Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

TurkNet Destek Burada

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: ŞahSultanFE, GeraldOfRivia Daha Az
2 Kayıtlı Üye, 1 Mobil Kullanıcı  ( 1 Mobil Cihaz  )
13.299
Cevap
175
Favori
211.702
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      823 Mesaj
      27 Eylül 2018 00:00:11

      mesajı şimdilik dikkate almayın.
      Otomatik gönderilen mesaj.
      1-2 güne online işlemlerde belgeleriniz yüklenmiş olur.

      Bu arada umarım davetiye kullanarak abone olmuşsunuzdur, 1 ay ücretsiz kullanabilirdiniz.
      |
      |
      inexo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      Muzafferr
    • Yüzbaşı
      590 Mesaj
      27 Eylül 2018 00:09:20

      Anladım, teşekkür ederim. Ben de o civarlarda bekliyorum bakalım kaç verecekler.
      |
      |
      mrt2121 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Er
      6 Mesaj
      27 Eylül 2018 10:15:10

      Arıza numaram 19728559, güncel bilgi verebilirseniz sevinirim, OİM limboda kalmış gözüküyor.
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________

    • Yarbay
      11329 Mesaj
      27 Eylül 2018 10:37:11

      Türknet yatırımlarımı kesti koskoca levent santraline yapa hizmetini getiremiyorsa ne anlamı var bu işin ?
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________

      “Bugünkü aklım olsaydı dün yaptıklarımı yapmazdım. Ama dün yaptıklarımı yapmasaydım bugünkü aklım olmazdı.”
    • Binbaşı
      1116 Mesaj
      27 Eylül 2018 11:46:13
      quote:

      Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

      Merhaba, isterseniz bu durumu biz kontrol edelim. Siz şifrenizi yanlış hatırlıyor olabilir misiniz? Böyle bir durum olsaydı diğer kullanıcılarımız sizin gibi OİM'e giriş yapamazdı. Ben size tekrar yeni bir şifre göndererek erişim sağlamanızda size yardımcı olacağım. Bana PM üzerinden hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numarası ve ya müşteri numarası iletir misiniz?
      Bi sorunum hakkında size özel ileti gönderdim. Bilgilendirme bekliyorum. İyi çalışmalar dilerim
      |
      |
      _____________________________

      Nasıl yaşarsanız,öyle ölürsünüz, nasıl ölürseniz öyle dirilirsiniz.
    • Onbaşı
      27 Mesaj
      27 Eylül 2018 11:52:20
      Bugün TürkNet aboneliği için başvurdum. Telefon hattı benim adıma fakat interneti babamın üzerine alacağız. Belgelerim bölümüne ikimizin de kimlik fotokopilerini yüklemem istendi fakat babamın kimliğini yükledikten sonra kendi kimliğimi yüklemek istediğimde "aynı türde belge yüklenemez" diyor ve kimlik belgemi yüklememe izin vermiyor. Hepsini tek dosya atayım desem, eskisini silmeme de izin vermiyor.

      Çağrı merkezini aradığımda abanolik başvuru sürecinde olduğum için sesli yanıt sistemi hiçkimseye bağlamıyor. Kendi kimliğimi nasıl yükleyebilirim? Güvenlik sebebiyle kargoyla göndermek istemiyorum.
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      21 Mesaj
      27 Eylül 2018 12:57:06

      Hocam pm cevap bekliyorum



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________

    • Çavuş
      80 Mesaj
      27 Eylül 2018 13:24:21
      19729112 destek numaralı sorun hala çözülmedi.İnternet ve telefon çalışmıyor.
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      52 Mesaj
      27 Eylül 2018 13:25:56
      2126903211 nolu aboneliğimin iptal edilmesini talep ediyorum. Bugün yani 27.09.2018 tarihinde dilekçemi ve kimlik fotokopimi fax yolu ile gönderdim. 28.09.2018 tarihinden itibaren 2126903211 numaralı aboneliğim için hiçbir faturalandırılmayı kabul etmeyeceğimi beyan ederim.Lütfen hızlı bir şekilde mevcut telefon hattımın ve aboneliğimin iptalini gerçekleştirir misiniz.
      _____________________________

    • Onbaşı
      18 Mesaj
      27 Eylül 2018 13:59:15
      quote:

      Orijinalden alıntı: cihan___

      19796108 numaralı son arıza kaydımı 2 aydır çözemediniz kendi imkanlarımla ankastre bağlantılarımı yaptım. 2 ay sonunda internete giriş yapabildim fakat şuanda da hız problemi yaşıyorum destek kaydı oluşturamadım bu sorun için hata verdi bu sorunla ilgilenebilir misiniz.


      Telefon Arıza/ Çevir Sesi Yok
      19818665
      Merhaba, yaptığımız incelemelerde bağlantınızda yaşadığınız sorunun altyapıdan kaynaklanan fiziksel bir arızadan kaynaklandığını tespit ettik. Sorunun çözümü için altyapı sağlayıcı firma olan Türk Telekoma bildirimde bulunduk. Türk Telekom ekipleri sahadaki soruna yerinde müdahale ettikten sonra yapılan işlemler konusunda size bilgilendireceğiz.

      24.09.2018 14:35:59


      İnternet Arıza
      19796108
      Merhaba, Türk Telekom saha ekibi santral ve binanızdaki ankastre kutusu arasında bulunan fiziksel bağlantıyı kontrol ederek sorunu çözdü. TurkNet bağlantı noktasındaki son incelemeleri yapıyoruz. Kısa bir süre içinde bağlantı sağlayabileceksiniz. Bağlantınızın aktif olup olmadığına dair sizi teyit almak için kısa bir süre içinde arayacağız.

      22.09.2018 11:38:41


      İnternet Arıza
      19353415
      Merhaba, Türk Telekom saha ekibi, santral ve binanızdaki ankastre kutusu arasındaki fiziksel bağlantıyı kontrol etti, internet erişiminizi etkileyecek bir durum olmadığını bildirdi. Binanızda bulunan ankastre kutusundan sonraki bina ve daire içi bağlantıları kontrol etmeniz gerekmektedir.

      13.08.2018 17:11:37

      1.5 ay önce gelinmiş sözde ankastre kusursunu kontrol etmişler ben bu sorunu dairemdeki telefon hattına düşük voltajda elektrik vererek ankastredeki boştaki kabloları tek tek deneyip evimden gelen kabloyu buldum sonra tek tek evimden gelen kabloları ankastredeki boştaki hatlar üzerinde deneme yaparak uzun bir uğraş sonucu kendi internet hattımı buldum ve bağlantımı sağladım ama bence bu sorun türknet in değil türk telekomun sorumsuzluğundan kaynaklanıyor
      Ben çıldıracam yaa dün kendim yaptım bağlantılarımı bugün internet hattıma başka kablo bağlamışlar valla kafayı yiyecem



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________





    • Binbaşı
      1643 Mesaj
      27 Eylül 2018 14:13:03

      Adamın yaşadığına bakın. Arkadaş parasıyla hizmet alamıyoruz neden bizim ülkenin kaderi böyle?



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
      cihan___ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Yarbay
      14067 Mesaj
      27 Eylül 2018 15:09:38

      Davet kullandım ondan türk net bağlattim zaten evde kurulum da istedim 30tl ye otomatik ödemeli



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      smilyben kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Yüzbaşı
      506 Mesaj
      27 Eylül 2018 15:23:25
      quote:

      Orijinalden alıntı: iyoki

      2126903211 nolu aboneliğimin iptal edilmesini talep ediyorum. Bugün yani 27.09.2018 tarihinde dilekçemi ve kimlik fotokopimi fax yolu ile gönderdim. 28.09.2018 tarihinden itibaren 2126903211 numaralı aboneliğim için hiçbir faturalandırılmayı kabul etmeyeceğimi beyan ederim.Lütfen hızlı bir şekilde mevcut telefon hattımın ve aboneliğimin iptalini gerçekleştirir misiniz.
      internetten, hesap dondurma işlemi yapın, her ihtimale karşı iptal edilene kadar fatura ödemezsiniz.
      |
      |
      _____________________________

      Sinemia magduru (uyeligim iptal edilmis)
    • Teğmen
      105 Mesaj
      27 Eylül 2018 17:18:18

      SORUNUM : 1- Durmaksızın kopan internet 3-10 dk da bir kopuyor. Tek ben değil komşumunda kopuyor.
      2- Bana "150 MBps destekliyor hattınız" dediler 100 MBps paket tanımlanmış ama aldığım hız " 0,70 MBps ile 4 MBps"
      arasında


      En az 1 haftadır internet kopuyor ve hızım 0.70 MBps'di. Destek kaydı oluşturdum 3 adet 4. gündeyim kopmalar devam ediyor ve hızım maks 4 MBps.

      Bana 6 ay önce "hattınız 150 MBps destekliyor, adsl 2+ kullanabilirsiniz ancak modeminiz desteklemiyorsa ADSL yapalım şimdilik ileride ADSL 2+ yaparsınız" dediler. Ben kayıt oldum sonradan öğrendim ki modemim de ADSL 2+ varmış. Şimdi ADSL 2+ ya geçmek istiyorum "Hattınızın desteklediği maks. hızı kullanıyorsunuz" diyor. Bana "Hattınız 150 MBps" destekliyor diyen TURKNET şimdi paketimi "100 MBps'ye kadar" diye tanımlayıp 4 MBps kullandırtıyorlar.

      Müşteri hizmetleri yok , ulasabileceğimiz kimse yok.

      Yer İstanbul



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Devoliath -- 28 Eylül 2018; 1:12:42 >
      |
      |
      Bahsedilenler: Turknet , TurkNetDestek
      _____________________________





    • Teğmen
      129 Mesaj
      27 Eylül 2018 18:43:09
      ARKADAŞLAR TURKNET'E GÜVENDİK ALALIM ALTYAPIMIZDASINIZ DEDİLER GÜVENDİK KAYDOLDUK 1.5 HAFTA İÇİNDE İNTERNET BAĞLANDI VE BANA GELEN HİZ FOTOĞRAFTA GÖRÜNDÜĞÜ GİBİ BEN VAAD EDİYORDUM Kİ 50 MB ALIRIM ÇÜNKİ YAPA ALT YAPISINDAYIZ DİYE SEVİNİYORDUK GELEN HIZA BAK ALDIĞIMA MI YANAYIM BAĞLATTIĞIMA MI BEKLEDİĞİME Mİ NE YAPACAĞIMI BİLEMEDİM BU KADAR YALAN DOLAN İŞ OLMAZ KARDEŞİM İNSANLARA HİZMET VERİYORSUNUZ ASLINIZ NE İSE ONA GÖRE HİZMET VERİN İNSANLAR GÜVENEREK KAYIT OLUYOR SONRA BÖYLE SORUNLAR ORTAYA ÇIKIYOR




      |
      |
      _____________________________





    • Er
      14 Mesaj
      27 Eylül 2018 20:03:39
      quote:

      Orijinalden alıntı: fakirpislik06

      merhaba.
      bazı sorunlarım ve merak ettiğim bir şey var.
      1- dün itibariyle geçiş işlemim tamamlandı ve şu an interneti sorunsuz olarak kullanıyorum. ancak telefondan çevir sesi gelmiyor.
      2- 64,99 TL'den abonelik yaptırdım ve engelli raporumuzu da gönderdik. %75 engel oranı var. abonelik başlamadan önce müşteri temsilcisine sorduğumda faturamın 49 TL olacağı söylendi. ancak sistemde abonelik türü olarak bu tip bir düzeltme göremedim.

      SORU: şu an herhangi bi taahhüt vb yok malum. örneğin 2 ay sonra türknet "internet 99 lira oldu" diyebilir mi? abone olunan fiyatın sabit vb kalacağı garantisi var mıdır?
      burada yazan arkadaşlar heralde tıpkı "torpilli" üyeler için açılan doğrudan wp desteği gibi olacak ki; cevaplamak istemedikleri soruları görmezden geliyorlar. ben yine de yazayım da onlar yine görmezden gelsinler.
      1- çevir sesi geliyor artık, bir sorun yok
      2- engelli raporumuz sisteme işlenmiş; 64,99 tl'den %25 indirim alacakmışız.

      ancak diğer sorum olan, taahhüt vb olmadığı için akn kalktıktan sonra türk net birden "fiyatları 99 lira olacak güncelledik" diyecek mi? sabit fiyat ve/veya azami zam yıllık tefe-tüfe vs gibi bir tutarı geçmeyecek tarzında bir politika var mı?

      ve ayrıca dün,
      "hizmetinizde kısa süreli kesinti yaşanabilir. numaranız değişmeyecek ve bu çalışma kapsamında tarafınıza herhangi bir ücret yansıtılmayacaktır. bu mesaj BTK düzenlemesi uyarınca bilgilendirmedir: telefon numarası taşıma sistem ile ilgili bağlı olduğunuz santralde 02.10.2018'te iyileştirme çalışması yapılacaktır. hizmetinizi başka operatöre taşımak isterseniz numara taşıma yöntemini kullanabilirsiniz. yeni operatör tarafınıza numara taşıma ile ilgili ücret yansıtabilir"

      şeklinde gelen mesajın türkçe tercümesi nedir?
      _____________________________





    • Binbaşı
      1008 Mesaj
      27 Eylül 2018 21:30:04

      Fiyatları 99TL bile yapsalar sana 1 ay önceden haber veriyorlar. Eğer istemezsen 99 liralık faturayı görmeden iptal ettirebilirsin.
      Sana gelen mesajın tercümesi hattın vae'den kendi altyapı sistemi olan yapa ya geçirecekler. Umarım santral binasına yakınsın ya da ortalama mesafe içersindesindir. Bu durumda hızların aynı da kalabilir artadabilir. Uzaksan eğer geçmiş olsun şuanda aldığın hızları mumla aratırlar.
      |
      |
      fakirpislik06 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      Çicek Rüzgarı kaosun içine düşüyor ve Çiçek Tanrısı haykırıyor.
      Cennetimsi rüzgar kaosun içine düşüyor ve Cennetimsi Şeytan gülüyor.
      Katen Kyoukotsu.
      Hiç, bildikleri hiçtir. Bilmek istedikleri, hiç.
      Başlangıçta hiç kimse gökte değildi.
      Ne sen, ne ben, ne de Tanrı.
      Ancak,gökyüzünün tahtındaki dayanılmaz boşluk son bulacak.
    • Onbaşı
      18 Mesaj
      27 Eylül 2018 23:28:24

      Sorunumu çok şükür halledebildim dün ankastre bağlantılarımı kendim yaptım bugün öğlen bi baktım dsl yanmıyor ankastreye bakim bi dedim benim yerime başka hat bağlamışlar ttneti arayıp bi bilgi alayım dedim biz ilgilenemiyoruz il müdürlüğüne gidin dediler Gümüşhane telekom il müdürlüğüne gittim direk müdürle muhattap oldum adam beni iplemedi bile gidin interneti aldığınız firmayı arayın benim yapabileceğim bişey yok diyor adam bana. Sinirle çıktım eve giderken bi ttnet arıza arabasını gördüm tesadüfen tanıdık çıktı sorunumu anlattım gittik bizim binaya adam bağladı başka bi boş yere biyerleri felan aradı net geldi. Ben şunu anladım burada suçlu turknet değil direk ttnet adamlar bildiğin hizmeti benden almıyosan ben senle uğraşmam diyor keşke turknet birazdaha gelişse de şunlardan kurtulabilsek hızımda gayet iyi 3.2 MB ile indirme yapabiliyorum
      |
      |
      Bahsedilenler: cihan___ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör TurkNetDestek
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      800 Mesaj
      27 Eylül 2018 23:53:45
      quote:

      Orijinalden alıntı: cihan___

      Sorunumu çok şükür halledebildim dün ankastre bağlantılarımı kendim yaptım bugün öğlen bi baktım dsl yanmıyor ankastreye bakim bi dedim benim yerime başka hat bağlamışlar ttneti arayıp bi bilgi alayım dedim biz ilgilenemiyoruz il müdürlüğüne gidin dediler Gümüşhane telekom il müdürlüğüne gittim direk müdürle muhattap oldum adam beni iplemedi bile gidin interneti aldığınız firmayı arayın benim yapabileceğim bişey yok diyor adam bana. Sinirle çıktım eve giderken bi ttnet arıza arabasını gördüm tesadüfen tanıdık çıktı sorunumu anlattım gittik bizim binaya adam bağladı başka bi boş yere biyerleri felan aradı net geldi. Ben şunu anladım burada suçlu turknet değil direk ttnet adamlar bildiğin hizmeti benden almıyosan ben senle uğraşmam diyor keşke turknet birazdaha gelişse de şunlardan kurtulabilsek hızımda gayet iyi 3.2 MB ile indirme yapabiliyorum
      Dostum ne kadar şanslısın birine denk gelmek sorunu çözmek senden farkım yok ankrestrede sinyal yok tam 1 haftadır bekliyorum sadece gelip sinyali açacak hepsi bu



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________





    • Er
      1 Mesaj
      28 Eylül 2018 00:29:23
      Türknete abone oldum fiber İnternet aldım binada fiber altyapı tamam değil o yüzden hizmet başlatılamadı adsle geçiş yapıp fiber altyapı tamamlandıktan sonra fibere geçebiliyor muyum geçemiyorsam aboneliğimi iptal etmek istiyorum müşteri numaram : 1190712



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    Hızlı Cevap




Reklamlar
web tasarım
Paykasa
haberler
Satılık Köpek
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHSQLZ
0,671
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.