Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (753. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.322
Cevap
307
Favori
875.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 751752753754755
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Birde bana hız testi sonucu yolla diyorlar. o resmi yükleyecek ınternette yokki 5 dkdır 20 mb resım yuklenmedı şaka gibi
  • Haftalardır rastgele kesintiler yaşamaktayım. Üstelik az önce aylardır 35mbps hızla sorunsuz kullandığım internetimin 13mbps seviyelerine düşürüldüğünü gördüm. "Önce internetini keselim bakalım sesini çıkartmazsa hızını düşürelim". Türknet, müşterilerine bu gözle bakıyor sanırım. Neler oluyor? @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LanceVance -- 27 Ağustos 2019; 4:19:33 >
  • Millet aldı geçti turknet e şimdi umurlarında değil bundan 1 yıl önce hızlıca çözülürdü sorunlar şimdi kimse cevap verme zahmetinde bile bulunmuyor ee bu işler böyle ülkede

    evde 8 gündür ne tel ne internet var umrunda bile değil kimsenin
  • 7 haftadır internet arızalı. kalan son 4 gün içerisinde düzelmezse operatör değiştirip, turknet ile yaşadığım kötü tecrübeleri forumda yeni konu açarak paylaşacağım.

    son destek no: 27567135 (9 temmuzdan beri kayıt açıyorum, bıktım artık. bu son kayıttır)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joyberk

    7 haftadır internet arızalı. kalan son 4 gün içerisinde düzelmezse operatör değiştirip, turknet ile yaşadığım kötü tecrübeleri forumda yeni konu açarak paylaşacağım.

    son destek no: 27567135 (9 temmuzdan beri kayıt açıyorum, bıktım artık. bu son kayıttır)
    7 hafta maşallah hocam :) ben bu hafta geçiş yapmıştım turknete sadece 12 saat kullandıktan sonra şuan internetim yok.
    bilginiz vardır diye düşünüyorum direk başka iss ye gidip başvuru yapmamız yeterli mi iptal etmek için?
  • evet
  • Modem vdsl destekli mi ? Yalından geçiş yapıldı ise TT ekipleri bina girişine ev telefonlu internet devresi bırakmış olabilir

    Turknet deki destek kaydının içine eliTT istiyorum diye yazın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    hocam modem turknetin sitesinde ki Asus DSL-AC51 modem n11 üzerinden aldım kurulumu da yaklaşık 3 saatte yapabildim manuel olarak çünkü turknet sağlayıcı olarak gözükmüyordu hatta wıfı şifresi girince de kuramamıştım bende sonradan modem arayüzüne girerek sağladım bunu.yaklaşık 12 saat aralıksız kullandım netimi şimdi teknik bilgilere girince durum offlıne görünüyor ama modem de tüm ışıklar yanıyor.Bugün konuyla ilgilenilmezse gerçekten iptal etmeyi düşünüyorum 10 yıldır ttnet kullandım 1 günü aşan sorunum hiç olmamıştı
  • Merhabalar, müşteri numaranızı benimle PM üzerinden paylaşır mısınız? Gerekli kontrollerinizi yapıp size bu konuda yardımcı olabilmek için elimden geleni yapacağım.
  • eliTT tt ekiplerinin daireye kadar girip dsl ışığını yaktıkları kendi müşterisine dahi ücretli olan bir servistir. Turknet bunu kendi karşılıyordu en son (lütfen pm den soru sormayın açıktan sorun herkes görsün)
  • @TurkNetDestek selamlar.

    Kadıköy / Kozyatağında Ağuston 25 inden beri internet bağlantım kesik. Destek kaydı açtığımda aldığım yanıt:

    "Merhaba ben Bektaş. Hattınızı incelediğimde bulunduğunuz bölgede 2019-08-31 tarihine kadar genel arıza görülüyor. Bu tarihten sonra sorun yaşarsanız tekrar iletişime geçiniz."

    Kendilerine tekrar kayıt açıp arıza hakkında daha detay bir bilgi istediğimi ve Türk Telekom altyapısını kullandıklarını bildiğim için benim bölgede böyle bir arıza bilgisine ulaşamadığımı yazdım.

    Aldığım yanıt dalga gerçer gibi:

    "Merhaba ben Bektaş. Hattınızı incelediğimde bulunduğunuz bölgede 2019-08-31 tarihine kadar genel arıza görülüyor. Bu tarihten sonra sorun yaşarsanız tekrar iletişime geçiniz."


    Bu çok ciddiyetsiz bir davranış. Bizim destek talebi mesajlarımızı bile doğru düzgün okumuyors TürkNet.




  • joyberk kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizinle bu konu hakkında daha önce iletişime geçmiştim.

    TurkNet olarak internet ya da telefon hizmetinizle ilgili kesinti ve arızalarla bize bildirim yaptıktan sonra hemen ilgilenmeye başlarız. Normalde kesinti ve arıza gibi durumlarda sorunun giderilme süresi maksimum üç iş günüdür. Ancak bazen altyapı ile ilgili doğrudan bizim müdahale edemediğimiz konular oluyor. Bu gibi durumlarda biz gereken altyapı müdahalesinin yapılması için gerekli kurum ve kuruluşlarla irtibat halinde oluyoruz ve sorununuzun en kısa sürede çözülmesi için çalışıyoruz.

    Sizin sorununuzun bakır kablolarda olduğu için bu kablolarınıza bizim müdahale iznimiz yok. Yerel operatör tarafının sorumluluğunda ve onların gerçekleştireceği işlemden sonra sorun giderilebilir. Evet haklısınız. Süreç epey uzun sürmüş ancak dediğim gibi onların işlem gerçekleştirmesini beklemekten başka bir çaremiz şu an için yok.




  • LanceVance L kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Neden sorun yaşadığınızı ve çözüm sürecinde ne gibi bir müdahalede bulunduğumuza bir göz atalım. Hatamız varsa eğer telafi etmeye çalışalım. Bana PM üzerinden sorununuzun detayı ile birlikte hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numarası veya müşteri numarası iletir misiniz?
  • coolhearts kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sistem üzerinde açmış olduğunuz kaydınızı yaklaşık kırk dakika sonra kendi isteğinizle kapatmışsınız. Şu an hizmetinizi kontrol ettiğim zaman sorunsuz bir şekilde hizmetinizi kullandığınızı ve 85 Mbps download ve 4 Mbps upload hızı ile bağlantı gerçekleştirdiğinizi görebiliyorum. Şu an bir sorun var mı?
  • krocker09 kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlarıma konuyu ilettim ve sizi isteğiniz doğrultuda 14.00'dan aramalarını istedim. Gün içerisinde sizinle iletişime geçmiş olacağız.
  • NOCS kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, bölgenizde bir genel arıza yaşamışsınız. Yerel operatör tarafı çalışma gerçekleştireceği için belirlediği süreyi sizinle paylaşmış ancak evet belirlenen süreyi biraz aşmışlar. Sizinle PM üzerinden de iletişim içerisindeydim. Gerekli kontrollerimi yaptığım zaman yerel operatör tarafının genel arızayı giderdiğini ve hizmetinizi tekrar kullanmaya başladığınızı gördüm. Şu an bir sorununuz yok ve bağlantı gerçekleştirebiliyorsunuz.

    Yardımcı olabileceğim farklı bir konu olması durumunda benim PM üzerinden istediğiniz zaman iletişime geçebilirsiniz. İyi kullanımlar dilerim.
  • lordert kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sistem üzerinden bize bırakmış olduğunuz kayıtlarınızın hepsine 24 saat içerisinde geri dönüş yapıyoruz. Bu süreyi sizin açtığınız kaydınızda da aşmamışız ve size cevap vermişiz. Evet bir sorununuz varmış ancak giderilmiş. Bu sorunun hattınızda tekrarlaması durumunda bize tekrar bir kayıt açarak durumu iletmenizi size söylemişiz.

    Şu an bende kontrol ettiğimde sorunsuz bir şekilde bağlantı gerçekleştirdiğinizi görebiliyorum. İyi ve sorunsuz kullanımlar dilerim.
  • usmcsas kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, genel anlamda Instagram'da bir sorunumuz yok diyebilirim. İsterseniz bir kaç gün bunu sizinle birlikte takip edelim. Tekrarlaması durumunda bana PM üzerinden ulaşın. Ben yardımcı olmaya çalışacağım.
  • @TurknetDestek Merhaba. önceki sayfada belirttiğim sorunla ilgili cevabınızı bekliyorum. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chamlychaly -- 27 Ağustos 2019; 17:36:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhabalar, sistem üzerinde açmış olduğunuz kaydınızı yaklaşık kırk dakika sonra kendi isteğinizle kapatmışsınız. Şu an hizmetinizi kontrol ettiğim zaman sorunsuz bir şekilde hizmetinizi kullandığınızı ve 85 Mbps download ve 4 Mbps upload hızı ile bağlantı gerçekleştirdiğinizi görebiliyorum. Şu an bir sorun var mı?
    Bende bu seviyelerde hizmet almak istiyorum. 5 senedir 8-14 arası sıkıştık kaldık :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 751752753754755
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.