|
Daha doğrusu değişmesini nasıl sağlayacağız? Destek kaydı açıyoruz umurlarında değil adamların robot cevap atıyorlar < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
Daha doğrusu değişmesini nasıl sağlayacağız? Destek kaydı açıyoruz umurlarında değil adamların robot cevap atıyorlar < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Teşekkürler < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bağlanamıyoruz ki müşteri hizmetlerine online işlemlerden halledin diyor telesekreter < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Denedim aile profilini çözülmedi sorun maalesef, müşteri hizmetlerine de ulaştım az önce burdan yardımcı olamayız online işlemlerden kayıt açın diyor. Dedim ki hanımefendi cevap dahi vermiyor çalışanlar burdan alın kaydımı dddim yardımcı olamıyoruz buradan dedi , belki 5.kaydımı açtım bakalım göreceğiz ama sabrım tükendi geçeceğim başka iss ye artık < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Şu an aynı sorun ben ve benim referans olduğum 3 arkadaşımda var. Dolayısı ile ilk beni aradılar. Sorun cuma gece başladı hala giderilmedi. Ben önce evde yapabileceğim her şeyi denedim fakat sorunun turknetten kaynaklı olduğunu telefonla bağlayınca kesinleştirdim. 39945809 numaralı destek kaydıma yukarıda belirtilen, beni suçlayan DNS-VPN gibi problemler belirttiler. Karşılarında sanki teknolojiden anlamayan adam var. Bu ilgisizlik ile devam edin @TurkNetDestek bakalım Pazartesi kaç aboneniz eksilip bu durum şikayeti ile size ulaşır bilemiyorum. Karantina gününde tek yapılacak aktivite olan dizi film izlemeye sayenizde ara verdik. 1 arkadaşıma daha önermem bu vakitten sonra. |
|
_____________________________
|
|
|
Kesinlikle Pazartesi düzelmezse başka servise geçeceğim bıktık bunlarla uğraşmaktan böyle saçmalık olmaz gerçekten parasını veriyoruz hizmet alamıyoruz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hocam o mtu değeri nedir? Nasıl değiştirebiliriz aydınlatır mısınız zahmet olmaz ise < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hocam bilgisayardan 192.168.1.1 yazılıp girdiğiniz modem arayüzüne girin hani modemi resetleyince ya da ilk modem gelince aktifleştirmek için girğiniz sayfaya benim modem zyxel ben bu adresten giriorum login aayfası açılacak admin yazıp kullanıcı adını parolaya modemin arkasındakı parolayı girin login passaword yazanı yani sonra bnde network setting ve broadband a giriorum oradan internetimi seçiorum ayarlardan mtu 1492 yazar onu 500 yaptım bende düzeldi hocam mtu ayarını 500 yaptım apply ye bastım < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Mtu değerinden bahseden arkadaşa teşekkür ederim sayesinde yaptım şimdilik düzeldi ama bakalım tekrardan hata vermez inşaAllah < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
Aynen hocam bende mtu degistirdim duzeldi problemim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
Baktım modem arayüzüne bulamadım ya, kararımı verdim kurtuluyorum turknet işgencesinden muhatabımız bile yok karşımızda sanırım superonlime a geçeceğim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hocam modeminizin markası ne ise google dan yardım alabilirsiniz modem arayüzüne nasıl girilir diye yazarsanız illaki modem arayüzünde ayarlarda mtu değeri yazar bi arkadaş da benim gibi çözmüş bence pes etmeyin deneyin < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Aynı değeri bende girdim tv'deki problem düzeldi ama şimdide bilgisayarımda netflix'i açılmıyor. Sizde durum nasıl acaba? |
|
_____________________________
|
|
Hocam benim telefondakı uygulama açılıodu ama tvdeki netflix amazon gibi uygulamalar açılmıodu mtu ayarını 500 yaptım şuan tv de telefonda açıo uygulamaları ama bılgısayarda denemedim daha once netflix olmadı dns ayarını değiştirin bilgisayarınızın bir de oyle deneyın eger sadece sorun bılgısayarda ise < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Değeri 600 yapınca hepsi halloldu. |
|
_____________________________
|
|
Hala bulamadım ya msu ayarını tp link td w9970 modemim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|