Şimdi Ara

Türknet Kullanıcıları 4 mbps Upload Sorunsalı [Ana Konu] (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
319
Cevap
4
Favori
20.076
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
137 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam nedense tt ekipleri kendileri disinda hangi iss ye internwt baglarlarken bir hata yapiyorlar. 1.5 yil once superonline a gecerken 1 ay da internet baglatabildim. Turk telekom biz bagladik sorun yok, geldik baktik sorun yok diye uzatiyordu. Sonra btk ya sikayet yazdim. Superonline ve tt ekipleri beraber geldi bir baktilar ki meger saha dolabinda benim portu yanlis yere takmislar. Aynisi turk nete geçince de oldu. Bu sefer 1 hafta sürdü allah tan. En son turk net e gecmeden once 6 hafta superonline da internetim yoktu. Sebebi ise tt ekipleri actigimiz etiketleme kaydini surekli çözmeden kapatmalari. Malesef durum böyle ve kimsenin elinden bir şey gelmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gehomd


    quote:

    Orijinalden alıntı: GknKyc

    TÜRKNET PİŞMANLIKTIR !!!

    Çarşamba akşamdan beri internet hizmeti alamıyorum, arayıp bağlanmaya çalıştığımda ise 30dk bekletiliyorum ve bağlanınca bana söylenen söze bakar mısınız sayfa açılamıyor, 30 dk beklet sonra sayfa açılamıyor, online işlemlerden teknik destek ile görüşüyorum yüzüme kapatılıyor Burcu denilen temsilci, bu kadar saçma sapan firma görmedim, türktelekom saha ekibi geldi kontrol etti saha dolabını eve kadarda geldi abi sıkıntı yok internetinde türknetle görüş diyor teknik desteğe bağlanmaya çalıştığında arızan kapatılmadığı için dönüş yapılacaktır deniyor şak telefon yüzüne kapanıyor, fatura kısmından müşteri temsilcisine bağlanmaya çalışıyorum sayfa açılamıyor deniyor, bi problemin olduğunda çözemeyecek firmadır türknet unutmayın... Şuanda hala daha bağlanmaya çalışıyorum 25 dk oldu...

    UNUTMA TÜRKNET PİŞMANLIKTIR !!!

    Tarifeler süper ama kimse kusura bakmasın, bende çok çektim Türknet'ten. İşlerimin inanılmaz önemli olduğu bir dönemde, en geç 5 iş gününde tamam dedikleri işi 50 günde yapamadılar. 50 gün boyunca internetimi bağlayamadılar. Bunun için de en az 30 kere (hemen hemen her gün aradım) arayıp şikayet oluşturdum.



    Tt izin vermiyor o yüzden diyorlardı. Ben mi alacağım izni? Tt den sırf çıkacağım dedim diye alacağım bi' ton indirimi de kaçırdım.

    Siz de haklısınız lakin Türk Telekom denen sömürgeci, adi firma hakkında söyledikleri de doğru. Zamanında Türkcell Superonline müşterileri için de port yok deyip Türkcell ile davalık olmuşlardı. Adamlara müşteri kaybettiriyorlardı. Düşün sen Superonline müşterisi olacaksın TT port yok diyip seni de Türkcell'i de zor durumda bırakacak. Ben sana yaşadığım şeyi anlatayım da Türk Telekom'un ne kadar adi bir firma olduğunu sen anla. 4 yıldır Türknet kullanıcısıyım. 1 Mayıs 2017 BTK'nın AKN düzenlemesini hayata geçirdiği tatihe kadar internetim epey iyiydi. Bu tarihten sonra kopmalara yaşamaya başladım. Türknet ya benden habersiz hızı mı düşürüyor ya da bu hızla sürekli kopma yaşıyordum. 3-4 defa müşteri temsilcisini aradım ettim farklı zamanlarda en sonunda 10 mbite sabitledik. Bak buraya dikkat: Bu kopmalar çok olduğu zamanlar Türk Telekom müşteri temsilcisi arıyor beni lafa direkt şöyle giriyor. Sayın... Hat değerlerinizin çok kötü olduğunu gördük falan filan. Ben de Türknet'e bıraktığım arıza kaydına dönüş yaptılar sanıyorum. Sonra demez mi size şöyle şöyle paketler yapalım bize geçin diye. Kimsiniz? Türk Telekom. TT benim zayıf internetimi kendisine geçmem karşılığında düzelteceğini iddia ediyor üstelik ben zaten aynı alt yapıyı kullanıyorken. Yani meali bizim müşterimizsen sorununu çözeriz değilsen sana sorun yaratırız. İmkanı olan alternatifleri olan TT'den uzak dursun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartal Göz -- 1 Ekim 2017; 2:34:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Suan acik ara en hizli isp ama eleman sayisini ve kalitesini artirmasi lazim orasi kesin. Surekli artan kullanici sayisina yetisemedikleri cok acik

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • FTTH sistemlerde herhangi bir teknolojik sınırlama yok fakat işte ona rağmen 5 mbps uplaod ile sınırlandırılıyoruz. Diğer ülkeler simetrik verirken bizim ülkemizin böyle olması utanç kaynağıdır
  • Çağın gerektiği hızları maalesef bir çok şirket hala fahiş fiyatlara satıyor.
    Turknet bu konuda yenilikçi ve kullanıcı dostu bir şirket olduğu için çok memnunum kendi evimde ve yakınlarıma hep tavsiye ettim. 2014'den beri kullanıyorum. Umarım bu upload hızlarına da bir ayar çekerler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darthkulagu -- 30 Eylül 2017; 17:57:15 >
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 16:49:9 >
  • Hiç upload yapan birisi değilim ama bende bu isteği destekliyorum.Belki de haberim yokken birşeyleri upload ediyorumdur :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brk 1

    Saçma sapan siteleri var.
    Bi sorgulama yapıyorum 50mbps diyor bi 35mbps diyor şimdide adresinizde bakır kablo yok diyor. geçen haftada öyle demişti 2 gün sonra 50mbps dedi şimdi gene yok diyor.

    sizin yapacağınız siteyede sisteme de......

    Sistem anlık port durumuna göre değişir. 1 hafta önce olan port başkasına verilmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matrix52

    En doğru sonucu hangi site veriyor ? Speedtestde ayrı, hiztesti.com.tr sitesinde ayrı sonuç alıyorum ;

    speedtest :

    hiztesti:


    Paketiniz 35mbps ise hangisinin doğru olduğu açık yani okla speedtest.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _CLasSy_

    Hocam sagolun bir sey danismam gerek superonline taahhudum var da yometmelik cikmis taahhut bozma bedeli odenmiyormus yasaklanmis bilginiz var mi ona gore gecmeyi dusunuyorum turknete

    Bilemiyorum malesef.
  • ThesadisT kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 16:49:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antlion

    FTTH sistemlerde herhangi bir teknolojik sınırlama yok fakat işte ona rağmen 5 mbps uplaod ile sınırlandırılıyoruz. Diğer ülkeler simetrik verirken bizim ülkemizin böyle olması utanç kaynağıdır

    FTTH kullanamıyoruz ne yazık ki. Dediğiniz gibi olsa daireye fiber kablo gelmesi gerekir. Genelimiz FTTC kullanıyoruz. Yani santrale kadar fiber kablo apartman ve daireye kadar bakır kablo. Bir bölümümüz ise FTTB kullanıyor. Yani apartmana kadar fiber kablo daireye kadar bakır kablo.
    Edit: Turknet FTTH verdiği yerlerde (izmir ve istanbulun bazı kesimleri) 100/100 simetrik internet veriyor. Konuyla ilgili webtekno ofisine çekilen turknet fiber internet ile ilgili youtube da video var izleyebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ThesadisT -- 30 Eylül 2017; 19:50:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gehomd


    quote:

    Orijinalden alıntı: GknKyc

    TÜRKNET PİŞMANLIKTIR !!!

    Çarşamba akşamdan beri internet hizmeti alamıyorum, arayıp bağlanmaya çalıştığımda ise 30dk bekletiliyorum ve bağlanınca bana söylenen söze bakar mısınız sayfa açılamıyor, 30 dk beklet sonra sayfa açılamıyor, online işlemlerden teknik destek ile görüşüyorum yüzüme kapatılıyor Burcu denilen temsilci, bu kadar saçma sapan firma görmedim, türktelekom saha ekibi geldi kontrol etti saha dolabını eve kadarda geldi abi sıkıntı yok internetinde türknetle görüş diyor teknik desteğe bağlanmaya çalıştığında arızan kapatılmadığı için dönüş yapılacaktır deniyor şak telefon yüzüne kapanıyor, fatura kısmından müşteri temsilcisine bağlanmaya çalışıyorum sayfa açılamıyor deniyor, bi problemin olduğunda çözemeyecek firmadır türknet unutmayın... Şuanda hala daha bağlanmaya çalışıyorum 25 dk oldu...

    UNUTMA TÜRKNET PİŞMANLIKTIR !!!

    Tarifeler süper ama kimse kusura bakmasın, bende çok çektim Türknet'ten. İşlerimin inanılmaz önemli olduğu bir dönemde, en geç 5 iş gününde tamam dedikleri işi 50 günde yapamadılar. 50 gün boyunca internetimi bağlayamadılar. Bunun için de en az 30 kere (hemen hemen her gün aradım) arayıp şikayet oluşturdum.



    Tt izin vermiyor o yüzden diyorlardı. Ben mi alacağım izni? Tt den sırf çıkacağım dedim diye alacağım bi' ton indirimi de kaçırdım.

    Aynen öyle hocam çok pasif bir firma sen kiralamışsın portları bu yüzden sana hizmet vermek zorunda fakat tt'de zorluk çıkartıyor diye bunlar olduğunu düşünüyorum şimdi interneti yaptılar ama 3 mb'e sabitlendi dowload hızım enteresan bir şekilde şimdi tekrar ara tekrar uğraş dur... VDSL'e geçirdik sizi diye mesajda geldi bugün vdsl modemim yok hemen modem almak istemiyorum sonra arayıp boş port yok diyenbilirler diye, adsl olarak şuanda kullanıyorum 3mb olarak bakalım nolacak umarım vdsl'e geçmişimdie hızımda 30-40 mb gelsin bana yeter..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dün aktif oldu diye mesaj gelsi bana da gece modemi kurdum 1 saat öncesine kadar internet vardı, şuan adsl yanıyor fakat internet yok, modem ip alamıyor dediler arıza kaydı ilk günden arıza mı olur ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ThesadisT


    quote:

    Orijinalden alıntı: brk 1

    Saçma sapan siteleri var.
    Bi sorgulama yapıyorum 50mbps diyor bi 35mbps diyor şimdide adresinizde bakır kablo yok diyor. geçen haftada öyle demişti 2 gün sonra 50mbps dedi şimdi gene yok diyor.

    sizin yapacağınız siteyede sisteme de......

    Sistem anlık port durumuna göre değişir. 1 hafta önce olan port başkasına verilmiştir.

    iyide bakır altyapı yok diyor ama
  • 8 upload verin de yayin acalim. millete trackmania nasil oynanir gosterelim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kartal Göz kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bu anlattıklarınız basit bir "müşteri ayartma" olayından ziyade büyük bir skandal. Detaylarına gelelim:

    Tek marka saçmalığı milletin kafasını karıştırıyor fakat Türk Telekom grubunun BTK kayıtlarında 3 farklı şirketi var:
    Türk Telekomünikasyon A.Ş.
    TTNET A.Ş.
    Avea İletişim Hizmetleri A.Ş.

    Türk Telekomünikasyon A.Ş. ülkedeki bakır telefon altyapısını işletmeye yetkili tek şirket fakat bu şirketin "perakende" olarak internet satması yasak. Perakande internet satışı için TTNET A.Ş. adı altında "farklı" bir şirketi var. Türk Telekomünikasyon A.Ş. TTNET, TurkNet, Superonline, Vodafone, D-Smart, Millenicom gibi şirketlere belli erişim tiplerinde toptan olarak internet hizmeti satıyor. Tüm iss'ler hat tesis ve arıza gibi abonelik işlemlerini Türk Telekom'un xDSL otomasyon sistemi üzerinden gerçekleştiriyor.

    Sizi arayan numaranın 444 1 444 olduğunu varsayarak şu soruyu soruyorum: Bu adamlar sizi altyapı sağlayıcısı olan Türk Telekomünikasyon A.Ş. adına mı, yoksa internet servis sağlayıcısı TTNET A.Ş. adına mı arıyorlar? Birinci seçenek ise size perakende olarak internet hizmeti satması yasak. İkinci seçenek ise, sizin TTNET A.Ş. ile herhangi bir abonelik bağınız olmadığı ve başka bir iss'den hizmet almanıza rağmen kişisel bilgileriniz ile kullandığınız hizmete ilişkin verilere erişme hakkını nereden buluyor?

    Türk Telekomünikasyon A.Ş. Veri Akış Erişimi teklifinde bireysel müşterilerin bilgileri ile ilgili şöyle bir taahhütte bulunuyor:

    quote:

    2.1.2. İşletmeci, xDSL Otomasyon Sistemi üzerinden Yalın DSL tesis talebini yapar ve müşterinin irtibat numarasını Türk Telekom’a iletir. Türk Telekom, Yalın DSL tesisi için abone yerleşkesine geleceği zaman bilgisi ve hangi işletmeci için bağlantı yapılacağı bilgisini Çağrı Merkezi üzerinden yapacağı arama ile aboneye bildirecektir. Türk Telekom yapacağı aramada ilgili işletmeci ve işletmecinin hizmetleri hakkında abonenin tercihlerini etkileyebilecek bir ifade veya değerlendirmede bulunmaksızın; Yalın DSL tesisini yapacak olan Türk Telekom personelinin abone lokasyonuna hangi maksatla geleceği, Yalın DSL tesisini yapacak olan Türk Telekom personelinin ismi belirtilmek suretiyle hangi İSS için bağlantı yapacağı, tesisin gerçekleşeceği tarih ve saat bilgisi (saat aralığı
    belirtilmek suretiyle) hakkında aboneyi açık, net ve anlaşılır bir şekilde bilgilendirecektir. Söz konusu irtibat numarası tesis dışında başka amaçlarla kullanılmayacaktır. Türk Telekom, hiçbir surette hattın tesisi için gerekli olan haller dışında abone ile iletişimde bulunmayacaktır.


    Yukarıdaki madde "yalın dsl" olarak yazılmış ama telefonlu internet abonelik süreci ile ilgili ayrıca bir madde yok, dolayısıyla bu maddenin telefonlu internet aboneliğinde de geçerli olduğunu varsayıyorum.

    Koyu olarak işaretlediğim yerlere dikkat edilirse, Türk Telekomünikasyon A.Ş. yukarıda taahhüt ettiği maddeye uymayıp TurkNet İletişim Hizmetleri A.Ş. abonesi bir vatandaşın hizmet verilerini neden rakip bir iss olan TTNET A.Ş.'ye verip TTNET A.Ş.'nin etik dışı bir şekilde ticari iletişimde bulunmasına yol açıyor? Türk Ceza Kanunu 136. maddesi ve 6698 Sayılı Kanun'a göre suç işlemiyor mu? Ayrıca haksız rekabete yol açmıyor mu?

    TTNET A.Ş.'nin yaptığı bu ticari iletişim şekli yasal ise TurkNet de xDSL otomasyon sisteminden TTNET A.Ş. abonelerinin verilerine erişip (buna yetkisi olduğunu sanmıyorum) "TTNET'de düşük hız düşük akn'ye çok para ödüyorsunuz, bize geçin 60 liraya akn'siz internet kullanın" diye milleti arasın. @TurkNetDestek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brk 1


    quote:

    Orijinalden alıntı: ThesadisT


    quote:

    Orijinalden alıntı: brk 1

    Saçma sapan siteleri var.
    Bi sorgulama yapıyorum 50mbps diyor bi 35mbps diyor şimdide adresinizde bakır kablo yok diyor. geçen haftada öyle demişti 2 gün sonra 50mbps dedi şimdi gene yok diyor.

    sizin yapacağınız siteyede sisteme de......

    Sistem anlık port durumuna göre değişir. 1 hafta önce olan port başkasına verilmiştir.

    iyide bakır altyapı yok diyor ama

    Port olmadığında öyle yazıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _CLasSy_

    Hocam sordugum insanlar ping yok diyor siz ping sorunu var diyorsunuz anlamadim valla nasil emin olabiliriz

    Gecenki turknet akk kalkti konusunda yazanlar vardi baya. onlar kafami karistirdi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkürler. Bu mevzu meydana geleli 3 ay filan oluyor. Yani 2017'nin Temmuz ayında mıydı Ağustos ayında mıydı onu net hatırlamıyorum. Çok takipçisi değilim ama o markalar Türk Telekom adı altında birleşti. Sonuçta internet pazarlayan kişiler sizi arayıp eskisi gibi TTNET demiyor. Türk Telekom diye başlıyor lafa. Sonuna Net sözcüğünü ekliyor mu eklemiyor mu emin değilim. Olayı biraz daha detaylandırayım. Bu internet pazarlama durumlarının öncesi de var. Yani ara sıra arayıp duruyorlar işte şöyle kampanyamız var böyle var diye. Abonelik de hat gibi babamın üzerine olduğundan sistemde de babamın cep telefonu kayıtlı olduğundan onu arıyorlar. Adam yaşlı ve bu tip şeylerden anlamadığı için geçiştiriyor oğlana sorayım ben anlamam diyor. Babama diyorum zaten açma, açarsan da devamlı ararlarsa ilgilenmiyoruz de kapat diye. Çünkü bundan aylar öncesinde de TTNET müşteri temsilcisiyle görüşmüştüm belki yıl oluyordur. TTNET'i neden istemediğimi soruyor mesela temsilci ilgilenmiyorum, sevmiyorum diyorum ve kapatıyorum. Ama bu sefer yani bu son görüşmede yine babamı aramışlardı. Babam internetten filan anlamaz, kullanmaz, bilmez. Arıza veya internet kopukluğu olsa da kullanmadığından ve de anlamadığından bilmez, zaten haberi olmaz. Dolayısıyla internetimde bir sorun olduğunu müşteri temsilcisine anlatacak birikimde olamaz, zaten o yüzden bu konularda telefonu bana uzatır. Telefonu bana verdiğinde müşteri temsilcisi direkt olarak bağlantımdaki kopukluklardan, teknik sorunlardan bahsederek lafa girmişti. Öyle lafa girince ben de başta Türknet'e bıraktığım arıza kaydı için veya müşteri şikayetine istinaden müşteri memnuniyeti ve sorunun ortadan kaldırılıp kaldırılmadığının teyidi için Türknet'ten arıyorlar sandım. Bana taahhüt, fırsat, kampanya muhabbetlerine girince hangi şirket (ISS) olduklarını sordum ama soruyu nasıl sorduğumu yani diyalogları nasıl kurduğumu hatırlamıyorum. Ttnet'i kastederek "Siz Türk Telekom'dan mı arıyorsunuz?" diyip evet yanıtını da almış olabilirim veya direkt sorup Türk Telekom veya Türk Telekom Net yanıtını da almış olabilirim. Biz onu Ttnet sayalım. Ama kesin olan bir şey var ki beni Türknet değil Türk Telekom veya bu çatı altındaki bir firma (Ttnet) aradı ve yaşadığım teknik sorundan bahsedip bana taahhütlü internet hizmeti pazarlamaya çalıştı. Bunu duyunca zaten gözümde beş para etmeyen TT firmasından iyice tiksinmeye başladım.



    Arka planda ne dümenler dönüyor bilmiyorum da ben TT için hiç iyi şeyler düşünmüyorum. Daha bu kafayla çok müşteri kaybederler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.