Şimdi Ara

TurkNet'in İlginç AKK Paylaşımı! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
93
Cevap
0
Favori
13.356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
84 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • cokuzunnickiolanadam C kullanıcısına yanıt
    Hocam 250 kişi çalıştırsa 1800'den 450.000 yapar, 30 bin abone olsa kişi başı 15 tl ye gelir ve ben sanmıyorum ki çağrı merkezi olsa bu kadar kişi bu paraya itiraz etsin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şirket olarak Türknet kullanalım dedik mail attık bi ton para vereceğimiz bir proje olmasına rağmen zahmet edip dönüş bile yapmadılar.
  • Backspace7 kullanıcısına yanıt
    Hangi firma hocam bu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Turknet kullaniyorum. Zaten turknet disinda bu seviyelerde upload verebilen bir firma yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Backspace7 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • En son iptal ettirirken Kadına diyorum ki ev dışında değiştirmediğim şey kalmadı hız rezalet. Kadın hala diyor ki modemde sorun var İptal ettirip netspeede geçtim ev aynı ev modem aynı modem kablo aynı kablo priz aynı priz. Hız ne hikmetse birden 6 mbpsden 75 mbpse çıkıverdi.

    Türknet değil bana kotasız internet vermek, üste para verecek yine de kullanmamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Waffennord kullanıcısına yanıt
    Net 1800 in brüt ü 2,676.98 civarına denk geliyor bu ay için evli çocuklu durumuna göre bu değişiyor. + Senin bu personele yemek vermen lazım + bu 250 kişiyi nereye oturtacaksın yer kirası malzeme masrafı var, dk başı iletişim ücreti var (biz cep telefonuna aylık 500 dk için 20 TL. Gibi bir rakam ödüyoruz onun gibi düşünün) ki bunların hepsi kenera, zaten firmanın eleman sayısı 200-300 arası kariyer.net e göre bu kadar MH personeline gerek var mı 220.000 abone için.



    Bunların hepsi kenera;



    Şu an Turknet in bir MH si var ANCAK TEKNİK KONULARA BAKMIYORLAR. İletişim sayfası üzerinde bir numara var oradan ulaşılabilir, teknik arızam var der iseniz ivr a yönlendiriyorlar sizi. Adamın benim dediğimi şıkır şıkır klavyede yazmanı beklemektense Oim den kayıt açarım daha iyi(ticket sistemini beğenenlerdenim) ve zaten MH personeli bütün gün çeşit çeşit insan ile uğraşıyor belli bir yerden sonra o kayıtları yazar iken hata eksiklik yapabilir (insanlık hali, çalışanlar daha iyi anlayacaktır)



    Başkası senin derdini senin kadar iyi aktarabileceğine inanıyor iseniz bu olmalı diyor iseniz Sinan Bey demiş zaten piyasada MH si olan firma çok.



    Ha bu sistemin eksiği var mı var. Anlık teknik sinyalin düşürme yükseltme gibi işlemleri yapamazsınız ancak bu bir sistem ve geliştirilmesi devam ediyor. Bu eksiklik hissettiklerimizi Oim ye konmasını talep edilebilir ne kadarı yapılabilir ise. Ben 1 yıldır bekliyorum Oim üzerinden hız düşürme ve yükseltme işlemini gibi gibi gibi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle o mh biliyorum ki ben onu kullanıyorum zaten baya rahat oldu benim için. Para meselesine gelince benimki yüzeysel kabul ama mh robotik sistemi de biraz düzeltimesi lazım bu haliyle çok hantal. Sorun bırakıyorum geri dönüş olmuyor kısa süre içerisinde-ama benim bazen işim oluyor acilen- . Onun dışında saha elemanları sanırım çok az bekleyip duruyorum bir internet kurulumu için bunun dışında zaten elemanlar kötü niyetli olsa böyle olmazlardı sadece sistemi yerine oturtamadılar ama işte kimse onlar sistemi yerine oturtsun diye beklemez.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Waffennord kullanıcısına yanıt
    O sizin dediğiniz risk yönetimine girer demek ki firmanın risk yönetimi ekibi bunu kabul etmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erwin

    Şirket olarak Türknet kullanalım dedik mail attık bi ton para vereceğimiz bir proje olmasına rağmen zahmet edip dönüş bile yapmadılar.
    Kurumsal abonelikte bireysel abonelik gibi salladıkları zaman çok yüksek maliyetli yasal sorunlarla karşılaşacaklarından genelde kurumsal işlere yanaşmıyorlar sanırım.
  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt
    Kurumsallara da hizmet veriyorlar da mail e dönmüyorlar herhalde. 0850 288 3030 da Kurumsal hat olacaktı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNet'e sallayanlar Türk Telekom ve diğer firmaların yeni internet fiyatları hakkında ne düşünüyor acaba? :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.