Şimdi Ara

TurkNet’ten sevindiren hamle: Adil Kullanım Kotası kaldırıldı! (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
220
Cevap
3
Favori
10.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom'a gittim fakat farklı firmaların kiralamış olduğu Portlar ile ilgili işlem yapmadıklarını bildirdiler.
    Zaten TurkNet müşteri hizmetleride kendi ekiplerinini olduğunu söylemekte.
    Fakat söz konusu ekip piyasada yok.
    Bende TurkNet'e iş başvurusunda bulunmayı düşünüyorum.
    Adamlar sabah işe başlıyor sonra gün içinde sanırım yan gelip yatıyorlar ki hiç kimse hizmet alamıyor.
    Çok amatör ekipleri var maalesef.
  • ttnet asla kaldırmaz

    ikinci hafta kotam bitiyor ne yapıcaz bilmiyorum valla
  • Zaten akk olması saçma, 16 mbps hız alan birisinin gece gündüz aralıksız son hız download yapması durumunda yapabileceği dowload 5 tb boyutunda, bir abone için global anlamda maliyet bile değil, zaten kimseninde 5 tb falan download yapacağı yok,

    3 mbps ile de 1 tb civarı download kapasitesi sağlanmakta.

    Hız insanlara dowload süresinin daha kısa sürmesi için lazım daha çok download için değil.

    Hız 1 gbps de olsa ihtiyacı neyse yine onu indirecek abone.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Netsalih kullanıcısına yanıt
    Merhaba Netsalih,

    TürkNet olarak kendi saha ekiplerimiz yoktur. Altyapı sahibi Türk Telekom olduğu için altyapı sahibinin ekipleri mevcuttur.
  • kafalarına göre saçma sapan akn koydular şimdide kaldırıyorlar 3 gün sonra fazla kullananlar için yine koyarlar
  • Dikkatimi çekti de en beğenilen yorumlar özelliğini neden kaldırdılar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ay başında internetimi TurkNet'e taşıdım. Hemde başka firmaya olan taahhütü bozarak. Genel itibari ile sorunsuz bir internet kullanıyorum diyebilirim hatta hızım belli bir oranda artış gösterdi. Ancak dün ve bugün itibariyle kafamda bazı olumsuz düşüncelerin oluşmasına neden olan bir gelişme yaşadım. Hattım taşıma işleminin ardından Sınırsız AKN olarak tanımlandı. Paketim 150 GB olarak belirlendi ancak OIM üzerinde AKN için sınırsız ibaresi bulunuyor. Zira abonelik taşıma işlemi gerçekleştirilirken bana verilen bilgide eğer hattınız desteklerse pakete bakılmaksızın direk olarak sınırsız olarak tanımlanır şeklindeydi. Ancak dün bana atılan mailde AKN'nin %80'i doldu ibaresi vardı. Nasıl olur bu diye bugün OIM canlı desteğe bağlandım ve müşteri temsilcisi paketiniz bu altyapınız desteklemiyor deyip işin içinden çıktı. Taahhütsüz paket seçmekle doğru bir adım attığımı şuan için anlıyorum. Umarım konuya teknik ekipleriniz bir çözüm getirirler.

    TurkNet’ten sevindiren hamle: Adil Kullanım Kotası kaldırıldı!TurkNet’ten sevindiren hamle: Adil Kullanım Kotası kaldırıldı!TurkNet’ten sevindiren hamle: Adil Kullanım Kotası kaldırıldı!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LuccaCarLino

    Bu ay başında internetimi TurkNet'e taşıdım. Hemde başka firmaya olan taahhütü bozarak. Genel itibari ile sorunsuz bir internet kullanıyorum diyebilirim hatta hızım belli bir oranda artış gösterdi. Ancak dün ve bugün itibariyle kafamda bazı olumsuz düşüncelerin oluşmasına neden olan bir gelişme yaşadım. Hattım taşıma işleminin ardından Sınırsız AKN olarak tanımlandı. Paketim 150 GB olarak belirlendi ancak OIM üzerinde AKN için sınırsız ibaresi bulunuyor. Zira abonelik taşıma işlemi gerçekleştirilirken bana verilen bilgide eğer hattınız desteklerse pakete bakılmaksızın direk olarak sınırsız olarak tanımlanır şeklindeydi. Ancak dün bana atılan mailde AKN'nin %80'i doldu ibaresi vardı. Nasıl olur bu diye bugün OIM canlı desteğe bağlandım ve müşteri temsilcisi paketiniz bu altyapınız desteklemiyor deyip işin içinden çıktı. Taahhütsüz paket seçmekle doğru bir adım attığımı şuan için anlıyorum. Umarım konuya teknik ekipleriniz bir çözüm getirirler.

    TurkNet’ten sevindiren hamle: Adil Kullanım Kotası kaldırıldı!TurkNet’ten sevindiren hamle: Adil Kullanım Kotası kaldırıldı!TurkNet’ten sevindiren hamle: Adil Kullanım Kotası kaldırıldı!

    19 gün kaldi hala akkyi vermeyecez diye ölüyorlar.




  • Evet tanimlanan hiza yaklasmak zor ancak abonelik esnasinda ben hic sorun yasamadim. Cuma gunu belgeleri kargoyla gonderdim. Sali gunu modemim elime gecmisti ve internetim aktifti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LuccaCarLino kullanıcısına yanıt
    Merhaba LuccaCarLino,

    Hattınızın kontrolü için abone numaranızı veya sabit hat numaranızı özel mesaj olarak iletirseniz kontrol etmek isteriz.
  • Pm ile ilettim gerekli bilgiyi. Vallahi çok merak ediyorum bu konu nereye gidecek. Superonline kullanırken bu tarz çok sıkıntı yaşadım ve hattımı taşıdım. Dakika 1 gol 1 mi olacak yoksa nasıl sonuçlanacak görelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LuccaCarLino

    Pm ile ilettim gerekli bilgiyi. Vallahi çok merak ediyorum bu konu nereye gidecek. Superonline kullanırken bu tarz çok sıkıntı yaşadım ve hattımı taşıdım. Dakika 1 gol 1 mi olacak yoksa nasıl sonuçlanacak görelim.

    Valla bende merak ediyorum konuyu bu akkyi vereceklermi vermeyecekler mi derdindeyim hala :D
  • Dün akşam itibariyle hızımı 3mbit'e düşürdüler. Online işlem merkezinde kapı gibi AKN Sınırsız ibaresi olmasına rağmen AKN uygulamasına tabii tutuldum ve hızım düşürüldü. Konuyu gerekli yerlere elbette ki taşıyacağım. Zira tarafıma yanlış bilgilendirme yapılarak kullanım şeklim manipüle edildi ve AKN limitimin 11 gün gibi bir süreçte dolmasına sebep olundu. Allah'tan ekran görüntülerini hızlı davranıp aldım yarın bir gün oim'de bilgiler değiştirilirse elimizde gösterecek bir kanıtımız olsun.
  • Galiba akk siz kullanım için hız düşürülüyor. 20 gün önce bağlattım türknetten ilk aldığım hız 40mb ti. 1 nisan gecesi 22mb indirildi. Kablolarda sıkıntı olabilir deniliyor halbükü aynı kabloyla 40mb aldım saha ekibi telekomun olduğu için keyfi olursa geliyor 10gündür daha gelecekler. Desteklenen hızın yarısını vererek AKK siz kullanım süsü veriliyor sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet saat 09:05 civarında müşteri hizmetlerinden aradılar. Ve tahmin ettiğim gibi AKN limiti var sizde diyerek geçiştirmeye çalıştılar. Yazık teknolojiden anlamayan birisi olsa evet efendim sepet efendim der suratına kapatılır telefon. Ayrıca utanmadan birde yalan söylüyorlar o çok garip. Online işlem merkezinde AKN limiti sınırsız yazıyor diyorum utanmadan bana bende şuan bakıyorum 150 GB yazıyor diye söylüyor. Hadi utanmıyorsun düşün bari belki bu adam girip kontrol ediyordur belki teknolojiyi biliyordur diye. İnterneti taşıyalı 12 gün oldu ve aboneliğimi iptal ettirme kararı almak üzereyim. Ancak internet taşımak için girmiş olduğum 129 liralık taahhüt fesih bedeli borcunu tahsil etmeyeceğim anlamına gelmesin bu. Gerekli adli işlemleri başlatmayı düşünüyorum zira online işlem merkezinde yer alan ibare ile burada tüketiciyi aldatma gerçekleştirildiği apaçık ortada duruyor.

    TurkNet’ten sevindiren hamle: Adil Kullanım Kotası kaldırıldı!TurkNet’ten sevindiren hamle: Adil Kullanım Kotası kaldırıldı!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LuccaCarLino -- 12 Nisan 2017; 9:18:28 >




  • LuccaCarLino kullanıcısına yanıt
    Merhaba LuccaCarLino,

    Hattınız yapa olmadığı için Akn'siz pakete geçişiniz sağlanmamıştır. Online İşlem Merkezini sizin için kontrol ettiğimizde Akn bilgisi ve paket bilgisi yer almaktadır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Yukarıda kapı gibi ekran görüntüleri var. Ben nerede Limitsiz yazdığını işaretleyip buraya attım. Sizde nerede Limitli yazıyor gösterin görelim. Altyapım uygun değilse ve limit uygulanacaksa bana bu bilgiyi kullanım başladığı gün verecektiniz. Kullanımımı manipüle edip hız sınırlaması getireceğiniz zaman değil. Öyle online işlem merkezinde yazıyor diyerek geçiştirmek ile olmuyor şükür bizde aklı çalışan insanlarız. Hala yanlış bilgi vermeye devam ediyorsunuz. Benim Online İşlem Merkezi bilgilerimde Limitsiz YA-ZI-YOR bu kadar net. Konuyu Tüketici Hakem Heyetine de taşıyor olacağım bu noktadan itibaren. Burada itiraz ettiğim nokta hızımın düşüyor olması değil bana yanlış bilgiler sunularak hatalı kullanıma sevk ediliyor oluşum. Sizin bana yanlış hatalı bilgi verme hakkınız yok. Ben sizin verdiğiniz yanlış bilgi yüzünden mağdur olmuş durumdayım.

    Not: 129 TL taahhüt fesih bedeli ve 160 TL modem ücreti dahil olmak üzere uğradığım maddi kaybın tahsili de dahil konuyu Tüketici Hakem Heyetine taşıyacağımı bilmenizi isterim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LuccaCarLino -- 12 Nisan 2017; 11:5:48 >




  • LuccaCarLino kullanıcısına yanıt
    Merhaba LuccaCarLino,

    Kullanıcı adı ve şifreniz tekrardan gönderilmiştir. Online İşlem Merkezinden gerekli bilgileri kontrol edebilirsiniz.
  • Böyle firmalardan uzak durun ucuz etin yahnisi yenmez heleki başında türk vb yazıyorsa millet edebiyatından sömürüdür aman aman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Netsalih kullanıcısına yanıt
    kendilerine ayit saha ekipleri yok olamazda telekomdan kiralanıyor hay. Siz oradaki görevliler geçiştirmiş ben hizmet numarımı verince aktif ettiler .
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.