Şimdi Ara

TurkNet'ten taahhütsüz, 150GB AKK’li internet (52. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.071
Cevap
15
Favori
29.897
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • unpop kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetimize başvurmanız için kredi kartı zorunluluğu yoktur. Dilerseniz GSM numaranızı PM'de bizimle paylaşarak sizi arayabiliriz. Teşekkürler...
  • Merhaba arkadaşlar. Ben de ev interneti almayı düşünüyorum. Turknetin fiyatı uygun ama daha önce kullanan arkadaşların söylediklerine göre ve forumda yazdığı kadarıyla müşteri hizmetleri, teknik servis gibi hizmetleri kötü gibi duruyor. Hız konusunda da şikayetler var. Tavsiye eder misiniz? Abone olmalı mıyım? Fatura gerçekten 59,99 tl mi geliyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, şikayet kaydınızı kontrol ederek size detaylı bilgi verebilmemiz için aboneliğinize ulaşabileceğimiz iletişim numaranızı PM olarak iletir misiniz?

    Gönderdik iletişim numaramızı..14 gün oldu bu arada..
  • geçiş olmadan 0 dan turknet bağlatsak kaç gün sürer bağlanması ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gondor41

    geçiş olmadan 0 dan turknet bağlatsak kaç gün sürer bağlanması ?

    Merhaba, başvuru yaptığınız ve evraklarınızı eksiksiz bir şekilde tarafımızda yolladığınız andan itibaren ekstra problemler çıkmadığı sürece 3-5 iş günü içerisinde hizmetiniz bağlanır.
  • kimi dolu dolu övüyor, kimi dolu dolu sövüyor.. kararsızlıktan kurtulamadım bu nedir ya :)
  • Turk.Net bıktırdınız beni.
    Son 1 ayda toplam 9 defa iletişime geçmeme rağmen.
    İnternetimde sık sık kopma.
    Düşük hız.
    Yüksek ping problemlerini çözemediniz.
    Bakın son 1 ayda 8 defa iletişime geçmişim internetim sık sık düşüyor.
    hızı vaat ettiginiz gibi 16mbit değil.
    ve en önemlisi oyun serverlarında yüksek pingler oluyor.
    Sevgili arkadaşlar ANKARA CEBECİ de türk.neti asla tavsiye etmiyorum.İnterneti kullanamıyoruz ki AKN dolsun.

    13536740 08.06.2017 21:01:22 İnternet Arıza/ Sık Sık Kopma

    13432037 30.05.2017 09:06:34 İnternet Arıza/ Performans Sorunu

    13403588 25.05.2017 17:47:02 İnternet Arıza

    13380542 22.05.2017 17:40:22

    13344280 16.05.2017 17:34:06 İnternet Arıza

    13277345 08.05.2017 10:04:02 İnternet Arıza

    13258830 04.05.2017 21:39:42 İnternet Arıza/ Performans Sorunu

    13252558 04.05.2017 10:20:47 İnternet Arıza




  • En iyisi bu türknet olayını bir süre daha rafa kaldırayım. Geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzele benziyor.
  • AegonTheUnlikely kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuz ile alakalı size yardımcı olabilmem için sistemde kayıtlı GSM numaranızı PM olarak rica edebilirmiyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qAddAr

    @TurkNetDestek; 24.05.2016 tarihinde açtırmış olduğum (hızla alakalı) arıza kaydıma bugün 18.02 'de cep telefonumdan bir arama aldım..

    Telefonda isminin ''YUSUF'' olduğunu söyleyen müşteri temsilcisi, alabileceğim maximum hızın bu olduğunu ve daha fazla hız veremeyeceklerini söyledi..

    Ben de kendisine daha önce ttnet ve dsmart nette daha yüksek hızlar aldığımı, hatta geçen sene mayısta türknete geçtikten sonra da aynı hızı aldığımı ama nedense son zamanlarda hızımın düştügünü söyledim..

    O da bana altyapı iyileştirme çalışmaları yapıldığını ve portumun değiştiğini söyledi, bende madem iyileştirme var hızımın daha yüksek olması lazım.Ayrıca benden habersiz portumu değiştirmişsiniz sizi şikayet edeceğim dedim..

    Ve kendisi gayet lakayt bir şekilde zaten sözleşmede yazan 16 mbite kadar dedi, iyi o zaman 1 mbit hız verin bana dedim..

    Ve kendisi yine gayet lakayt bir şekilde ee biz sizin AKN'nizi kaldırdık sınırsız kullanıyorsunuz dedi..


    Ben de kendisine şuan beni tahrik ettiğini, benimle uzlaşmak yerine provakatörlük yaptığını ve kendisini şikayet edeceğimi söyleyerek telefonu kapadım..

    Ardından müşteri hizmetlerini arayarak gerekli şikayetleri yaptım..




    Şimdi @TurkNetDestek...Siz bünyenizde çalışan temsilcilerinize, takım liderlerinize müşterilerinizle böyle lakayt, böyle verdiği hizmeti insanların gözüne sokar şekilde konuşmalarına izin veriyor musunuz ?


    Kısacası biz müşterilerin sorunları, arızaları sizi gerçekten mi ilgilendirmiyor ?

    Tam 1 ay sonra bugün yapmış olduğum şikayetle ilgili tarafıma çözüm merkezinden telefon geldi..

    Ve söyledikleri şey şu; çalışanımız size tarifeleri ve sözleşmenizdeki maddeleri söylemiş :) Artı size karşı yanlış bir şey konuşmamış..

    Peki dedim bunu söylemek için neden 1 ay beklediniz ? Cevap kem küm :)

    O kaydın bir kopyasını sizden istiyorum dedim, bu mümkün değil veremeyiz dediler..Peki dedim mahkemede göürüşürüz:..


    Bu kadar çalışanlarını kayıran ve müşterilerinin şikayetlerine kayıtsız kalan rezil bir firma daha görmedim..Hukuk yoluna başvuracağım..




  • ARKADASLAR BULASMAYIN KESİNLİKLE. 2 AYDIR KULLANİYORUM 15 20 GUNDUR INTERNET YOK. KUTUDA SORUN VAR DEDILER YAPTIRDIK SIMDI YINE INTERNET YOK. E O ZAMANDEDIM NIYE FATURA ÖDEYEYİM BIZDEN KAYNAKLI SORUN OLURSA ODEMEZSINIZ DIYORLAR. SIZDEN KAYNAKLI SORUN OLAMAZ DEDIM HIZMETI TURKTELEKOM VERIYOR. TASIYACAGIM TEK COZUM.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Exterminatee kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgünüz. Hizmet kontrollerinizi sağlamak ve size yardımcı olmamız için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgünüz. Hizmet kontrollerinizi sağlamak ve size yardımcı olmamız için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?

    Pm gonderdim bir an once çözülürse cok seviniriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar..Türktelekom TTNET İle Olan Taahhüt'üm 15 Temmuzda Sona Erecek..Bugün Turknet Müşteri Hizmetlerini Aradım,Sabit Hat Kullanıyormusunuz Sorusunu Yöneltti Telefondaki Bayan Sabit Hat Numarası Üzerinden Sorgulama Yaptığında Bölgemde Boş Port Olmadığını Bundan Dolayı Altyapı Kontrolü Sağlayamayacağını Söyledi.. Peki Bendeniz Şu Anda Türktelekomun Bana Tahsis Ettiği Port Üzerinden Hizmet Alıyorsam, Türknete Başvurumu Şimdi Yapsam, Ayın 15'nde Turknet Telekomun Bana Tahsis Ettiği Port Üzerinden Hattı Devralıp İnternet Hizmetini Aksamadan Bana Verebilme Şansı Yok Mudur? TTNET Müşteri Temsilcisi Boş Port İçin Bölge Müdürlüğüne Dilekçe İle Müracaat Etmem Konusunda Birşeyler Zırvaladı? Bu Durumu Nasıl Çözebiliriz...Bu Arada Hattım 75 Mpbs'ye Kadar Destekliyor Şu An TTNET'İN 24 Mpbs'lik Pkatini Kullanmaktayım Turknet Web Sayfasında Fiber Sorguda Alabileceğim Maksimum Hızı 16 Olarak Gösteriyor..




  • Ne zaman şu konuya girsem birileri şikayetçi Şu firma bi düzelsede bizde geçsek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgünüz. Hizmet kontrollerinizi sağlamak ve size yardımcı olmamız için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?

    Hani çözemediniz? Ne zaman cozmeyi dusunuyorsunuz? Bosu bosuna para odeniyor size. Nerden gectik taşıyorum turktelekoma
    Bundan sonra heryerde kötüleyeceğim sizi . gerçi kötülemeye gerek yok zaten berbat bir hizmetiniz var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exterminatee -- 2 Temmuz 2017; 22:47:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: u have to MakeMyFireOut

    Ne zaman şu konuya girsem birileri şikayetçi Şu firma bi düzelsede bizde geçsek

    Sakin bizim yaptığımız gibi bir hata yapma. Hic bulaşma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • binada altyapı yok deniliyor bunu nasıl TürkTelekom'a taahütsüz yaptırabilirim?
    Planım türktelekoma taahütsüz internet bağlatıp sonra TÜrkNet geçmek.
    Edit: Şimdi TürkTelekom aradım kablo çekilecekmiş TürkTelekom müdürlüğüne gidip dilekçe verin dedi. E şimdi bunlar beni yıllık abone yapmadan bırakmazlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alemburda34 -- 3 Temmuz 2017; 10:22:32 >
  • fışfış kullanıcısına yanıt
    Merhaba, adresinizdeki santral dolabında 50 girişlik port olduğunu düşünürsek, siz 51. kişisiniz. O yüzden size port yok bilgisi bu sebeple verilmektedir. 50 kişi arasından iptal eden kullanıcı yerine sırada port bekleyen kullanıcılara tanımlanmaktadır. Web sayfamız üzerinden altyapı sorgunuzda ulaştığınız hız değerleri doğrudur.
  • 
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.