13 mbit hız aldığım netspeed aboneliğimi türknet'in 35 mbit vereceğini hem internet sitesindeki adres bazlı aramadan hem de abonelik için ulaştığım müşteri temsilcisinden teyit ederek sonlandırıp türknet'e geçtim. Telefondaki temsilci ilk etapta prosedür gereği adsl geçişi yapılacağını söyleyip, bağlanır bağlanmaz 35 mbit vdsl alacağımı söyledi. Türknet'e geçtikten sonra 13 mbit adsl hız geldiğini görünce destek kaydı açtım ve olaylar başladı. Açtığım her kayıt altyapınız 15 mbit adsl destekliyor denilerek kapatıldı. Ne bir bilgi verme ne de özür. Destek kaydını yazanlar robot mu gerçek kişi mi belli değil. Madem altyapım 15 mbit adsl destekliyordu neden internet sitesinde ve müşteri temsilcisiyle yaptığım görüşmede 35 mbit vdsl alacağım söylendi? Bu bir çeşit dolandırıcılık değil mi? 64 tl vererek kullandığım hiznetin aynısına neden 85 tl veriyorum, bunun adı müşteriyi aptal yerine koymak değil midir? Bu nasıl bir hizmet anlayışıdır? |
Bildirim