Gerçekten çok geçmiş olsun. 20 gündür internetin olmaması kabul edilemez, hele online çalışan biriysen. Yapay zeka cevaplarla geçiştirip bir de fatura istemeleri tam bir skandal. Aynı sokakta herkesin interneti yokken hâlâ “Türk Telekom kaynaklı” demeleri de inandırıcı değil. Umarım herkes bu şikayeti görür de dikkatli olur. |
TURKNET REZİLLİĞİ ( 6 Ağustos güncelleme) (3. sayfa)






-
-
Thailand dolar kuru 33 37 arası yaklaşık 20 usd sınırsız fiber internet. Sanırım gelişms.kimdirik ülkelerde fiyatları aynı yapmak istiyorlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Geçmiş olsun...
Direkt öne çıkardım...
Bugüne kadar kendi yaşadığım sorunla alakalı forumda paylaşımda bulunmadım lakin bana göre çok kısaca hazır lafı geçmişken paylaşayım.
İSTANBUL'da ikamet etmeme ve direkt kendi altyapıları beraberinde (o da tabii yer üstünden giden kablolarla yani oldukça ironik) hizmet almama rağmen en uzunu tam 1 HAFTA sürmek üzere birçok kez sıkıntı yaşadıktan sonra 15 seneden fazladır kullandığım TURKSAT'a dönerek dünya varmış dedim...
Ha 1000/1000 hızından olduk ki önce + hemen sonrasında 100/20 şu anda da 200/20 kullanıyorum ama en azından kafam oldukça rahat + herhangi bir sorun yaşandığı takdirde olabildiğince kısa sürede ekipler adrese gelmiş oluyorlar (bu arada son zamanlarda hiç sorun da yaşamıyorum hani yıllardır olan birtakım süreçlerden dem vuruyorum). Akabinde (hizmetin alındığı/alınacağı yere göre değişmekle birlikte) online gaming senaryosu için kullanacakların apayrı bir şekilde değerlendirmelerini tavsiye ederim. Ondan sonra kopup kopup duran bağlantı gerçekliğiyle uğraşıp durmasınlar...
Sözde her şey son nesil (Wi-Fi 6 modem dahil) ama hizmet kalitesi bi' o kadar taş devri maalesef...
-
Dün yazdım btk ye. Sonuç hüsran. 3 kere cevap yazdım ve sonunda bilgi aktardık diye şikayeti kapattılar. Bugün tekrar yazdım ntk ye sorun çözülmedi diye bakalım ne olacak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu ay sırf bağlantım olmadığı için maddi zararım 67.340 TL. Oda yavaş mobil internet ile toparlamış hali ile bu zarar var. Show tv whatsapp hattına Bile yazdım. Cidden sinir küpü oldum.
Bugün yine aradılar ve bana dediler ki sokaginizda turk telekom kullanan ve sorun yaşamayan birinin hizmet numarasını iletin. Türk Telekom güya hiç bir kullanicida internet yok demiş. Bunu kanıtlamak için bu hizmet numarasını istediler. Allahtan akrabam turk telekom kullanıcısı ve hizmet numarasını aldım ama sanmıyorum ki sorun çözülsün
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Öncelikle desteğiniz ve ilginiz için teşekkür ederim. Gerçekten artik sinirlerim gevşedi. Benin günde 3 kere arıyorlar ve evet efendim sizi çok iyi anlıyoruz emin olun kendimizi sizin yerinize koyuyoruz ve çok üzgünüz diyorlar. Hayır efendim üzgün olsanız bu ayki boru gibi zararımı karşılarlar. He şimdi şey demeye başladılar kullanmadığınız günleri odemiyeceksiniz. Zannediyor ki ben 2 döner menü fiyatının peşindeyim. 1 yıllık peşin vereyim de şu bağlantı gelsin sıkıntı değil bana bağlantı lazım. Lanetler inanılmaz bir dalga geçme yeteneğine sahip.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
comnet kapanınca turknet'e geçtim .Comnet bile turknet'e göre daha stabildi,sürekli kopma oluyor kayıt açıyorum biz 1 kez kopma tespit ettik başka olmadı diyorlar.Hep ben kullanırken denk geliyor o zaman kopma vs dedim dalga geçtim resmen.
Millenicom kullanırken 1 hafta çözemediler en sonunda kavga çıkardım gelip yaptılar(tt ekibi yapıyor).Turknet son zamdan sonra yine millenicom'a geçtim.hepsi aynı altyapı bir farkı yok.
-
Dostum, muhtemelen alt yapı hattındaki kablo ile ilgili bir sorun. Bundan 2 sene önce Netspeed kullanıyordum 4 senelik müşteriydim. Bir gün bi anda internet gitti, 4 bloklu bir sitede oturuyorum. Benim oturduğum blok ile 2 blokta daha internet gitmişti. Netspeed'i aradım, kayıt açıldı sadece. Gün ilerledikçe ve internet gelmedikçe anladık ki sorun hattaki kablolarda. Netspeed bana turktelekom alt yapı ekibinin gelmesi gerektiğini, ellerinden bir şey gelmediğini söyledi. Kendileri de ulaştı turktelekoma ama cevap alamadılar. Direkt turktelekom kullanan komşular da çok kez aradı kendilerini fakat bir dönüş alamadılar. Artık 2 haftayı vs geçti, insanlar sinirle aramaya başladı bu sefer turktelekom bir daha ararsanız şikayet edeceğiz gibisinden saçma sapan şeylerde bulundu insanlara. Bi komşumuza, alt yapı ekibinin gelmesi gerek fakat onlar da çok yoğun, 3 aydan önce gelmeleri mümkün değil demiş. Böyle olunca, ben netspeed aboneliğimi kapattım kendilerine açıklayıp, fakat turktelekom kullanıp üzerine taahütlü olanlar kapattıramadı. Hem internet vermiyorlar hem de taahüt olduğu için kapattıramazsınız ceza ödemeniz gerek demişler insanlara. Taahütü bitenlerle birlikte hep beraber Superonline'a geçtik. Öğrendik ki fareler kemirmiş kabloları hep ondan olmuş. Superonline geçtik geçmesine ama 1 ay sonra aynı sorun orda da tekrarladı, en az 4-5 kere yaşandı 1-2 gün internet alamadık hep gelip kablo çektiler. En son artık gidince ve sitenin %75i superonlinelı olunca, adamlar ekip yolladı fare ısırıklarına carta curta tam dayanıklı bi kablo çektiler daha da bi sorun yaşamazsınız dediler, yaşamadık.
Fakat superonline'dan memnun değilim hiç, taahütüm bitecek 2-3 aya yine Turktelekom alt yapısı kullanan bi yere geçicem napayım. Demem o ki, turktelekom alt yapısı kullanan bir firma kullanıyorsan ve sorun alt yapı kablosunda ise (sizin durumunuz kesin öyle) turknet pek de bir şey yapamaz. Turktelekom'un alt yapı ekibi yollaması lazım, yollarsa o da. Bize dedikler gibi 3 ay sonra gelip düzeltmişlerdi.
Yanlış tarafa kızıyor olabilirsiniz, yerinizde olsam aboneliği sonlandırırdım bir cevap alabileceğinizi sanmıyorum. Ha diyorsanız ki aynı apartmanda oturup da direkt turktelekom kullanan kişilerde bi problem yok, o zaman bayağı garipmiş ama sanmam. Muhtemelen apartmanda komple yoktur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kage. -- 4 Ağustos 2025; 17:50:15 >
-
Yaşadığınız olumsuz deneyimler için gerçekten üzgünüm. Bu mesajı okuduğum sırada turknet beni aradı ve arızanın giderildiğini söyledi. Bir baktım modeme gelmiş. Bu arada sokağımda turk telekom müşterilerde hiç bir sıkıntı yoktu. Az önce aradıklarında switch kart arızanın olduğunu ve bunun giderildiğini söylediler. Şuan mutluyum umarım yarın veya ertesi gün tekrardan bağlantı gitmez. 3 yıllık bir süreçte bir kere bağlantım gitti o da 3 hafta sürünce beni ciddi zarara soktu. Umarım bir daha olmaz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu konuda yapılabilecek tek şey Telekom'a geçmek, ondan sonra oradan şikayet açmak. Ya Türknet'te bir sıkıntı var, ya da Telekom'un bir yerde kabloda sıkıntı var.
-
Her şeye bir bahane bulabilirlerde 20 gün kullanmadığın internetin faturasını almak nedir ya? hem mağdur ediyorsun hem de ücret istiyorsun. Mahkemeye verin hocam sen susarsan o susarsa bunlarda böyle yamyam olur. Laf ile şikayet etmekle olmuyor hakkınızı sonuna kadar arayın hocam
-
Yaşadığınız sorun çok mağdur edici,çok geçmiş olsun. Bende yaklaşık 4 yıldır telekom altyapısı üzerinden Türknet abonesiyim. Gerçekten hiç sorun yaşamadım. bir defa internet kesildi arıza kaydı oluşturdum sonraki sabah telekom çalışanları geldi.Modem oto ip almıyormuş. Modemi değiştirip (ücretsiz)gittiler.
Sizin altyapıda bir sorun olabilir.
Telekomcular sorumsuzluk yapıp arıza ekibi ilgilenmemiş olabilir. Ne yazıkki ülkemizde hak hukuk veya sorununuzla ilgilenecek makan olmadığı için çaresız kalabiliyorsunuz.. Durum ilden ile dahada doğrusu bölge ekiplerine göre değişiyor. Oturduğum bina 7 yıllık ve merkezi yer.Kablolar yeni fiber altyapımız yeni tesisat. Bizim bölge ekibi çok beyefendi insanlar. Kişisel telefonlarını paylaşıyorlar. Arıyorsunuz "arıza kaydı oluştur hemen ekip gönderelim" en kısa zamanda geliyorlar...
-
Hocam dün ve bugün toplam 2 adet btk şikayetim üzerine bu temmuz ayının faturasını iptal ettiler. Direk full fatura olarak iade ettiler. Bağlantım da geldi. Bağlantı için hala şüpheliyim belki 1 veya 2 güne tekrar gider. Destekleriniz için gerçekten çok teşekkür ederim. Bu konu anasayfaya düştüğü ve btk şikayetleri ile sorun çözüldü bence. 3 haftadır sorunu cozemeyen saha ekiplerine bir anda vahiy inmedi ya...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aynı anda apartmana türk telekom 1000mbps ve türknet gigafiber geldi. Türknete güvenemediğim için 500tl ona vereceğime 800tl turk telekoma veriyorum. Gerçe türknette şu an 700 tl oldu zaten. Türk telekomda 0 sıkıntı yaşıyorum. Olası bir problemde sorunu çözmek için gelmeleri maksimum 1 gün sürüyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Gkn89Aynı anda apartmana türk telekom 1000mbps ve türknet gigafiber geldi. Türknete güvenemediğim için 500tl ona vereceğime 800tl turk telekoma veriyorum. Gerçe türknette şu an 700 tl oldu zaten. Türk telekomda 0 sıkıntı yaşıyorum. Olası bir problemde sorunu çözmek için gelmeleri maksimum 1 gün sürüyor.
Yarım işlemleri başlatacagim. Türk telekoma geçişi yapacağım. %25 engelli indirimi ile ilk 6 ay 300 tl sonraki 12 ay 600 tl geliyor. Lanet olsun bu Turknete
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
TurkNet ile 35/5 vdsl hız alırken aynı kablo ve saha dolabından turk telekom 23/1 vdsl hız verebildi ve hatta adsl hıza düşürmemiz lazım vdsl desteklemiyor hattınız denildi. nasıl oluyor bilmiyorum fakat TurkNet turk telekom altyapısıyla daha yüksek hız veriyor.
ayrıca şıunu da ekleyeyim turk telekom saha ekipleri turknet tarafından verilen arıza kayıtlarına çok geç bakıyor ya da sallıyor çünkü en son yaşadığım deneyimde turk telekomu iptal edip yeniden turknete geçerken aboneliği iptal etmemiştim sadece saha dolabında işlem yapacaklardı defalarca hat çalışıyor sorun yok denilerek es geçildi en son saha ekiplerine kendim ulaşıp hallettirdim.
kısaca yaşanan olayda turknet in sadece kullanılmayan nete fatura çıkarması dışında bir sorunu olduğunu düşünmüyorum tüm sorunlar telekom tarafında.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oLgan -- 7 Ağustos 2025; 2:16:58 > -
1 ay kullansam kurulum parası geri isterlermi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sene oldu 2025 ama bizim insanımız şu olayı bir anlayamadı.
Türk Telekom altyapısıyla farklı bir ISS kullanırsanız bu gibi sorunları sıkça yaşarsınız. Ben de 5-6 sene öncesine kadar vodafonenet kullanırdım TT altyapısıyla, bir ton sorunla uğraşmıştım.
Sorun oldugunda TurkTelekom ekipleri gelecek derlerdi, onları beklemek dert, geldiklerinde umursamaz tavırları,sorunu çözme odaklı olmamaları ayrı dertti.
3-4 sene önce Turknet gigafiber geldi de kurtuldum bu olaylardan. Şimdi en azından kendi ekipleri geliyor hallediyor.
Ha hiç sorun olmuyor mu? tabii ki oluyor. Özellikle fiber kabloların havadan geçmesinden dolayı bina yıkımında veya iş makinelerinden dolayı sorun oluyor. Ancak adamlar gelip hızlıca yeni kablo bağlıyor vs.
Şimdi bunu neden yazdım, bir internet kullanacaksanız kesinlikle kendi altyapısı olan firmayı seçin. Bir yakınımın Çerkezköy'de yeni yapılan binasına taahhütsüz olmasından dolayı Turk telekom altyapısından Turknet bağlattım, 1 hafta sonra doğalgaz için sokağı kazıdılar ve internet kablosunu koparmışlar. Arıza kaydı oluşturdum ve topun TT ekiplerinde olduğunu , onlarında tam 25 gün sonra çözüme kavuşturacakları bilgisini verdiler.
Şimdi ben Turknet'e yardırsam elime ne geçecek? Onların sorunu mu? Bu gibi sorunlarda asıl suçlu Türk telekom.
Gigafiber harici Turknet kullanılmaz açık ve net söylüyorum, hem 700 TL fiyat hem de diğer firmaların altyapısını kullanmasından dolayı tınlamıyorlar.
Ama binanızda Gigafiber var ise hiç düşünmemeniz gerekiyor, 1000-1000 simetrik internet Türkiye şartlarında müthiş bir şey.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X