmesi lazım

    twitter destekten yazın 15 gün geçti görünmüyor deyin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Cümle tam olarak şöyle:

    "*Tarifeye numara taşıma,yeni hat tesisi Şirketimizce sunulan faturasız tarifelerden geçiş yoluyla kaydolup taahhüt veren müşterilerimiz için 12 fatura dönemi boyunca geçerli fiyattır.Tarifenin aylık ücreti;numara taşıma ve yeni hat tesisi
    yoluyla kaydolup taahhüt vermeyen müşterilerimiz için 84 TL'dir."

    Tarifeye üç türden de yani numara taşıyarak, yeni hat tesisiyle veya faturasız tarifelerden geçmedim. Beni kapsamıyor esasen. Ben gsmobileydim telekomdaydım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • memole M kullanıcısına yanıt

    Siz nasıl geçtiniz peki bu tarifeye ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkay956 B kullanıcısına yanıt

    bayiler ısrarla faturasıza geçirmiyor telekom da bayilerden geçemezsen online üzerinden 120 tl 'ye gel ben seni geçiririm diyor :) adamlar yol yapmışlar, ya bayiden faturalıya ya da benden 120 liraya faturasıza.


    o değil de, diyelim ki hattımı bu online üzerinden faturasıza taşıdım ama tl yüklemedim ve 120 lirayı çekemedi, ben de 1 ay boşta beklettim hattı sonra telekom faturalıya geçtim, acaba ilk faturada bu 120 tl ücreti yine yansıtacak mı?


    diğer bir diyelim ki, yine aynı yolla faturasıza online üzerinden taşıdım ve tl yüklemesi yapmadım, 120 tl'yi çekemedi, hemen ardından başka operatörün faturalı kampanyasına geçiş yaptım, yani git gel yaptım diyelim, geçtiğim operatörün faturasına arkadam bu 120 tl'yi gönderir mi?


    aklımda deli sorular :)

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    2 sene önce gsmobile'deyken, yaptıkları aramada teklifi kabul ettim. O dönemde çağrı merkezi gsmobile kapanacak demişti.

    Teklifi kabul ederken "Seni gsmobileden aldık telekoma taşıdık" gibi bir bilgilendirme hatırlamıyorum.

    İki ihtimal var. Ya kabul ettiğim gibi gsmobileden çıktım. Ya da gsmobile kapandıktan sonra hattımda değişiklik oldu. İlki gibi geliyor bana

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • memole M kullanıcısına yanıt

    2 sene önce Gs mobile deyken Faturasızda değilmiydiniz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Hayır faturalıydım orada da. Esasen gsmobile = türk telekom. Ayrı isimlendirince fark varmış gibi duruyor. Baya telekom uygulamasından giriyordum. Tarife adında gsmobile yazması dışında fark yok

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • johnny lenn kullanıcısına yanıt

    Bayiyi Btk ya şikayet edin işini yapsın

    Hatta benim yaptığım gibi arayıp davet ettirin

    Konuyu yorumları okursunuz adresi bırakıyorum

    Aklınızda ki deli sorular ile uğraşmayın

    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/159372218

    Yükleme yapmadığın sürece alamaz taşınınca o iş orada kapanır

    İlla başvuracaksan uygulama üzerinden yeni başvurudan taşıma olarak başvur oradan dene bakalım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • memole M kullanıcısına yanıt

    Peki gs mobile geçmeden önce faturalı hangi tarifedeydiniz

    Taraftar tarifesinde değilseniz size çok iyi kıyak geçmişler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Çok eskiden faturasızdan geçtim gsmobile'a bi mağazadan. 2010-2011-2012 yıllardır

    Tarifenin adı değilmiş " gs mobile muhteşem gb"gibi bir ismi varken, " taraftar 8 gb" olmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi memole -- 16 Ocak 2025; 0:25:8 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • memole M kullanıcısına yanıt

    Taraftar hattı olduğundan o zaman geçmeniz doğal.

    Anladım dediğim gibi bittiğinde yeni Fatura dönemine girince güncel tutara bakarsınız zaten ona göre hareket edersiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Tarifem 40 gün sonra bitiyor. Yeni fatura dönemi dediğin 41. günden sonra mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • memole M kullanıcısına yanıt

    22 şubatta bitecek

    Yeni döneme 23 şubatta giriş yapacaksınız

    23 Şubatta bakarsınız TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER  (İLK SAYFA GÜNCEL) 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Bayiyi Btk ya şikayet edin işini yapsın

    Hatta benim yaptığım gibi arayıp davet ettirin

    Konuyu yorumları okursunuz adresi bırakıyorum

    Aklınızda ki deli sorular ile uğraşmayın

    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/159372218

    Yükleme yapmadığın sürece alamaz taşınınca o iş orada kapanır

    İlla başvuracaksan uygulama üzerinden yeni başvurudan taşıma olarak başvur oradan dene bakalım

    TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER  (İLK SAYFA GÜNCEL) hocam bu arada konuyu okudum, bayiyi dize getirmenizi taktir ettim





  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Evet şaşmaz prime 40


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 670671672673674
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.