Şimdi Ara

TurkNet Modem İade (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
2
Favori
14.362
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar iptal ettiğim fiber hizmetim için modem iadesi yapacağım. Modem dışında fiber kablonun bağlandığı bir cihaz daha var onu da mı göndereceğim. Daha eski mesajları okuduğumda modem gönderilmesine rağmen sorun yaşamış çok kişi. Şimdiden ne yapabilirim sorun yaşamamak için?

    TurkNet Modem İade



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civilii -- 30 Eylül 2022; 12:31:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • civilii C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, modem ile birlikte ont cihazını da gönderir misiniz? Kutu içerisine de müşteri numaranızı ad-soyad bilginizi yazmanız yeterli olur
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Iyi gunler. Yukaridaki mesajla alakali degil ama Turk Telekom modemi 3061061856611 nolu Aras kargo ile 16.05.2023 tarihinde gonderdim ve 18.05.2023 tarihinde yerine ulastigi gorulmesine ragmen bugun modemi gondermem ile ilgili mesaj geldi. Musteri hizmetlerini aradim ama temsilciye ulasamadim bir turlu. Nasil kontrol edebiliriz acaba yardimci olabilir misiniz? TurkNet Modem İade



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackrockH -- 26 Mayıs 2023; 10:56:35 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BlackrockH kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden konu linki ile müşteri numaranızı paylaşır mısınız?
  • Merhaba, biz de 01 haziranda modemi ve ekipmanları gönderdik ancak hala sms ve mail geliyor. 02 haziranda teslim edilmiş üstelik. Modem kutusunun içine adımı soyadımı abonelik numaramı ve telefon numaramı da yazdım. Bu konuda daha ne yapabilirim. Hala 3 gün içinde gönderin diye sms atıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilker3581 İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden gönderdiğiniz kargo takip numarasını kaydınız üzerinden lojistik ekibimize ilettim. Kontrol sağlayacaklar.
  • Bunlarin lojistik birimi problemli yada bilerek yapiyorlar. Modem iade etsende fatura cikariyorlar. Tam bir hayal kırıklığı. 2 kere basima geldi. Sikayet sitesinde de benzer sikayetler var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • calwincalwin kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yoğunluk kaynaklı bazen sorun olabiliyor ama ulaşan modem sisteme kayıt edilerek çıkan faturanın iptali yapılıyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Şimdi bu yanıtınızdan şunu anlıyorum; o kadar çok iptal talebi ve sonucunda gönderilen cihaz var ki, bu iş için ayırdığımız personel gelen kargoları bile kontrol edip kaydını düzgün şekilde yapamıyor ve sistem size otomatik olarak fatura kesiyor. Ancak sistemin otomatik olarak kestiği faturayı iptal ettirmek yine müşteriye kalıyor ve şansı varsa bir şekilde iptal ettirebiliyor, yoksa faturayı ödemek zorunda kalıyor. Bu cihaz teslimleri gerçekten bir ızdırap. Bu işlemi böyle kargoyla yapmak yerine, her yerde aboneliği başlatırken eve gönderip aktivasyonu yaptırdığınız şirketler var. Bu şirketlere yönlendirseniz, en azından kutu ve aksesuar kontrolü fiziksel olarak karşılıklı yapılır ve sorun yoksa müşteriye bir belge verilerek cihazlar teslim alınır. o kullandığınız taşeron şirketler de topluca cihazları size gönderir. Böylece müşteri gereksiz strese girmez ve bir daha TurkNet'e abone olmada kafasında şüphe de oluşmaz.





  • Ayrıca; mevcut kargolama yönteminde cihazlar sorunsuz teslim alınıp kaydedildiğinde bir küçük sms gönderip müşteriyi bilgilendirseniz acaba diyorum. Çok mu şey istedim bilemedim. Müşteri ve çözüm odaklı bir şirket olduğunu iddia eden bir şirketin basit bir cihaz teslimini bile becerememesi????

  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt
    Merhaba, önerinizi ilgili birimlerimiz ile paylaşacağım. Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
  • Arkadaşımın annesine de modem iadesinden 1 ay sonra fatura çıkardılar. 1 ay önce gönderilen ve teslim edilen kargonun takip numarasını isteyip faturayı iptal ettiler. Kargo poşetinin içine isim soyisim tckn telefon abone no yazılmasına rağmen yapılan bu davranış tamamen kasıtlı ve bilerek yapılmaktadır. Hiç yakışmıyor…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • berkay956 B kullanıcısına yanıt

    Ben artik kargoya bakmadan bile fatura yansitabileceklerini dusunuyorum. Hadi bi hata yaptiniz tamam anladik,insan bir ozur diler hatasini giderir dimi. Çağdisi ibir yaklasimla numara verip hukuk burosuna yonlendiriyor. Bunlar bir de teknoloji firmasi olacak. Cok yazik gercekten


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • calwincalwin kullanıcısına yanıt
    Yaşadığınız sorun için üzgünüm. Konuyu arka planda takip ediyorum ve size bilgi vereceğim.
  • Bende gerekli yerlere sikayetimi iletiyorum ki bu sacma durum artik baskalarinin basina gelmesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • calwincalwin kullanıcısına yanıt
    Merhaba, çıkan fatura silinerek alacak takipten çıkarıldınız. Şu anda bir sorun bulunmuyor
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Az once sorguladim bankadan fatura gorunuyor. Avukatlik burosunu da aradim turknetin israrlariyla fatura iptal edilmemis diye bilgi verdiler. Hic bisey anlamadim,sabahtan beri turknet ile gorusuyoruz ortada yine bisey yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • calwincalwin kullanıcısına yanıt

    E-devlet dosya çıkıyor mu, icra sorgulamada. Mobil/Sabit/İnternet/Kablo Tv/Uydu İşletmecilerinden Borç/Alacak Sorgulama bakın borç çıkıyor mu?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HesaplıBilgi -- 2 Ağustos 2023; 18:38:10 >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Cok sagolun,ilk defa gordum bu sorgulamayi. Digerleri sifir gorunurken, turknet de Hata mesaji cikiyor. Ara ara bakayim ben buna

    TurkNet Modem İade

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • calwincalwin kullanıcısına yanıt

    Bende de hata veriyor, geçiçidir.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.