Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: sametcolakoglu Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 4 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
40.435
Cevap
322
Favori
911.523
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
107 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • digital90 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle size hizmet veremediğimiz için üzgünüz. Altyapı talebiniz için TT bölge müdürlüğüne giderek başvuru yapmanız gerekiyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Yahu bu destek kaydı kapatılırken kimse konuşmuyor sözde aradık yalanı ile çaldırıp kapatıyorsunuz. Anlık sonra sorununuz çözüldü hala sorun varsa sizden dir diyen bir mesaj geliyor... Kimseden kullanmadığı hizmetin parasını almayız demişsiniz ben özellikle ilk bağlanırken sordum 35mbit rahat alırsınız altyapınız destekliyor sorun olmaz dendi bağlandoğından beri 26mbit hız alıyorum o zaman banada verdiğiniz hizmet kadar fatura kesin balın ben 26 mbit alıyorum demiyorum modemime sizden 26mbit internet geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Usta yanlış anlama da arıza kayıtlarını kendi oim üzerinden diğer aboneleriniz adına açtım bu yüzden içlerinde baktın mı dedim çünkü . Ayın 1 in görüştüğüm çözüm masası yetkilisi Oğuzhan bey çok iyi biri ama o da performans sıkıntısı değil size öneriler diye. Benim sizden istediğim çözülüp çözülmediği değil içine ben detay da ne yazmışım siz ne yapmışsınız. Bana vaat edilenler içinde benim sıkıntım yok. Bu arkadaşlar benim referansım ile üye oldular MH niz olmadığı için beni biliyorlar. Ben de size oradan ulaşıyorum sizde bakıyorsunuz modeme 85 download 4 upload ulaşıyor kapat bugün ppp yanmıyor diye açtım kapattınız ki gene onların içindekileri yazdım. Kendi problemim olsa eyvallah da size müşteri ettiğim 3 kişinin fakat orada yazanları okumadığınız için 2 müşterinin problemleri vardı. Sende kapatıldı diye dönüyorsun bana. Detay a new yazdığım önemli benim. Detaya yazdıklarım ile ilgili aksiyon aldınız mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ekim 21 den beri VDSL geçmesini bekliyorum halen geçmedi.Yardımcı olurmusunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Nedense 1-2 ay önce 16 mb/s kaldıran hat birden 12 mb/s kaldırmaya başladı değil mi ?

    Buda burada ne kadar yalancı bir firma olduğunuzun kanıtı olarak dursun.

    TurkNet Destek Burada

    Ayrıca sorun 12 mb/s vermeniz değil akşam 18:00 sonrası 5 mb/s bile vermemeniz.

    Rezilsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sawgiray -- 8 Kasım 2017; 11:43:57 >
  • fofer kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şuan sizin hizmetinize ulaştım. TTOYS'tan hız bilgilerinize ulaştım. Size 70 Mbps'e kadar VDSL hızı gönderiliyor. Arkadaşlarım hizmetinizi incelemişler ve teknik bir sorun ile karşılaşmamışlar. Donanımsal olarak sorun yaşadığınız gözüküyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lombardini1


    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, akşam saatlerinde yaşanılan hız kayıplarının bizde farkındayız. Bağlı olduğunuz santral dolapları aşırı yüklenim ve kullanım sebebiyle yoğunluğu kaldıramıyor. Bu gibi durumlarda hız düşüşleri yaşanıyor. Sadece bizde yaşanan bir problem değil bu sorun. Tüm İSS'ler bu sorunu yaşamaktadır. Biz bu sorun için bölgesel olarak araştırma yaparak bant genişliği sağlayacağız. Çalışmalarımız devam ediyor.

    Diğer ISS lerde hiç 1 Mbps internet kullanan varmıdır???? böyle açıklama olamaz.

    TurkNet Destek Burada

    VodafoneNet kullanıyorum akşamları durum bu

    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnLyMoKoKo -- 8 Kasım 2017; 11:46:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hellstalker H kullanıcısına yanıt
    GSM numaranızı PM üzerinden bana iletir misiniz? Yaşadığınız sorunuda belirtmeniz gerekiyor.
  • flood670 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, en kısa sürede bu yaşanılan hız kayıpları düzelecektir.
  • anlkrkmz A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu talebinizi PM üzerinden GSM numaranızıda belirterek iletir misiniz?
  • redkid06 kullanıcısına yanıt
    Sana daha öncede sordum cevap vermedin sen internetini turknete mi taşıdın yoksa yeni üyelik mi başlattın? Eğer yeni üyelik başlattıysan ankastre kutusuna bak senin ismin soy ismin yazan kablo olacak onu ya sen bağlıcan ya da oradaki kabloyu eve çekeceksin.
  • PES_21_Murat kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Sorun yaşadığınız hizmetinizin müşteri numarasını PM üzerinden GSM numaranızla birlikte iletir misiniz?
  • Turknet Yetkilisi:
    1- İlk ay faturam 80 tl geldi. İki ayrı fatura, birinci fatura 60 tl ikinci fatura 20 tl neden böyle oldu.
    2- Arkadaşını getir kampanyasından yararlandım. Ama ilk ay yine fatura geldi. Nerede kampanya
    3- Faturalar sistemde kayıtlı olan mail adresine gelmiyor. Online işlemler, fatura sekmesinden görebiliyorum.
    4- Verilen 1000 dk süremi kullanmak istiyorum. Numaramı nasıl alacağım.
  • Cotillard kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım şuan hizmetinizi kontrol ediyor. En kısa süre içerisinde sizi arayarak detaylı bilgi vereceklerdir.
  • GoSHawk. kullanıcısına yanıt
    quote:


    TurkNet hizmetindeki ilk faturamda hangi ücretler yer alacak?

    TurkNet faturanız abone olduktan sonraki takip eden ayın 1’nde kesilecek olup aşağıdaki ücretleri içerecektir;

    • Bir defaya mahsus olmak üzere, aboneliğinizin başladığı tarihinden ilk fatura dönemine kadar olan kısmi aylık İnternet hizmet bedeli,
    • Takip eden aya ait aylık İnternet hizmet bedeli,
    • Kampanya kapsamında hediye edilen yönlere yapılan kullanım indirimleri,

    Varsa;
    • Modem ücret taksidi,
    • Limitli paket kullanılıyor ve kota aşımı yapıldı ise ücreti,
    • Aboneliğinizin başladığı tarihe ait paket dışı yapılan görüşme ücretleri,
    • Abone olunan kampanya ile ilgili bir defaya mahsus damga vergisi ücreti ilk faturaya yansıtılır.

    İndirim verme süreci nasıl işliyor?

    Kazanılan bir ay bedava internet, kullanımı hak edilen tarihten sonraki ilk fatura dönemine yansır. Örneğin 10 Eylül’de TurkNet’li olunduysa, Ekim başında 2 fatura gelir. Biri 10 Eylül – 30 Eylül kullanımın içindir, biri de Ekim’de yapılacak kullanım için. Bu faturalar son ödeme tarihi gelmeden önce ödendiyse, Kasım ayında gelecek faturada bir aylık kullanım ücreti indirim olarak yansır, böylece Kasım ayında bedava internet kullanılır.
    İndirimin yansıtılacağı aya kadar herhangi bir şekilde hizmet sonlandırılırsa (hizmetin başka bir adrese naklinin gerçekleşememesi sebebiyle fesih olması dahil) TurkNet’e davet eden ve edilen abonelere herhangi bir indirim sağlanmaz.


    Bunların hepsini sitesinden kopyaladım




  • Sorun olarak ne dediler ? çözüm olarak ne yaptın peki ?
  • Merhaba, siz bu destek kaydınızı aboneliğinizi fastpath moduna geçirmek istemişsiniz. Ancak YAPA santrallerimiz içerisinde olmadığınız için işlem gerçekleştiremiyoruz.
  • 4 aydır en ufak sıkıntı veya yavaşlama yaşamadığım netim dün birden gitti. Arıza kaydında modemden sinyal geldiğini
    kullanıcı adı ve şifresini yanlış girildiğinden (internet kullanırken gittiğini söylememe rağmen) ya da modemde sıkıntı olduğu söylendi.

    Bunun üzerine Asus modemde güncel firewire kurup resetleyip tekrar tekrar kurulum yaptım. Asus bunun servis sağlayıcıyla ilgili olduğunu söyleyip
    telefondan yinede bi kaç kontrol gerçekleştirdi. Bende açıkcası modemden olduğunu düşünmüyorum

    Yardımlarınızı bekliyorum

    TurkNet Destek Burada




  • dickinson kullanıcısına yanıt
    Merhaba, burası bir iletişim kanalı ve genel olarak sorun yaşayan müşterilerimiz yazıyor. Sosyal medyayı çok aktif olarak kulandığımız ve kullandığınız için bizce bu rakamlar normal.
  • Dun ozel mesaj yoluyla size ulasmaya calistim ayrica konuya sıkıntımı bıraktım geri donus hala olmadi. Bilgilendirebilirseniz cok memnun olurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Axprus -- 8 Kasım 2017; 12:9:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.