Şimdi Ara

Turksat wifi problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
595
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar,

    Bu hafta sonu itibari ile TTnet aboneliğimi kapattım ve Turksat kablonet'e geçiş yaptım. İnternet hızı vaadettikleri gibi 25mbps şeklinde alabiliyorum fakat bu kablo ile kullanımda. wireless ile kullanırken hem telefonum hemde tabletim de problem yaşıyorum, anlık hız düşüşleri ve yeniden yükselme mevcut. Kablo ile kullanımda bilgisayarımda herhangi bir problem yok, hızım sabit ve 20 mbps üzeri olarak çıkıyor. Fakat telefon ve tabletimde test yaptığımda bazen 20 mbps üzeri bazen de 2-3 mbps a kadar düştüğü görülüyor, evin aynı noktasından test ediyorum ve modeme uzaklığım max. 7m civarında. Müşteri hizmetlerini aradım ve hattımda bir problem olmadığını söylediler. Wifi de yaşadığım bu problemin nedeni ne olabilir, koblonet modemi farklı olğuğu için yapmam gereken bir ayar mı var, konu hakkında fikri olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum.







  • cryphos kullanıcısına yanıt
    NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Netmaster ile alakalı bir sorun Netmaster yetkilisi modem arızalı desede ben inanmıyorum.
    Bir çok kullanıcı Wi-Fi sorun var desede Uydunet kablolu test yaparak sorun yok demekte.
    Normal fiyatı 200 TL olan bir modemi Uydunet 50 TL'ye verirse aradaki 150 TL'lik fark işte bunlardır.
    Cihaz devamlı sorun ve hata vermeye başlar mümkün olduğunca dışarıdan alın sıkıntı stresten kurtulun.
    Netmaster yetkilisi modem arızalı demektedir.Tamamen yalan ve saçmalıktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Netmaster ile alakalı bir sorun Netmaster yetkilisi modem arızalı desede ben inanmıyorum.
    Bir çok kullanıcı Wi-Fi sorun var desede Uydunet kablolu test yaparak sorun yok demekte.
    Normal fiyatı 200 TL olan bir modemi Uydunet 50 TL'ye verirse aradaki 150 TL'lik fark işte bunlardır.
    Cihaz devamlı sorun ve hata vermeye başlar mümkün olduğunca dışarıdan alın sıkıntı stresten kurtulun.
    Netmaster yetkilisi modem arızalı demektedir.Tamamen yalan ve saçmalıktır.


    144 liraya veriyor 50 liraya değil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akbell kullanıcısına yanıt
    Ben 50-60 liraya almıştım peşin demek ki yükseltmişler modemin fiyatını ama sonuç olarak gene arıza veriyor.
  • cryphos kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,
    Bahsettiğiniz durum bir arıza olabileceğini göstermektedir.
    Konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız sorunun çözümü için yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Sayın NitroNos,
    Bir firma ürünü ile ilgili olarak "arızalıdır" yorumunda bulunuyorsa, bir kullanıcı bunu neden yanıltıcı olarak algılar?

    Aynı şekilde bir firma ürünü ile ilgili olarak "hangi kanaldan satın aldığınızın bir farklılığı bulunmamaktadır; ürün aynı özelliklere sahiptir ve tamamen aynıdır" açıklamasında bulunuyorsa, bir kullanıcı buna karşılık neden komplo teorilerini geliştirmeye devam etmek ister?

    Sizlerden ricamız, modeminizle ilgili bir problem yaşadığınızda şikayetinizi bize iletmenizdir. Bize iletilen şikayetlerin çözülmemesi mümkün değildir. Memnun kalmadığınız durumda da Tüketici Hakları Kanunu'na göre iade / değişim hakkınız saklıdır.

    Bize iletişim bilgilerinizi iletirseniz memnun oluruz. Böylece sizi arayabilir ve bu ısrarlı yorumlarınızın kaynağı öğrenme ve nihai olarak çözme şansımız olabilir.

    Saygılarımızla,

    Netmaster
    Teknotel Bilişim Ürünleri A.Ş.




  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Ben Wi-Fi sorunlarını sadece Netmaster'da gördüm ve artarak devam ediyor.

    Bu sorunlara bir kılıf bulmuşsunuz uydurup gidiyorsunuz.Modem arızalı felan değil siz bildiğiniz ucuz malzeme ve yazılımsal oynamalarla Wi-Fi çekimini azaltmışsınız eğer arıza olsaydı hiç Wi-Fi erişim olmazdı.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Wifi kopma sorunu
    3 ay önce açıldı
    Wifi 6 modem sorunu
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Wi-Fi da bir arıza yok sadece eksik bilgilendirme var modemlerin içerisinde yer alan anten tipi ve çıkış gücü değerleri sağlık bakanlı tarafından radyasyon salınımı açısından düşük tutuluyor dolayısıyla üretim bandından böyle çıkıyor. Diğer marka modem / router ürünleri bu çıkış gücü üzerinde kaldığından ve gelişmiş anten kullanımından kablosuz ağ aktarım hızı daha yüksek bu durum üst düzey aygıtlarda daha da geliştirilmiş durumda oluyor.

    Son kullanıcı için durum tamamen soruna dönüşüyor. Bu noktada haklısınız. Farklı markaların ürünleri ile bu sorun olarak yaşanılan durum oluşmuyor.
  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt
    Evimde kullandığım 5 tane cihaz var Airties,Zyxel,Asus,Netmaster docsis 2.0 olan model ve Huawei 4G küçük bir cihazdır.
    Hiç birinde tek bir wifi sıkıntısı yaşamadım.
    Sağlık bakanlığı baz istasyonlarını yasaklasın en kör noktada bile full çekiyorken insanların sağlığı onlara kaldıysa diğer modem firmaları neden bunu dikkate almıyor.
    Mantıklı bir açıklaması yok olmadığı için modeminiz arızalı ve benzeri bahanelerle tüketicileri kandırıyorlar.
    Eski Netmaster modemim 6 yıl kullandım şimdi müzelik kenarda duruyor wi-fi sorunu hiç yoktu aksine binanın her yerinde çekiyordu.(CBW-560 Modelidir.)
    Küçücük Huawei 4G modem bütün evde full çekiyor.
    Diğer modemler bina içinde çekerken Uydunetin verdiği Netmaster modemler aşırı derecede sıkıntılı tabikide dışardan aldığınızda sorun çıkmıyor.
    Eskiden 50-60 TL verdikleri modemi şimdi 144 TL yapmışlar neden fiyat yükseltme olayına gidilmiş bir sormak isterim




  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt
    Bu Sağlık Bakanlığının koyduğu limitler nedir? Mesela ben Wifi Analyzer üzerinden sinyal gücüne baktığımda en fazla -26 dBm görebildim. Benim bildiğim en fazla -10 dBm değerine kadar izin veriliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • değeri tam bilmiyorum fakat bu yönde bir düzenleme yapıldığını ve uydunet modemlerinde uygulandığını biliyorum.
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Netmaster'a yakışan bir yaklaşım. :)
  • Değerli Kullanıcılarımız,

    1. T.C. Sağlık Bakanlığı'nın kablosuz sinyal seviye değerleri ile ilgili bugüne kadar herhangi bir açıklaması / yaptırımı / kısıtlaması olmamıştır.
    Bu konuda açıklaması / yaptırımı / kısıtlaması bulunan tek kurum Dünya Sağlık Örgütü'dür.
    Tüm önemli üreticiler de bunlara uygun şekilde üretm yapmaya özen gösterirler.

    2. CBW-383ZN model modemlerimizde iki adet 5 dBi kazançlı dahili anten bulunmaktadır ve modem 802.11n (300 Mbps) protokolünde çalışmaktadır. Bahsettiğiniz CBW-560 kablosuz modemde ise 1 adet 2 dBi kazançlı harici anten bulunmaktadır ve modem 802.11g (54 Mbps) prokolünde çalışmaktadır.
    Aslen şu anda kullandığınız CBW-383ZN kablosuz performansı açısında çok daha üstün özelliktedir. Ancak sorun yaşıyorsanız modemin ayarlarında yapılacak düzenlemelerle sorunu gidermek mümkündür. Buna rağmen sorun devam ediyorsa, modemin kablosuz kartının kontrol edilmesi gerekmektedir.

    3. Destek Hattımıza satndart bir çağrı merkezi gibi hizmet vermemektedir. Kuyrukta uzun bekleme süreleri yaşamazsınız. destek@netmaster.com.tr 'ye telefon numaranızı ve şikayetinizi içeren bir e-posta gönderdiğinizde 15 dakika içersinde bir arkadaşımız size ulaşmış olacaktır. Bize ulaşan kullanıcılarımızın sorunları giderilene kadar konuşma sonlandırılmaz. Konunun, Türksat tarafından çözülmesi gerekiyorsa da arkadaşlarınız ilgili birimlerle görüşerek yardımcı olmaktadırlar.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.