|
|
_____________________________
|

1 Mobil
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vaizerd4555 -- 25 Eylül 2020; 16:15:11 > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darknesss45 -- 30 Eylül 2020; 2:27:54 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
_____________________________
İmzalar komple kalksa mı acaba
|
|
|
_____________________________
İmzalar komple kalksa mı acaba
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
Merhaba, ilgili birimimizden gelen bilgide altyapı kaynaklı kablo arızası nedeniyle yerleşik operatör red vermiştir. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişim halindedir. "Merhaba Başvurusu hakkında bilgi vermek için abonemizi aradım , ulaşamadım. Alt yapısında kablo arızası olduğu için başvurusunu tamamlayamadık. Konu hakkında Türk Telekom ile görüşmelerimiz devam etmektedir. Gelişme olur ise bilgi vereceğiz." |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|