< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
TurkNet Destek Burada (2059. sayfa)



-
-
TurkNet aboneliğim sonlandırıldı fakat DSL sinyali almaya devam ediyorum. Bu sebeple portum boşa düşmüyor. Destek talebi açtığımda DSL sinyalinin abonelik sonlandırıldığı için kesildiği bilgisi veriliyor fakat modem halen DSL sinyali alıyor sadece ip almıyor. Bu sebeple yeni abonelikte başlatamıyorum. Port kullanımda. Sinyalimin kesilmesi için ne yapmam gerekiyor artık ?
-
bugun yan sokagımda ve ust sokagımdakı apartmanlara fiberi getirip sırf mustakil tek musteri diye bize altyapı vermediklerini gordum baska lafa gerek yok hizmet anlayısını musteri sayısıyla belirliyorlar
-
quote:
Orijinalden alıntı: onepir2 gündür açmış olduğum kayıta cevap alamıyorum.
Turk Telekom altyapısı üzerinden aboneliğim bulunmakta. Perşembe günü öğleden sonra internetim bir anda kesildi ve arıza kaydı oluşturdum. Arızaya müdahale etmek için, Cuma günü Türk Telekom ekibi geldi ve iç tesisatta problem olduğunu ve elektirikçi çağırarak kablo değişimi yapmam gerektiğini söylediler. (Türk Telekom bana hasarlı kablonun, elektrikçi çağırarak kendim karşılayarak değiştirmem gerektiğini söylüyor. Bu bilgiyi bile sizden teyit edemedim) Cumartesi sabahtan elektrikçi çağırıp fiber kablo ücretini cebimden ödeyerek kablo değişimi yapıldı.
İlk kaydım üzerinden yazdıklarıma bir cevap alamadığım için, Kablonun sonlandırılması (uçlarının çakılması/sonlandırılması ) için dün öğlen tekrardan kayıt oluşturdum, arayan kişiyede durumu aktardım. Destek almak isterseniz açtığımız kayıt üzerinden yazabilirsiniz dedi. Yazdığımda yine cevap alamıyorum.
- Şuan çağrı hangi aşamada?
- Arızaya müdahale edecek ekip hafta sonu çalışıyor mu?
edit:
müşteri no: 3885076
Sorunum çözüldü, Turknet dün gece 23:36'da dönüş yaptı. Bugün Turk telekom ekipleri gelip sonlandırma işlemlerini tamamladı.
-
Merhaba, binanıza kutu konulduktan sonra ortalama süre 6-8 haftadır. Web sitemiz üzerinden takipte kalabilirsiniz. -
Merhaba, müşteri numaranızı ve konu linkini PM üzerinden iletebilir misiniz? Kontrol sağlayacağız. -
Merhaba, adresinizi ve GigaFiber hizmetimizin aktif olduğu bina numarasını PM üzerinden iletebilir misiniz? Kontrol edeceğiz. -
Merhaba,
Turknet kullanıyorum, fakat altyapı sorguladığımda, altyapı bulunmuyor hatası alıyorum. Destek olur musunuz?
-
Merhaba, müşteri numaranızı ve yapmak istediğiniz işlemi PM üzerinden iletebilir misiniz? -
Pm gönderdim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
bir ay önce aptal gibi superonline ı bırakıp türknete geçtim çok pişman oldum ilk hafta bir sorun yoktu ancak sonra sık sık bağlantım kopuyordu şimdi ios cihazlar ve android tablet ve telefondan bağlananıyorum. destek hep aynı şeyleri söylüyor bağlantın var diyor yok kardeşim yok siz siz olun türknetten uzak durun. yarın tekrar superonline geçiyorum. incelemek isterseniz destek kayıt no 89723800
çok kırgın vede çok kızgınım.
-
Ben daha turk nete abone olamadan müsteri hizmetlerin tutumundan yıldım. Çok basit bir işlem için bile banana ben yapamam tek amacım satmak diyorlar.
-
Merhabalar, yaşadığınız sorun için üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Destek kaydınız ile ilgili ekibimizle iletişime geçtik. Sorunun kısa süre içerisinde çözüleceğine emin olabilirsiniz, gelişmeler hakkında dönüş yapılacaktır. Sizinle iletişime geçeceğiz. -
15 saattir internet yok, bazı kişilerin 3 gündür yokmuş. Ne zaman gelecek, destek kaydı oluşturdum mesaj atan yok.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhabalar, destek kaydınızın numarasını PM üzerinden paylaşabilir misiniz? Kontrol sağlayacağız. -
Devamlı bireylere zam mesajı atıyorlar. Mevcut müşteri kekimiz
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
4297982 numaralı aboneliğimde 9 Temmuzdan bu yana yani 13 gündür internetim yok 89369632 numaralı destek kaydı sürekli açık ve her gün hatırlatmak için yazıyorum bana sadece "Ekipler tarafından dönüş sağlanması halinde sizleri bilgilendireceğim." tarzında saçma sapan işe yaramaz otomatik mesajlar gönderiliyor. Evdeki IoT cihazlarımın hiçbirini çalıştıramıyorum rezil oldum resmen. İnternet problemi yaşadım arıza kaydımı bıraktım kına ve düğünümü yaptım balayı için tatile gidip geldim evde hala internet yok eşim sinir küpüne döndü rezil ettiniz beni. İlgilenen kimse yok türktelekomdan beter hale gelmiş firma kimsenin umrunda değil problemler müşteri hizmetleri aramaya tenezzül bile etmiyor sistemden otomatik mesaj atıp duruluyor.
-
Geçmiş olsun hocam bu nedir ya. Zorla Telekom’a geçirmek istiyorlar sanırım.
Ben fibere geçtim dün 100mb hız geldi, arttırımı için mesaj attım bu kadar verebiliyorlarmış anlaşmaları öyleymiş arayan öyle dedi. Telekom’a geçersem 1000 mb alabiliyorum ama. Neyse tamam taşınana kadar kullanayım dedim ama geçtiğim gün internetimi kestiler. Bekliyorum bakalım ne zaman gelecek. Bir de zam yapacaklarmış diğer ay, şaka gibi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metz -- 22 Temmuz 2025; 11:18:46 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhabalar, yaşadığınız bu deneyim için üzgünüz. Arıza kaydınız hakkında kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçilecektir. Sorunun bir an önce çözülmesi adına ekiplerimize aciliyet iletiyoruz. Süreç ile ilgili gelişmeleri bildireceğiz. -
Aynı durum bende de var TT 1000mbps veriyor bu hatta ama Türknet vermiyor. Türknet üzerinde bundan hariç 2 aboneliğim daha var ikisi de gigafiber ama yeni evde 100mbps veriyorlardı dedim şimdilik çok ihtiyaç yok sonra gelir gigafiber ama buraya geçtim geçeli kaç kere kopma sorunu yaşadım adamların umurunda değil birde yeni evlendim evi ne güzel IoT cihazlarla donattım bunlar yüzünden evde eşim rezil ediyor şuan beni.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X