Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

TurkNet Destek Burada

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: TurkNetDestek Daha Az
1 Kayıtlı Üye
12.480
Cevap
157
Favori
192.516
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1113 Mesaj
      28 Eylül 2018 09:14:39
      Selamın Aleyküm sayın ilgili. Yaklaşık 4 yıllık Turnket kullanıcısyım. Son 3-4 aydır faturama aktivasyon/modem taksiti adı altında 5 TL fazladan ücret alınıyor. Firmanızı sikayetvar.com yazdım. Olmadı. En az 10 tane Online destek açtım olmadı. Facebook üzerinden firmanıza mesaj attım. Olmadı. Kendi mail adresimden mail attım. Olmadı. En son size pm atım dedim. Açmaya tenezzül bile etmediniz. Ben her seferin ben modem almadım herhangi bir işlemi aktivite etmedim bi kontrol edin dememe rağmen insanları salak yerine koyarcasına hiç araştırmadan fiyatlarımıza zam geldi modem almışşsınız onun taksiti gibi mesajla cevap veriyorsunuz. Ben diyorum ki modem almadım siz aldınız diyorsunuz. Hangi kargo takip numarası hani modem başvuru işlemim modemim nerde? Resmen dolandırıldım. En son bağlantımı kapatayım lanet olsun dedim. Aradım 3-4 gün önce kapatma talebinde bulundum. Biz sizi arayacağız diye sesli bant dinlettiler. Bekle ki arasınlar. Bu işlemlerin bir çoğunun ekran alıntıları mevcut. Kesinlikle müşteri odaklı değil vasatında vasat altındalar. Firmadan hizmet almak isteyenler birkez daha düşünsünler kesinlikle karalama kampanyası değil. Hepsi burada ekran alıntılarıyla mevcut. Ayrıca ekran alıntısı yapmadığım birçok mesaj var. Uğraşmmak istemedim. Firmaya ulaşmak yerine uzaya füze atsam bu kadar yorulmazdım.

      _____________________________

      Nasıl yaşarsanız,öyle ölürsünüz, nasıl ölürseniz öyle dirilirsiniz.




    • Binbaşı
      1113 Mesaj
      28 Eylül 2018 09:16:14
      |
      |
      _____________________________

      Nasıl yaşarsanız,öyle ölürsünüz, nasıl ölürseniz öyle dirilirsiniz.
    • Teğmen
      178 Mesaj
      28 Eylül 2018 11:18:21
      02.10.2018 olan kurulum randevusunu daha erkene çekebilme şansım var var mı ? Mümkünse bugün ya da yarına (en erken tarihe).

      5534563115adsl
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      370 Mesaj
      28 Eylül 2018 11:54:42
      Elektrikler 1 dakikalığına kesildi ve o andan beri internetim yok. Dsl hattım kesildi modem dsl i saymıyor bile direk dsl down görünüyor. Aynı direkten İnternet çeken diğer evlerde İnternet var. Bi çare bulun lütfen!

      Abone numaram 980037



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xiaomiseverim -- 28 Eylül 2018; 11:57:21 >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      78 Mesaj
      28 Eylül 2018 11:55:04
      internet 14.08.2018 tarihinde gitti bir daha gelmedi.Rica ediyorum şunu artık bir halledin.19729112 numaralı destek kaydında ki otomatik cevaplardan sıkıldım.
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      11 Mesaj
      28 Eylül 2018 13:41:44
      19678426 Daha önce de buraya yazmıştım değişen bir şey yok. 12 eylül gecesinden beri internet yok. Bugün 16 gün oldu. Hizmeti yarım alıyoruz ancak parayı ödemeye gelince tak kesiliyor otomatik ödeme. Öyle yarım falan da değil tabi:) araya yine hafta sonu girecek buraya yazıyorum ama bi şey degiseceginden değil tabi.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jdivision -- 28 Eylül 2018; 13:43:58 >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      78 Mesaj
      28 Eylül 2018 14:25:38
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      645 Mesaj
      28 Eylül 2018 15:21:31
      Merhaba. Geçen hafta ve önceki hafta online işlem üzerinden 100 mbit hız teklif edilmiş ve geçiş yapılabilir durumdaydı. Şimdi girip 100 mbit e geçmek istediğimde geçiş yapabileceğiniz en uygun pakette bulunmaktasınız hatasını alıyorum. Yardımcı olur musunuz?
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1695 Mesaj
      28 Eylül 2018 15:53:16

      15.09.2018 tarihinde
      "Her gün akşamları, istinasız olarak 20:30 - 00:30 arası gündüz stabil olan 35mbit'ten 5mbit-7mb civarına düşüyor, ping 20ms'den 55-75ms'lere çıkıyor. 00:30 olduğu anda tekrar 35mbit'e çıkıyor, ping düzeliyor." diye destek kaydı açtım.
      cevap:
      Merhaba , Bizlere iletmiş olduğunuz performans problemi kaydınızı inceledik. Sitem üzeri gerçekleştirdiğimiz hız güncelleme işlemi ile hızınızı 35 mbps sabitlenmiş bulunmaktayız. Hat değerleriniz normal. Bir sorun yaşamanız durumunda bize iletmenizi rica ederiz. iyi günler dileriz.
      Sorunun devam ettiğini ve hergün aynı senaryonun tekrar ettiğini belirttim.

      bugün gelen cevap:
      Merhaba , İletmiş olduğunuz hız sorununuz ile ilgili incelemeyi tamamladık. Modeme ulaşan hızınız santralden ankastreye ve modeminizle buluşan hızın 35 mbps olarak görüntüleyebiliyoruz. Arıza kaydınızın incelenmesi sonucunda internet erişiminizde herhangi bir sorun tespit edilememiştir. Yaşamış olduğunuz soruna; modeminizin kablosuz bağlantısı ya da bilgisayarınızda arka planda çalışan uygulamalar sebep olabilir. Modem, bilgisayar ve mobil telefon ayarlarınızı gözden geçirerek, kontrollerinizi tek bir cihaz bağlı durumdayken kablolu olarak da sağlamanızı öneriyoruz. Düzelmemesi durumunda donanımsal olarak destek almanızı rica ediyoruz. İyi günler dileriz.

      Çıldırmamak elde değil.

      Arıza modemimde yada bilgisayarımda olsaydı, hattım günün 20 saati stabil olarak verdiğiniz hızı sağlamazdı. Akşam saat 20.00'a kadar çok hızlı ve sorunsuz çalışıyor. Evde 2 notebook, 2 akıllı tv, 2 cep telefonu gün boyunca interneti kullanıyor ve hızda herhangi bir dalgalanma ve düşüş söz konusu olmuyor. Hızımın 35 mbps olduğunu ve daha önceki servis sağlayıcılarımdan (önce Turk telekom sonra superonline) 100mbps stabil hız aldığımı da biliyorum. Şuanda bulunduğum dairede 5 yıl aralıksız internet kullandım ve Türknet hariç böyle bir sorun yaşamadım. Teknik servisi 1 kez bile aramadım. Sorun bendeki modem da yada kullanan cihazlarda değil. Çanakkale'nin diğer ucundaki başka bir kullanıcınız, Kırklarelindeki kullanılar, istanbul'daki kullanıcıların hepsi 20:00-00:00 arası aynı sorunu yaşıyor, diğer saatlerde sorun yaşamıyor. Her gün siteniz üzerinden hız testi yapıp ekran görüntüsü alıyorum. Aboneliğimin başlangıcından itibaren müşteri temsilcilerinizin yalanları ile bu duruma geldik, verilen sözler tutulmadı. Şimdi de sorun bizde değil siz de diye cevap yazıyorsunuz.

      Şikayetimi BTK'ya da yazdım. Bakalım ne sonuç çıkacak.

      @TurkNetDestek



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 28 Eylül 2018; 16:18:42 >
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________

      Feeling is Everything




    • Firma Yetkilisi
      3957 Mesaj
      28 Eylül 2018 16:28:00 Konu Sahibi

      Merhaba, durumunuzu en ince ayrıntısına kadar takip edip size bu konuda detaylı bilgi veriyor olacağız. Konuyu bende buradan tüm ince ayrıntısına kadar kontrol edeceğim. Size PM üzerinden bilgi vereceğim.
      |
      |
      Ergin. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      505 Mesaj
      28 Eylül 2018 17:06:50

      quote:

      Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

      Merhaba, durumunuzu en ince ayrıntısına kadar takip edip size bu konuda detaylı bilgi veriyor olacağız. Konuyu bende buradan tüm ince ayrıntısına kadar kontrol edeceğim. Size PM üzerinden bilgi vereceğim.
      iptal dilekçesini göndermek istediğim 0212 216 5560 numaralı faksınız 2 gündür meşgul. Nasıl iptal ettiricem bu üyeliği sayın Türknetdestek yetkilisi
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________

      Sinemia magduru (uyeligim iptal edilmis)
    • Yarbay
      14028 Mesaj
      28 Eylül 2018 17:23:03
      Hız 0.1mbit



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1695 Mesaj
      28 Eylül 2018 18:23:18
      quote:

      Orijinalden alıntı: conqierors

      iptal dilekçesini göndermek istediğim 0212 216 5560 numaralı faksınız 2 gündür meşgul. Nasıl iptal ettiricem bu üyeliği sayın Türknetdestek yetkilisi

      Alıntıları Göster
      Dilekçeyi iadeli taahütlü posta ile yada kargo ile sözleşmeyi gönderdiğiniz adrese gönderin.
      |
      |
      _____________________________

      Feeling is Everything
    • Çavuş
      57 Mesaj
      29 Eylül 2018 00:16:05
      turknetten ben erişilebilir bir ipv6 adresi istiyorum. turknet modeme ipv6 adresi veriyor. onu kullanarak sunucuma erişebilir miyim?
      |
      |
      _____________________________

      izmir içi tüm bilgisayar tamir, satış, samsung telefonlar ve tüm tablet pc tamiri. elektronik devre tasarımı yapılır.
      https://imagizer.imageshack.us/v2/735x1183q90/537/tLTCgE.jpg Ucuza sınırsız web hosting açılır.
    • Onbaşı
      20 Mesaj
      29 Eylül 2018 08:53:34
      21 eylül 2018 cuma gününden beri internetim yok, dsl ışığı yanmıyor, evdeki tüm kablo modemi kontrol ettim değiştirdim sıkıntı yok, dışarıdan internet gelmiyor, arıza kaydı açtık, dün 28 eylülde kutunuz kontrol edildi arızanız çözüldü diye aradı robot, hiç bir değişiklik yok arızam devam ediyor, lütfen çözüm istiyorum artık 1 haftayı geçti internet kullanamıyorum

      19918208 destek kaydı
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1048 Mesaj
      29 Eylül 2018 09:18:05

      4526713366 no'lu telefon hattımın diğer operatörden geçişi için sesli onay almanız gerekiyormuş, 2 gündür aramanızı bekliyorum, lütfen süreci hızlandırın...
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________

    • Yarbay
      3967 Mesaj
      29 Eylül 2018 10:45:24
      Turknet aboneliği için gereken tüm evrakları göndermeme, yetkili tarafından da teslim alınmış olmasına rağmen internet bağlantım aktif edilmiyor.Turknet tarafıma herhangi bir bildirim yapmıyor, müsteri hizmetlerine de defalarca aramama rağmen ulaşamıyorum.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3967 Mesaj
      29 Eylül 2018 10:51:59
      quote:

      Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

      Merhaba, durumunuzu en ince ayrıntısına kadar takip edip size bu konuda detaylı bilgi veriyor olacağız. Konuyu bende buradan tüm ince ayrıntısına kadar kontrol edeceğim. Size PM üzerinden bilgi vereceğim.
      Acil internet lazım.Bir üst iletideki şikayetimin gereğinin yapılmasını istiyorum.Maalesef müşteri hizmetleri numaralarınızda görüşme yapacak personel bulamıyorum.Ancak forum yoluyla ulaşabiliyorum.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      9 Mesaj
      29 Eylül 2018 12:45:19
      25 Eylülden beri internet hizmeti alamıyorum. Modemin tüm ışıkları yanmasına rağmen hemde. Destek kaydı bıraktım, twitterdan falan da yazıyorum ama kaale alıpta cevap veren yok. Kimse yardımcı olmuyor sıkıldım bu durumdan. Düzelmezse pazartesi günü iptal ettireceğim. Bune böyle. Buyurun destek no: 19842277 Buda abone no: 1149223

      Bir şey olacağını sanmıyorum ama.
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      78 Mesaj
      29 Eylül 2018 14:35:06


      Hala internet yok.Bu sorun ne zaman çözülecek acaba? yok 27 sine randevu alındı yok ayın 1 ine randevu alındı deniliyor.Ama hiçbir bilgi verilmeden tekrar otomatik cevaplar veriliyor.Saha ekiplerinin birşeyi çözdüğü yok.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ylcn123 -- 29 Eylül 2018; 14:35:31 >
      |
      |
      _____________________________

    Hızlı Cevap




Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
nice türkiye
web tasarım
Paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.