Şimdi Ara

Türknet Müşteri Hizmetleri Hakkında Değerlendirmeleriniz (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
1
Favori
1.878
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • frozen88 F kullanıcısına yanıt
    Adresinizi açık bir şekilde PM üzerinden iletir misiniz? Ben size yardımcı olmak isterim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. İhtıyacım olursa gonderırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 8 ağustosta faturayla ilgili destek kaydı açmıştım, dün çözüm merkezinden bir müşteri temsilcisi aradı. Fazladan ücretlendirilen 9.5 tl'nin bir sonraki faturada düşüleceğini söyledi.

    Dün faturayı ödemiştim, aynı gün sorunun çözülmesi ise ilginç oldu. 2 hafta sonra zahmet edip sorunu çözen türknet çözüm merkezine eksi not veriyorum.
  • Çağrı merkezi sektörüyle ilgili genel bir sorun var. Büyük ihtimal elemanlara "metin dışına çıkmayın, bilmediğiniz konularda yorum yapmayın" şeklinde talimat veriliyor, böyle olunca da robot gibi aynı şeyleri tekrarlıyorlar

    Turknet özeline gelirsek, şubattan beri aboneyim ve çağrı merkezine sadece 2 kere işim düştü. İlki, 1 martta vdsl geçiş talebi için. OİM sürekli hata verince mecburen aradım. Şaşırtıcı bir şekilde, hiç beklemeden elemana bağlanabildim. Geçiş talebinden önce fatura tutarımın değişmeyeceğini teyit etmek istediğimde kadın saçmalamaya başladı Turknet'de tek fiyat olduğundan haberi yok garibimin. 3 dakika hatta bekletti ve sonunda ücretin aynı olduğu bilgisini verebildi. Sonra vdsl geçiş talebini oluşturmaya başladı, adres teyidi falan derken son adımda sistem hata verdi, yine bizi beklemeye aldı. 2,5 dakika beklemeden sonra geri döndü ama 2 saniye sonra hat kesildi. Tekrar aradım, bu sefer de beklemeden bağlanabildim. Adres teyidi, bilgilendirme falan derken son adımda yine sistem hata verdi, ikinci denemede nihayet tamamlayabildik. Aynı günün akşamı vdsl sinyalim geldi.

    10 temmuzda otomatik ödeme talimatımı iptal ettirmek için aradım. Personel yetersizliğinden mi, hafta başı olduğundan mı bağlanmak için 14 dakika bekledim. Kadın bir güvenlik sorusu sordu, ne sorduğunu kendi bile anlamadı Verdiğim cevabı da kabul etmeyince başka sorularla güvenlik sorgusunu tamamlayıp işlemimi yaptırdım. Arka planda feci gürültü vardı, takım lideri personeli gaza getirmeye çalışıyordu Her görüşme sonrasında mail adresinize bir anket linki geliyor, linke girdim anketi doldurdum ama gönder butonuna bastığımda hata verdi. Farklı günlerde defalarca denememe rağmen sonuç alamayınca vazgeçtim.

    Turknet'in müşteri hizmetleri konusunda kendini geliştirmesi gereken birçok nokta var. En önemlisi, hatta bekleme süresini azaltması lazım. Daha sonra da çalışma ortamına doğru düzgün bir ses yalıtımı uygulamalı, arka planda feci şekilde gürültü var. Elemanların eğitimine önem vermeli, teknik konularda bilgi sahibi olup sorunun kaynağındaki ihtimalleri sıralayarak müşteriyi doğru yönlendirebilmeleri lazım, tt'nin arıza kaydına döndüğü cevabı ekrandan aynen okuyarak kestirip atmak herkese çok itici geliyor.

    Canlı desteğe gelecek olursak, abonelik başvurusu ve sonrasında vdsl geçiş sürecinde birkaç kez yazışmam oldu. Kendilerine öğretilen soru kalıpları dışına çıkıldığında error veriyorlar vdsl port müsaitliğini soruyorum "bakamıyoruz" diyor, vdsl geçiş yapmak istiyorum diyorum "kontrol ediyorum" diyor

    Buradan @doominsert'e tekrar teşekkür etmek istiyorum. Avantajix üzerinden başvurumu yapmıştım, biliyorsunuz iadenin onaylanması için 2 faturanızı ödemeniz gerekiyor. Bu koşulu sağlamama rağmen ödeme onayı gelmeyince kendisine öm attım, sağolsun gerekli yazışmaları yaptı ve ödeme onayım geldi, avantajix iademi aldım

    İşin özü, mecbur kalmadıkça canlı destek ve çağrı merkezi ile uğraşmayın. İşinizi OİM üzerinden destek kaydı açarak veya forumdaki, sosyal medyadaki elemanlarla yazışarak halledin.




  • 2016 kasım ayından beri aboneyim, bir kere abone hizmetlerine işim düştü, bence gayet ilgililerdi.

    Daha önce ttnet de neyin ne olduğu belli karşına kolay kolay insan bile çıkmyordu..."Şunun
    için şuraya bas, bunun buraya bas!... dıııttt.. Hadi baştan alalım! Yok olmadı buraya bas..Bir
    daha numaranı gir" derken yarım saat telefon başında saç baş yoluyorduk...

    Kusura bakmayın turknet çalışanı değilim ama derin bir ttnet nefretine sahibim..Çünkü ttnet'den daha kötüsü bu
    dünya üzerinde olamazdı zaten.
  • Yok abi muhattap yok az önce hattınızı taşıdık diye mesaj geldi iyi dedim geçtim pcye modemin kurulumunu yaptım hız hala 16 mbps ve adsl de müşteri hizmetlerini aradım yeni abonelere bakan müşteri temsilcisi dışında kimse yok en sonunda ona bağlandım sizi aktarayım dedi bişey çıkmadı online işlemlerede girilmiyor birde
  • Ezberlenmis kelimelerden başka birşey söylemeyen müşteri hizmetleri var...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Canli destek copy pasteden ibaret mh ise ayni cumleler ariza kayitlarina hep bina ici kablo sorunu diyip kapamalari faln

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu copy paste olayının aynısı millenicomda da var kesinlikle berbat
  • Bugün türkneti aradım, artık müşteri temsilcileri çıkmıyor yerine sesli yanıt sistemi eklemişler. Teknik destek bölümünde sistem internetle ile ilgili olası sorunları sayıyor, hız problemini tuşladım. Arıza kaydı otomatik olarak alındı, galiba sorun direkt olarak çözüm birimine iletilecek.
  • Şikayetimi ilettiğimde yaptıkları tek şey modemime reset attırıp şikayet kaydı almak oluyor. Şikayet kaydını da kafalarına göre sonlandırıp "Sorununuz çözüldü." diyorlar ama ortalıkta çözülen bir sorun yok. Durumu daha da ileriye götürüp beni müşteri hizmetlerine bağlamamak üzere engellediler. Türknet müşteri hizmetlerinin kalitesi yerlerde sürünüyor. Bunlara tepki olarak bir mesaj yazdım ve mesajı her yerde paylaşıyorum. Mesaj şu şekilde :

    "Beni salak yerine koyarak yaşadığım sorunları görmezden geldiğiniz için teşekkür ederim. Ne kadar kalitesiz bir firma olduğunuzu anlamama yardımcı oldunuz. Size getirdiğim 2 tane üye için bana vereceğiniz bedava kullanımlar biter bitmez Süperonline firmasına geçiş yapacağımı bilmenizi isterim. Siz şikayetlerimi kulak ardı etmeye, teknik servis göndermeme konusunda ısrarcı olmaya, beni müşteri hizmetlerine bağlamamaya devam edin. Memnun kaldığı hizmetinizden ötürü size iki müşteri kazandırmış ve daha onlarca müşteri kazandırma potansiyeli olan bir müşteriniz olarak bana karşı takındığınız tavırdan dolayı firmanızı tavsiye etmekten vazgeçtiğimi ve bu iğrenç hizmetinizden dolayı kara listeye aldığım 2. internet servis sağlayıcı olduğunuzu bilmenizi isterim. Çözüm üretemeyen, hizmet veremeyen, müşterisini salak yerine koyan anlayışınızla geri kalan iş hayatınızda firmanıza başarılar dilerim. Kopyala-yapıştır mesajınız olan "İletişim bilgilerinizi bırakın, kontrollerimizi sağlayalım." mesajınızı atmadan önce müşteri numaramın 809298 olduğunu not düşeyim. Evime teknik servis göndermediğiniz sürece bu mesajımı her yere kopyalacağım ve bundan sonra reklamınızı bu mesajla yapacağım. Teknik servis gönderdiğiniz zaman bu mesajın altına bilgilendirme notu düşeceğim."




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.