Malüm telefon ile ulaşamıyoruz arıza kaydı açtım müşteri temsilcisi modemi tekrar kurmamı istedi ben zaten onu yapmıştım sonuç değişmedi bütün ışıklar yanıyor internet ışığım kırmızı offline yazıyor. Ayın 27 sinden beri internet yok yani tam tamına 2 gün doldu. Home office çalışan biri olarak telefonumun internetinden yemeye devam ediyorum buda beni maddi kayba sokuyor bu durumda siz olsanız türkneti bırakıp farklı bir firmaya geçermiydiniz ? yardımlarınızı rica ederim.
Merhabalar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Yaşamış olduğunuz sorununuzun birden fazla sebebi olabilir. Bu konuyu tüm ince ayrıntısıyla birlikte 23906910 numaralı destek kaydınız üzerinden takip ediyoruz. GErekli işlemleriniz tamamlandığında size geri dönüş yapıyor olacağız. Bende buradan kontrol ediyor olacağım.
kirmizi isik yandigi zaman xdsl bilgilerine bakarmisin hizlar ve snr magrin degerleri falan yaziyor mu
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme