Teğmen
15 Aralık 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 28 (Bu ay: 1)
Gönderileri

Bu genius fikir kimin aklına geldi bilmiyorum ancak 1 senedir 10 gb internetli paketi 50 tl ye kullanırken şimdi taahhüt sonunda bana teklif edilen 8 gb internet 85 tl teklif ediyorlar. Bölgede iyi çekmediği halde vodafone a geçmek için başvurdum adamlar 25 gb interneti 60 tlye veriyorlar. Böyle aptalca bir politika görmedim her sene numara taşımaktan bıktım.

Arkadaşlar selamlar Iphone 11 cihazımda klavye ve kilit seslerinde sorun yaşıyorum problem şu; uyarı sesleri ve zil sesi sonuna kadar açık olmasına rağmen klavye ve kilitleme sesi az geliyor. Hatta bazen bazı uygulamalarda ses normale dönüyor ve çok yüksek tonda çıkıyor. Ios 14.7 kullanıyorum önceki versiyonlarda da vardı bu sorun. Bunu yaşayan var mı? Donanımsal bir sorun olduğunu düşünmyorum zira hoparlör vs sesleri müzik açtığım zaman gayet yüksek sesli.

Arkadaşlar selamlar,
1 hafta önce web sitesi üzerinden turkcell'e numara taşıma talebinde bulundum. Sanırım 10 gblık tarife 50 tl falandı. Ancak belli ki bu iş kuryeyle uzun sürecek. O yüzden gidip turkcell bayisinden numaramı taşısam aynı tarifeleri bulabilir miyim?
Türk telekom kendi alt yapısını kullanıp farklı iss den hizmet alan müşterilerini mağdur ediyor. Özellikle port problemlerinden kaynaklanan sorunlarda saha ekibini kendi müşterisi için 24 saat içerisinde gönderirken. Başka iss lerin müşterileri için günlerce göndermiyor. Evimde 4 gündür internet yok türknet e ticket açtım. Telekom a yönlendirdiklerini ancak cevap alamadıklarını söylüyor. TÜrknetin acizliğini telekomun tekelinin ceremesini biz çekiyoruz.
Arkadaşlar 3 gündür internetim kesilmiş durumda. Yaklaşık 3-4 aydır türknet kullanmaktayım bugüne kadar vdsl kullanıyordum.Cuma günü dsl ışığım yanmıyor diye talep açtım. normal süreçte olayı telekoma aktardılar buraya kadar sorun yok. ancak telekom ekibi 2 gündür gelip portta düzeltme yapmadı. dün 12 de türknet ekibi bana mesaj attı mesaj adeta dalga geçer gibi "dsl ışığınızın yanmadığını tespit ettik. telekom ekiplerine yönlendirdik saha ekibimiz çalışıyor" ulan ben söyledim zaten dsl ışığı yanmıyor diye 2 gün sonunda bunu mu tespit ettiniz. Sonra bunu söylemem üzerine bugün yine bir mesaj "modeminizin vdsl olduğundan emin misiniz?" yok kardeşim ben 4 aydır uydu cihazıyla vdsl kullanıyorum zaten. yani insanı ve müşterisini bu kadar salak yerine koyan başka firma var mı bilmiyorum. ya az samimi olun telekoma haber verdik onlar bizi takmadı sahaya gelmiyolar falan diyin. böyle ampır ampır konuşunca insan iyice sinirleniyor. Başlangıçta türknet e gram sinirli değildim. normal süreç alt yapı sağlayıcısı muhtemelen sistem yapılandırırken olan bir hata iken türk.net abuk sabuk tavrıyla insanı çıldırttı.
Arkadaşlar aynı konuyu ekşi sözlüğe de açtım göz göre hukuksuz davranıyorlar. Lütfen hakkınızı arayın. 1 tl dahi olsa uğraşın.

quote:

türkiye gibi bir hukuk devletinde olmasına şaşırdığım hukuksuzluktur. olay tam olarak şu büyük ihtimal hepinizin başına gelmiştir.
superonline denen firma benden 24 ay taahhüt aldı. ben bu 24 ayın 23 ayını bitirdim ve şimdi son ayı kullanmadan turk.net e geçtim. bu vatandaşlar bana şuan 15 günlük bir fatura ve taahhüt bitimine kalan 1 ayın bedelini istiyorlar. şimdi bu gibi durumlar 12 aydan kısa süren sözleşmelerde normal. yani aboneliğinizin 11. ayında sözleşmeyi iptal etmek isterseniz sizden ya son ayın faturasını ya da 11 ayın indirim miktarını talep etme hakları var ancak bu durum 12 aydan uzun süren taahhütler için geçerli değil. ben kendilerini hem tüketici hakem heyetine hem de btk ya şikayet ettim. sonucu buradan paylaşacağım.
ancak bu başlığı açmamın sebebine gelecek olursak. bu gibi durumlarla karşılaşan arkadaşlardan ricamdır lütfen şikayet edin ve paranızı geri alın. hem bu kadar kalitesiz hizmet verip hem de vatandaşın cebinden ne var ne yok almaya çalışan firmalara koz vermeyin.
Arkadaşlar merhaba az önce google playdan bir uygulama satın aldım. Alırken vodafone cep cüzdanla ödeme yaptım daha önce kullandığım bir yöntemdi.Ancak bu kez sorun oluştu. Vodafone ücreti anında yansıttı ancak ürün google playde satın alınmış gözükmüyor. Ne yapabiliriz?
1 ay önce vodafone a geçiş yaptım aldığım bayi sağolsun elinin ucuyla iş yaptığı için kimliğimi düzgün taratamamış. Sonra 2 hafta önce mesajlar gelmeye başladı kimliğnizi en yakın cep merkeze götürün hattınız kapanacaktır diye. Hemen bodrum merkezde bulunan vodafone cep merkeze gittim. kendileri muhtemelen benden para kazanamayacakları için biz yapamayız aldığınız yere gidin dedi. mesajı göstermeme rağmen bu yanıtı aldım. sonra diğer şubeye gittim toplam 2 şube var bodrumda orada da aynı cevabı aldım. vodafone yazdım onlarda en yakın cep merkeze gidebilirsiniz diyor. sene olmuş 2018 karsta hat alsam bodruma dönsem evrakları tamamlamak için karsa mı gideceğim bu ne saçmalık?
Arkadaşlar cuma günü Türk.net i arayarak 35 mbps kadar vdsl hizmetini satın aldım. Hem telefonda hem internet sitesinde bulunduğum konumun vdsl desteklediğini beyan ettiler. Daha sonra bunun için gidip vdsl modem satın aldım. Şimdi internet açıldı ve kurdum hem modem arayüzünde hem türk.net sitesinden baktığımda bana sadece adsl hizmeti verdiklerini gördüm o da 16 mbps kadar ama bana satarken vdsl taahhüt etmişlerdi. Resmen kandırıyorlar.
Arkadaşlar muğlada yaşıyorum ücretsiz bir scottish fold veya straight sahiplenmek istiyorum.
Hakkında
Konum: Ankara,Etimesgut
Sistem ve Tercihleri
Mobil cihaz
Apple
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 4 gün önce
Son Mesaj Zamanı: 4 ay
Mesaj Sayısı: 224
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 339
İkinci El Bölümü Mesajları: 1
Konularının görüntülenme sayısı: 6.280 (Bu ay: 292)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 247 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.