Şimdi Ara

Türknet Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
419
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aylardır türknetten hizmet alamıyorum. Yaklaşık 3 ay oldu kaç sefer destek kaydı açtım belli bir süre geçtikten sonra kapatıyorlar. Hem internetim yok hemde telefon hattım. Uzun bir süredir devam ediyor süreç. Ama buna rağmen her ayın ödemesini aldılar. Eğer siz türknete abone olmak istiyorsanız 50 kere düşünün müşteri hizmetleri zaten rezalet. Hiç bir şekilde size yardımcı olmazlar. Tek mottoları var oda oyalayabildiğin kadar oyala.
    Destek kayıtları görselleri ektedir. Daha önce kapatılan destek kayıtlarını bende göremiyorum.

    Türknet Rezaleti
    Türknet Rezaleti

    *********** ayrıca farklı bir adresime yeni bir hizmet için başvuruda bulunmak gibi bir hatada bulundum. 2-6 iş günü içerisinde bağlantı sağlanacak dediler. 6 gün geçtiğinde başvurunuz türktelekom ulaşamadığı için iptal olmuş tekrar 2-6 iş günü içinde ulaşacaklar dediler. Böyle bir saçmalık olabilir mi ?

    Türknet RezaletiTürknet RezaletiTürknet RezaletiTürknet RezaletiTürknet RezaletiTürknet RezaletiTürknet RezaletiTürknet RezaletiTürknet RezaletiTürknet RezaletiTürknet RezaletiTürknet RezaletiTürknet RezaletiTürknet Rezaleti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FistArrow -- 2 Ekim 2020; 10:42:50 >







  • Turknet pişmanlıktır hocam vakit kaybetmeyin BTK ya şikayet yazıp durumu detaylıca aktarın ve iptal sağlayın. Türk Telekom yada süperonline geçebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen hocam pişmanlıktır. BTK ya şikayet etmiştim zaten faturalandırma için tekrar ettim. 3 aboneliğim var muhtemelen tüm hatlarımı başka operatöre taşıyacağım. Adamların hizmet anlayışı çok farklı. Bunları denetleyecek bir sistem yok mu ?
  • Merhaba, arızanın çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım gün içerisinde sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir. Konuyu ben de takip ediyorum.
  • Görüşme sağlanamadı problem hala devam ediyor. Çözülmesi için bir adım atılmıyor. Sorun 3. ayı geçmek üzere. Hizmet alamadığım 3 ayın faturasını benden aldılar. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. UZAK DURUN BU FİRMADAN.

  • Artık boşa ödediğiniz bütün faturaları sebepleriyle dosyalayıp kanıtlarıyla direkt Tüketici Hakları İlçe Hakem Heyeti'ne başvuru yapacaksınız. Ardından hattınızı da Türk Telekom'a taşıyın. En azından arıza kaydını rahatça açtırırsınız. Muhatap bulursunuz.

  • Merhaba, arkadaşlarım dün sizi aradı ancak ulaşamadı. Arızanın çözümü için yerleşik operatör ile iletişim halindeyiz. Sorunu çözümlemek için elimizden geleni yapıyoruz. Gelen bilgiyi sizinle paylaşmak isterim.


    "Merhaba,

     

    Abonemizi aradım görüşme sağlayamadım. Tekrardan arayacağım. Yaşadığı sorun ile ilgili port aktarması gerçekleştirmiştik Bağlantı işleminin telekom tarafından sağlandığı bilgisi iletildi ekiplerimizi yönlendirmiştik fakat ankastre kutusunda sinyalin olmadığı belirtildi Konu ile ilgili telekoma tekrardan arıza kaydı girerek işlemlerin onlar tarafından sağlanması konusunda bilgi ilettim. Gelişme olması durumunda abonemize bilgi ileteceğim."




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 3 Ekim 2020; 15:8:29 >
  • Sorunu çözemediler yan yattı çamura battı ayağındalar. Uzak durun firmadan. Türkiye'de bu firmaları denetleyecek bir kurum yok mu ? Adamlar beleş para kazanıyorlar. Almadığım 3 aylık hizmetin parasını aldılar benden. Hala dalga geçer gibi kendi ekiplerini öylesine gönderiyorlar. İÇ HATTIMDA BİR PROBLEM YOK. KABLOLARIMDA BİR PROBLEM YOK. PROBLEM TÜRKNET .




    Türknet Rezaleti
    Türknet Rezaleti
    Türknet Rezaleti




  • Merhaba, ekiplerimizden gelen bilgide DSL sinyalinin olmadığı ve çevir sesi alınamadığı bilgisi verilmiştir. Arkadaşlarım yerleşik operatöre tutanak ile birlikte bildirimde bulunacaktır. Sorunu en kısa süre içerisinde çözümleyerek size bilgi vereceğiz.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bu bana bu şekilde verilen 50. cevap. Tebrik ederim 50. aynı cevabı verdiğiniz için benden 1 adet ....... kazandınız.

  • Merhaba, arıza kaydının önceliğini ilettim. Arkadaşlarım saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu yakından takip ediyorum.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Hiçbir gelişme olmadı bana ulaşan olmadı. Hatları kontrol için gelen olmadı. Problem hala devam etmekte. Kullanmadığım 4. ayın faturası da geldi. Yani tam olarak 4 ay kullanamadığım hizmetin parasını ödedim. bu ayıda istiyorlar şimdi. Ama ne internet var ne telefon. Ödemezsem açma kapama karası keserlermiş. Ama ortada hizmet yok.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arızanın çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım gün içerisinde sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir. Konuyu ben de takip ediyorum.

    Adama bak yüz bulmuş yazıyor müşterinin 3 aydır interneti yok ben temsilci olsam yerin dibine girerdim yazamazdim. Demekki benimde 2 ay daha beklemem lazım malum 1 ay da benim yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, arıza kaydınızın önceliğini tekrar teknik uzmanlarımıza ilettim. Bu konuda ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bu rahatlık nereden geliyor. ?? Arıza niye çözümlenmiyor ?? Size sıralayacak kelime bulamıyorum artık.

  • 4 ay oldu hala düzelmedi artık cevapta vermiyorlar. BUNLAR SAHTEKAR.

  • Banada geçen ayın faturasını göndermişlerdi. Online işlem merkezinden destek kayıt kısmından mesaj atmıştım. "Utanmadan bir de fatura gönderiyorsunuz. Alamadığım hizmet için fatura kesiyorsunuz. Önce hizmet verin sonra fatura gönderin." yazmıştım. Bir gün sonra faturanın iptal edildiği mesajı geldi. Fatura sorgulamaya girdiğimde borç gözükmüyordu.

  • Beceriksiz firma hala çözüm bulamadı.


    Sürekli kopyala yapıştır yapan beceriksiz online işlem elemanları : Ferhat A. , Mehmet S. , Ayşenur Ç. , Beste U. , Kübra B. , ve daha adını yazmadığım niceleri. Hepsi toplandı 1 adam etmedi.

  • sözün özeti türknette olsan alt yapı koz türktelekomda olduğu için türktelekomdan bağımsız hiçbirşey yapamıyor türktelekomda tabiki önceliğini ilk önce kendi abonelerine veriyor ben türktelekom abonesiyim ben müşteri hizmetlerini arıyorum 1 saat olmadan bütün sorunum arızam çözülüyor ister türknet olsun ister başka iss sağlayıları olsun kendi alt yapıları olmadığı sürece daha çok uğraşırsınız yok taahüt yokmuş yok bu şu kadarmış evet taahüt yok ama alt yapıda yok müşteriler mağdur nasıl olacak bu iş türk telekoma gebesiniz istemesenizde türk telekomda tabiki ilk önce önceliği bana verecek abone olduğum için benim sorunumu çözecek başka iss sağlayıcaları ile ilgilenecek hali yok kendi abonelerinin sorunu arızası bittiği zaman başka iss sağlayıcılarının sorununu giderir o da biraz zaman alır tabiki

  • Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. İade işlemi için 38141571 numaralı kaydınızı oluşturdum. İlgili ekibimiz iadeyi yaparak bilgi verecek.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.