Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (558. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.450
Cevap
310
Favori
880.696
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
106 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 556557558559560
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba iyi günler ben ttnetten turknete geçiş yaptım dün fakat şu an hem turknetten hizmet alıyorum ve ttneti aradığımda bizde hala abonelik aktif hiç bir yere geliş yapılmamış deniliyor. yardımcı olun eski tarafa hala para ödüyorum. Ve evden interneti turknet ile sağlıyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ContEmpor4ry kullanıcısına yanıt
    Selamlar, öncelikle hizmet başında sürecinizin bu kadar uzadığı için üzgün olduğumuzu bilmenizi isteriz. Sorunun neden kaynaklandığını ve sürecin neden bu kadar uzun sürdüğünü kontrol edip eğer hala hizmetiniz aktif hale gelmediyse süreci hızlandırmak için elimden geleni yapıyor olacağım. Rica etsem bana PM üzerinden ulaşabilir misiniz?
  • wenzer53 W kullanıcısına yanıt
    Sizinle PM üzerinden iletişim içerisindeyim. 21283297 numaralı destek kaydınızla ilgili ekip arkadaşlarım durumu kontrol ediyorlar. Bir gelişme olması durumunda size bilgi veriyor olacağız. Süreci bende takip ederek hızlandırmaya çalışacağım.
  • AskN0More A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol edebilmem için müşteri numaranızı veya sistem üzerinden kayıtlı olan GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?

    Ankastre kutunuzdan ev içi tesisatınıza gelen kablolarda bir sıkıntı olmadı değil mi? Bir müdahalede bulunulduysa hız kayıplarınızın sebebi belki bu sebepten olabilir. Detaylı olarak kontrol ettirelim. Size bilgi verelim.
  • laptopal99 L kullanıcısına yanıt
    Selamlar, öncelikle sorununuzun dün itibariyle çözüldüğünü bildirmek isterim. Hattınızın alabileceği maksimum sinyallere çektim hizmetinizi kontrol edebilirsiniz. Şuan sorunsuz olarak kullanım gerçekleştiriyorsunuz. İyi kullanımlar dilerim.
  • watcherb kullanıcısına yanıt
    Selamlar, geç geri dönüşüm için kusura bakmayın. Daha önce yanlış hatırlamıyorsam yaşamış olduğunuz sorunların çözümünde ben size yardımcı olmuştum. Rica etsem bana tekrar PM üzerinden ulaşıp hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numarası veya müşteri numarası iletir misiniz?
  • olcay2011 kullanıcısına yanıt
    Selamlar, öncelikle geç geri dönüşüm için kusura bakmayın. Sorununuzu bana PM üzerinden müşteri numaranızla birlikte yazabilir misiniz? Bu konuda size yardımcı olmaya çalışacağım.
  • Merhaba kolay gelsin şuan Türknet kullanıyorum İnternet hızım 12 mb acaba hızlandırmamız mümkünmü sizin altyapınıza geçebilirmiyiz rica etsem ilgilenirmisiniz İnternet hızımın artmasını rica ediyorum teşekkür ederim sizlerden cevap bekliyorum iyi günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semoniok -- 13 Aralık 2018; 16:14:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @TurknetDestek



    Yeni başvuruda bulundum yalnız telekom boş port yok bahanesiyle ışlem yapmıyorlar ne yapabiliriz bu durumda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    @TurknetDestek

    merhaba

    3 gündür size hiçbir şekilde ulaşamıyorum. 21231422 numaralı talep üzerinden hiçbir bilgi verilmedi.

    ilk başta internet bağlantsı aktif olduğunda hız düşüktü. 12mbit hız görünüyordu. destek talebi ilettim ve 1.5 gün sonra hızın yükseltildiği iletildi. o mesaj geldiği anda internet tamamen gitti ve 3 gündür internet yok. modemi 5 kez tekrar kurdum ama değişen bi şey yok. ısrarla modem sorunu diyorlar. modemi de sizden aldım. madem modem kurulumu ile ilgili sorun var, beni telefonla arayıp birlikte modem kurulumnu tekrar yapalım diyorum ama yine kimse ilgilenmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sheriph -- 13 Aralık 2018; 16:23:24 >
  • sheriph S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, modeminiz VDSL uyumlu mu? Eğer VDSL uyumuluysa modeminize reset atıp VDSL olarak tekrar kurabilir misiniz?
  • hellowen334 kullanıcısına yanıt
    Selamlar, bulunduğunuz santralde kapasitenin dolması durumunda yeni yapılan başvurularda boş port olmaması nedeni ile beklemeye alınır. Bu durumda port havuzunun genişletilmesi için geleneksel altyapı sağlayıcı ile operasyon ekiplerimiz görüşür.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    modem sizin 350 liraya sattığınız asus modem. vdsl uyumlu. 3-4 kez modemi resetleyip tekrar vdsl olarak tekrar kurulumu yaptım. değişen hiçbir şey yok.

    lütfen beni hemen birinin aramasını sağlayın. 3 gündür internetim yok. telefondan girmek zorunda kalıyorum ve telefondaki internet kotam bitti.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    müsait olduğunuzda pm’ye bakabilir misiniz? Bir şey sordum sizin kararınızla hareket edeyim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • internet ve telefon bağlantınızı binanıza kadar getirdik diye mail geldi ve kullanıcı adı şifrenizle modeminizi kurarar internete bağlanabilirsiniz deniyor türk telekom ekipleri gelip ankastre kutuma gerekli işlemi yapıp etiketleme işlemini yapmadı ne yapmam gerekiyor numara 0264 460 48 71TurkNet Destek Burada
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Dün abonelik başvurusu yaptım ancak bugün vazgeçtim. Belgeleri falan yollamadım yani. Bunu destek kısmında ve mail göndererek bildirdim ama geri dönüş yapılmadı.



    Bu durumda bir şey yapmama gerek var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizden hız sorgulaması yaptığım zaman bana 35 mbps hız alabileceğimi söylediniz hatta gidip sırf bunun için vdsl modem aldım. Şimdi bakıyorum hızımı 16 mbps sabitlemişsiniz? neden?
  • Merhaba, bugün akşam üzeri elektrikler gidip geldi ve o zamandan beri internet yok. Modemde dsl ışığı sabitleniyor fakat internet ışığı yanmıyor. Modem arayüzünden hat değerlerini görebiliyorum fakat ip adresi almıyor ve internete bağlanamıyor. Modeme reset atıp yeniden kurulum yaptım, splitterı devre dışı bırakıp direkt olarak modeme bağlantı yaparak denedim fakat hiçbiri çözüm olmadı. 21307346 destek kaydı numaram. @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cuberen -- 13 Aralık 2018; 21:52:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Selamlar, bulunduğunuz santralde kapasitenin dolması durumunda yeni yapılan başvurularda boş port olmaması nedeni ile beklemeye alınır. Bu durumda port havuzunun genişletilmesi için geleneksel altyapı sağlayıcı ile operasyon ekiplerimiz görüşür.
    Boş port var ttnete gidip yeni başvuru yaptırdım boş port var dedi turknet olduğu yok port yok diyorlar sayın destek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hellowen334

    Boş port var ttnete gidip yeni başvuru yaptırdım boş port var dedi turknet olduğu yok port yok diyorlar sayın destek

    Bunu biz tüketiciler olarak btk ya yazmamız lazım. Hangi ilçedeyseniz haksızlık yapılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drahmizm -- 13 Aralık 2018; 23:21:15 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 556557558559560
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.