Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1960. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: bdk_kaya Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 6 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
39.323
Cevap
308
Favori
876.058
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 19581959196019611962
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mavione kullanıcısına yanıt

    Saçmalıyorlar kablo çrektiler bir sydır kutu takmadılar.bilsem kablo çekmelerine izin vermezdim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Easy Ice kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konu linki ile birlikte açık adresinizi PM üzerinden gönderir misiniz?
  • Yurtiçi hız testlerinde bir sorun yok fakat bazı siteler yüklenmeyince geç yüklenince yurtdışı hız testi yaptım normalin 1/4ü seviyesinde şu anda. Bir çalışma veya arıza vs mi var ? @TurkNetDestek

  • Nuroxy kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bize arıza ya da çalışma bilgisi iletilmedi ama destek kaydı oluşturur musunuz? Ekibimiz kontrol ederek sizinle iletişime geçecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 1 Mart 2024; 14:26:6 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Cloudflare Warp açınca hızım tekrar 100 fast.com üzerinde siteler yükleniyor hızlıca kapatınca 20lere iniyor yavaş yükleniyor enteresan. Destek kaydı oluşturmak istemiyorum ya ipv6 kapatıyorlar ya hızımı düşürüyorlar son defa çok uğraşmıştım malesef.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nuroxy -- 1 Mart 2024; 14:36:5 >
  • Yeni bir Turknet abonesi olarak merhaba,

    Umarım güzel Bir deneyim olacaktır.

    Online işlemlerden Statik IP alamadım ve telefon üzerinden de öyle bir seçenek bulamadım ve müşteri temsilcisine ulaşamadım.

    23:00 e kadar destek verdiğimizi okudum, mümkünse statik IP için dönüş sağlar mısınız, mümkünse bu akşam.

    Teşekkürler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • figment F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederim. Müşteri numaranızı konunun linki ile birlikte PM üzerinden iletebilir misiniz? Size hızlıca yardımcı olmak isterim.
  • Yav ben başka bir sorunla ilgili olarak başvurduğum halde, sorunumun çözümü bu olmamasına rağmen (yurtdışında barınan bir adrese erişememek), hızımın düşürülmesi gerektiği konusunda günlerdir ikna edilmeye çalışılıyorum. Üstüne üstlük zaten benden onay alınmadığı halde 2 seneden uzun süredir sorunsuz kullandığım hızım düşürüldü bunun da farkındayım. Siz karşınızdakini aptal yerine koymaya bayılıyorsunuz sanırım ama salak yok karşınızda. "Bölgedeki yoğunluk" sebebiyle benim hızım neden düşüyor bana açıklar mısınız? Ayrıca bu bölgedeki yoğunluk benim üst katımdaki hem komşum hem akrabam olan Turknet abonesini nasıl oluyor da etkilemiyor da, TESADÜFE BAKIN Kİ başka bir sorunla ilgili başvurmuşken buna ikna edilmeye çalışılıyorum. Bakın sizin işiniz müşteriyi istemediği bir değişikliği yapmaya ikna etmek değil, müşterinin talebini yerine getirmek. Ben de 2 seneden uzun süredir sorunsuz bir biçimde kullandığım AMA NE HİKMETSE PEŞİN ÖDEME YAPTIKTAN 1 AY SONRA DÜŞÜRÜLEN HIZIMIN eski haline getirilmesini talep ediyorum. @TurkNetDestek





  • Bir şirketin kalitesini belirleyen en önemli etkenlerden biri de sorun çıktığında ne kadar zamanda çözebildikleridir. Ve TurkNet ömrü hayatımda bu konuda gördüğüm en berbat şirket oldu. İlk arızam oluştu ve 1 aydır çözemediler.


    İlk başlarda her şey doğru başlayabilir ama emin olun arıza oluştuğu an kendi başınasınız. Sizleri sürekli şu gün giderilecek deyip yalan söyleyip hiçbir şey yapmayacaklar. Her tarafa reklam verip en hızlı biziz diyecekler ama ilk arızanızda TurkNet abonesi olduğunuz güne lanet edeceksiniz.


    Bunu şu anda bizzat yaşayan biriyim. Demek ki oraya buraya kablo döşedik demekle, 1 gbit veriyoruz demekle olmuyor. Zira en kötü merdiven altı firmanın bile bir arızayı gidermesi 1 ay sürmez. Kısacası TurkNet kaldırabileceğinden daha fazla abone yaptığı için oluşan bir sorunda tıkanıp çözüm üretemez noktaya gelmiş.

  • Turknet rezilliğin resmini de göndereyim. Şubat ayında başlayan arızanın onarım tarihini de bugün Nisan ayına ertelemişler.


    Dile kolay TurkNet diyor ki 2 ay dişinizi sıkın internet arızanızı gidereceğiz. Ve büyük olasıkla 2 ay dolunca yine sorun çözülmeyecek. Çünkü Şubatın başlangıcından beri başıma gelen bu. Satın alanan kadar sorun yok, satın aldıktan sonra da çözümleri yok.





  • Injoker kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden gönderir misiniz? Size yardımcı olmak isterim.
  • veleciraptor kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Destek kaydı numaranızı gönderir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
  • 12.03.2024 tarihinde internetim kesildi ve hala yok. her gün gelecek diyorlar ama gelmiyor. yardımcı olabilir misiniz? destek kaydı numaram: 73297996




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teamwork -- 16 Mart 2024; 2:42:18 >
  • teamwork kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınızda yaşanan arızanın önceliği için net uzmanımıza bilgi verdim. Kontrol ederek sizinle iletişime geçecek.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    şu an internet erişimim var, sorun düzelmiş gözüküyor. teşekkürler.

  • teamwork kullanıcısına yanıt
    Evet, hattınız 1 saat 58 dakikadır online görünüyor. Keyifli kullanımlar dilerim
  • Elinizde modem var mı, satılık
    Vdsl aboneliği başlatacağım da modemi de sizden alabilir miyim, kurulum hizmetiyle gelince kursunlar

    Yoksa kurulum öncesi benim bi yerden modem mi bulmuş olmam gerekiyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @BJK@ -- 17 Mart 2024; 22:25:37 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • alimmm78 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şu an için ADSL/VDSL modem satışımız bulunmuyor. Ekipler kuruluma gelmeden önce sizin modem temin etmeniz gerekiyor.
  • 
Sayfa: önceki 19581959196019611962
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.