Şimdi Ara

TürkNet Sürekli Kopma Sorunu ve Firmanın İlgisizliği (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
3
Favori
15.536
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • YedekSubay Y kullanıcısına yanıt
    TürkNet Sürekli Kopma Sorunu ve Firmanın İlgisizliği

    teşekkürler
  • Web4.0 W kullanıcısına yanıt
    Malasefki kopma iç tesisattan kaynaklı olarak gözüküyor hat zayıflaması değeri çok yüksek olduğu için hattınız sürekli kopmalar yaşar durur bir elektrikçiden yardım alarakta halledebilirsiniz en mantıklı ve uzun ömürlü cat6 kablo çektirmek çekilirkende zarar görmez.
    İç tesisattan sonra burdaki değerler değişecektir yoksa normal SNR değeriniz hızınıza göre güzel.
    Boş yere 90 tl vermeyin türknet'e çünkü onlar gelip test edip 90 tl alacaklar ayrıyeten'de kablo parası isteyecekler metre başına ama siz elektrikçiye verseniz 90 tl kabloyu modeme kadar çeker bağlantısınıda yapar ankastreye.Değişimden sonra hat değerlerinizi tekrar atın bakalım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İç tesisat, hatlar, bakır kablolar falan hikaye.
    TTNet 120 TL ye çıkartınca 35 mbps'lik paketi, bende Türknet'e geçtim.
    Daha 3 gün bile olmadı internetten kopma sayım 100 den fazladır.
    Modem, TTNet'in verdiği ZYXEL VMG3312-B10B
    TTNET Bünyesindeyken modemi restart dahi etmezdim, o kadar stabildi.
    Yılda 1 yada 2 kere problem olurdu, modemi restart ederdim her şey normale dönerdi.
    Şu anda modeme yaklaşık evdeki 8-10 cihaz bağlı, her biri ayrı ayrı belli sürelerde kopuyor.
    bu yaşanırken modemde internet var gözüküyor, evet zaten var da. O anda diğer cihazlar bağlanabiliyor.
    Cihazlar IP mi alamıyor bilmiyorum ama bunu tetikleyen şeyin ne olduğunu bulamadım.
    Firmware atmayı deneyeceğim. Umarım faydası olur.

    Bu arada Turknet'in müşteri temsilcisine telefondan ulaşamadım. telefondan en sonunda hatta kapatma seçeneğini seçtim. ertesi gün beni aradılar. Anca bu şekilde ulaşabiliyorum :)
  • TürkNet Sürekli Kopma Sorunu ve Firmanın İlgisizliği

    şöyle bir altyapım var ama her gece ilk başta 5 dk olan kopma artık 1 saate dayanmaya başladı kafayı yiyeceğim.Türknet cidden sevdiğim firma ama başka iss aramaya başlıyacağım bu gidişle çünkü müşteri servisleri hem geç hem de yardımcı olmadan destek kaydımı kapatıyorlar :/
  • iamtheFrak İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınızda yaşadığınız sorun için güncel destek kaydı oluşturarak GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bana da yardımcı olabilir misiniz peki ? ADSL ışığım var modem buluşuyor ama ip alamıyorum. 5 gündür uğraşıyorum.TürkNet Sürekli Kopma Sorunu ve Firmanın İlgisizliği
  • 4 gündür keyfi olarak hizmetim kesiliyor ve artık uygulamadan kayıt açılmıyor! 0 muhatap ile bu nasıl servis sağlayıcılığı?? Evden çalışıyorum internet yok mobil bağlantı ile ne paket kaldı ne sabır! Cimer Btk bütün kurumlara şikayet edicem şimdi sizi bu kepazeliği yaşatmaya zerre hakkınız yok! Faturayı kesip 1000 kere bildirim atmayı biliyorsunuz hakkımızı savunmaya gelince 1 arama 1 bilgilendirme yapmaktan aciz oluyorsunuz!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SerkanAykut85 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 2 farklı modem ile kurulum yaptığınızı ancak sorunun devam ettiğini teknik arkadaşımıza ilettim. Tekrar kontrol ederek size dönüş sağlayacak.
  • YusufAlp90 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • Yazdım saatler oldu dönüş yok. Dalga geçiyorsunuz. 1000 pişmanım. Hiç kimseye önermediğim gibi arkadaşlarımı getirmiştim hepimiz değiştiricez şimdi. Bu ne kepazelik ya sabah 14te gelcek yazıyor 18e uzuyor şimdi de 22 suçu TTye atın sadece hiçbir şey yapmayın! Bütün apartman TTNET kullanıyor hiçbirinde sorun yok utanmadan genel arıza diyorsunuz! Derhal iptal edicem 1 kuruş daha ödemem. Yazıklar olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YusufAlp90 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yoğunluk olması nedeniyle anlık olarak mesajlarınızı kontrol edemiyorum ama sırasıyla hepsine yanıt veriyorum. Arıza kaydınızı kontrol ettiğimde teknik arkadaşım 11.08.2020 saat 06.32 ile 11.08.2020 saat 18.32 tarihleri arasında bölgenizde yerleşik operatör kaynaklı 'Genel Arıza' olmasından dolayı bağlantınızla ilgili modeminize DSL sinyali gelmeyebilir, bağlantınız da sık sık kopma yaşayabilir veya hızınızda düşme olabileceği bilgisini paylaşmış. Hattınız şu anda 11 saat 53 dakika online olarak görünüyor ve modeminiz 35 Mbps' de buluşuyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    TürkNet Sürekli Kopma Sorunu ve Firmanın İlgisizliği


    Kullanıcı adı ve şifre değişikliği yapıldı. Bana aramak için saat veriyorsunuz aramıyorsunuz. Sorunum çözülmedi. 08.08.2020 tarihinden itibaren sorunu çözemiyorsunuz. Tam olarak ne yapmamız lazım ? Sisteminiz çalışır iken herkes mutlu ama bir arıza olduğunda vay halimize. Destek hak getire. twitter destek ekibi çözemiyor. OIM çözemiyor. Kim çözecek ise bize söyleyin sizde uğraşmayın bizde sizinle uğraşmayalım. Bize de yazık değil mi ? El insaf.
    https://twitter.com/TurkNetDestek/status/1293424138657431552
  • SerkanAykut85 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol edebilmem için PM üzerinden müşteri numaranızı ya da GSM numaranızı paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    PM gönderdim.
  • TürkNet Sürekli Kopma Sorunu ve Firmanın İlgisizliği

    Dostlar selam, vallahi kaç aydır gına geldi.Yukarıdaki arkadaşlarında bahsettiği gibi gece yarısı her gün aynı saatte başlayıp 10 dk gelmeyen kopmalar mı dersiniz. Yok gün içinde 103 defa kopan internet mi dersiniz ne derseniz var. Yardım isteği de oluşturuyorum hep aynı cevaplar klasik. 3 saat 5 dk .. 'dır internete bağlısınız baktığımda hat değerleriniz normal gözüküyor. Normal gözüküyorsa ben neden kopuyorum a ibine. Şimdi senin verdiğin cevap sorunumu çözdü mü? Ben kopuyorum yanda kardeşim telefondan kopmuyor, yok o kopuyor ben 5 dk daha kopmuyorum. Gerçekten bu işten bir şey anladıyam beni şey yapsınlar. SNR değerleriyle oynayınca çözülüyor diyordu bi blogtan yazar. Benim modem TTelekomun verdiği Zyxel modemden ve SNR ayarlarıyla filan oynanmıyor. Bi programda indirdim Telnet filan yazıyordu yine bi s*** olmadı. Bina tesisatı da çok eski değil 11 senelik berbat olduğunu düşünmüyorum. Önceden TTelekom varken böyle bir sorun yoktu. Gerçekten bi çözüm yolu filan varsa biri yardım etsin nolur be.Her şeyi yapmaya razıyım :(

  • beyler sorunum devam ediyor bi yardım ediniz be. ttelekoma a geçeceğim bu haftaiçi

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.