Şimdi Ara

TurkNet'ten 3 Gün Sonra Ayrılmak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İzmir'in merkezi yerinde Konak'ta 22 Ağustos'ta başvuru yaptığım ve aynı gün evrakları imzalayıp kargolattığım, ertesi günde evraklarımın ellerine ulaştığı "3 ile 6 gün içinde internetiniz bağlanacak" diyen TurkNet; Nihayet 18 gün sonra 9 Eylül'de bir kurulum ekibi gönderip interneti bağlattı. Ama nasıl bağlattı? Evimde hazır duran kabloya taktığı RJ11 jakın fotoğrafı aşağıda...

    TurkNet'ten 3 Gün Sonra Ayrılmak

    Aktif altyapıda olduğumdan dolayı "Alabileceğiniz Tahmini Hız: 12 Mbps" ye aldırış etmeden başvurumu yaptım fakat alabildiğim hız max 15 Mbps. İnterneti tek ben kullanıyorum kablolu olarak. Sayfalar, videolar çok yavaş açılıyor. 720p videoda ileriye/geriye sardığımda en az 3-4 saniye bekletiyor. DNS falan bir işe yaramıyor.

    Bu yüzden 3. günde interneti iptal ettirmek ya da başka bir sağlayıcıya geçmek istiyorum. Bu durumda hiçbir ücret ödemeden ayrılmak için ne yapmalıyım?

    Zorla modem vermeyen, modem ücreti almayan Fiber altyapısı sunan servis sağlayıcı arıyorum. Tavsiyeniz neler?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Kablonet akıllı sınırsız tarifeleri inceleyin derim hocam. Tamam zorla modem veriyorlar ama fiyatlar bence mantıklı cihazlı tarifelere göre.
  • yapada olmasaydın farklı iss ye başvur evrakları doldur gönder onlar halleder geçiş tamamlanıncaya kadar geçen günleri öder kurtulurdun. tabii turknet 30 günlük faturayı kitlerdi, bunun içinde farklı iss ye başvuru yaptığın zaman btk'ya da eş zamanlı şikayet açıp kullandığım günler kadar fatura çıkarılması istiyorum diye şikayet açardın.

    ancak yapa da olduğun için işletmeci değişikliği yapamıyorsun.
    https://s8.dosya.tc/server5/dpvtw0/adsl_hizmet_iptal.pdf.html

    buradan dilekçeyi indir ve kimlik fotokopinle 0212 216 55 60 numaraya faksla
    24 saat içinde faturalama durur ve 7 gün içinde hizmet iptal olur.

    sözleşmede yazar 14 günlük cayma bedelin vardı ama 18 günde bağlantın sağlandığı için 14 gün aşılmış.

    3 veya 5 gün neyse onu sana faturalandırırlar daha fazlası hakları değil zaten ama hep 30 günlük fatura çıkarıp abone almaya çalışsın uğraşmas ise para bizde kalsın yapıyorlar.




  • Merhaba, jakta ne sorun gördünüz tam olarak anlayamadım. Bağlantısında bir sorun yok gibi gözüküyor fotoğraftan.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.