Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (246. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.318
Cevap
307
Favori
875.846
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 244245246247248
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Korgeneral1071

    Eksik belgem ulaşalı 2 günü geçti hala bir bilgilendirme bile olmadı kaç gün bekleyeceğiz ???

    Online işlemden bak yüklenmişmi.

    Sonra telefon üzerinden ara, bende 2 gün önce belge yüklenmesine rağmen tekrar başvuru yapmadılar, aradım öyle yaptılar, aramasam günlerce bekleyecektim.

    İkinci kez başvuru yapıldığına dair mesaj gelecek sana o mesaj gelene kadar işlemler başlamamıştır.
  • Durum bu, gece 12 ile gündüz 12 arası tam hız, gündüz 12 ile gece 12 arası her çeşit hız var.
    TurkNet Destek Burada


    Malesef durum böyle. Bölgemde internet kullanıcısı da yok denilecek kadar az.

  • jorge kullanıcısına yanıt
    14 günlük cayma hakkına yüklenin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı fiyatı verip çok daha kötü bir internet bağlantısına sahip olmak gerçekten çok can sıkıcı.
  • Merhabalar, Dün arıza kaydı bırakmıştım. Bugün tamamlandığına ilişkin arıza kaydını kapatmışsınız. Ama değişen hiçbir şey yok. İnternet ışığım halen yanmıyor ve İnternete giremiyorum. Lütfen geçiştirmeyip ivedilikle ilgilenin. İşim gereği İnternete ihtiyacım var ve dünden beri İnternete erişimim yok.

    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eveeeeet sonunda bende aranıza katıldım bakalım ne kadar sürede çözülecek :)

    şu anda ev telefonumda çevir sesi yok ve internetim de yok.

    offline görünüyorum.

    bina içi kabloyu kontrol ettim çakılı.

    kimse müdahale etmemiş

    sizce ne kadar sürer.

    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNet Destek Burada

    TurkNet Destek Burada



    tesisatta problem yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • neyse bu sefer hızlı çözdüler



    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hgurbuz50 kullanıcısına yanıt
    Hocam nekadar sürede çözdüler? Bende şuan İnternete giremiyorum. Dünden beri internet ışığım yanmıyor. Dün arıza kaydı bırakmıştım bugün halledildi diye kapatmışlar ama durum aynı. Modemi resetleyip tekrar kursam faydası olur mu? Siz öyle birşey yaptınız mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • myigitoguz M kullanıcısına yanıt
    Dsl ışığı yanıyor mu ? Size verilecek hız ve modem marka model ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: myigitoguz

    Hocam nekadar sürede çözdüler? Bende şuan İnternete giremiyorum. Dünden beri internet ışığım yanmıyor. Dün arıza kaydı bırakmıştım bugün halledildi diye kapatmışlar ama durum aynı. Modemi resetleyip tekrar kursam faydası olur mu? Siz öyle birşey yaptınız mı?

    ilk mesajı 19:23:53 de yazmışım
    son mesajı 19:39:50 de yazmışım



    elektrikler bütün mahallede komple gitmişti 30 dakika kadar
    elektrikler gelince bu durum oldu.
    belkide saha dolabındaki switch yada bağlı olduğum santraldeki cihaz anca boot etmiştir kendini




  • hayır korktum eyvah dedim beni demi yoksa YAPA ya alıyorlar
    valla direk çekerdim iptal dilekçesini
  • Turknetten uzak durun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • myigitoguz M kullanıcısına yanıt
    Size gelen mesajda da kurulum yapın diye belirtilmiş. Modemi resetleyip yeniden kurulum yapın. Tarifeniz nedir? Online işlemlerden kontrol edin, hız değişikliği yapılmış olabilir. 16 Mb ve altındaysa ADSL kurulum yapmanız gerekir. 16 MB üstü 32 veya 35 MB lik tarifedeyseniz VDSL olarak kurulum gerekir. Modemi resetleyip DSL sinyalini kontrol edin, sinyal varsa kurulumu dediğim şekilde yeniden yapın. Modeminize uygun VDSL kurulum ile ilgili bilgileri internetten bulabilirsiniz.
  • upload hızını ne kadar alıyorsunuz? 75 mb'e kadar paketteyim. online işlemlerde ve modemde upload 4 mbit görünüyor ama hız testinde 1.8 civarı çıkıyor
  • jass kullanıcısına yanıt
    Hocam tarife aynı 16mb lik. Ama halen internet ışığım yanmıyor. Modem kurulumu ile modem üzerindeki internet ışığının yanıp yanmaması ile bir alaka var mıdır? Sonuçta internet sinyalini verecek olan @Türknetdestek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • myigitoguz M kullanıcısına yanıt
    Dsl ışığı yanmıyor ise sorun tekniktir, dsl yanıyor internet yanmıyor ise %90 modem kurulumu ile ilgili hata vardır. Tekrar soruyorum dsl ışığınız yanıyor mu ? Yanıyor ise tekrar kurulum yapın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Evet hocam adsl ışığı yanıyor internet ışığım yanmıyor. Modemi mi resetlemem gerekiyor ozaman?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Hocam söylediğiniz gibi modemi resetleyip tekrar kurulum yaptım. Ama değişen birşey olmadı. Hatta ekstra bir modem daha denedim onda da değişen bir şey olmadı. Hiçbir şekilde internet ışığım yanmıyor. Başka öneriniz var mı?

    Resimlerde modem ayarlarım, tarifemi görebilirsiniz.

    TurkNet Destek Burada

    TurkNet Destek Burada

    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Uzun yıllardan buyana TTnet abonesi ve son 3-4 yıldır da sorunsuz olarak 16 mbps hızda kullandığım hattımı Eylül 2017 de Turknete taşıdım. Turknette de Aralık 2017 ayına kadar 16 mbps hızı sorunsuz olarak kullandım ve ne oldu ise bu aydan itibaren sorunlar başladı. Önce hızım hat değerleri sebebiyle 12 mbps olarak sabitlendi sorun etmedim. Ancak sonra bu hızda da kopma ve bağlantı problemi yine başladı. En son geçen hafta Turknet OIM açmış olduğum kopma ve sonrasında bağlanamama kaydı sonucu tarafıma hattım da fiziksel bir sorun tespit edildiği, telekom saha ekiplerince inceleneceği bilgisi verildi. Telekom saha ekipleri beni aradı ve altyapı yetersizliği nedeniyle ancak 8 mbps hız alabileceğimi ve bu hıza sabitlediklerini söylediler. Ancak ben bu hızı kabullenemedim ve tekrar hızımın uygun bir seviyeye çıkarılması için kayıt açtım. Beni arayan Turknet temsilcisi hattımın değerlerine göre 15 mbps hızı kullanabileceğimi ve bu hıza sabitlediği bildirdi. Fakat aynı günün akşamına doğru yine kopma, bağlanamama sorunları yine başladı ve 3-4 saat giriş yapamadım. Modem adsl ışığı yanıyor ancak internet ışığı yanmadan (IP alamadan) tekrar yanıp sönüyordu. (Elimdeki yedek modem de aynı durumda)
    TurkNet Destek Burada bu durumdaki modem verileri (saat 13.30 da) bu şekilde. Tabi bu değerler akşam 18.30 dan sonra daha da düşüyordu ve sabah 07.30 da baktığımda da modem hat alamıyordu.

    Buradaki yetkiliye PM atarak sorunumu bildirdim. Benim adıma kayıt açtırmış, merkezdeki arkadaşlar da hattımı cuma günü 4 mbps olarak sabitlemiş ve TT saha ekiplerine bildirmişler (Ancak bu hızda Cuma gününden beri kopma yaşamadım şükür ). Bu hızdaki modem verileri şöyle görünmekte saatler itibariyle;

    12.45 de TurkNet Destek Burada
    14.45 de TurkNet Destek Burada
    15.30 da TurkNet Destek Burada
    19.30 da TurkNet Destek Burada

    Bende dayanamayıp modemi aldım ve apartmandaki ankastre ye gidip eve gelen kabloyu söktüm, yerine direk modemi bağladım ve aldığım modem bilgileri
    TurkNet Destek Burada

    an itibariyle evdeki hattın bilgileri
    TurkNet Destek Burada

    Sonuç olarak direk bağlı modem bilgilerine göre yaklaşık 25 metre civarı olan kabloyu cat6 olarak yenilersem sizlerce iyi olur mu ve gerek var mı, gerekli ise de kopma yaşamadan sorunsuz hızım ne olur ? Yardımlarınızı bekliyorum ve şimdiden ilginize tşk.ler

    (Not: SNR değerini kendimizin ayarladığı bir modem de almam daha mı iyi olabilir?)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi capicino -- 4 Mart 2018; 19:24:4 >




  • 
Sayfa: önceki 244245246247248
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.