Şimdi Ara

TürkNet Sürekli Kopma Sorunu ve Firmanın İlgisizliği (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
3
Favori
15.561
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar internet altyapısı sağlam olan birisiyim net ışığı yanıpta kopma ünlem verme türknetin kronik bir sorunu oldu.Şuan ünlem çıkınca düzelt yapınca sorun düzeliyor.Kimi dns kimi modem frimware güncelleme yapınca sorun düzeliyor.
  • Arkadaşlar türknet neden bilgilendirme yapmıyor bilmiyorum ama modemleriniz frimwaresini güncellemeyi unutmayın şuan ki kopmanın en büyük nedeni bu. Zyxel ve asus modemlerde işe yarıyor.
    Not:PC Tamircisiyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TeknolojiveBililisim -- 26 Şubat 2019; 15:14:51 >
  • TeknolojiveBililisim T kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğiniz durum farklı ip alamama dns alamama durumu gibi.Benin dsl kesiliyo.Bir çok modem ile denedim ama durum aynı sadece vdsl desktekli olmayan modemlerde sadece adsl destekli modemlerde kesinti yaşanmıyor.Bunun sebebide sanırım adsl modemlerin maksimum 24 Mbps’e kadar desteklediği için dsl kesintisi olmuyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • musti_oz kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım kritik hat değerleri(SNR) durumunda buna bağlı olarak parazitlenmeden dolayı kopma, hattın kaldırabileceğinden fazla hız isteyip(crc) kopma,gibi kopmaları biliyordum fakat ilk defa nette problem yokken kopmalara şahit oldum bunuda modem yazılımını güncelleyerek çözdüm ortalama 7db snr değerlerinde snr oynak değilse o anki hızı hattınız kaldırabiliyor. Sonuç hat ile ilgili bir problem gözükmüyorsa kesin sistem kaynaklı ya modemde sıkıntı var yada Türknet sisteminde marka olarak Asusu önerebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TeknolojiveBililisim -- 26 Şubat 2019; 17:4:11 >
  • Müthiş bir firma, şansınızı denemek için dahi bulaşmayın.


    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/137304159

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • portlar ve saha dolapları TT nin elinde olduğu için hizmet alamazsın diyemiyorlar, ANLAYIN işte...
    Geri tekrar Türk telekoma geç anında düzeltirler. Turknetteyken sittin sene düzeltmezler.

    Not= Turknet kullanıcısıyım 35mbit vdsl kullanıyorum. sıfır problemle ttden geçirttiğim 4 ayrı kişi oldu, sıkıntısız kullanıyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erco35coast -- 26 Şubat 2019; 18:21:34 >
  • TeknolojiveBililisim T kullanıcısına yanıt
    Snr degerşeri henelde 7 8 gibi crc sürekli yükseliyor ama burda önemli olan fec degerleri kesintiler başladığında milyonları buluyor tabi bu durumda dsl asla oturmuyor sürekli kesiliyor.Bu durumu 4.5 aydır çözemiyorlar. Ben kayıt açınca 3-5 gün sorun olmuyor sonra gene aynı kayıt açıyorum TT ekibi geliyor artık kanki olduk arkadaşla çay içiyoruz gidiyor.Yapada olduğum için TT ekibi müdahale etmiyor Tnet durumu kabul etmiyor. bakalım sonuç ne olacak görecez

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • erco35coast kullanıcısına yanıt
    Zaten Vae de olanlarda çok büyük problemler yaşanmıyor.Benimde bi çol arkadasım var onlarda sorun yaşamıyorlar.En büyük sıkıntı altyapısı kötü durumda ve yapada olanlar yaşıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • musti_oz kullanıcısına yanıt
    Benim net hep boyle vae olan farketmiyor yani
    TürkNet Sürekli Kopma Sorunu ve Firmanın İlgisizliği

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu ile ilgili olsarak sizleri bilgilendirmek için yazıyorum.Tnet kesinlikle spesifik sorunları çözemiyor ben 6 aydır her akşam sürekli olarak kesinti yaşıyorum ve bu problemi bir türlü gideremediler btk nezninde her yere şikayetimi ilettim ama herhangi bir çözüm üretilemedi.Bende artık sıkıldım ven apartmandan imza alarak TTcom genel müdürlüğüne gittin zatrn onlarda defalarca Tnet in açtığı kayıtları gördüler incelediler sağolsunlar baya ilgilendiket. Oradaki mühendisletinde ortak kanıtı sorunun yapa kaynaklı olduğu yönünde oldu. Ne yaparız diye sorgumda imzalar ile bitlikte müdüre gittik Binaya gpon yapabiliriz bilgisini alarak başvuruda bulunduk.2 ay içinde hazırlanır bilgisi aldım ama bunu nasıl yapacakları konusunda bilgi verilmedi çünki bölgemde fiber alt yapısı yok bu nasıl olacak bilmiyorum.sonuç olarak @TurkNetDestek uzmanları hiç bir şekilde problem çözme yetisine sahip değil. problem yaşar iseniz vay halininize. Akşam şöyle keyifle oturum 1 film bile izleyemessiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Selamlar,

    Birebir aynı problemi 2 aydır yaşıyorum. Sözde YAPA altyapısındayım. 10 MBit bağlantıyla bağlanıyorum ve bağlantım Adsl.
    Sinirlerimin altüst olduğu bir pazar akşamında merak edip google'da "5 dakikada bir bağlantı kopmasi turknet" yazınca bu başlığı gördüm ve yazmak istedim. İşimi internetten yapan biriyim ve büyük ihtimalle bugün yarın türk telekoma geçeceğim. Psikolojim bozulacağına iki katı para öderim bu saçmalıktan kurtulurum daha iyi.

    Aynı derdi yaşamadan Asus modem al, firmware update yap diyenlere gülüyorum. Modemim Asus. Son sürüm firmware yüklü. Kablolarım yepyeni. 7 ila 8 dakikalık periyodlarla öğleden sonra başlayıp gece 12 veya az daha sonrasına kadar istisnasiz devam eden bağlantı kopması bu. Böyle salakça sistematiği mi olur modem veya kablo sorununun.

    Açtığım destek kaydına "gece bilmem kaçtan sonra şu kadar saat kesinti olmamış. Sorununuz çözüldü" diye sabah vakti salakça mesajlar atıp destek kaydını kapatmaktan başka bir şey yapmadılar bana şu ana kadar. 2 kez ttnet saha ekibini yönlendirdik demelerine rağmen gelen giden de olmadı. Gündüz arıyor vatandaş sorununuz düzelmiş beyefendi diye. Kardeşim sorunum öğlen başlıyor diyorum. Bir baksana şu kopma sayısına. Günde 90-100 kere bağlantı mı kopar diyorum. O zaman tekrar kayıt oluşturursunuz şu anda herşey yolunda görünüyor yapabileceğim bir şey yok diyor. Tekrar kayıt açıyorum tekrar aynı diyalog. Kâbus gibi bir paradoksa sokmaya çalışıyorlar adamı. Psikolojik deney için kobay mı seçtiler rastgele bizi bilmiyorum.

    Bu arada ben problemin maks hız limitini kısarak çözülebileceğini düşünüyorum ama muhatap bulamıyoruz ki bunu denemelerini öğütleyelim. Bu konuyu destek kaydında yazsanız bile alacağınız cevap konudan anlamayan bir sekreterya görevlisinin yazacağı kopyala yapıştır bir metin olacak.

    Bu arada bu sıkıntı ttnet kaynaklı ise millenicom'a geçmek de aynı bela olacak. Onlar da ekipsiz hizmet veren fason bir firma. O yüzden ttnet'e geçip en azından sorun yaşadığımda insanlarla muhatap olur çözüm için bir destek alabilirim. İnternet servisi sağlama konusunun cahili çalışanlardan oluşan bir ekibe sahip firma yüzünden kafayı yemekten çok daha iyi bir tercih olur. Şimdiye kadar 3 kişiyi turknet'e geçmeleri için teşvik etmiş biri olarak benim için turknet hele de şu başlığı okuduktan ve dejavu yaşıyorum herhalde diye düşündükten sonra bitmiştir. Çevremde bu konularda danışılan biriyim. Turknet'in uzak durulması gereken bir firma olduğunu da her fırsatta dillendirip o kazandırdığım 3 müşteriyi telafi etmek için de elimden geleni yapacağım.
    Ben 2 aydır yaşıyorum şu problemi. Başlık sahibinin 6 ayı geçmiş neredeyse. Kâbusa bak yav..

    Umarım başka hiçkimse sorun yaşamaz turknet ile, ama yaşarsanız bilin ki başınız ciddi bir şekilde ağrıyacak ve çözüm için muhatap bulamayacaksınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ayni sorunu yasiyorum, cozme yontemi var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Web4.0 W kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bana sorununuzu daha detaylı bir şekilde müşteri numaranızla birlikte PM üzerinden iletir misiniz? Gerekli kontrollerimi yapıp size yardımcı olmaya çalışacağım.
  • Web4.0 W kullanıcısına yanıt
    Kablonete geçerek sorunu çözdüm bağlandığı günden beri kopmuyor 😃

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • usmcsas kullanıcısına yanıt
    Keşke bizimde bölgemizde kablonet olsada dandik internet servis sağlayıcılarına muhtaç kalmasak bende iptal ettirip kurtuldum malasef.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • YedekSubay Y kullanıcısına yanıt
    Ben TürkNete 2 sene kadar şans tanıdım ama bir yerden sonra bıktım. 10larca arıza kaydı açtım ama çözüldü diye kapattilar. En son ben kapattım 😃

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • usmcsas kullanıcısına yanıt
    Ben forumda bu mesajı okuyan herkese söylüyorum sizlere destek olacağız bize süre verin yada arızanız yerel operator kaynaklı diyorlarsa elinizi kolunuzu çekin ya internetinizi taşıyın yada hemen iptal için dilekçenizi gönderin yazık günah vallahi milleti perişan edip duruyorlar sürekli bakıyorumda memnun olan 100 kişi çıkmaz.Bir sorun oluyor bizim tarafta sorun yok türk telekom tarafında sorun var tamamda kardeşim ben hizmeti senden almışım senin yetkin yoksa ne diye türk telekom altyapısını kullanıyorsun ki sürekli bir bahaneleri hazır yetkileri ve izinleri yok hiçbirşey yapmaya birde bu altyapıyı nasıl kullanıyorsunuz o zaman siz, iptal ettirdim bana mesaj atıyorlar sorununuz giderildi diye çok hızlılar bravo size turknet benim iptal etmemi mi beklediniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sorunun iç tesisatta olduğunu ve 90TL bedel ile ekip yönlendirebileceklerini ilettiler, aynı deneyimi yaşayan var mıdır? Eğer sorun çözülmüyorsa aboneliğimi sonlandıracağım.

    Kablonet altyapısı malesef yok, hız farketmeksizin alternatif paket önerilerinizi alabilirim, teşekkürler.
  • Web4.0 W kullanıcısına yanıt
    Modem ayarlarından hat değerlerini at bakalım istersen sorun senin iç tesisattamı karar verelim.
    Dsl hat değerleri ada Xdsl degerleri diye modem ayarlarında bak ordaki elran görüntüsünü paylaş burda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sakın bulaşma bu firmaya ..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.