Şimdi Ara

TurkNet IP Havuzu Uygulaması, Zorla Statik IP Satmaya Çalışması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
1
Favori
1.681
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    TurkNet'i DH'de videosunu gördükten sonra 2.hat olarak eve bağlatmıştım(TTNet kullanıyoruz aynı zamanda.), çok fazla kullanım yapmamama rağmen;
    TurkNet IP Havuzu Uygulaması, Zorla Statik IP Satmaya Çalışması
    aşırı yavaşlık ve sıkıntılar artık bitmemeye başladı, müşteri hizmetleriyle resmen arkadaş olduk internet hızı 16'dan 2'ye düşer, ip havuzundan dolayı hiç interenete giremeyiz.

    İşin son patladığı yer IP Havuzu oldu zaten, işim/işlerim gereği Uzak Masaüstü, Uzaktan Dosya yönetimi gibi uygulamaları kullanıyordum, taaki banada İP havuzundan bir ip verilene kadar 20 den fazla yeniden ip almama rağmen hepsi havuzdan geldi, TurkNet müşteri hizmetlerini aradım ve çözüm olarak Statik IP satmayı önerdiler, Statik IP istemediğimi (Bir çok nedeni var en basiti IP Ban, ciddi google aramaları sonrası her seferinde robot musunuz soruları vs. vs. uzatılabilir.), zaten Statik IP yerine DDNS servisi kullandığımı belirttim, ayrıca IP Havuzunda bulunduğum için nedendir bilinmez VPN Bağlantısı kuramıyorum, kendi VPN'lerime 80 ve 443 portundan bağlanamadım.Telefondaki hanımefendinin başka çözüm sunamacağını belirtmesi üzerine Turknet macerasını bitirmeye karar verdim.

    Size tavsiyelerim;

    1) Her söylenene inanmayın.
    2) Şikayet etsenizde etmesenizde TTNetten daha iyi bir servis sağlayıcısı yok, kablosuz altyapıya geçilmediği sürece TTNETten iyisi olamazda.
    3) Turknet bağlatmayı aklınızın ucundan bile geçirmeyin, taahhütü yok iptali kolay olabilir, benim gibi AKN olmamasına rağmen download yapmayan(30 Günde 25GB) kullanan bir kullanıcıyı bile memnun edemiyorlarsa arşivcilerin halini varın siz düşünün.

    Pzt günü iptal için fax göndericem, bağlatacak arkadaşların yaşayabileceklerine benzer bir tecrübe olduğu için paylaşmak istedim.



    _____________________________




  • TTNet tarafında sanki farklı bir uygulama varmış gibi iyi servis sağlayıcı ilan etmek ilginç olmuş.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkforce

    TTNet tarafında sanki farklı bir uygulama varmış gibi iyi servis sağlayıcı ilan etmek ilginç olmuş.

    Nesi ilginç olmuş?

    TTnet ve Turknet arasındaki avantajları yazsak dağlar kadar fark çıkar, 1.si TurkNet TTNEt altyapısını kullanıyor bu bile yeterli bi sebep.

    Ayrıca ben şuanda 3 aktif TTnet sahibiyim 2 VDSL (100Mbit) 1 ADSL 1 kere bile IP Havuzuna denk gelmedim, IP almamak tamamen pintiliktir, benim sunucumda bile 60 Tane boşta IP adresi var servis sağlayıcılar IP alamıyor mu? komik
    _____________________________
  • Ttnet de sizi ip havuzuna alırsa ne yapacaksınız peki



    Efendim sizi ip havuzundan çıkaramıyoruz statik ip alın derlerse alacak mısıniz statik ip yoksa iptal mi edeceksiniz hattınızı



    He gerçi 600 TL cayma bedeli çıkarınca mecbur statik ip ye döneceksiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    Bu sefer HUKUKSAL yollardan hakkimi sonuna kadar kullanirim. Siz galiba koyun gibi her onunuze sunulana razi olmayi bekliyorsunuz, kendi bilgisayarima uzaktan baglanmak, uzaktan kamerami izlemek benim hakkimdir ve bu hakki bu adamlar ip havuzu ile gasp ediyor ve kurtulus icin statik ip satin almaya zorluyorlarsa hakkimi sonuna kadar ararim, bu adamlarin yuz buldugu kullanicilar sizsiniz, suphesiz akn gibi cag disi seyleride savunuyosunuzdur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teomaniaa T kullanıcısına yanıt
    forumda insanların internet abonelikleri konusundaki mağduriyetlerini gidermek için elinden geleni yapan

    internet servis sağlayıcıların yaptığı haksızlıkları, abonelerin gözlerini nasıl boyadıklarını, ya da kelime oyunları ile insanları kandırdıklarını göstermek için ellerimden geleni yapan forumda düz bir üyeyim

    sadece bir yoruma bakarak çağdışıkla suçlayıp koyun diyebilecek kadar basit düşünmeniz kötü.

    konunun başından beri akn yi getiren Türk Telekom'u övüp, akn siz 16 mbps tarifeyi 60 liraya sunan Turk.net i eleştiren benmişim gibi akn gibi çap dışı bir şeyi savunduğumu düşünmeniz de garip.

    neyse az önce söylediğim gibi bir durum yaşamayacağını umuyorum yaşarsanızda umarım HUKUKSAK yollardan hakkınızı arayabilirsiniz.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teomaniaa

    Bu sefer HUKUKSAL yollardan hakkimi sonuna kadar kullanirim. Siz galiba koyun gibi her onunuze sunulana razi olmayi bekliyorsunuz, kendi bilgisayarima uzaktan baglanmak, uzaktan kamerami izlemek benim hakkimdir ve bu hakki bu adamlar ip havuzu ile gasp ediyor ve kurtulus icin statik ip satin almaya zorluyorlarsa hakkimi sonuna kadar ararim, bu adamlarin yuz buldugu kullanicilar sizsiniz, suphesiz akn gibi cag disi seyleride savunuyosunuzdur

    Kendi bilgisayarına uzaktan bağlanmak, kameranı izlemek hakkımdır diyorsun. Kiralık hat almıyorsun sen, herhangi bir servis garantisi yoktur ev tipi bağlantılarda.

    TTNET Türkiyenin tekel internet servis sağlayıcısıdır ve milyonlarca IP adresine sahiptir.
    TurkNet de ise yeteri kadar IP yok. CGNAT ı bütün ISS ler kullanıyor. IP adresleri kritik seviyede ve firmalara yeni IPv4 tahsisi yapılamıyor.

    Bilmediğiniz konuda feci ahkam kesmişsiniz. IP ler kara borsada satılıyor. Aylık tanesine 1 dolar istiyorlar. Kullansanda kullanmasanda ödüyorsun ve IP kiralamada illegal bir işlem, büyük iss ler o işe girmez.

    internetini sunucu gibi kullanacaksan statik IP almanda fayda var.

    Ev tipi bağlantı paylaşımlı internettir, bant genişliği garanti edilmez. Genelde 1:20 veya 1:30 hatta 1:50 oranında paylaşımlıdır.

    Taksiciden para üstünü alamayınca hakkını aramayan adam gelmiş burda cgnat ve statik ip ye saydırıyor çok komik.
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teomaniaa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Turkforce

    TTNet tarafında sanki farklı bir uygulama varmış gibi iyi servis sağlayıcı ilan etmek ilginç olmuş.

    Nesi ilginç olmuş?

    TTnet ve Turknet arasındaki avantajları yazsak dağlar kadar fark çıkar, 1.si TurkNet TTNEt altyapısını kullanıyor bu bile yeterli bi sebep.

    Ayrıca ben şuanda 3 aktif TTnet sahibiyim 2 VDSL (100Mbit) 1 ADSL 1 kere bile IP Havuzuna denk gelmedim, IP almamak tamamen pintiliktir, benim sunucumda bile 60 Tane boşta IP adresi var servis sağlayıcılar IP alamıyor mu? komik

    Sen denk gelmedin diye zaten herkes aynı durumda.
    Bana da son 1 yıldır 1 kere bile statik ip alanlar hariç CGN dışı bir IP denk gelmedi.
    Herşeyi de kendinizden örnekleyip çok bilmeseniz olmaz.
    _____________________________




  • bend e cozulemeyen ve max hız 3 diyen turknetı kapadım kurtuldum cok bılgısız ılgısızler turk telekoma gecdım 8lik aldım max 16 hat desteklıyor bunlar 3 diyordu sorun zıncırı idi

    ama turk telekomda dinamık ıp verıyor bana statik ıcın ek ucret lazım dıye bılıyorum ben
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • https://en.wikipedia.org/wiki/Carrier-grade_NAT

    Buyrun burdan okuyun yalnızca servis kullanımında mı yoksa hemen hemen bütün internet işlemlerini yapmaya çalıştığınzıda mı size engel olan bir uygulama CGN, bilmeden konuştuğumu söylemişsin, networking ve sunucu işlerinde senin eline veririm, bu hizmeti almak benim hakkımdır ve Turknet yapıyorsa diğer ISSler hakkımızı/hakkınızı gasp etmektedir, hakkınızı aramanızı söylüyorum ve siz bana gelip yok taksiciden para üstü alamayan adam gibi saçma salak ifadelerle konuşuyorsunuz.

    Bizim şuanda Türkiye Sunucularında kullandığımız IPlerin %99unun sahibi TTNET zamanında cclass ipleri yıllık 50-60 TL satmadılar mı? Maliyetten kaçınmak için milletin işini engelliyorlar, en azından gerçekten işi bilen kullanıcılara CGN işini uygulamamaları lazım, sizin gibi boş konuşmayı sevenlerde işte bu uygulamalrı savunup bunları başımıza taç eden adamlar, siz bildiğinizi yapın kardeş
    _____________________________




  • Teomaniaa T kullanıcısına yanıt
    Türkiye 15,393,728 ip adresine sahip. Şuanda aboneiklere bakıldığında bu sayı bunun oldukça üzerinde.
    MAğlesef bu gibi uygulamalar oluyor fakat Kesinlikle Çözüm değil . RIR lar de CGNAT uygulamasını desteklemiyorlar ve cgnat daha maliyetli olduğundan bahsediliyor sürekli olarak.
    Tek Çözüm ipv6 dır.

    İşi bilen statik ip adresi alabilir yada kendisi kendi sistemlerini kurabilir zaten :)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ULTILIX

    Türkiye 15,393,728 ip adresine sahip. Şuanda aboneiklere bakıldığında bu sayı bunun oldukça üzerinde.
    MAğlesef bu gibi uygulamalar oluyor fakat Kesinlikle Çözüm değil . RIR lar de CGNAT uygulamasını desteklemiyorlar ve cgnat daha maliyetli olduğundan bahsediliyor sürekli olarak.
    Tek Çözüm ipv6 dır.

    İşi bilen statik ip adresi alabilir yada kendisi kendi sistemlerini kurabilir zaten :)

    Evet ben kendi alanadım üzerinden kullanıyorum ddnsi, c++ ile yazdıgım bir yazılım sayesinde cpanelden dns düzenletiyorum ve anlık ip anında xxx.teoman.com adresine yönleniyor, uzaktan kamera, sunucu, dosya gibi işlemlerimi hallediyordum ancak Turknetin saçma sapan uygulaması yüzünden halledemedim aşılamaz değil ama bunun gibi şeyler insanı ülkeden soğutuyor
    _____________________________




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.